330d kutina by Vitala
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right
nu nezinu nezinu, vai programmējot vadības bloku var dabūt tādus ciparus.
viss atkarigs ka saregulee un pec cik ilga laika esi gatavs parlasit/mainit motoru protams sadas tadas lietas ir japamaina , youtuba video netrukst ar censoņiem kas dīzeļus izmanto godam
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
http://www.burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=14378
te var palasīt, kur tepat latvijā viens no 3.0d spiež ārā visu sulu
Projekts labs, visu cieņu
te var palasīt, kur tepat latvijā viens no 3.0d spiež ārā visu sulu
Projekts labs, visu cieņu
Nu es biju domājis stock dzinēju, nerunājot par turbo, spiedieniem, sprauslām/smidzinātājiem utml.
es tik tā, lasāmviela garlaicīgiem vakariemSancix rakstīja:Nu es biju domājis stock dzinēju, nerunājot par turbo, spiedieniem, sprauslām/smidzinātājiem utml.
cik zinu tad no 2.5tds izspieda 365 hp , bet tur neiztika bez ielizšanas motora un t.t., bet ta ir jo vajrak spied ara , jo biežak jataisa kapitalo un jamaina kko
ceru šito satajsis normali (ar pratu ) un ripos ilgi
ceru šito satajsis normali (ar pratu ) un ripos ilgi
Nu čipojot stock m57 var kaut kā izspiest tos 280hp ar nosacījumu ka degvielas sistēma ir tip topSancix rakstīja:nu nezinu nezinu, vai programmējot vadības bloku var dabūt tādus ciparus.
M57n ir jau vieglāk iegriežams uz 300+
Bet nu tur jau pie tiem 250hp parasti ir problēmas ar sajūgu, jāliek ir keramika ar spēcīgu grozu, kas viss maksā lavandosu.
Zemāk postētais links no burnout.lv ir par manu E46, kā jau tur arī paužu, darāmā un iespēju tur daudz, tik jāskrūvē un jāpiķo.
Ceļot jaudu, daudz kas birs, jo īpaši no pievadiem u.t.t
Cik internetā lasu un arī Kaross apliecina, ka tie M57 ir ļoti izturīgi motori, un ar šadiem tādiem uzlabojumiem pasaulē braukā eksemplāri ar 340hp + un ap 800Nm
nu redzēs, cik dabūšu es
Topika autoram iesaku-
Esli ho4eh bolwe 250hp, srazu stavj hotjab 4-lopostnuju keramiku, ona hotjab god proderzhitsja na OEM korzine. Esli ho4ew bolwe, to gotovj bablo
Kā ir ar TA un šito motora swapu?
Nepatīk kā es braucu?
Vācies nost no trotuāra!
Vācies nost no trotuāra!
Uz TA problēmām nevajadzētu būt. nav vienīgais ar šādu swapu kas pa mūsu ceļiem pārvietojas.
var būt arī problēmas. Uz e36 nebija m57 dzinejs, tāpēc šī skaitās 2.pakāpes pārbūve. Jātaisa proekts.taurings rakstīja:Uz TA problēmām nevajadzētu būt. nav vienīgais ar šādu swapu kas pa mūsu ceļiem pārvietojas.
bet daži inspektori neatšķir m57 no m51.
Bija parbuve pirma kategorija, projektu nevajag
nu tadjau pavisam super
Tagad, kad viss skaidrs varu teikt, ka labs aparāts ar pareizu pieeju
Nepatīk kā es braucu?
Vācies nost no trotuāra!
Vācies nost no trotuāra!
Super , video ar paātrinājumu studijā
Skaisti, arī gribētos redzēt, kā iet!
Super aparāts top,pašam nagi niez pēc m51 swapa ;D cik izmaksā aptuveni šitāds m57 swapa komplekts?
Ja sonedel sanaca izdariju video, bet atrumi pa iso, vajag izdomat kaut ko ar reduktoru no e46. Bet pagaidam nau laiku
Patīk kūts, patīk kas sadarīts ar motoru
Varētu kādu dienu saskrieties, ja tu pa Rīgu, gribētos apskatīt kūtiņu
Varētu kādu dienu saskrieties, ja tu pa Rīgu, gribētos apskatīt kūtiņu
Fuck the fuel economy!
Nu uzraksi dislokacija plavnieki
Beidzot kas interesants pa ilgiem laikiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right