apgriezienu problēmas
Auto 1991 G.Kobreti rakstīja:kura gada auto?StreetCustom rakstīja:Nu bet tad kā tu izskaidrosi ka motors dūc normāli , noraujot sānejo stekeri no paša mērītāja, kad uzliek atpakaļ atkall raustās !
Tak atvieno gaisa masas mērītaju no gofras un gaisa kastes
iedarbini dzinēju
ļauj tam strādāt kadas 30sec
izslēdz dzinēju(skaties iekšā merītāja)
pēc izslēgšanas 4sec laikā hot wire ir jāiekvēlojas!
uz aci var redzet ja viņš ir pušu.
Par temperatūras dačiku tagad no galvas nepateikšu kā nomērīt..lai gan tas toč nevar būt dēļ ta!
Ja viņs neiekvēlojas vai ir pārplisis redzot uz aci = dead
Okey , paldies paer padomu tev, pameģināsu , bet tapat ari kad vins nav iekvelojies var redzet ir vai nav pušu .
OKey , ja arī nav mērītājs BĻ*** ,=, kas tad tas ir ????
POLTEIRGEISTS uzmacās mazulim
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
CIK CILVĒKU , TIK VIEDOKĻU , BUT TNX
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Tā nu gan nebūs, mērītājs var strādāt ar pārrāvumiem, tb piem 20 - 0 - 25 - 25 - 0, pieslēdzot diagnostiku faktiskajos to vajadzētu redzēt.Agris rakstīja:nav meeriitaaj!!! kautkur jau rakstiju. ja meeriitaajs kautko meera tad meera, nepareizi meeriit laikam nevar.
Kobreti rakstīja: Tak atvieno gaisa masas mērītaju no gofras un gaisa kastes
iedarbini dzinēju
ļauj tam strādāt kadas 30sec
izslēdz dzinēju(skaties iekšā merītāja)
pēc izslēgšanas 4sec laikā hot wire ir jāiekvēlojas!
uz aci var redzet ja viņš ir pušu.
Ja viņs neiekvēlojas vai ir pārplisis redzot uz aci = dead
Un? Ja arī stieple izdedzina putekļus tas nekādi neataino mērītāja stāvokli, skatamies faktiskos datus un punkts, citu 100% drošu variantu pārbaudē nav.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
es runaju par galvano kompi (ecu) motoram, pie ta ir liels stekeris ar kaukadiem 60 piniem, atrodas aiz drosinataj kastes! pie ta stekera piesledzoties var diezgan daudz nomerit un saprast kurs sensors, meritajs uc ir beigts! bet nu nevar jau ari pilniba visu parbaudit tada veidaStreetCustom rakstīja:Ja norauj stekeri tad ir Dir*ā !! Jo tad kompis nerubī ar to gaisu cik dod , līdz ar to paterinš palielinās un nesadedzina kārtīgi benžu , sākas detonācija , šauj uguņus
Nu beigās jā norāvu to stekeri no gaisa mērītāja darbojas vienmērīgi - ZNAČIT mērītājs !!
Bet jau atradu pa pitnahu jaunu ar visu kodu , kādu vajag
...
paldies tagad zinaashu!he9600 rakstīja:Tā nu gan nebūs, mērītājs var strādāt ar pārrāvumiem, tb piem 20 - 0 - 25 - 25 - 0, pieslēdzot diagnostiku faktiskajos to vajadzētu redzēt.Agris rakstīja:nav meeriitaaj!!! kautkur jau rakstiju. ja meeriitaajs kautko meera tad meera, nepareizi meeriit laikam nevar.
Pilnībā piekrītu he9600 šodien saskāros ar tādu pašu info.he9600 rakstīja:Tā nu gan nebūs, mērītājs var strādāt ar pārrāvumiem, tb piem 20 - 0 - 25 - 25 - 0, pieslēdzot diagnostiku faktiskajos to vajadzētu redzēt.Agris rakstīja:nav meeriitaaj!!! kautkur jau rakstiju. ja meeriitaajs kautko meera tad meera, nepareizi meeriit laikam nevar.
Kobreti rakstīja: Tak atvieno gaisa masas mērītaju no gofras un gaisa kastes
iedarbini dzinēju
ļauj tam strādāt kadas 30sec
izslēdz dzinēju(skaties iekšā merītāja)
pēc izslēgšanas 4sec laikā hot wire ir jāiekvēlojas!
uz aci var redzet ja viņš ir pušu.
Ja viņs neiekvēlojas vai ir pārplisis redzot uz aci = dead
Un? Ja arī stieple izdedzina putekļus tas nekādi neataino mērītāja stāvokli, skatamies faktiskos datus un punkts, citu 100% drošu variantu pārbaudē nav.
