DN-848 Tourings
Laiks pagājis darbi turpinās, visu laiku kaut kas jataisa vai kaut kas nobrūk, reizēm motivācija pazūd, bet kad visu sataisa un izbrauc un atkal smaids sejā atgriežas.
Padarītie darbi tagad, parmetināti sliekšņi, paris mazi caurumi grīdā, glāze aizmugurē un priekšā arka.
Jauns pastiprinātājs, stūres pirksti, visas bremzes pārlasītas, gan jau ka manija bija ieķerti vel diski citu mk motorsport r17.
Vel visādi sīkumi un daudz jo daudz laiks iegūldīts , pa vidu vel nomira benzīna sūknis, tika aprautas divas pussasis, jo reduktoram bija nolauzta skrūve kas cēla augšā reduktoru un kardānu un tas lauza vadītāja pusē pussasi, pareizàk iekšējā daļā gūltni saplosija. Tagad metinātais atpakaļ un viss ir skaisti. Uz tehnisko dzenot izradijas ka nestrada blokejosais mehanisms izjaucot saprasts ka tur vispar nekas nav, bet tur vel paris lietas naca klat jautriba ar serdenes izņemšanu un vel šis tas.
Izieta TA kas ir sīkums, bet ejot TA saskāros ar pāris sīkumiem kuri parsteidza. Bet tika novērsti, paldies protest, patriks, Mārtiņam , gde33 , Rossi un Turbo pele par detaļām un cita veida palīdzību, bez jums daudz kas nebutu sanācis.
Bija arī pabūts noslēgumā un vel pāris reizes rullītī. Tālāk lai runā pāris bildes.
Padarītie darbi tagad, parmetināti sliekšņi, paris mazi caurumi grīdā, glāze aizmugurē un priekšā arka.
Jauns pastiprinātājs, stūres pirksti, visas bremzes pārlasītas, gan jau ka manija bija ieķerti vel diski citu mk motorsport r17.
Vel visādi sīkumi un daudz jo daudz laiks iegūldīts , pa vidu vel nomira benzīna sūknis, tika aprautas divas pussasis, jo reduktoram bija nolauzta skrūve kas cēla augšā reduktoru un kardānu un tas lauza vadītāja pusē pussasi, pareizàk iekšējā daļā gūltni saplosija. Tagad metinātais atpakaļ un viss ir skaisti. Uz tehnisko dzenot izradijas ka nestrada blokejosais mehanisms izjaucot saprasts ka tur vispar nekas nav, bet tur vel paris lietas naca klat jautriba ar serdenes izņemšanu un vel šis tas.
Izieta TA kas ir sīkums, bet ejot TA saskāros ar pāris sīkumiem kuri parsteidza. Bet tika novērsti, paldies protest, patriks, Mārtiņam , gde33 , Rossi un Turbo pele par detaļām un cita veida palīdzību, bez jums daudz kas nebutu sanācis.
Bija arī pabūts noslēgumā un vel pāris reizes rullītī. Tālāk lai runā pāris bildes.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pāris bildes no grīdas un sliekšņu stāvokļa. Bija arī praktiskā latvieša piesitiens makrofleks power.kopskata bildes nav, bet ir labāk nekā salocīti sliekšņi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Smilšoji?
Šoreiz jā, bija vajadzība redzēt cik slikti tur viss tieši bija.Riks* rakstīja:Smilšoji?
ar kompatu pa brugji
Neizskatās slikti
Bija daudz labāk nekā sākotneji biju domajis, tagad vajag vel aizmigurē tiltu visu pārlasīt kas arī būs nākošais lielais darbs, bet nevaru izdomāt vai likt iekšā poly bukses vai vienkārši lemforder visas salikt un miers.Inferno rakstīja:Neizskatās slikti
Tur jau tagad saglābts, bet ja butu ziemu nonraucis tad gan varētu pakarties. Smilšoja paziņa, viņš man liekas forumā nav.Ziggy rakstīja:Glābjami :)) Kur smilšoji?
Vel pāris vakari pa garāžu un viss būs
BMW markas automašīna - locekļa pagarinātājs.
BMW markas automašīna ar gāzes iekārtu - locekļa pagarinātājs ar 30% atlaidi baterijām.
DN-848 rakstīja:Laiks pagājis darbi turpinās, visu laiku kaut kas jataisa vai kaut kas nobrūk, reizēm motivācija pazūd, bet kad visu sataisa un izbrauc un atkal smaids sejā atgriežas.
Padarītie darbi tagad, parmetināti sliekšņi, paris mazi caurumi grīdā, glāze aizmugurē un priekšā arka.
Jauns pastiprinātājs, stūres pirksti, visas bremzes pārlasītas, gan jau ka manija bija ieķerti vel diski citu mk motorsport r17.
