Taurīzers
Kārtings rullē!
kad nopirku savejo virsu bija koilas, visu samainiju uz standartu, jo tas ir ikdienas auto ar kuru japarvietojas pa visadiem celiem, trasei protams labak koilas. Ar standarta piekari un r15 ari e36 ir pietiekoshi komfortabls autoOrkaans rakstīja:Man koilas nevajag arii par velti! Esmu pietiekoshi jauniibaa braukaajis ar seedinaatiem un cietiem auto tapeec zinu ko tas noziimee!
Veelreiz varu tikai atkaartot , ja auto izmantojams ikdienaa tad vislabaakais ir orgjinaalais ruupniicas atsperojums!
Orkān, tu runā kā ōpītis (nez kāpēc Tunnel ar savu 7er atmiņā atausa)... Nevajag jau uzreiz -60mm likt, pietiek ar -20. Uzreiz skats tīkamāks, un arī komforts nekur nepazūdOrkaans rakstīja:Visas taas muljkjiibas ar seedinaashanaam un koilaam ir domaatas tiem kas nedziivo Jelgavaa un ar auto izbrauc sveetdienaas!
Skatu varbuut var dabuut labaaku doties pazuud jebkursh komforts! Ikdienas braukshanai koilas ir pilniigi garaam! Trasei protams ir
Mashiinai pa celju ir jaaparvietojas miiksti un komfortabli! Sevishkji jau kuutinjaam
Es to visu biju vairaak domaajis par koilaam
Un mani tracina tas ka lai ar cik auto te neparaadiitos visi ir jaaseedina
Saapiiga man teema taapataas kaa tev hrenoni
Un mani tracina tas ka lai ar cik auto te neparaadiitos visi ir jaaseedina
Saapiiga man teema taapataas kaa tev hrenoni
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Tādi mēs te esam purva dīvainīši - viens pret xenoniem, otrs pret sēdinājumiem Bet ko darīt, ja E36 kliedz pēc sēdināšanas...
Labākais, kas manā dzīvē notika - uzliku koilas No sākuma likās, ka zobus sitīšu ārā, bet nē - perfekta braukšana - ceļu jūti, bedres jūti un atceries, kur tās bija Nez, es pabraucot ar e39 vai Pissātu B5+, saprotu, ka e36 + sēdināts (vēlams koilas) ir ceļa karalis Katram sava komforta zona :) Vienam +18C, otram +22C.. Visi paliekam veci un stulbi
Es tik nesaprotu, kāds sakars auto klīrensam ar bedrainu ceļu?
Okei, saprotu, jāuzmanās vairāk no kanalizācijas vākiem, risēm, sūdiem uz ceļa utt, bet bedres jau nu galīgi netraucē..
Vienīgais, jā, teorētiski paliek cietāks, BET liekot ielas coiloverus (pašam stāv FK street series vai kkā tā) auto tik un tā paliek samērā mīksts, + R17 zemprofila mizas komfortu sabojā daudz vairāk kā coiloveri.
Pats braukāju ar maksimāli zemu auto, cik nu man atļauj pagalms (ja nebūtu nelīdzeni akmeņi pagalmā, laistu vēl zemāk) ar 205/40/r17 turklāt pa Jelgavu, bet nejūtu pilnīgi nekādas problēmas, ja neskaita guļošos, sliedes un lielas rises. Braucot pa bedrainu ceļu maucu slalomā, bet arī ar nesēdinātiem auto izvairos no bedrēm.
Tā kā imho nav TIK traki. Protams, ja ikdienā ir jābraukā daudz (dienā 100km++) un patīk pedal to the metal maukt pa jebkādu segumu, tad problēmas būs, bet normālam cilvēkam, turklāt, BMW mīļotājam, kas jau defaultā +/- taupa hadeni, problēmu toch nebūs.
Ļoti atvainojos par offtopiku.
Okei, saprotu, jāuzmanās vairāk no kanalizācijas vākiem, risēm, sūdiem uz ceļa utt, bet bedres jau nu galīgi netraucē..
Vienīgais, jā, teorētiski paliek cietāks, BET liekot ielas coiloverus (pašam stāv FK street series vai kkā tā) auto tik un tā paliek samērā mīksts, + R17 zemprofila mizas komfortu sabojā daudz vairāk kā coiloveri.
