Paātrinājuma problēmas
pastaasti siikaa, vai arii noveero veel paaris dienas un tad siikaak. pie cik rpm parasti, kas notiek ja vienmeeriigi kaapina liidz 4 k rpm un tamliidziiigi, tad vareesi spriest vairaak.. vai ausktam vairaak juut vai siltam..
un par diangnostiku ieraksti mekleetaaja atradiisi kur ir kvalitatiivas, jo te neviens nav ieteics nekvalitatiivu.
un par diangnostiku ieraksti mekleetaaja atradiisi kur ir kvalitatiivas, jo te neviens nav ieteics nekvalitatiivu.
nobraucu apmeram 3 gadus uz krievijas benja ar m50b20 ar bosch vadibu-nekadu problemu, velak bija 520i tourings ar siemens-ik pa laikam zonde glukoja, it ipashi ja sanaca pagazet dzineja iesildishanas rezhima...uteo rakstīja:nu jā, atkal Siemens vadība man apbēdina kas viņā tāds labāks, ka bija jāliek tāda
Tas notiek gan siltam gan aukstam, kapinot vienmerigi, vai braucot un pie atrumu parslegsanas parmetot 3 uz 4, un tas bija pamanams pec udens sukna nomainas, tikai tad tas bija reti, tgd pastavigi.
un ja nelaizh zemak par 3000 apgriezinu tadas raustisanas nav manama.
njaa taa gruuti teikt,
moz vanosam kautkas, tikpat labi kaada svece, vai filtrs..
jaaklausaas moz kaadam veel busu nojausma.
kaads dzineejs?
kaada ir raustisiahnaas:
1. vienemeriigi turot pedaali pa briitinjam labaak paveraas?
2. kas ir kad tur pedaali griidaa no zemiem abarotiem?
3. ko dzineejs tukshgaitaa dara?
4.vai arii kaapinot juuti ka takaa kaada cilindra piettruuktu?
moz vanosam kautkas, tikpat labi kaada svece, vai filtrs..
jaaklausaas moz kaadam veel busu nojausma.
kaads dzineejs?
kaada ir raustisiahnaas:
1. vienemeriigi turot pedaali pa briitinjam labaak paveraas?
2. kas ir kad tur pedaali griidaa no zemiem abarotiem?
3. ko dzineejs tukshgaitaa dara?
4.vai arii kaapinot juuti ka takaa kaada cilindra piettruuktu?
kaads dzineejs?
kaada ir raustisiahnaas:
1. vienemeriigi turot pedaali pa briitinjam labaak paveraas?
2. kas ir kad tur pedaali griidaa no zemiem abarotiem?
3. ko dzineejs tukshgaitaa dara?
4.vai arii kaapinot juuti ka takaa kaada cilindra piettruuktu?
Dzinejs 2.0vanos. Ir ta ka vienmerigi turot pedeli pa britinam paliek labak, no zemiem abvarotiem ir tas pats kad braucot lidz 3k apgriezieniem raustas, bet pec tam aiziet. Tukshgaita biku raustas uz tahometra to pamanit nevar , bet pec skanas var saprast ka biku pieraustas, un ir tadi reti brizhi ka liekas tulit noslapst bet tad atkal aiziet. kapinot to var just vel vairak ka pietrukst. Man aizdomas vairak krit uz vanosu.
kaada ir raustisiahnaas:
1. vienemeriigi turot pedaali pa briitinjam labaak paveraas?
2. kas ir kad tur pedaali griidaa no zemiem abarotiem?
3. ko dzineejs tukshgaitaa dara?
4.vai arii kaapinot juuti ka takaa kaada cilindra piettruuktu?
Dzinejs 2.0vanos. Ir ta ka vienmerigi turot pedeli pa britinam paliek labak, no zemiem abvarotiem ir tas pats kad braucot lidz 3k apgriezieniem raustas, bet pec tam aiziet. Tukshgaita biku raustas uz tahometra to pamanit nevar , bet pec skanas var saprast ka biku pieraustas, un ir tadi reti brizhi ka liekas tulit noslapst bet tad atkal aiziet. kapinot to var just vel vairak ka pietrukst. Man aizdomas vairak krit uz vanosu.
Man gan uz kādu devēju krīt aizdomas.
ar vanos probleemaam uz vietas darbotos un nezvai slaaptu nost, takaa domaaju vareetu saakt ar diagnostiku, ja viss ar sveceem un gaisa trubaam ok :)
vanos nebus , ka jau Agris teica iepludes sistemas hermetiskums, sveces+spoles un kads no devejiem(bez diagnostikas neiztikt), degvielas filtrs.
