dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
Man ta bija vienu brīdi 2.5 kad aukstam viens cilindrs negribēja iet bija eļļa pie sveces sakrājusies, līdz ar to spole sita pāri
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
Veilers
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 15 Okt 2012, 14:46
Atrašanās vieta: Liepāja
orangeman rakstīja:Man ta bija vienu brīdi 2.5 kad aukstam viens cilindrs negribēja iet bija eļļa pie sveces sakrājusies, līdz ar to spole sita pāri
okey, tatad jaizskruve un jaapskatas sveces... un ko tu dariji lietas laba?
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
nomainīju varsta vakam blīvi.Var jau izsūkt arā to eļļu ja viņa tur krājas kadu gadu tad jau nav tik traki, ir redzēts ka pilns ar udeni ir piešļacies.,pasties vai uz spolēm nav balti punktiņi kas varētu liecināt par garām sišanu.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
Veilers
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 15 Okt 2012, 14:46
Atrašanās vieta: Liepāja
orangeman rakstīja:nomainīju varsta vakam blīvi.Var jau izsūkt arā to eļļu ja viņa tur krājas kadu gadu tad jau nav tik traki, ir redzēts ka pilns ar udeni ir piešļacies.,pasties vai uz spolēm nav balti punktiņi kas varētu liecināt par garām sišanu.
va tu re kaa... varstu vaka blive man ir jamaina toch, jo sulo... :doh: skaidrs, jaskruve ara un jaskatas! paldies par info :drink:
Profila bilde
Boyka
Ziņojumi: 54
Pievienojies: 28 Jan 2012, 17:21
gribu zināt kā ir, kad maina m52 iepludnieku un m50...
kas ir jaamputē un kas nav, jo tam m52 ir parak daudz visadas trubiņas..
lads zin kā darīk un ko???
Profila bilde
iljaajli
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 02 Jūn 2013, 13:15
Boyka rakstīja:gribu zināt kā ir, kad maina m52 iepludnieku un m50...
kas ir jaamputē un kas nav, jo tam m52 ir parak daudz visadas trubiņas..
lads zin kā darīk un ko???
ja saprati krievu valodu, vari palasit 21 lapu, ja ne, vnk paskaties bildes :lol: http://www.e36club.ru/forum/showthread.php?t=155672
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Ko vīri saka par M52B28TU no e39 swap iekš e36?
Ir tāda slima ideja dabūt sakarīgu bundžu no DE, bet moturu gan jau no UK, jo pārsvarā tādi te tirgojās. :lol:
Problēma, protams, ir visiem saprotama. Iekš e36 nenāca neviens double vanos, tā kā būs problēmas ar ECU. Tā kā lētākās coupe bundžas ir 316/318, tad būs arī diezgan liels čakars visā pārējā swap.
Labākais variants, protams, būtu M54B28/30, bet jau M52TU liekas gana lielas liesmas ar visiem tiem vadiem. Spriedelēt var daudz, iespēju ir vēl vairāk, bet tad rodas jautājums par labāko price/performance. Priekš price/performance gana labs jau būtu M52B28 ar pāris izvirtībām no M50 un US M3. Ideja ir ikdienas mašīnai, bet kad sāku +/- iedziļināties skaitļos, tad cipars gandrīz tāds pats kā svaigs e36 no DE, neskaitot reģistrāciju. :emo:
Esmu 100% pārliecināts, ka kāds te ar kaut ko tādu ir ņēmies.
elksnis
Ziņojumi: 1075
Pievienojies: 19 Mai 2013, 02:56
Braucu ar: e36/v70
Reputācija: 1
 
Vieglāk ir nopirkt gatavu.... Ne vienmēr pareizāk, bet ja perk ar pratu tad jabut ok... :lol:
Ja dara visu pats, tad vel jā...