Pats braukāju ar maksimāli zemu auto, cik nu man atļauj pagalms (ja nebūtu nelīdzeni akmeņi pagalmā, laistu vēl zemāk) ar 205/40/r17 turklāt pa Jelgavu, bet nejūtu pilnīgi nekādas problēmas, ja neskaita guļošos, sliedes un lielas rises. Braucot pa bedrainu ceļu maucu slalomā, bet arī ar nesēdinātiem auto izvairos no bedrēm.
Tā kā imho nav TIK traki. Protams, ja ikdienā ir jābraukā daudz (dienā 100km++) un patīk pedal to the metal maukt pa jebkādu segumu, tad problēmas būs, bet normālam cilvēkam, turklāt, BMW mīļotājam, kas jau defaultā +/- taupa hadeni, problēmu toch nebūs.
Ļoti atvainojos par offtopiku.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Ch! Zinu ka tu zini kur es straadaaju ,taatad zini rubenju celju Ar kaadu aatrumu tu vari pabraukt pa vinju? Mans koleegjis ar savu seedinaato kameer no darba aizbrauc liidz shosejai, es jau esmu pilseetaa
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Rets piedāvājums!
Mainu savus bildēs redzamos r17 diskus pret r16. Protams r16 jābūt labiem, skaistiem u.t.t/
Mani diski labā kārtībā nav dauzīti tik šur tur švīkus.
Mainu savus bildēs redzamos r17 diskus pret r16. Protams r16 jābūt labiem, skaistiem u.t.t/
Mani diski labā kārtībā nav dauzīti tik šur tur švīkus.
Tātad lieta sekojoša. Esmu nomainījis savu bmw pret B5 passatu 1.8. 97gada.
Dzīvē jāizmēģina viss, ceru, ka mans bijušais taurīzers atradīs kādu labu saimnieku.
Nākotnē atgriezīšos vēl pie bmw, bet tikai pie kā jaunāka:)
Dzīvē jāizmēģina viss, ceru, ka mans bijušais taurīzers atradīs kādu labu saimnieku.
Nākotnē atgriezīšos vēl pie bmw, bet tikai pie kā jaunāka:)
Pēc tam uzraksti atsauksmes vai nožēloji maiņu.
Passat B5 ,priekšas hadeni par 200 ls nepārvāksi ka'e36. Bet dzīvē viss ir jaizmēģina.
Pirmās sajūtas bija ar dalītām jūtām. Sākumā iekāpu passatā domāju, ka viņš tāds pārāk nopietns....nav tāda asuma kā bmw. Salons ir lielāks un vispār ērtāks. Passatam ir arī daudz vairāk navorotu - kondiška, klimata kontrole, elektriskie logi, stūres lifts. Degvielu ēd nedaudz mazāk kā mans bijušais bmw. Braukšanas komforts- passats ir klusāks un mīkstāks. Tā kā esmu braucis arī ar audi A6 2000 gada, tad passats ir līdzīgs ļoti.
Mīnusi -par vienu nodokli augstāk. Bmw ir sportiskāks. Bmw ir manevrīgāks. Bmw ir arī uzticams. Bmw e36 rezerves daļas ir lētas, ja pērk šrotā :)
Kas man nepatika bmw, tad tā ir rūsa un ēdelīgums.
Mīnusi -par vienu nodokli augstāk. Bmw ir sportiskāks. Bmw ir manevrīgāks. Bmw ir arī uzticams. Bmw e36 rezerves daļas ir lētas, ja pērk šrotā :)
Kas man nepatika bmw, tad tā ir rūsa un ēdelīgums.
Īsāk sakot - BMW ir labāks!sprinters90 rakstīja:
Mīnusi -par vienu nodokli augstāk. Bmw ir sportiskāks. Bmw ir manevrīgāks. Bmw ir arī uzticams.
Universāli paņēmi?
Nopietni? E36 skaitās lētas detaļas?! Nebiju pamanijis agrāk!
Paņēmu sedanu :)
Paskatijos ss.lv par tām daļām un secinājums ir tāds, ka b5 arī var dabūt par normālam naudām nepieciešamo.
Aizmirsu vēl piebilst, ka bmw bija tāda priekšrocība, ka ziemā nebija problēmas apgriezties uz šaura ceļa, tik uzdod gāzi un apmet riņķī.....
Aizmirsu vēl piebilst, ka bmw bija tāda priekšrocība, ka ziemā nebija problēmas apgriezties uz šaura ceļa, tik uzdod gāzi un apmet riņķī.....
Un Tu gribi teikt, ka b5 sedanam ir lielāks nodoklis, nekā bmw kūtiņai?