Klokenes deveejs vainigs, ja slaapst un nevar pielaist, ja staigaa apgriezieni un citreiz noslapst, tad sadalenes devejs, ta vismaz man bija ar tiem deveejiem!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
+1Vitalx325 rakstīja:vanos nebus , ka jau Agris teica iepludes sistemas hermetiskums, sveces+spoles un kads no devejiem(bez diagnostikas neiztikt), degvielas filtrs.
ja līdz 3t neiet un pēc tam aiziet,TAD sveces,pīpītes,ūdens/eļļa sahtās! Tā vismaz vaidzētu būt,bet ko var zināt no tā BMW!
Testeris rokās no nomēri pretestības pīpītēm
ta ari laikam bus jadara, jadzen uz diognostiku un miers, a to ta shtukojot naktis nav guletas kads bucitis neiet ta ka vajaga.
Kobreti rakstīja:tur tak tikai trīs releji un stipri šaubos,ka sajaucot vietam vispār kaut kas notiksArmando rakstīja:tada zinjaa ka man katrs kurs bija grabstijies gar relejiem, bija vinus mainijis vietam lidz kamer tur bija galigaka putra, un pareizie releji nebija pareizajas vietas, karoc ta es no vinja sapratu. bet nekad ta ari neiedzilinajos kura vieta kam jabut, vienkarsi pec vinja darbosanas nofoceju tur ka visam jaiskatasdogMa rakstīja:Kā to sarpast - pareizos relejus? Un kurās vietās?
degvielas sūknis,zondei apsilde,DME relejs
kas tie par relejiem?
nezinu, bet vins konkreti ta man ari pateica, relejos bija galigaka putra, (visi saputroti vietam, vai nu ari nepareizie releji, es nezinu) ari pirms tam nebiju nekad domajis ka tam kada nozime, bet redz kad tomer kaukas tur ackiras! cilveks kurs toreiz manu auto saveda kartiba, ir ists bmw lietpratejs, tapec vinja teikto neapstriidu
...
Man tāda problēma bija kad braukāju ar 323 benzīnieku, neviens kompis nerādīja klūdu, tika izmeģināts mainīt visu pat zondes, bet nekāda rezūltāta. un beigās izrādijās eļļas kartera ventilācijas bačokam, kas atrods iesprausts ieplūdes kolektora, augšējā daļā, kur ir tas vakuma nezinu, kā pareizi ir iekšā membrāna un tā bija saplaisājusi un kad mierīgi braucot uzber tur veidojās caurums un piesūca gaisu. kaut kā tā, bet tas nopietni bija gemarojs.
ir ari redzets m50b25 bezvanos tukšgaita mazliet abaroti staigaja un parmetot ātrumus ap 3-5 rpm burbuļoja un negaja dzinejs.problema bija ka motoram gaisa pietruka
mashina tika aizdzita uz diagnostiku, diognostikA paradijaka vis norm, bet meisters saka petit talak, pargaja visu to diagnostiku ar testteri, bet atkal nekas. Beigu beigas pieliku roku pie izputeja un pateica ka tas ir ciet, bet rit vel tiks dzits uz LATBEMU varbut tur parada kaut ko citu.
nebriinos ja arii katalizators ir aizaudzis
Latbema tika veikta atkartota diagnostika, tur ari neko neuzradija, skatijas talak un atrada ka spola uz sestas sveces nestrada ka vajaga, tpc ari notiek burbulosana ka neiet visi stobri.
sveiki, ir problēma ar jaudu, man ir 2.0 vanus,
ik pa laikam pazud jauda, iespiežot pedāli griida tada sajuta ka masinai kkas piesiets aizmugure un ar mocibam uznem ātrumu. ja masina stāv tukšgaitā un iespiez pedāli griida tahometra rādiitājs sākumā nevis uzreiz iet uz auksu, bet tāka paiet nedaudz uz leju un tikai tad uz augšu.
šadi simptomi uznāk ik pa laikam, un nepāriet kamer nenoslāpe auto un pa jaunu nepiestarte!
ir kādam kādi varianti no kā tas vareetu but?
ik pa laikam pazud jauda, iespiežot pedāli griida tada sajuta ka masinai kkas piesiets aizmugure un ar mocibam uznem ātrumu. ja masina stāv tukšgaitā un iespiez pedāli griida tahometra rādiitājs sākumā nevis uzreiz iet uz auksu, bet tāka paiet nedaudz uz leju un tikai tad uz augšu.
šadi simptomi uznāk ik pa laikam, un nepāriet kamer nenoslāpe auto un pa jaunu nepiestarte!
ir kādam kādi varianti no kā tas vareetu but?