Audio sistēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 87
- chevron_right
Tad mēs runājam par 2 dažādām lietām
Lieta tāda-iekš auto ir tikai 4x13cm skaļruņi un 2x oem piikstuļi, bet maģītis nevelk tos pašus.
Par cik mētājās pastūzis(2x100w RMS/max kkādi 500w) interesē vai ir iespējams to pieslēgt visām četrām tumbiņām, zinot, ka paztūzim ir tikai 2 izejas.
Proti, vai var slēgt 2 skaļruņus pie vienas izejas?
Par cik mētājās pastūzis(2x100w RMS/max kkādi 500w) interesē vai ir iespējams to pieslēgt visām četrām tumbiņām, zinot, ka paztūzim ir tikai 2 izejas.
Proti, vai var slēgt 2 skaļruņus pie vienas izejas?
Baidos samelot, bet jā, pie vienas izejas var slēgt divus skaļruņus, galvenais lai skaļruņu jauda nav par lielu, tavā gadījumā, pastāv iespēja drīzāk skaļruņus izpirst, ja pārspīlēsi ar skaļuma maiņrezistora grozīšanu.
Tikai, domājot par pretestību, abus, piemēram aizmugurējos skaļruņus, un abus priekšējos vajadzētu slēgt paralēlajā slēgumā.
Tikai, domājot par pretestību, abus, piemēram aizmugurējos skaļruņus, un abus priekšējos vajadzētu slēgt paralēlajā slēgumā.
Piektdiena liekas, ka jau garām...
Šeit ir jāskatās - kādas slodzes pastiprinātājs atbalsta, no 8ohm slēguma neredzu jēgu, tad jāskatās, vai pastiprinātājs atbalsta 2ohm slodzi stereo režīmā, modeli studijā. Bet vispār, tādām lietām izmanto 4ch ampu.
Pēc evaness2 teiktā sanāk, ka stereo režīma tur vairāk nav.
80% gadījumos skaļruņus nokauj, jo galva/amps aiziet clippingā.
Šeit ir jāskatās - kādas slodzes pastiprinātājs atbalsta, no 8ohm slēguma neredzu jēgu, tad jāskatās, vai pastiprinātājs atbalsta 2ohm slodzi stereo režīmā, modeli studijā. Bet vispār, tādām lietām izmanto 4ch ampu.
Pēc evaness2 teiktā sanāk, ka stereo režīma tur vairāk nav.
80% gadījumos skaļruņus nokauj, jo galva/amps aiziet clippingā.
Pēdējais labojis Jonjis - 20 Jan 2013, 15:16, kopā labots 2 reizes.
Ja tam pastūzim, kas tur mētājās ir tiešām reāli 100W uz kanālu, tad nebūtu problēma to veiksmīgi notirgot un tā vietā iegādāties 4 kanālu pastiprinātāju!
Vienīgais māc šaubas par to, ka tiem 13cm perdeļiem nepietiek maģa izdotās jaudas (to 18-20W rms)... Ja liekas, ka ir pa klusu/ir kāds kroplis tad iespējams probēma nav jaudas trūkumā, bet sistēmas konceptā kā tādā... Tas būtu jāsaprot pirmām kārtām!
Par omiem Jonjis +1, ja to neievērosi, pastūzi varēs ātri vien nokaut...
Vienīgais māc šaubas par to, ka tiem 13cm perdeļiem nepietiek maģa izdotās jaudas (to 18-20W rms)... Ja liekas, ka ir pa klusu/ir kāds kroplis tad iespējams probēma nav jaudas trūkumā, bet sistēmas konceptā kā tādā... Tas būtu jāsaprot pirmām kārtām!
Par omiem Jonjis +1, ja to neievērosi, pastūzi varēs ātri vien nokaut...
d[-_-]b
Sorry, tiešām. Stereo gan būtu, tikai ačgārnsJonjis rakstīja: Pēc evaness2 teiktā sanāk, ka stereo režīma tur vairāk nav.
80% gadījumos skaļruņus nokauj, jo galva/amps aiziet clippingā.
Left front + Left Rear un Right front + Right Rear. Pīkstuļi cik zinu, jau ir piesieti pie Front tumbām.
oem skaļruņi ir nomainīti uz jauniem, kuru jauda rms tā arī ir ap tiem 20W, bet maģis nedod pietiekoši, jo ir morāli novecojis.325 BMW rakstīja:Ja tam pastūzim, kas tur mētājās ir tiešām reāli 100W uz kanālu, tad nebūtu problēma to veiksmīgi notirgot un tā vietā iegādāties 4 kanālu pastiprinātāju!
