m52b28 vai m54b30
Runājot par v8 un neierobežotiem līdzekļiem! http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... 00&asrc=st
Bet vispār man tāds slapjais sapnītis pašam vienmēr ir bijis V10 no e60 m5. Kāds ir kādrei intresējies cik tāds kosmoss izmaksātu?
Bet vispār man tāds slapjais sapnītis pašam vienmēr ir bijis V10 no e60 m5. Kāds ir kādrei intresējies cik tāds kosmoss izmaksātu?
B28TU arī iespējami apgreidi.. Tās pašas B30 sadalenes, B30 ieplūdes kolektors.. B28TU var atrast dzīvāku. Ielikšana gandrīz tādi pati, kā B30, tik atkrīt el. pedālis.High octane rakstīja:Cik reali gruti ir ielikt to m52b28tu ieksh e36 ar vadiem utt ja pac dara? Un vai liela jeg maz ir no ta m52b28tu atskiriba no m52b28 kuram var jaudu vismaz pakrukit uz augsu vieglak ar m50 ipludnieku,sadalenem,bosch 413vadibu izpludi utt. A ko tam b28Tu var isti neko ja nu iepludi no 3.0?
Un ja swapo m52TUBb28 kas nāk vairāk papildus klāt kā parastam 2.8?
Skatoties, ko tu gribi no tā auto. Ja gribi šķērēt, protams jāskatās v8 virzienā. Ja gribi stiept, m3 dzinēji, ja gribi ne dārgu kompromisu m54 vai m52.
kpc no fl tieši jāņem ?Amish rakstīja:Ja tev ir apmēram 1500 eiro, tad noteikti M54, un vēlams no FL(2003-...) un automāta.marcis271 rakstīja:sveiki vēlos mainīt bumeram dzinēju un gribu uzināt kurš labāks m52b28 vai m54b30
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
Jo ir nedaudz uzlabots - 2zs vairāk, par kapeiku mazāks patēriņš pilsētā un par 0.1 sek ātrāks 0-100. Tas viss nav reāli jūtams, bet anyway - jaunāks - labāks.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Šķērē tikpat labi var likt arī ar 1.8 un 4.xx reduktoru.Pauls rakstīja:Skatoties, ko tu gribi no tā auto. Ja gribi šķērēt, protams jāskatās v8 virzienā.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Bet 400nm grieze tomēr palīdz
Baigā jēga nopirkt B28TU un tad čakarēties guldīt iekšā modifikācijās. Uzreic nopērc M54 un nečakarējies +galā summa tā pati sanāks.dogMa rakstīja:B28TU arī iespējami apgreidi.. Tās pašas B30 sadalenes, B30 ieplūdes kolektors.. B28TU var atrast dzīvāku. Ielikšana gandrīz tādi pati, kā B30, tik atkrīt el. pedālis.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Nu vieniga jega ir taja ka tie m52b28tu ir diezgan leti tgt salidzinot ar m52b28 vai m54. M52b28 tgt vispar gruti dabut pat anglija jau gruti pieejami un ja ir maksa diezgan dargi no 700 lidz 900 pa swapu..
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Tas ir reāli arī pierādīts jeb viena tante teica ?Amish rakstīja:Jo ir nedaudz uzlabots - 2zs vairāk, par kapeiku mazāks patēriņš pilsētā un par 0.1 sek ātrāks 0-100. Tas viss nav reāli jūtams, bet anyway - jaunāks - labāks.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Internetu taču māki lietot? Ar sabiedrisko nebraukāju, ar tantēm nav iespējas pieturā parunāt.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Ļoti līdzīgi teica daži citi kādu laiku atpakaļ par
70mm izpūtēja iekšējo diametru
Un konisko filtru
Un amputētām zondēm
Un gmm kas uzlikts aiz nāsīm.
70mm izpūtēja iekšējo diametru
Un konisko filtru
Un amputētām zondēm
Un gmm kas uzlikts aiz nāsīm.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Interesanti kāds pamatojums ir 70mm trubai?ValtersZ rakstīja: 70mm izpūtēja iekšējo diametru
Un konisko filtru
Koniskais filtrs nepričom - ir arī paneļnieks. Ideja ir filtra gaisa masas caurlaidībā. Bet kam nav žēl mainīt GMM, tie lai liek, eļļo tos filtrus un čakarējas. Koks ar 2 galiem - OEM filtru nevajag eļļot un tas nebendē GMM, bet nepiedod skaņu un drusku mazāk gaiss iet cauri. Paneļnieks/koniskais laiž vairāk gaisu cauri, piedod drusku skaņu, bet jāeļļo, kas bendē nost GMM. Ieguvums vs izmaksas
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Es savam projektam paņēmu SprintFilter. Jo tas ir poliuretāna filtrs kuru nevajag eļļot un var ar compresoru izpūst! Ir "mazliet" dārgāks, bet čakars krietni mazāks!
Tapat var iztirit ari PiperCrossu, un maksa 2xletak
Vai iztirit ta ka ir paredzets un brauc vel 50,000 miles or km(up to you)
https://www.youtube.com/watch?v=B_slmNUhywQ
Sporta gaisa filtru uzturēšanas līdzekļi (ella + tirisanas lidzeklis) maksa 11euro.
Vai iztirit ta ka ir paredzets un brauc vel 50,000 miles or km(up to you)
https://www.youtube.com/watch?v=B_slmNUhywQ
Sporta gaisa filtru uzturēšanas līdzekļi (ella + tirisanas lidzeklis) maksa 11euro.
sirmais rakstīja:compresoru izpūst! Ir "mazliet" dārgāks, bet čakars krietni mazāks!
Pēdējais labojis ivoka1981 - 19 Mai 2015, 11:27, kopā labots 1 reizi.
Sveiki ar ko butu jasatopas un ko butu jamina ja motoru liktu e36 no e39 (m52b28,b28tu,vai m54)?
m52 un m54 prec BC rij praktiski vienadi, m54 pa šoseju kruizā rij mazāk un ir daudz atsaucīgāks un spējīgāks par 2.8, protams ja baigi gribas slīpēt un spiest. Ir redzēti gadijumi ari kad m54 iet +/- tapat ka m52b25, takā tur vairāk jāpēta faktors cik labu un koptu motoru tu dabūsi, jo svaigāks un jaunāks, nevienmēr nozīmē jaudu.