Dzheja cabrio stāsts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right
Viss izskatās vienkārši apbrīnojami un vēlu veiksmi, jo tu esi viens liels nelaimes putns
Laba lasāmviela!
Tev visādi gājis, bet arī izdarīts ir daudz, tev vismaz nav jāskrūvē tumsā, mājas pagalmā pie -10c
- ikey07
Paldies. Es gan pastāvu uz to ka visas nelaimes rodas tādēļ ka pats līdz galam visu uzreiz nepārdomāju.byrbyr rakstīja:Viss izskatās vienkārši apbrīnojami un vēlu veiksmi, jo tu esi viens liels nelaimes putns
Dzīve interesantāka un auto priekš sevis iegūst lielāku vērtību :)
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Arī tas ir darīts kādreiz kad vēl biju jaunsikey07 rakstīja:Tev visādi gājis, bet arī izdarīts ir daudz, tev vismaz nav jāskrūvē tumsā, mājas pagalmā pie -10c
Atceros - kad vēl braucu ar mazdu, izbeidzās pusass. Bija visi instrumenti, bet nebija vietas kur mainīt. Mainījām ar čomu pagalmā, sniegputenī. Rēcīgākais bija tas, ka kamēr nācu no bagāžnieka ar jauno pusasi, čoms bija tā apsnidzis ka pie mašīnas viņu grūti bija atrast
Esmu arī mainījis granātu VW T4 busam uz lietuvas šosejas - grādos, bez domkrata
Tādas lietas norūda.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Arī tiesa, bet nu, tad ļoti aizmāršīgs esi, jo nu problēmu tev daudz , bet viss labi, kas labi beidzas, kamēr iet uz priekšu, tikmēr pārējais ir sīkumiDzhejs rakstīja:Paldies. Es gan pastāvu uz to ka visas nelaimes rodas tādēļ ka pats līdz galam visu uzreiz nepārdomāju.byrbyr rakstīja:Viss izskatās vienkārši apbrīnojami un vēlu veiksmi, jo tu esi viens liels nelaimes putns
Dzīve interesantāka un auto priekš sevis iegūst lielāku vērtību :)
Kā saka, jo vairāk zini - jo vairāk ir ko aizmirst.byrbyr rakstīja:Arī tiesa, bet nu, tad ļoti aizmāršīgs esi, jo nu problēmu tev daudz , bet viss labi, kas labi beidzas, kamēr iet uz priekšu, tikmēr pārējais ir sīkumiDzhejs rakstīja:Paldies. Es gan pastāvu uz to ka visas nelaimes rodas tādēļ ka pats līdz galam visu uzreiz nepārdomāju.byrbyr rakstīja:Viss izskatās vienkārši apbrīnojami un vēlu veiksmi, jo tu esi viens liels nelaimes putns
Dzīve interesantāka un auto priekš sevis iegūst lielāku vērtību :)
Galvenā problēma ir tajā ka tas viss dikti jaucas ar ikdienas darba pienākumiem, tapēc iznākums ir loģisks - dažādi sīkumi tiek piemirsti. Jāiegādājas plānotājs
kapēc tā steidzos- tapēc ka ar pirmo februāri sākas komandējumi ārpus LV un tad laika nebūs vispār. Un tajos brīžos kad vasarā būšu LV, gribēšu braukt bez jumta un baudīt, nevis skrūvēt
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Tādā gadījumā veiksmīgi laikus visu pabeigt, lai vari izbaudīt
Apbrīnojams topiks un ļoti labi darbi un ieceres.
Tiešām, lai izdodas līdz 1. februārim lielāko daļu no darbiem pabeigt.
Tiešām, lai izdodas līdz 1. februārim lielāko daļu no darbiem pabeigt.
Šis tas pagājis uz priekšu.
Draudzene brauc pie manis sēdēt uz darbu, lai tikai kādu dienu nedēļā pavadītu ar mani kopā
Tātad apdarīti daudz darbiņi apkārt, kas arī bija tas lielākais laikietilpīgākais process. Tādi sīkumi, bet aizņēma ļoti daudz laika.
Stūres pastiprinātājam trubas smuki savilktas, saliktas blīvītes lai nekas netek utt.
Kondikškas trubas saskrūvētas, nav gan pārliecības par hermētiskumu. un arī vads pie kompresora vēl nav pievilkts, jo m43 bija viens kontakst, m52 ir divi.
