m52b28 vai m54b30

Profila bilde
sputniks
Ziņojumi: 260
Pievienojies: 19 Jūn 2014, 11:08
Braucu ar: e36 coupe
Atrašanās vieta: Talsi

17 Mai 2015, 05:07

Runājot par v8 un neierobežotiem līdzekļiem! :D http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... 00&asrc=st

Bet vispār man tāds slapjais sapnītis pašam vienmēr ir bijis V10 no e60 m5. Kāds ir kādrei intresējies cik tāds kosmoss izmaksātu? :D
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

17 Mai 2015, 12:38

High octane rakstīja:Cik reali gruti ir ielikt to m52b28tu ieksh e36 ar vadiem utt ja pac dara? Un vai liela jeg maz ir no ta m52b28tu atskiriba no m52b28 kuram var jaudu vismaz pakrukit uz augsu vieglak ar m50 ipludnieku,sadalenem,bosch 413vadibu izpludi utt. A ko tam b28Tu var isti neko ja nu iepludi no 3.0?
B28TU arī iespējami apgreidi.. Tās pašas B30 sadalenes, B30 ieplūdes kolektors.. B28TU var atrast dzīvāku. Ielikšana gandrīz tādi pati, kā B30, tik atkrīt el. pedālis.
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

17 Mai 2015, 12:43

Un ja swapo m52TUBb28 kas nāk vairāk papildus klāt kā parastam 2.8?
Pauls
Ziņojumi: 278
Pievienojies: 02 Dec 2014, 22:19

17 Mai 2015, 13:13

Skatoties, ko tu gribi no tā auto. Ja gribi šķērēt, protams jāskatās v8 virzienā. Ja gribi stiept, m3 dzinēji, ja gribi ne dārgu kompromisu m54 vai m52.
Profila bilde
DKristaps
Ziņojumi: 640
Pievienojies: 09 Jūl 2013, 20:10
Braucu ar: netīru muti

17 Mai 2015, 13:45

Amish rakstīja:
marcis271 rakstīja:sveiki vēlos mainīt bumeram dzinēju un gribu uzināt kurš labāks m52b28 vai m54b30
Ja tev ir apmēram 1500 eiro, tad noteikti M54, un vēlams no FL(2003-...) un automāta.
kpc no fl tieši jāņem ?
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 

17 Mai 2015, 15:04

Jo ir nedaudz uzlabots - 2zs vairāk, par kapeiku mazāks patēriņš pilsētā un par 0.1 sek ātrāks 0-100. Tas viss nav reāli jūtams, bet anyway - jaunāks - labāks.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 

17 Mai 2015, 15:05

Pauls rakstīja:Skatoties, ko tu gribi no tā auto. Ja gribi šķērēt, protams jāskatās v8 virzienā.
Šķērē tikpat labi var likt arī ar 1.8 un 4.xx reduktoru.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

17 Mai 2015, 15:09

Bet 400nm grieze tomēr palīdz :lol:
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 

17 Mai 2015, 15:11

dogMa rakstīja:B28TU arī iespējami apgreidi.. Tās pašas B30 sadalenes, B30 ieplūdes kolektors.. B28TU var atrast dzīvāku. Ielikšana gandrīz tādi pati, kā B30, tik atkrīt el. pedālis.
Baigā jēga nopirkt B28TU un tad čakarēties guldīt iekšā modifikācijās. Uzreic nopērc M54 un nečakarējies +galā summa tā pati sanāks.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
High octane
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 30 Mar 2015, 15:42

17 Mai 2015, 16:20

Nu vieniga jega ir taja ka tie m52b28tu ir diezgan leti tgt salidzinot ar m52b28 vai m54. M52b28 tgt vispar gruti dabut pat anglija jau gruti pieejami un ja ir maksa diezgan dargi no 700 lidz 900 pa swapu..
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 

18 Mai 2015, 11:56

Ja gribās vis vis mazāko čakaru, bet daudz zs, tad lūk variants B28:
Attēls
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

18 Mai 2015, 12:20

Amish rakstīja:Jo ir nedaudz uzlabots - 2zs vairāk, par kapeiku mazāks patēriņš pilsētā un par 0.1 sek ātrāks 0-100. Tas viss nav reāli jūtams, bet anyway - jaunāks - labāks.
Tas ir reāli arī pierādīts jeb viena tante teica ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 

18 Mai 2015, 12:37

Internetu taču māki lietot? Ar sabiedrisko nebraukāju, ar tantēm nav iespējas pieturā parunāt.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

18 Mai 2015, 13:24

Ļoti līdzīgi teica daži citi kādu laiku atpakaļ par
70mm izpūtēja iekšējo diametru
Un konisko filtru
Un amputētām zondēm
Un gmm kas uzlikts aiz nāsīm.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 

18 Mai 2015, 13:29

ValtersZ rakstīja: 70mm izpūtēja iekšējo diametru
Un konisko filtru
Interesanti kāds pamatojums ir 70mm trubai?

Koniskais filtrs nepričom - ir arī paneļnieks. Ideja ir filtra gaisa masas caurlaidībā. Bet kam nav žēl mainīt GMM, tie lai liek, eļļo tos filtrus un čakarējas. Koks ar 2 galiem - OEM filtru nevajag eļļot un tas nebendē GMM, bet nepiedod skaņu un drusku mazāk gaiss iet cauri. Paneļnieks/koniskais laiž vairāk gaisu cauri, piedod drusku skaņu, bet jāeļļo, kas bendē nost GMM. Ieguvums vs izmaksas :rolleyes:
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

18 Mai 2015, 13:34

PipirCross filtros nevajg ellot ;)
PM ja vajag :yes:
http://www.thepipercrossshop.co.uk/info-panel-filters
Profila bilde
sirmais
Ziņojumi: 216
Pievienojies: 07 Apr 2014, 16:22
Braucu ar: E36 compact

18 Mai 2015, 16:29

Es savam projektam paņēmu SprintFilter. Jo tas ir poliuretāna filtrs kuru nevajag eļļot un var ar compresoru izpūst! Ir "mazliet" dārgāks, bet čakars krietni mazāks!
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

18 Mai 2015, 18:16

Tapat var iztirit ari PiperCrossu, un maksa 2xletak ;)
Vai iztirit ta ka ir paredzets un brauc vel 50,000 miles or km(up to you)
https://www.youtube.com/watch?v=B_slmNUhywQ
Sporta gaisa filtru uzturēšanas līdzekļi (ella + tirisanas lidzeklis) maksa 11euro.
sirmais rakstīja:compresoru izpūst! Ir "mazliet" dārgāks, bet čakars krietni mazāks!
Pēdējais labojis ivoka1981 - 19 Mai 2015, 11:27, kopā labots 1 reizi.
High octane
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 30 Mar 2015, 15:42

18 Mai 2015, 19:54

Sveiki ar ko butu jasatopas un ko butu jamina ja motoru liktu e36 no e39 (m52b28,b28tu,vai m54)? :bye:
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

19 Mai 2015, 13:04

m52 un m54 prec BC rij praktiski vienadi, m54 pa šoseju kruizā rij mazāk un ir daudz atsaucīgāks un spējīgāks par 2.8, protams ja baigi gribas slīpēt un spiest. Ir redzēti gadijumi ari kad m54 iet +/- tapat ka m52b25, takā tur vairāk jāpēta faktors cik labu un koptu motoru tu dabūsi, jo svaigāks un jaunāks, nevienmēr nozīmē jaudu.