baumaņa lowbudget trampdrifter
Tak jau standarta 2.5 ir 2 trubas visa garumaa diametru neatceros, bet nu man liekas ka ar 60 varetu but bik pa maz!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
čoms izdalija , vai CP vieglāk atpazīt savejos no sīkajiem lohiem kas braukt nemākbestbmw rakstīja:Kur jus tikat pie tam hoonigan uzlimeem?
trubu lielaku par turbinas izeju kka nevar uzlikt itka. ja manu domu saprati. lielaka turbina lielaka trubacipruss18 rakstīja:ch. rakstīja:Man uz 255hp ir viena 58mm truba. Cik runāju ar cilvēkiem, kas būvē izplūdes, ir gandriz tik cik vajag.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Bet pa lielam pareizu izplūdi uzbūvēt ir raķešzinātne un tur ir jāiespringst. Citādāk galvenais neuztaistīt restriktīvāku kā stock un gan jau būs +/- ok.
turbo dzinejam vajag daudz gaisu,lid ar to ari ipludei jabut 70mm lidz 100mm
ar 63 jau but pretspiedien uz dzineju
un par izputeju un kolektoru turbikjiem,tur ta preciitate ir mazak svariga kaa taa butu uz atmosferisko dzineju
ulikt lielaku var bet jegas no ta nav nekadas,jo ari kaut kads,bet pretspiediens dinejam ir vajadziigs.
man u k24 un k26 turbines bija 70 un bija ljoti ok
man u k24 un k26 turbines bija 70 un bija ljoti ok
ar kompatu pa brugji
nu kad būs lieka nauda, uzmetināšu izpūtēju no 2 trubām uttt, pagaidām uz ziemu gan jau 2.8 kustēsies ar šito pašu
2.8 nak ar divam lamdaam.kur Tu domaa likt lamdas,jo 2.8 ir ar diviem atsevishkjiem kolektoriem ja nemaldos
ar kompatu pa brugji
a kur man vinas ir tagad ?cipruss18 rakstīja:2.8 nak ar divam lamdaam.kur Tu domaa likt lamdas,jo 2.8 ir ar diviem atsevishkjiem kolektoriem ja nemaldos
turpat kur viņam ir jābūt , kolektoros
un ka tu savienosi kolektorus ar vienu trubu?
ar kompatu pa brugji
nu tu zagnulcipruss18 rakstīja:ch. rakstīja:Man uz 255hp ir viena 58mm truba. Cik runāju ar cilvēkiem, kas būvē izplūdes, ir gandriz tik cik vajag.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Bet pa lielam pareizu izplūdi uzbūvēt ir raķešzinātne un tur ir jāiespringst. Citādāk galvenais neuztaistīt restriktīvāku kā stock un gan jau būs +/- ok.
turbo dzinejam vajag daudz gaisu,lid ar to ari ipludei jabut 70mm lidz 100mm
ar 63 jau but pretspiedien uz dzineju
un par izputeju un kolektoru turbikjiem,tur ta preciitate ir mazak svariga kaa taa butu uz atmosferisko dzineju
piemērs no dzīves
e36 turbo 64mm diametra viena truba uz 450hp un pilnībā pietiek
e36 turbo uz 900hp trubas diametrs 70mm un arī pilnībā pietiek
pec tevis teiktā uz kāda 400hp 2.5 m50 jābūt 70mm notekcaurulei? Pēc kā tu to rēķini?
CH tev vaitad stocka nav jabūt divām trubām pa 50mm? Jo tad sanāk ka esošā tev ir stipri mazāka apjoma.
2.0 bundzai orginali 2 kolektori un saiet viena trubaa vis tur plug un play vienalga kadu 6 cil motoru liec
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
bik nesapratu , bet nu tagad man ir 2.0 bikses , kur vidu pie Cat bunduļa savienojas viena trubā, Cata vietā ir tas rezonātors , tālāk ir viena 60mm truba un gala bunduliscipruss18 rakstīja:un ka tu savienosi kolektorus ar vienu trubu?
doma ir par 2.8 stock izputeju uzlikt, cat vietās rezonātorus ielikt, un gala bunduli nomainīt pret kaut ko foršu ar 2 ieejam un 2 izejam , cerams tagad viss visiem ir skaidrs
bet ja pietiek ar šo pašu izpūtēju , tad pagaidām neko nemainīšu un pabraukāšu tāpat
-AF- rakstīja:nu tu zagnulcipruss18 rakstīja:ch. rakstīja:Man uz 255hp ir viena 58mm truba. Cik runāju ar cilvēkiem, kas būvē izplūdes, ir gandriz tik cik vajag.
Tā ka domaju uz 193 60mm vajadzētu būt vairāk kā pietiekami.