Dzesēšanas trubas pieklājīgi sakārtotas, pielāgotas, ielikts radiators.
Vakuma trubiņas pielāgotas, savienotas.
Tukšgaitas regulatoram un disa (laikam tā bija pareizi? ) vārstam nomainītas skrūves no zvaigznēm uz parastajām bultskruvēm, lai nākotnē nav problēmas (kāds jau iepriekš bija apjājis tās zvaigznes (iekšējās torx)
Salikts purns atpakaļ, liekas ka izdevās pat diezgan taisni.
Klusībā nolādēts krāsotājs - nolauzis labajai lampai stiprinājumu kur pagrieziens stiprinās. Tieši lampai, nevis pagriezienam.
Savilkti visi gaismekļu un agregātu vadi atpakaļ.
Vakar pirms pašas darbināšanas arī nomainīts droseles plastmasiņš, kur stiprinās gāzes trosīte.
Samainīts EWS, savienoti motra vadi un auto iedarbināts. Viss kārtībā
Protams, vēl šādi tādi sīkumi padaudz ko darīt, bet nu tā jau finiša taisne.
Kas atklājās, ka vietas starp radiatoru un motoru paliek pārāk maz priekš elektro ventilatora, tādēļ iegādāta mufte. Vēl atklājās defekts ar eļļas filtra vāciņu - tas ir caurs.
Nebiju pievērsis uzmanību ka gaisa filtra kaste ir no E46 nevis E36 - tas jāsameklē.
Temperatūras devējs kas galvā, nesaprotas ar paneli. Variants likt papildus devēju trubā. Tas man liekas ir lauki un neesmu ar mieru, tātad jārisina problēma.
Zondēm vadi tomēr ir par tuvu kolektoriem. Jādomā risinājums vai būs pagalam.
Tā kā motors no E46 nevis E39, tad būs jāgarina pravodka. Gribu tā lai ir perfekti un kompis ar relejiem noslēpjas tur kur jābūt E36, nevis mētājas ar hamutiem kkur pa vidu. Nav labi graizīt pravodku, bet pacietība dara brīnumus. Viss tikai smuki jāievelk un jāsalodē.
Un vēl - elektriķis teica ka problēmas ar griešanos tikai līdz 5k nebūs. Tā kā tiklīdz būs zināms - došu ziņu, lai arī pārējie šo problēmu var atrisināt.
Svarīgākie darbi šobrīd:
Sameklēt eļļas filtra vāciņu
Sameklēt gaisa filtra kasti
Aizbraukt beidzot pie KristapsD pēc izpūtēja
Uzlikt mufti, pārbaudīt vai viss darbojas
Saliet tosolu, atgaisot sistēmu
Atgaisot sajūtu pilnīgi
Dabūt gaisu ārā no reikas (tam gan vajadzētu notikt pašam)
Salodēt visus vadus
Tikt galā ar to temperatūras devēju
TIkt skaidrībā ar kondiškas kontaktiem
Un pats pēdējais - evakuators un prom uz servisu pielāgot izpūtēju un pieskrūvēt.
Kad tehniski viss būs čībā, tad ķeršos klāt pie vizuālā un salona :) Tur arī vēl daudz darba.
Tālāk pāris bildes no procesa bildīšu skatītājiem.
Draudzene brauc pie manis sēdēt uz darbu, lai tikai kādu dienu nedēļā pavadītu ar mani kopā
Tātad apdarīti daudz darbiņi apkārt, kas arī bija tas lielākais laikietilpīgākais process. Tādi sīkumi, bet aizņēma ļoti daudz laika.
Stūres pastiprinātājam trubas smuki savilktas, saliktas blīvītes lai nekas netek utt.
Kondikškas trubas saskrūvētas, nav gan pārliecības par hermētiskumu. un arī vads pie kompresora vēl nav pievilkts, jo m43 bija viens kontakst, m52 ir divi.
Dzesēšanas trubas pieklājīgi sakārtotas, pielāgotas, ielikts radiators.
Vakuma trubiņas pielāgotas, savienotas.
Tukšgaitas regulatoram un disa (laikam tā bija pareizi? ) vārstam nomainītas skrūves no zvaigznēm uz parastajām bultskruvēm, lai nākotnē nav problēmas (kāds jau iepriekš bija apjājis tās zvaigznes (iekšējās torx)
Salikts purns atpakaļ, liekas ka izdevās pat diezgan taisni.
