Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 120
- chevron_right
ieteiktu parbaudit pasu sledziti kurs atrodas bagaznieka vaka pasa apaksaa! esmu ieverojis ari savam autinam ka to pakustinot gaisminja citreiz pazud, un led spuldzitem ir ta, ka jaskatas ka ieliek lai plus un minus ir pareizajas pusesArchizlv rakstīja:Kaut kaads sviest ieveeroju ka bagazhnieka apgaismojums nedarbojaas, paarbaudiju visus vadus, spuldziiti nomainiiju, droshinaataajus apskatijos, viss vesels. Kas vel vareetu buut?
...
parasti ir vainīgs slēdzis, vai arī vadi (bieži vien pārlūzt, visvienkāršāk ir ieziet ar testeri).Armando rakstīja:ieteiktu parbaudit pasu sledziti kurs atrodas bagaznieka vaka pasa apaksaa! esmu ieverojis ari savam autinam ka to pakustinot gaisminja citreiz pazud, un led spuldzitem ir ta, ka jaskatas ka ieliek lai plus un minus ir pareizajas pusesArchizlv rakstīja:Kaut kaads sviest ieveeroju ka bagazhnieka apgaismojums nedarbojaas, paarbaudiju visus vadus, spuldziiti nomainiiju, droshinaataajus apskatijos, viss vesels. Kas vel vareetu buut?
Sākās viss ar to, ka ieslēdzot signalizāciju elektrības ķēdē pretestība 2A tātad kkur šausmīgi ēd..
Pāris reizes čakarējās signalizācija, pati ieslēdzas vai izslēdzas..
Lieldienās sagādāja man dāvanu..nosvila šofera puses durvīs el.logu reg. vadi un atteicās centrālā atslēga..
Rezultāts:
Palūdzu, lai izsit aizmugurējo stiklu, jo auto nav iespējams savādāk atvērt(pašam roka necēlās),
joprojām nevar atvērt durvis, pogas rausti, rokturus ar 0 emocijas..
Aizdedze nestrada, zem stures drošinātāju sit laukā, kas uz aizdedzi iet..
Šodien jāmeklē, kur pa īso iet..Jāmēģina noslēgt tā signalizācija vispār nost..
Ļoti iespējams, vajadzētu kādu autoelektriķi, kāds šeit ir?
Pāris reizes čakarējās signalizācija, pati ieslēdzas vai izslēdzas..
Lieldienās sagādāja man dāvanu..nosvila šofera puses durvīs el.logu reg. vadi un atteicās centrālā atslēga..
Rezultāts:
Palūdzu, lai izsit aizmugurējo stiklu, jo auto nav iespējams savādāk atvērt(pašam roka necēlās),
joprojām nevar atvērt durvis, pogas rausti, rokturus ar 0 emocijas..
Aizdedze nestrada, zem stures drošinātāju sit laukā, kas uz aizdedzi iet..
Šodien jāmeklē, kur pa īso iet..Jāmēģina noslēgt tā signalizācija vispār nost..
Ļoti iespējams, vajadzētu kādu autoelektriķi, kāds šeit ir?
Tur ar aizdedzes "ieslēgšanu" nebūs līdzēts, aizslēgts ir ar dead lock (var atslēgt tikai ar pulti vai atslēgu no šofera durvīm).
Ja vadi ir padeguši, tad iespējams būs arī viss centrālās bloks aizgājis pa pieskari. Es sāktu ar signalizācijas pilnīgu atvienošanu (pārbaudi vai visi impulsa vadi pienāk), ja nelīdz, tad mēģini noraut durvju apšuvumu un manuāli pie slēdzenes atvērt, vai salabot vadus (var atrast impulsa vadu no mikroslēdža un noimitēt - uz īsu brīdi padot strāvu uz to vadu)
Centrālās bloks atrodas aiz bardačoka, turpat arī parasti visi atstāk signalizācijas bloku. Elektroshēmu atradīsi googlē ierakstot e36 etm torrent
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Varbut kadam nav ko darīt svētku dienā un var palīdzēt atvienot signalizāciju..?he9600 rakstīja:
Tur ar aizdedzes "ieslēgšanu" nebūs līdzēts, aizslēgts ir ar dead lock (var atslēgt tikai ar pulti vai atslēgu no šofera durvīm).
Ja vadi ir padeguši, tad iespējams būs arī viss centrālās bloks aizgājis pa pieskari. Es sāktu ar signalizācijas pilnīgu atvienošanu (pārbaudi vai visi impulsa vadi pienāk), ja nelīdz, tad mēģini noraut durvju apšuvumu un manuāli pie slēdzenes atvērt, vai salabot vadus (var atrast impulsa vadu no mikroslēdža un noimitēt - uz īsu brīdi padot strāvu uz to vadu)
Centrālās bloks atrodas aiz bardačoka, turpat arī parasti visi atstāk signalizācijas bloku. Elektroshēmu atradīsi googlē ierakstot e36 etm torrent
Sheriff ZX-600
Manuāli atradu, bet nu pirmo reizi vienam to radīt ne pārāk ir vēlēšanās..
Tagad arī centrālā atslēga darbojas no iekšpuses spiežot pogu vienām durvīm..tikai tas no iekšpuses.. un ar nevar zināt cik ilgi viņa tā strādās..
Tā, kā joprojām sit laukā 35. drošinātāju, tad domājams, ka Central body electronics (ZKE IV) kkur uz īso kas iet..
Vai nu jāārda viss ārā un jāmeklē vaina, vai var pie kompja atrast vainu? Kādam ir pieredze ar diagnostiku šādām lietām..uz tādu vecu auto tādas lietas var atrast?
Tā, kā joprojām sit laukā 35. drošinātāju, tad domājams, ka Central body electronics (ZKE IV) kkur uz īso kas iet..
Vai nu jāārda viss ārā un jāmeklē vaina, vai var pie kompja atrast vainu? Kādam ir pieredze ar diagnostiku šādām lietām..uz tādu vecu auto tādas lietas var atrast?
Varbuut pati poga ir vainiiga, man taa bija, bet tikai ar logu. Izaardiiju to pogu aaraa un bija taas kepinas saliekushaas no paaraak stipras spaidiishanas, pataisnoju taas kepinas un probleema atrisinaajaaas.mathias rakstīja:Nezināju kur rakstīt tapēc ierakstiju te! Kas pa problēmu varētu būt ka lūka nestrāda? Dažreiz strāda bet dažreiz spaidi to pogu vai nespaidi nestrāda! Ir pat bijis tā ka attaisu lūku un pectam ciet nevar dabūt! varbūt kadam ir bijusi tāda problēma un zin kas par vainu?!
Kāds, kam ejošs ZKE IV bloks nevēlas notestēt manējo? Vai nu uzlikt manam savu, vai savam manu..
Man sit laukā drošinātāju nr.35 un nestrādā vairs:
parkošanās sensori;
stūres signālierīce-pīkšķis;
logi veras 2cm uz vienu pogas spiedienu..
Varbūt kādam ir citas idejas?
p.s. izlaboju savas kļūdas
Man sit laukā drošinātāju nr.35 un nestrādā vairs:
parkošanās sensori;
stūres signālierīce-pīkšķis;
logi veras 2cm uz vienu pogas spiedienu..
Varbūt kādam ir citas idejas?
p.s. izlaboju savas kļūdas
Pēdējais labojis emizz - 20 Mai 2011, 00:38, kopā labots 4 reizes.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 120
- chevron_right