Bet pa lielam pareizu izplūdi uzbūvēt ir raķešzinātne un tur ir jāiespringst. Citādāk galvenais neuztaistīt restriktīvāku kā stock un gan jau būs +/- ok.
turbo dzinejam vajag daudz gaisu,lid ar to ari ipludei jabut 70mm lidz 100mm
ar 63 jau but pretspiedien uz dzineju
un par izputeju un kolektoru turbikjiem,tur ta preciitate ir mazak svariga kaa taa butu uz atmosferisko dzineju
piemērs no dzīves
e36 turbo 64mm diametra viena truba uz 450hp un pilnībā pietiek
e36 turbo uz 900hp trubas diametrs 70mm un arī pilnībā pietiek
pec tevis teiktā uz kāda 400hp 2.5 m50 jābūt 70mm notekcaurulei? Pēc kā tu to rēķini?
CH tev vaitad stocka nav jabūt divām trubām pa 50mm? Jo tad sanāk ka esošā tev ir stipri mazāka apjoma.
pec pieredzes.20vt ar 350hp stocks bija par mazu un lika 70mm
ar kompatu pa brugji
tad jau jums bija super treknums ka lija beņa ārā vai arī degšana notika turbīnā
krč dariet kā patīk
krč dariet kā patīk
MS Gits k bija regulejis,taa ka tur vis bija ok
ar kompatu pa brugji
paris lietas sadariitas
priekšā viens suports nomira, mainot to , bremžu kluči priekšā izjuka pa cik taja pasa puse baigi kaut kas klabeja, samainits arii vainiigais vienu dienu nebija ko darit izdomaju paskatities kas notiek aizmugure ar roceni un bremzem , jo bija beigusies TA jau ,
tur nekas labaks rocenei norauta bija kreisaja puse trose un vispar nebija mehanisms labaja puse jau vismaz bija viss iekšā , bet mazliet nodilis uz skati saliku jaunus ,visus klucus, vel uzliku aizsargu no e46 pirmdien izdomaju ka jaaizbrauc uz TA , lai kaut ko saraksta , lai zin kas vel jamaina, beigas raudat gribeejas pa cik ierados skate tiesi kad jau sledzas vini ciet, nesanaca dabut to stop gaismu, beigas izradas lukturi bija vaina, parluzusi sheema . bet nu nekas , domaju driz atkal aizbraukt lai ielime jau pareizo uzlimi
uzlikti ziemas diski un gatavs ziemai!!! rit iespejams sanemsu savu pareju sturei , iziesu TA , tad vares sak buvet hidro roceni
priekšā viens suports nomira, mainot to , bremžu kluči priekšā izjuka pa cik taja pasa puse baigi kaut kas klabeja, samainits arii vainiigais vienu dienu nebija ko darit izdomaju paskatities kas notiek aizmugure ar roceni un bremzem , jo bija beigusies TA jau ,
tur nekas labaks rocenei norauta bija kreisaja puse trose un vispar nebija mehanisms labaja puse jau vismaz bija viss iekšā , bet mazliet nodilis uz skati saliku jaunus ,visus klucus, vel uzliku aizsargu no e46 pirmdien izdomaju ka jaaizbrauc uz TA , lai kaut ko saraksta , lai zin kas vel jamaina, beigas raudat gribeejas pa cik ierados skate tiesi kad jau sledzas vini ciet, nesanaca dabut to stop gaismu, beigas izradas lukturi bija vaina, parluzusi sheema . bet nu nekas , domaju driz atkal aizbraukt lai ielime jau pareizo uzlimi
uzlikti ziemas diski un gatavs ziemai!!! rit iespejams sanemsu savu pareju sturei , iziesu TA , tad vares sak buvet hidro roceni
tev kaujamais dampis izskatās labāk kā dažam labam ikdienas auto
Pa pirmo ar šiem diskiem! labs kaujamais aparāts!
Sodien izieta TA
šajā topikā cerēju ieraudzīt tikai buktes, kokus, sasistas lampas, savilcējus, un visus pārējos lowbudget trikus, bet tas ko es te redzu manuprāt īsti nav tas. Skaisti, lai arī kā nežēlo to mašīnu, bet toties tehniski un vizuāli viss joprojām ir stīgā - katram tādu attieksmi pret kaujas urnām
tehniski ja, viss tiek uzturets liimenii, vizuali dziivee ir paguris70cc rakstīja:šajā topikā cerēju ieraudzīt tikai buktes, kokus, sasistas lampas, savilcējus, un visus pārējos lowbudget trikus, bet tas ko es te redzu manuprāt īsti nav tas. Skaisti, lai arī kā nežēlo to mašīnu, bet toties tehniski un vizuāli viss joprojām ir stīgā - katram tādu attieksmi pret kaujas urnām
ieprieksejie ipasnieki milejusi baloninjus