Klusībā nolādēts krāsotājs - nolauzis labajai lampai stiprinājumu kur pagrieziens stiprinās. Tieši lampai, nevis pagriezienam.
Savilkti visi gaismekļu un agregātu vadi atpakaļ.
Vakar pirms pašas darbināšanas arī nomainīts droseles plastmasiņš, kur stiprinās gāzes trosīte.
Samainīts EWS, savienoti motra vadi un auto iedarbināts. Viss kārtībā
Protams, vēl šādi tādi sīkumi padaudz ko darīt, bet nu tā jau finiša taisne.
Kas atklājās, ka vietas starp radiatoru un motoru paliek pārāk maz priekš elektro ventilatora, tādēļ iegādāta mufte. Vēl atklājās defekts ar eļļas filtra vāciņu - tas ir caurs.
Nebiju pievērsis uzmanību ka gaisa filtra kaste ir no E46 nevis E36 - tas jāsameklē.
Temperatūras devējs kas galvā, nesaprotas ar paneli. Variants likt papildus devēju trubā. Tas man liekas ir lauki un neesmu ar mieru, tātad jārisina problēma.
Zondēm vadi tomēr ir par tuvu kolektoriem. Jādomā risinājums vai būs pagalam.
Tā kā motors no E46 nevis E39, tad būs jāgarina pravodka. Gribu tā lai ir perfekti un kompis ar relejiem noslēpjas tur kur jābūt E36, nevis mētājas ar hamutiem kkur pa vidu. Nav labi graizīt pravodku, bet pacietība dara brīnumus. Viss tikai smuki jāievelk un jāsalodē.
Un vēl - elektriķis teica ka problēmas ar griešanos tikai līdz 5k nebūs. Tā kā tiklīdz būs zināms - došu ziņu, lai arī pārējie šo problēmu var atrisināt.
Svarīgākie darbi šobrīd:
Sameklēt eļļas filtra vāciņu
Sameklēt gaisa filtra kasti
Aizbraukt beidzot pie KristapsD pēc izpūtēja
Uzlikt mufti, pārbaudīt vai viss darbojas
Saliet tosolu, atgaisot sistēmu
Atgaisot sajūtu pilnīgi
Dabūt gaisu ārā no reikas (tam gan vajadzētu notikt pašam)
Salodēt visus vadus
Tikt galā ar to temperatūras devēju
TIkt skaidrībā ar kondiškas kontaktiem
Un pats pēdējais - evakuators un prom uz servisu pielāgot izpūtēju un pieskrūvēt.
Kad tehniski viss būs čībā, tad ķeršos klāt pie vizuālā un salona :) Tur arī vēl daudz darba.
Tālāk pāris bildes no procesa bildīšu skatītājiem.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Principā Tavs auto ir kā nagla acī. To ko ieraugu Tavam auto, man arī savajagāsdogMa rakstīja:
ķeršos klāt salonam, drošvien būs daudz jautājumu Tev
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Eļļas filtra vāciņš atrasts un nomainīts
Paldies šrotam uz stīpnieku ceļa
Paldies šrotam uz stīpnieku ceļa
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Nu jau, nu jau Ja kādi jautājumi, drošiDzhejs rakstīja:Principā Tavs auto ir kā nagla acī. To ko ieraugu Tavam auto, man arī savajagāsdogMa rakstīja:
ķeršos klāt salonam, drošvien būs daudz jautājumu Tev
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Priekšā elektriskais ventilators?
Izskatās ka arī uz sānu motors aiziet ar e46 kronšteiniem.
Izskatās ka arī uz sānu motors aiziet ar e46 kronšteiniem.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Es arī atstāju e46 kronšteinus, bet man kautkā mufte sagāja.
Apmēram 1cm varētu būt. Ja ieskatās var pamanīt.Jānis.P rakstīja:Priekšā elektriskais ventilators?
Izskatās ka arī uz sānu motors aiziet ar e46 kronšteiniem.
Parastajam elektriskajam ventilatoram tur vietas nebūs vispār. Vienīgais no kondiškas kautkāds uber plānais.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Sāku nožēlot par to ZF kārbu. Sen būtu visu salicis un nebūtu problēmu.Gunchinators rakstīja:Es arī atstāju e46 kronšteinus, bet man kautkā mufte sagāja.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right