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Aha okeyArmando rakstīja:es runaju par galvano kompi (ecu) motoram, pie ta ir liels stekeris ar kaukadiem 60 piniem, atrodas aiz drosinataj kastes! pie ta stekera piesledzoties var diezgan daudz nomerit un saprast kurs sensors, meritajs uc ir beigts! bet nu nevar jau ari pilniba visu parbaudit tada veidaStreetCustom rakstīja:Ja norauj stekeri tad ir Dir*ā !! Jo tad kompis nerubī ar to gaisu cik dod , līdz ar to paterinš palielinās un nesadedzina kārtīgi benžu , sākas detonācija , šauj uguņus
Nu beigās jā norāvu to stekeri no gaisa mērītāja darbojas vienmērīgi - ZNAČIT mērītājs !!
Bet jau atradu pa pitnahu jaunu ar visu kodu , kādu vajag
bet domāju, ka tas arī neko īpašu neko ko tur dižu nepokažit
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
Ai PO rīt aizbraugšu paņemšu to mērītāju tādas pašas firmas ar tadu pašu sērijas nr, tadam pašam gadam, modelim un motora tilpumam tipa strādājošu - piemetīšu , ja N neraustīsies viss skaidrs !!
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
parada parada! tikai jazin pie kuriem piniem merit un kadam vertibam jabut lai izsecinatuStreetCustom rakstīja:Aha okeyArmando rakstīja:es runaju par galvano kompi (ecu) motoram, pie ta ir liels stekeris ar kaukadiem 60 piniem, atrodas aiz drosinataj kastes! pie ta stekera piesledzoties var diezgan daudz nomerit un saprast kurs sensors, meritajs uc ir beigts! bet nu nevar jau ari pilniba visu parbaudit tada veidaStreetCustom rakstīja:Ja norauj stekeri tad ir Dir*ā !! Jo tad kompis nerubī ar to gaisu cik dod , līdz ar to paterinš palielinās un nesadedzina kārtīgi benžu , sākas detonācija , šauj uguņus
Nu beigās jā norāvu to stekeri no gaisa mērītāja darbojas vienmērīgi - ZNAČIT mērītājs !!
Bet jau atradu pa pitnahu jaunu ar visu kodu , kādu vajag
bet domāju, ka tas arī neko īpašu neko ko tur dižu nepokažit
...
Taisnība,bet 80% gadijumu viņa sadeg ja kaut kas nav tip tophe9600 rakstīja:Tā nu gan nebūs, mērītājs var strādāt ar pārrāvumiem, tb piem 20 - 0 - 25 - 25 - 0, pieslēdzot diagnostiku faktiskajos to vajadzētu redzēt.Agris rakstīja:nav meeriitaaj!!! kautkur jau rakstiju. ja meeriitaajs kautko meera tad meera, nepareizi meeriit laikam nevar.
Kobreti rakstīja: Tak atvieno gaisa masas mērītaju no gofras un gaisa kastes
iedarbini dzinēju
ļauj tam strādāt kadas 30sec
izslēdz dzinēju(skaties iekšā merītāja)
pēc izslēgšanas 4sec laikā hot wire ir jāiekvēlojas!
uz aci var redzet ja viņš ir pušu.
Ja viņs neiekvēlojas vai ir pārplisis redzot uz aci = dead
Un? Ja arī stieple izdedzina putekļus tas nekādi neataino mērītāja stāvokli, skatamies faktiskos datus un punkts, citu 100% drošu variantu pārbaudē nav.
lai gan palabošu pats sevi,sadeg,ja ir pilnīgi kapi viņam
atceries, ka tu pirksi lietotu preci, beigu beigās ar šādu pieeju būs nomainīts pus auto, bet beigās izrādīsies mikroplaisas gofrā.StreetCustom rakstīja:Ai PO rīt aizbraugšu paņemšu to mērītāju tādas pašas firmas ar tadu pašu sērijas nr, tadam pašam gadam, modelim un motora tilpumam tipa strādājošu - piemetīšu , ja N neraustīsies viss skaidrs !!
Vai tiešām žēl 20ls aizbraukt uz normālu diagnostiku, kur atradīs defektu un vajadzības gadījumā novērsīs, nevis uz dullo mainīt pus auto un tādejādi izterējot daudz vairāk.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
galīgi nepiekrītu! tad jau jēga te ko jautāt,ja atbilde būs aizbrauc uz diagnsotiku!
ja būs vēl aktuāli 7dien iedošu info kā normērīt-dajebko
ja būs vēl aktuāli 7dien iedošu info kā normērīt-dajebko
Uz diagnostiku ir jābrauc tāpēc, ka dzinējs ir pietiekoši sarežģīta ierīce, kurai problēmas tās darbībā var radīt daudzi un dažādi faktori, kurus 100% nevar diagnosticēt izmantojot ekstra-internet-sensorās spējas.
