TURBO

Profila bilde
KasparsG
Ziņojumi: 569
Pievienojies: 27 Jūn 2014, 23:39

31 Dec 2016, 18:21

Nenoliedzu, ka vienādi garumi ir labāki, jo tā tas noteikti ir, bet kāpēc auto ražotāji no rūpnīcas neveido kolektorus ar vienādiem garumiem?
Attēls
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

31 Dec 2016, 18:28

Pa 250-300€ vai tad nevarēja jau custom zirnekli ar flanci priekš turbo uzmetināt, no kura tiešām būs jēga un daudz zirgu? Tas ir tikai 2x dārgāk par eBay mēslu, pie tam, ka pati par sevi summa nav nemaz tik kosmiska.
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 18:30

Būtu ļoti ok. Tikai,kurš tad uzmetinās?
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 18:32

JānisK-[JK] rakstīja:Gan te iepriekš redzamie gan tie ebay kolektori ir noraujami podā :doh:
Garumiem ir jābūt vienādiem, lai nav pretspiediens uz pārējiem cilindriem, tiem kas redzami vislielākā pretspiediena slodze ir uz tiem cilindriem, kam visīsākie garumi!
kad cilvēki sapratīs to, ka motors ir kā mūzikas instruments, kurš pareizi un efektīvi var darboties tikai tad kad tas ir būvēts pareizi ar īstajiem materiāliem :hahaha:
Tas, ka tur ar to tehnoloģiski no 19 gadsimta kolektoru brauc un kaut kas notiek ir tas pats kas dirst stāvus :lol:

Protams, ja būvē uz 600hp+ tad noteikti, bet, nenoliedzami ir fakts, ka ar šādiem mēsliem, mierīgi 400 - 500 hp var viegli izspiest. Protams, parasti, gan šādi projekti ilgāk par gadu nenovelk.. :hahaha:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Dec 2016, 18:35

KasparsG rakstīja:Nenoliedzu, ka vienādi garumi ir labāki, jo tā tas noteikti ir, bet kāpēc auto ražotāji no rūpnīcas neveido kolektorus ar vienādiem garumiem?
Attēls
Tam ir daudz iemesli, pirmkārt izplūdes kolektorus taisa no čuguna kam ir lielāka temperatūras noturība tb caur sevi uz āru neizlaiž karstumu vienkāršāk sakot, bet izliet no čuguna zirnekļa tipa kolektoru ir dārgs un sarežģīts process. Būvēt no tērauda tāpat ir dārgi sērijveida ražošanā, tāds kolektors ātrāk izdegs un jebkurā gadījumā vajadzēs aizsardzību, lai neaizdegās auto.
Starp citu, cik ilgi tie ebay un citi custom kolektori kalpos ir atkarīgs no sienu biezuma un galvenokārt no tērauda sastāva, markas.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Dec 2016, 18:37

poweredgarage rakstīja:
JānisK-[JK] rakstīja:Gan te iepriekš redzamie gan tie ebay kolektori ir noraujami podā :doh:
Garumiem ir jābūt vienādiem, lai nav pretspiediens uz pārējiem cilindriem, tiem kas redzami vislielākā pretspiediena slodze ir uz tiem cilindriem, kam visīsākie garumi!
kad cilvēki sapratīs to, ka motors ir kā mūzikas instruments, kurš pareizi un efektīvi var darboties tikai tad kad tas ir būvēts pareizi ar īstajiem materiāliem :hahaha:
Tas, ka tur ar to tehnoloģiski no 19 gadsimta kolektoru brauc un kaut kas notiek ir tas pats kas dirst stāvus :lol:

Protams, ja būvē uz 600hp+ tad noteikti, bet, nenoliedzami ir fakts, ka ar šādiem mēsliem, mierīgi 400 - 500 hp var viegli izspiest. Protams, parasti, gan šādi projekti ilgāk par gadu nenovelk.. :hahaha:
Ne tik vien jaudu ietekmē kolektora konstrukcija, bet arī motora resursu, kāpēc to iepriekš uzrakstīju!
Bet vadība bloka korekcijas tur vispār ir ziepes ar tādu kolektoru.
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 18:38

