Viss par kondicionieriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right
Var arī smagi griezties, bet tā ir papildus slodze uz ventilatora motoriņu.
Sveiki! vai uz e36 var būt tā, ka
ja ir digitaalais klimats, vai tad kondisku mazaak iesleedz un nestaav visu laiku salipis magneets un dzeseejosh ventilators.
Viens iemineejaas ka parastajiem kuriem esot ac poga bez klimas, tiem gandriiz visu laiku darbojas kondiskas suuknis, un liidz ar to vairaak slodze uz dzineeju..
ja ir digitaalais klimats, vai tad kondisku mazaak iesleedz un nestaav visu laiku salipis magneets un dzeseejosh ventilators.
Viens iemineejaas ka parastajiem kuriem esot ac poga bez klimas, tiem gandriiz visu laiku darbojas kondiskas suuknis, un liidz ar to vairaak slodze uz dzineeju..
vai ta e36 ir vispār pliks kondicionieris? neesmu redzējis nevienu ar AC pogu tikai
Vai tad tā nav mehāniskā klima, jo grādus tur var regulēt? Un ieslēgt AC skaitās ar to pogu - sniegpārsla?
AC pogu gan tur neredzu.
AC pogu gan tur neredzu.
Sniegpārsliņa arī ir kondicioniera ieslēgšana. Tas nekas, ka mehāniskā, tak tāpat var regulēt kondicioniera intensitāti etc. Tikai digitālajām tas viss notiek daudz glaunāk (temperatūras uzturēšana etc.).
Ši vnk. skaitās "dalītā" pečka, jo var regulēt katrai pusei savu siltumu, nevis kā parastajām, tikai auksts vai karsts
Ši vnk. skaitās "dalītā" pečka, jo var regulēt katrai pusei savu siltumu, nevis kā parastajām, tikai auksts vai karsts
sveiki!
vai varat ludzu paliidzeet ar so jautajumu
vai ir iespeja parlikt kondiisku no manuala uz automatisko?
paldies jau ieprieks!
vai varat ludzu paliidzeet ar so jautajumu
vai ir iespeja parlikt kondiisku no manuala uz automatisko?
paldies jau ieprieks!
Var.
Jāmaina visa pečka, klimas modulis, vadības bloks, kā arī jāizvelk viena sūda kastīte uz motortelpu.
Jāmaina visa pečka, klimas modulis, vadības bloks, kā arī jāizvelk viena sūda kastīte uz motortelpu.
Cik viss šis prieks izmaksā pārlikt no parāstas pečkas uz digitālo?
Kā kurā vietā. Detaļās apm. 80Ls (ja ir dalītā ar kondic.), bet darbs individuāli. Es vienam pa 40Ls to izdarīju.
a ielikt digitālo, jau ir sareģītāk nekā dalīto klimu?
Viens un tas pats. Pat vienkāršāk, jo nav jāliek pečkas vadības bloks Digitālajai pečkai vadība ir pašā panelītī, bet dalītajai spec. bloks, kas nāk zem viduskonsoles kabatiņas.
moz kaads zin..
grozaamaa klima. iesleedz kondicionieri. pūš aukstu. ko viņs dara kad griež siltāku gaisu, ja ir par aukstu? viņs atver vārstiņus un pieplūst siltais gaiss pe4kai, vai ari mazina kondicioniera intensitāti?
grozaamaa klima. iesleedz kondicionieri. pūš aukstu. ko viņs dara kad griež siltāku gaisu, ja ir par aukstu? viņs atver vārstiņus un pieplūst siltais gaiss pe4kai, vai ari mazina kondicioniera intensitāti?
Es par pirmo variantu.
Lieta tāda!
Pirms vairākām dienām, lai ātrāk izžāvētu aizsvīdušo logu ieslēdzu kondišku(turpmāk AC), bet tad tāds tarkšķis no motortelpas, itkā kāds ar skrūviķi pie ventilatora butu pieskāries. Noslāpēju auto-apskatiju zem kapota, bet tur viss ok. Iedarbināju atkal, ieslēdzu AC, bet neko nežāvē. Paskatījos motortelpā-nesaslēdzās AC mufta :(
Sapratu, ka ar to tarkšķi kkas noķīlāja kompresorā.
Un pēc vairākām dienām vakar atkal noriskēju ieslēgt AC un par brīnumu viss šancē Ilgi vēl mociju to AC: ON-OFF-ON-OFF-ON-OFF, bet viss ok. Vēl šodien pamocīju un viss štokos!
Kas tad tas par tarkšķi varēja būt? Varbūt tas AC kompresors pamazām mirst? Kas tur vispār lācītim vēderā? Kādā veidā tas to spiedienu dabūn? Tur kādi virzuļi, kā parastā gaisa kompresorā?
Pirms vairākām dienām, lai ātrāk izžāvētu aizsvīdušo logu ieslēdzu kondišku(turpmāk AC), bet tad tāds tarkšķis no motortelpas, itkā kāds ar skrūviķi pie ventilatora butu pieskāries. Noslāpēju auto-apskatiju zem kapota, bet tur viss ok. Iedarbināju atkal, ieslēdzu AC, bet neko nežāvē. Paskatījos motortelpā-nesaslēdzās AC mufta :(
Sapratu, ka ar to tarkšķi kkas noķīlāja kompresorā.
Un pēc vairākām dienām vakar atkal noriskēju ieslēgt AC un par brīnumu viss šancē Ilgi vēl mociju to AC: ON-OFF-ON-OFF-ON-OFF, bet viss ok. Vēl šodien pamocīju un viss štokos!
Kas tad tas par tarkšķi varēja būt? Varbūt tas AC kompresors pamazām mirst? Kas tur vispār lācītim vēderā? Kādā veidā tas to spiedienu dabūn? Tur kādi virzuļi, kā parastā gaisa kompresorā?
e36 kondiškas radiatora ventilatoram ir jāgriežas visu laiku? i mean, tad, kad ieslēgta kondiška
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Hmm, kādos gadījumos tad viņš pieslēdzas? Tad, kad tikko sapildīja sistēmu un ieslēdzām pamēģināt, tad griezās. Vakar, savukārt, pamanīju, ka vairs negriežas
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Nu cik man zināms, tad pa šoseju mīcot negriezīsies, jo tāpat labi dzesējas. Pilsētā sastrēgumā vai uz vietas stāvot - griezīsies.
Ļoti iespējams, ka pie noteikta spiediena slēdzas iekšā. Līdz ar to, slēdzas iekšā, kad nespēj tikai ar radiatora palīdzību atdzesēties.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right