+ aizbraucot uz diagnostiku var uzzināt, ja ir beigts kaut kas, kas par sevi neliek aktīvi manīt.
+ aizbraucot uz diagnostiku var uzzināt, ja ir beigts kaut kas, kas par sevi neliek aktīvi manīt.
ar šādiem simptomiem neredzot auto var nosaukt 100 defektus, tos visu uz aizdomu pamata mainīt? Ja nepārbauda elementārākās lietas kas minētas augstāk, bet uzreiz ķeras pie mērītājiem utt, nesšķiet mazliet nepareizi?Kobreti rakstīja:galīgi nepiekrītu! tad jau jēga te ko jautāt,ja atbilde būs aizbrauc uz diagnsotiku!
ja būs vēl aktuāli 7dien iedošu info kā normērīt-dajebko
Otrkārt labu non vanos m50 mērītāju atrast ir ļooti grūti lai neteiktu vairāk.
+ var tak aizbraukt uz diagnostiku, kur nodefektēs, bet nomainīt/salabot daļu jau var pats.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vakar ar čoma 2.0 vanos bumbieri braukājām pa rajonu!bijām uz papīreni iečekot sudraboto bembi
tātad braucam un pēkšņi noslāpst,ar mokām piešķīļ un vsjo vairs neiet! augstāk par 2k-2.5k nevar dabūt,kā vairāk,tā aizrijas un noslāpst vai sāk šaut gaisa filtra kastē attiecīgi arī nekāda cēliena nevarējām pat opīti ar kapeiku apdzīt beigās staigājām riņķi un domājām,visādu variantus jau sākām domāt (līdz pat šrotam ) bet nu sākām ar klemes noņemšanu un vai tu re,strādā kā bitīte Kas tas varētu būt par šaizi?
tātad braucam un pēkšņi noslāpst,ar mokām piešķīļ un vsjo vairs neiet! augstāk par 2k-2.5k nevar dabūt,kā vairāk,tā aizrijas un noslāpst vai sāk šaut gaisa filtra kastē attiecīgi arī nekāda cēliena nevarējām pat opīti ar kapeiku apdzīt beigās staigājām riņķi un domājām,visādu variantus jau sākām domāt (līdz pat šrotam ) bet nu sākām ar klemes noņemšanu un vai tu re,strādā kā bitīte Kas tas varētu būt par šaizi?
coupe 2.8
domaaju ka viskautkas, kautvai taapati zonde ..
Iedod kontaktus diagnostikai ???he9600 rakstīja:atceries, ka tu pirksi lietotu preci, beigu beigās ar šādu pieeju būs nomainīts pus auto, bet beigās izrādīsies mikroplaisas gofrā.StreetCustom rakstīja:Ai PO rīt aizbraugšu paņemšu to mērītāju tādas pašas firmas ar tadu pašu sērijas nr, tadam pašam gadam, modelim un motora tilpumam tipa strādājošu - piemetīšu , ja N neraustīsies viss skaidrs !!
Vai tiešām žēl 20ls aizbraukt uz normālu diagnostiku, kur atradīs defektu un vajadzības gadījumā novērsīs, nevis uz dullo mainīt pus auto un tādejādi izterējot daudz vairāk.
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
piekrītu par mērītāja atrašanu savam pirmo nopirku tādu,kurs nomira pēc 3dienām,tagadējais 'tipo' mazlietots vēl turās,ja vēl ņem vēra to ka ir koniskais "sporta" filtrshe9600 rakstīja:ar šādiem simptomiem neredzot auto var nosaukt 100 defektus, tos visu uz aizdomu pamata mainīt? Ja nepārbauda elementārākās lietas kas minētas augstāk, bet uzreiz ķeras pie mērītājiem utt, nesšķiet mazliet nepareizi?Kobreti rakstīja:galīgi nepiekrītu! tad jau jēga te ko jautāt,ja atbilde būs aizbrauc uz diagnsotiku!
ja būs vēl aktuāli 7dien iedošu info kā normērīt-dajebko
Otrkārt labu non vanos m50 mērītāju atrast ir ļooti grūti lai neteiktu vairāk.
+ var tak aizbraukt uz diagnostiku, kur nodefektēs, bet nomainīt/salabot daļu jau var pats.
Vēl aktuāli kā nomērīt GMM?
°Draugi , kur lai noperk visas tas slaukas , kas nak uz gaisa maeritaja un kartera trubinjas ???
TNX ....
TNX ....
Drive - like you stole it BlackLove (BM)