TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 35
- chevron_right
Pa 250-300€ vai tad nevarēja jau custom zirnekli ar flanci priekš turbo uzmetināt, no kura tiešām būs jēga un daudz zirgu? Tas ir tikai 2x dārgāk par eBay mēslu, pie tam, ka pati par sevi summa nav nemaz tik kosmiska.
Būtu ļoti ok. Tikai,kurš tad uzmetinās?
JānisK-[JK] rakstīja:Gan te iepriekš redzamie gan tie ebay kolektori ir noraujami podā
Garumiem ir jābūt vienādiem, lai nav pretspiediens uz pārējiem cilindriem, tiem kas redzami vislielākā pretspiediena slodze ir uz tiem cilindriem, kam visīsākie garumi!
kad cilvēki sapratīs to, ka motors ir kā mūzikas instruments, kurš pareizi un efektīvi var darboties tikai tad kad tas ir būvēts pareizi ar īstajiem materiāliem
Tas, ka tur ar to tehnoloģiski no 19 gadsimta kolektoru brauc un kaut kas notiek ir tas pats kas dirst stāvus
Protams, ja būvē uz 600hp+ tad noteikti, bet, nenoliedzami ir fakts, ka ar šādiem mēsliem, mierīgi 400 - 500 hp var viegli izspiest. Protams, parasti, gan šādi projekti ilgāk par gadu nenovelk..
Tam ir daudz iemesli, pirmkārt izplūdes kolektorus taisa no čuguna kam ir lielāka temperatūras noturība tb caur sevi uz āru neizlaiž karstumu vienkāršāk sakot, bet izliet no čuguna zirnekļa tipa kolektoru ir dārgs un sarežģīts process. Būvēt no tērauda tāpat ir dārgi sērijveida ražošanā, tāds kolektors ātrāk izdegs un jebkurā gadījumā vajadzēs aizsardzību, lai neaizdegās auto.
Starp citu, cik ilgi tie ebay un citi custom kolektori kalpos ir atkarīgs no sienu biezuma un galvenokārt no tērauda sastāva, markas.
Ne tik vien jaudu ietekmē kolektora konstrukcija, bet arī motora resursu, kāpēc to iepriekš uzrakstīju!poweredgarage rakstīja:JānisK-[JK] rakstīja:Gan te iepriekš redzamie gan tie ebay kolektori ir noraujami podā
Garumiem ir jābūt vienādiem, lai nav pretspiediens uz pārējiem cilindriem, tiem kas redzami vislielākā pretspiediena slodze ir uz tiem cilindriem, kam visīsākie garumi!
kad cilvēki sapratīs to, ka motors ir kā mūzikas instruments, kurš pareizi un efektīvi var darboties tikai tad kad tas ir būvēts pareizi ar īstajiem materiāliem
Tas, ka tur ar to tehnoloģiski no 19 gadsimta kolektoru brauc un kaut kas notiek ir tas pats kas dirst stāvus
Protams, ja būvē uz 600hp+ tad noteikti, bet, nenoliedzami ir fakts, ka ar šādiem mēsliem, mierīgi 400 - 500 hp var viegli izspiest. Protams, parasti, gan šādi projekti ilgāk par gadu nenovelk..
Bet vadība bloka korekcijas tur vispār ir ziepes ar tādu kolektoru.
Labi, kurš mums te var uzmetināt +/- sakarīgu m50 turbo kolektoru?
Šis jau tā tīri neko izskatās..Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis poweredgarage - 31 Dec 2016, 18:42, kopā labots 1 reizi.
+1 ari interese
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Boris737 taču ņēmās ar izplūdēm, varbūt var sarunāt arī zirnekli uzmeistarot. Ja nē, tad noteikti kaut kādām drifta darbnīcām vai citiem kantoriem jāprasa.
varu iedot kontaktu kur sev metināšu, cena sākot no 100e par cilindru
Tas ir ar matrealiem vai tikai metinatajam pa darbu?-AF- rakstīja:varu iedot kontaktu kur sev metināšu, cena sākot no 100e par cilindru
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Auto ražotājs nedomā par jaudu augstos rpm, bet mašīnas lietojamību pilnīgi visā rpm diapozonā. Kaut izstiepies, tu labāk to neizdarīsi. Pat iedomāties nespēj, cik daudz darba tiek ielikts, lai tas motors būtu tāds kāds ir. Apskaties uz M sērīju un tur viss ir savādāk.
ne ne nevis lietojamība visā rpm diapazonā ir prioritēte, bet izmaksas.
tam pašam s50 motoram griezes līkne ir labāka nekā daily paredzētam 320i.
tam pašam s50 motoram griezes līkne ir labāka nekā daily paredzētam 320i.
Tieši tā, ražotājam vienmēr ir jācīnās ar to, lai tas auto ir braucams, atbilstu ekoloģijas prasībām, nodokļu likmēm kas nav mazsvarīgi 320i pircējam, diegvielas patēriņam un vispār auto cenai
un beigās sanāk kaut kas, kas kaut kā iet pie vidējiem, pabraukt var, jauda hp uz litru netuvu nav 100:1 un m52 visiem ir vienādi ieplūdes un izplūdes kolektori, neatkarīgi no tilpuma.
Par tēmu, teikt, ka log type (čuguna klucis) kolektors ir sūc un nepis nekam neder ir aplami, ies tas motors arī ar to kolektoru, tikai ja ņem 2 auto vienu ar pareizu tubular kolektoru otru ar tādu čuguna kluci, tad 'pie vienāda spiediena otram būs mazāk hp. Otram arī nevarēs tik daudz iepūst, jo EGT lielākas. utt. Bet nu katrs izvērtē, ko viņam vajag un ko vajadzēs nākotnē.
Par tēmu, teikt, ka log type (čuguna klucis) kolektors ir sūc un nepis nekam neder ir aplami, ies tas motors arī ar to kolektoru, tikai ja ņem 2 auto vienu ar pareizu tubular kolektoru otru ar tādu čuguna kluci, tad 'pie vienāda spiediena otram būs mazāk hp. Otram arī nevarēs tik daudz iepūst, jo EGT lielākas. utt. Bet nu katrs izvērtē, ko viņam vajag un ko vajadzēs nākotnē.
Kādam ir zināms,cik jaudas iztur m52b28 sajūga disks+kurvis?
Ir cilvēki kas apgalvo
Ka standarta 2.8 motors un tas standarta sajūgs ar kurvi netur viņu pašu
Ka standarta 2.8 motors un tas standarta sajūgs ar kurvi netur viņu pašu
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Lidz 350poweredgarage rakstīja:Kādam ir zināms,cik jaudas iztur m52b28 sajūga disks+kurvis?
370hp ari noturēja..taka iespējams līdz 400 hp..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 35
- chevron_right