Vienīgais māc šaubas par to, ka tiem 13cm perdeļiem nepietiek maģa izdotās jaudas (to 18-20W rms)... Ja liekas, ka ir pa klusu/ir kāds kroplis tad iespējams probēma nav jaudas trūkumā, bet sistēmas konceptā kā tādā... Tas būtu jāsaprot pirmām kārtām!
Par omiem Jonjis +1, ja to neievērosi, pastūzi varēs ātri vien nokaut...
Bet nu nonācu pie slēdziena, ka vieglāk būs nopirkt jaunu maģīti, nekā pērties ar vadu mudžekli un eksperimentēt.
Vēl tāds jautājums-vai tām pašām 20W (RMS) tumbiņām būtu arī vēlams nomainīt vadus uz ko modernāku-šī gadsimta, vai vēl var atstāt orģinālos vadiņus?
Mēs tā arī nezinam, kas par galvu, sistēmas uzbūvi, bet tā pat - nedzirdot defektu nav jēgas diskutēt, uztvert domu izskatās, ka nesanāks, jāredz/jādzird.
Nomainot OEM vadus atšķirību nedzirdēsi, konkrētajā gadījumā.
Nomainot OEM vadus atšķirību nedzirdēsi, konkrētajā gadījumā.
Galva ir Panasonic CQC-1300 vai kas tamlīdzīgs. Nevar lāga saskatīt, jo visi uzraksti nodiluši. Rakstīts, ka 4x40W
Esmu jau atmetis domu viņu ilgāk ekspluatēt.
Ir noskatīts Pioneer maģītis, bet ar sarkanu apgaismojumu. Cik reāli ir pārlodēt diodes, vai ko citu tur sadarīt, lai apgaismojums būtu oranžs? Tāds, kā paneļa apgaismojums.
Esmu jau atmetis domu viņu ilgāk ekspluatēt.
Ir noskatīts Pioneer maģītis, bet ar sarkanu apgaismojumu. Cik reāli ir pārlodēt diodes, vai ko citu tur sadarīt, lai apgaismojums būtu oranžs? Tāds, kā paneļa apgaismojums.
Var pārlodēt, tikai garantija galvai vairs nebūs, rēķinies ar to.
Ir magnetola JVC KD-G821. Pēc akumulatora atvienošanas tgd visu laiku displejs maina krāsa un rāda dažādas animācijas. (Tieši kā video). Dabūju manuāli, bet tur tā arī neatradu kā, lai uzlieku atpakaļ kā man bija - tikai viena krāsa un nekas cits tur nemainās. Varbūt kādam ir tāds vai vnk zina kā es varu dabūt atpakaļ kā man bija?
Bieži galvām nāk tāda funkcija kā "demo mode", tā arī ir jāatslēdz.
User manual 6. lpp - http://www.jvcmobile.co.uk/documents/ma ... D-G821.pdf
Canceling the display
demonstrations
Turn the control dial to set “Demo/Linkto “Off.”
User manual 6. lpp - http://www.jvcmobile.co.uk/documents/ma ... D-G821.pdf
Canceling the display
demonstrations
Turn the control dial to set “Demo/Linkto “Off.”
Paldies, iešu vēlāk izdarīt
P.S. tgd vismaz varēšu uzregulēt krāsu tuvu oriģinālajam apgaismojumam
P.S. tgd vismaz varēšu uzregulēt krāsu tuvu oriģinālajam apgaismojumam
Ouuu,varbut kads zin precizak -Lieta tada ka gribu iestumt oem cd magnetolu jautajums vai ir nepieciesams ari oem pastuzis vai ari viss stradas bez vina,tobis pievienojot magi pa taisno pie tumbam un stravas!
Paldies jau ieprieks
Paldies jau ieprieks
Viss stradas ari bez vinja, ja liek oem pastuzi tad ari tumbas bus jaliek jaudigakas!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Skaļruņi, ne tumbas, ir atšķīrība.
Ko tur jaudīgāku? Tam pastiprinātājam ir knapi 20W uz kanālu, HK nedaudz vairāk, bet neko daudz.
Ko tur jaudīgāku? Tam pastiprinātājam ir knapi 20W uz kanālu, HK nedaudz vairāk, bet neko daudz.
nē, tu ko? orģinālajam pastūzim tak var slēgt klāt "2kw" subjus un kaimiņa mazo taksi pīkstuļa vietā
Varbūt kāds var pastāstīt, kur touringam atrodas oriģinālā antena? Viena kaut kāda nolauzta ir pie mazā aizmugurējā lodziņa pasažiera pusē,palicis tikai plastmasas rāmītis ārpusē un iekšpusē, taču neizskatās pēc OEM.
no tā HK iekš e36 vispār ir kāda jēga? neesmu dzirdējis nekad kā skan
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 87
- chevron_right