Labi, kurš mums te var uzmetināt +/- sakarīgu m50 turbo kolektoru?
DSCN3098.jpg
Šis jau tā tīri neko izskatās..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis poweredgarage - 31 Dec 2016, 18:42, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 18:41

+1 ari interese
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

31 Dec 2016, 18:47

Boris737 taču ņēmās ar izplūdēm, varbūt var sarunāt arī zirnekli uzmeistarot. Ja nē, tad noteikti kaut kādām drifta darbnīcām vai citiem kantoriem jāprasa.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

31 Dec 2016, 19:21

varu iedot kontaktu kur sev metināšu, cena sākot no 100e par cilindru ;)
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

31 Dec 2016, 19:24

KasparsG rakstīja:Nenoliedzu, ka vienādi garumi ir labāki, jo tā tas noteikti ir, bet kāpēc auto ražotāji no rūpnīcas neveido kolektorus ar vienādiem garumiem?
Attēls
Jo šie mēsli stāv uz mēsliem kuri labi ja 300hp reizi dzīvē izspiedīs ;)

Ja dara, tad labāk darīt uzreiz labi, lētāk būs ;) un labāk galu galā
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 19:49

-AF- rakstīja:varu iedot kontaktu kur sev metināšu, cena sākot no 100e par cilindru ;)
Tas ir ar matrealiem vai tikai metinatajam pa darbu?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

01 Jan 2017, 11:24

KasparsG rakstīja:Nenoliedzu, ka vienādi garumi ir labāki, jo tā tas noteikti ir, bet kāpēc auto ražotāji no rūpnīcas neveido kolektorus ar vienādiem garumiem?
Attēls
Auto ražotājs nedomā par jaudu augstos rpm, bet mašīnas lietojamību pilnīgi visā rpm diapozonā. Kaut izstiepies, tu labāk to neizdarīsi. Pat iedomāties nespēj, cik daudz darba tiek ielikts, lai tas motors būtu tāds kāds ir. Apskaties uz M sērīju un tur viss ir savādāk.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

01 Jan 2017, 13:30

ne ne nevis lietojamība visā rpm diapazonā ir prioritēte, bet izmaksas.
tam pašam s50 motoram griezes līkne ir labāka nekā daily paredzētam 320i.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

01 Jan 2017, 14:11

Tieši tā, ražotājam vienmēr ir jācīnās ar to, lai tas auto ir braucams, atbilstu ekoloģijas prasībām, nodokļu likmēm kas nav mazsvarīgi 320i pircējam, diegvielas patēriņam un vispār auto cenai ;)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

01 Jan 2017, 14:20

un beigās sanāk kaut kas, kas kaut kā iet pie vidējiem, pabraukt var, jauda hp uz litru netuvu nav 100:1 un m52 visiem ir vienādi ieplūdes un izplūdes kolektori, neatkarīgi no tilpuma.
Par tēmu, teikt, ka log type (čuguna klucis) kolektors ir sūc un nepis nekam neder ir aplami, ies tas motors arī ar to kolektoru, tikai ja ņem 2 auto vienu ar pareizu tubular kolektoru otru ar tādu čuguna kluci, tad 'pie vienāda spiediena otram būs mazāk hp. Otram arī nevarēs tik daudz iepūst, jo EGT lielākas. utt. Bet nu katrs izvērtē, ko viņam vajag un ko vajadzēs nākotnē.
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 

07 Jan 2017, 14:42

Kādam ir zināms,cik jaudas iztur m52b28 sajūga disks+kurvis?
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

07 Jan 2017, 14:55

Ir cilvēki kas apgalvo
Ka standarta 2.8 motors un tas standarta sajūgs ar kurvi netur viņu pašu :hahaha:
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

07 Jan 2017, 15:06

poweredgarage rakstīja:Kādam ir zināms,cik jaudas iztur m52b28 sajūga disks+kurvis?
Lidz 350
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 

07 Jan 2017, 15:56

370hp ari noturēja..taka iespējams līdz 400 hp..