Citi-Jautājumi II
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 27
- chevron_right
Nu tad izskatās kā ir tas pats 3.64 jo braucot ir jūtami īss. Jāliek no dīzeļa būs laikam. vajag izspiest ekonomiju no daily auto laigan šobrīd patēriņš arī ir samērā pieņemams
Instagram - Sandis_e36
Tas koks ar diviem galiem, uzliksi garāku reduktoru, sūdīgāk ies, rezultātā vairāk pedāli spaidīsi un ekonomija pa logu ārā
Ja sanāk daudz garie gabali pa šoseju vēl kko jutīs, citādi nekāda ekonomija nebūs.
M-pakas bampera miglas, derēs uz prefl? Ja nederēs, tad kur tā atšķirība? Rāmīšos?
Cik aptuveni maksā nomainīt reduktoru? Braukšu ar metināto uz skati, ja neizlaidīs (visticamāk), tad jau jāmaina :/
Un no swapa 1.8is - - > m52b28 akumulators var palikt motortelpā, vne?
Un no swapa 1.8is - - > m52b28 akumulators var palikt motortelpā, vne?
Īsumā - kada ir atšķirība šiem abiem plauktiem?
Neskaitot to, ka viens ir paredzēts otrai pusei (otro bildi ņēmu internetā) Tie abi skaitās Meyle HD? Vienam nav “Hd” pie šarnīra
Neskaitot to, ka viens ir paredzēts otrai pusei (otro bildi ņēmu internetā) Tie abi skaitās Meyle HD? Vienam nav “Hd” pie šarnīra
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis dzhonsons - 13 Mai 2018, 10:09, kopā labots 2 reizes.
Vai 168mm nebija vāks ar 6 skrūvēm? Šim 8, tātad vajadzētu būt 188mm. Sen žurkas nav aiztiktas.
Tiesi ta
Ups, netīšām
Kāds zin, kur varētu nopirkt šāda veida blīvi? Gumijas maliņas bet vidū laikam alumīnijs.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sveiki, lieta tāda ka nokāvu savu E36 318tds, galu galā izdomāju dzinēju celt laukā no automāta Opel Omegas B kurā ir M51 dzinējs 2.5D, tagad skrūvējis 325 kronšteinus, turbīna atduras pret to un nezinu kā lai iziet no šīs situācijas, jo kolektors ir ar BMW marķējumiem, kā arī turbīna, pietrūkst vismaz 2cm lai uzmauktu trubu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 27
- chevron_right