Vel visādi sīkumi un daudz jo daudz laiks iegūldīts , pa vidu vel nomira benzīna sūknis, tika aprautas divas pussasis, jo reduktoram bija nolauzta skrūve kas cēla augšā reduktoru un kardānu un tas lauza vadītāja pusē pussasi, pareizàk iekšējā daļā gūltni saplosija. Tagad metinātais atpakaļ un viss ir skaisti. Uz tehnisko dzenot izradijas ka nestrada blokejosais mehanisms izjaucot saprasts ka tur vispar nekas nav, bet tur vel paris lietas naca klat jautriba ar serdenes izņemšanu un vel šis tas.
Izieta TA kas ir sīkums, bet ejot TA saskāros ar pāris sīkumiem kuri parsteidza. Bet tika novērsti, paldies protest, patriks, Mārtiņam , gde33 , Rossi un Turbo pele par detaļām un cita veida palīdzību, bez jums daudz kas nebutu sanācis.
Bija arī pabūts noslēgumā un vel pāris reizes rullītī. Tālāk lai runā pāris bildes.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW markas automašīna - locekļa pagarinātājs.
BMW markas automašīna ar gāzes iekārtu - locekļa pagarinātājs ar 30% atlaidi baterijām.
Jā tie ir tie skaistuļi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nu jā, nevar salīdzināt ar to miskasti, kuru pašlaik taisu Par tiltu runājot: ja virsū stāv svarka edition, tad tilta bukses jāliek poly, arī reduktoram priekšējo var uzmest. Svirām un visam pārējām pietiks ar lemforder.DN-848 rakstīja:Bija daudz labāk nekā sākotneji biju domajis, tagad vajag vel aizmigurē tiltu visu pārlasīt kas arī būs nākošais lielais darbs, bet nevaru izdomāt vai likt iekšā poly bukses vai vienkārši lemforder visas salikt un miers.Inferno rakstīja:Neizskatās slikti
Inferno rakstīja:Nu jā, nevar salīdzināt ar to miskasti, kuru pašlaik taisu Par tiltu runājot: ja virsū stāv svarka edition, tad tilta bukses jāliek poly, arī reduktoram priekšējo var uzmest. Svirām un visam pārējām pietiks ar lemforder.DN-848 rakstīja:Bija daudz labāk nekā sākotneji biju domajis, tagad vajag vel aizmigurē tiltu visu pārlasīt kas arī būs nākošais lielais darbs, bet nevaru izdomāt vai likt iekšā poly bukses vai vienkārši lemforder visas salikt un miers.Inferno rakstīja:Neizskatās slikti
Nu ja salīdzina cenu par kuru es vinu nopirku tad auto bundža ķipa ir tik laba cik vien var būt. Un ja pats nebūtu pacenties nolocīt vienu slieksni sievasmātes aplī un otru rullītī, tad darbs būtu vel mazāk, bet nu tādas lietas nevar paredzēt.
Nu sviras jāliek regulējamās, forumā R3served man liekas tirgoja, plaukta bukses uzreiz liks poly lai lieki nav jādomā nākotnē. Vienkārši par pārējām nezināju kā labāk. Tad jau pa lielam daudz citas bukses nepaliek.
Nekas diži daudz vairs nepaliek, jā, tad jau var arī tur poly sakrāmēt.DN-848 rakstīja: Nu ja salīdzina cenu par kuru es vinu nopirku tad auto bundža ķipa ir tik laba cik vien var būt. Un ja pats nebūtu pacenties nolocīt vienu slieksni sievasmātes aplī un otru rullītī, tad darbs būtu vel mazāk, bet nu tādas lietas nevar paredzēt.
Nu sviras jāliek regulējamās, forumā R3served man liekas tirgoja, plaukta bukses uzreiz liks poly lai lieki nav jādomā nākotnē. Vienkārši par pārējām nezināju kā labāk. Tad jau pa lielam daudz citas bukses nepaliek.
Malacis, tā tik turpināt! Motoram kādi apgreidi plānojas?
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Pagaidām nē, jo griežas labi, tik cik nomainit vanosa eļļas trubiņu un ieliet jaunu eļļu. Ja vajadzēs lielāku jaudu tad jādomā bus lielāks motors, un tas vairs nebūs 2.8 vai 3.0.r3served rakstīja:Malacis, tā tik turpināt! Motoram kādi apgreidi plānojas?
tik nereāli patīk tie diski
Tātad pagaidām beateris garāža un gaida brīdi kad aizmugurē tiks uzlikts parlasīts tilts, jaunas bremžu trubas, rocenes trosītes un viss pārējais tiks apstrādāts, takā drīz būs jaunumi.
Labu lietu kaste. Paldies protest
Labu lietu kaste. Paldies protest
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
kādā cenā aizsargi? oem?