Cik maksas kupejas atvilksana no vacijas + registresana, + dzinejs + reduktors+ pusasis+bremzses+ darbs

Ikdienas auto b28 man liekas pietiek... :lol:



Mēs ar tevi poweri nesarakstamies par opeli...?
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
elksnis rakstīja:Vieglāk ir nopirkt gatavu.... Ne vienmēr pareizāk, bet ja perk ar pratu tad jabut ok... :lol:
Ja dara visu pats, tad vel jā...

Cik maksas kupejas atvilksana no vacijas + registresana, + dzinejs + reduktors+ pusasis+bremzses+ darbs

Ikdienas auto b28 man liekas pietiek... :lol:



Mēs ar tevi poweri nesarakstamies par opeli...?
Tieši tā! :hahaha:
Grozies kā gribi, viss apstājs pie plika B28.
M50TU ir bezsakars, M52TU ir nedaudz labāks, bet problēma vēl ir izplūdes vanos un beigās atliek M54, kuram ar vanosiem viss ir kārtībā, bet tā motora swaps iekš e36 cena un lietderība ir tuvu 0. Iedomājoties jau visu murgu ar vadiem slikti paliek. :lol:
Paliek vēl M50 ar M54B30 internāļiem, bet tas arī ir diezgan slidens temats, runājot par lietderību.
Pa lielam ieguvums no tā visa ir patīkamāka griezes līkne, kā arī patēriņš. Mīnusi - milzīgās izmaksas un nervi.
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
funkyasshit rakstīja:Ko vīri saka par M52B28TU no e39 swap iekš e36?
Ir tāda slima ideja dabūt sakarīgu bundžu no DE, bet moturu gan jau no UK, jo pārsvarā tādi te tirgojās. :lol:
Problēma, protams, ir visiem saprotama. Iekš e36 nenāca neviens double vanos, tā kā būs problēmas ar ECU. Tā kā lētākās coupe bundžas ir 316/318, tad būs arī diezgan liels čakars visā pārējā swap.
Labākais variants, protams, būtu M54B28/30, bet jau M52TU liekas gana lielas liesmas ar visiem tiem vadiem. Spriedelēt var daudz, iespēju ir vēl vairāk, bet tad rodas jautājums par labāko price/performance. Priekš price/performance gana labs jau būtu M52B28 ar pāris izvirtībām no M50 un US M3. Ideja ir ikdienas mašīnai, bet kad sāku +/- iedziļināties skaitļos, tad cipars gandrīz tāds pats kā svaigs e36 no DE, neskaitot reģistrāciju. :emo:
Esmu 100% pārliecināts, ka kāds te ar kaut ko tādu ir ņēmies.
iesvapot var visu , cits jautajums vai finansiala puse lauj :D lielakaiss seks buss ar vadiem un ews .bet ari nekas neiespejams tur nav ;)
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Dj_Zii rakstīja:
funkyasshit rakstīja:Ko vīri saka par M52B28TU no e39 swap iekš e36?
Ir tāda slima ideja dabūt sakarīgu bundžu no DE, bet moturu gan jau no UK, jo pārsvarā tādi te tirgojās. :lol:
Problēma, protams, ir visiem saprotama. Iekš e36 nenāca neviens double vanos, tā kā būs problēmas ar ECU. Tā kā lētākās coupe bundžas ir 316/318, tad būs arī diezgan liels čakars visā pārējā swap.
Labākais variants, protams, būtu M54B28/30, bet jau M52TU liekas gana lielas liesmas ar visiem tiem vadiem. Spriedelēt var daudz, iespēju ir vēl vairāk, bet tad rodas jautājums par labāko price/performance. Priekš price/performance gana labs jau būtu M52B28 ar pāris izvirtībām no M50 un US M3. Ideja ir ikdienas mašīnai, bet kad sāku +/- iedziļināties skaitļos, tad cipars gandrīz tāds pats kā svaigs e36 no DE, neskaitot reģistrāciju. :emo:
Esmu 100% pārliecināts, ka kāds te ar kaut ko tādu ir ņēmies.
iesvapot var visu , cits jautajums vai finansiala puse lauj :D lielakaiss seks buss ar vadiem un ews .bet ari nekas neiespejams tur nav ;)
Ja finanses atļauj, tad, protams, labākais varianrs ir M54B30. Tas tomēr ir samērā moderns dzinējs un visā kopumā pilnīgākais no visiem 3. M50 ir idiot-proof motors. Tas var izturēt milzīgas slodzes un stocks līdz pat ~450hp. M52 arī ir savas priekšrocības, bet ir problēmas ar plastmasas detaļu daudzumu dzeses sistēmā, kā arī alumīnija bloku, bet nekas no tā nav problēma,ja cilvēks saprot, kas ir regulāras apkopes un viss ir čotka. M54 vienīgās prblēmas arī būtu tikai ecu un ews. Pat nestādos priekšā to visu murgu izdarīt. :lol:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
M52TU un M54 gandrīz ir pilnīgi vienādi, tik mazas atšķirības. Un nav nenormāls murgs tos vadus savilkt.
Un es vispār domāju ka m52b28 ir labāks variants swapam, stipri lētākas detaļas un iekļaujoties kkādā budžetā ir iespējas uzlabot to motoru vairāk kā m52tub28.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Jānis.P rakstīja:M52TU un M54 gandrīz ir pilnīgi vienādi, tik mazas atšķirības. Un nav nenormāls murgs tos vadus savilkt.
Un es vispār domāju ka m52b28 ir labāks variants swapam, stipri lētākas detaļas un iekļaujoties kkādā budžetā ir iespējas uzlabot to motoru vairāk kā m52tub28.
Tā jau beigās arī sanāk, ka pliks 2.8 ir labāks un galā lētāk arī sanāk nopirkt, nevis swapot.
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
funkyasshit rakstīja:M54 vienīgās prblēmas arī būtu tikai ecu un ews. Pat nestādos priekšā to visu murgu izdarīt. :lol:

Pastāsti, kas tieši ar ecu un ews? :o
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Tie kuri te slavina b28 - jums skauž/nesanāk m54 vai neesiet braukuši ar m54. Beidziet pļūtīt, nopietni :gigigi: Tas motors verās opā opā un ir bulletproof.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Nebūt nenoniecinu m54b30 un arī neesmu teicis ka viņš neiet, ja vienk. ieswapo un brauc tad way to go, bet ja pēc tam vel gribi gar viņu kko ķimerēties tad es teiktu labāk m5x pārtaisīt uz b30. Receptes ir vairākas kā to izdarīt. Un vel ir lietas ko viņam var uzlabot.

Katrā ziņā es nākošreiz gribētu swapot uz b30 vienvanosu vai bezvanosu.

Salīdzini cenas blīvēm, termostatam, devējiem, visādiem sīkumiem, m52 un m52tu vai m54. Divvanosiem viss ir apm. 2x dārgāks.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Kas tur ir tavā skatījumā TĀDS, kas tev liekas baigi grūti/ķimerēšanās? M54 ieswapot ir vienkārši, nekas nav jāzīlē.

Gribi jaudīgi braukt, maksā, pilnīgi normāli.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
ronsonol
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 21 Aug 2014, 11:28
Sveiki. Man lieta tada, ka pielaižot mašīnu benzīna sūknis diezgan skaļi rūc. Vai tas ir normāli vai tur ir kaut kāda problēma?
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Pats sūknis iet uz beigām.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Tu vispār neiebrauc tajā ko es saku. :lol:

Es pats arī teicu ka M54b30 ielikt nav nekāda raķešzinātne. Viņām vienkārši ir mazāk ko uzlabot, jo pamatā tur jau viss ir(sadalene, tilpums). :lol:
Mīnus ir tāds ka dārgas detaļas. Tiem no mums kuri nediršs naudu tas ir svarīgi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram