dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- …
- 350
- chevron_right

Man ta bija vienu brīdi 2.5 kad aukstam viens cilindrs negribēja iet bija eļļa pie sveces sakrājusies, līdz ar to spole sita pāri
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D

okey, tatad jaizskruve un jaapskatas sveces... un ko tu dariji lietas laba?orangeman rakstīja:Man ta bija vienu brīdi 2.5 kad aukstam viens cilindrs negribēja iet bija eļļa pie sveces sakrājusies, līdz ar to spole sita pāri

nomainīju varsta vakam blīvi.Var jau izsūkt arā to eļļu ja viņa tur krājas kadu gadu tad jau nav tik traki, ir redzēts ka pilns ar udeni ir piešļacies.,pasties vai uz spolēm nav balti punktiņi kas varētu liecināt par garām sišanu.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D

va tu re kaa... varstu vaka blive man ir jamaina toch, jo sulo...orangeman rakstīja:nomainīju varsta vakam blīvi.Var jau izsūkt arā to eļļu ja viņa tur krājas kadu gadu tad jau nav tik traki, ir redzēts ka pilns ar udeni ir piešļacies.,pasties vai uz spolēm nav balti punktiņi kas varētu liecināt par garām sišanu.



gribu zināt kā ir, kad maina m52 iepludnieku un m50...
kas ir jaamputē un kas nav, jo tam m52 ir parak daudz visadas trubiņas..
lads zin kā darīk un ko???
kas ir jaamputē un kas nav, jo tam m52 ir parak daudz visadas trubiņas..
lads zin kā darīk un ko???

ja saprati krievu valodu, vari palasit 21 lapu, ja ne, vnk paskaties bildesBoyka rakstīja:gribu zināt kā ir, kad maina m52 iepludnieku un m50...
kas ir jaamputē un kas nav, jo tam m52 ir parak daudz visadas trubiņas..
lads zin kā darīk un ko???


Ko vīri saka par M52B28TU no e39 swap iekš e36?
Ir tāda slima ideja dabūt sakarīgu bundžu no DE, bet moturu gan jau no UK, jo pārsvarā tādi te tirgojās.
Problēma, protams, ir visiem saprotama. Iekš e36 nenāca neviens double vanos, tā kā būs problēmas ar ECU. Tā kā lētākās coupe bundžas ir 316/318, tad būs arī diezgan liels čakars visā pārējā swap.
Labākais variants, protams, būtu M54B28/30, bet jau M52TU liekas gana lielas liesmas ar visiem tiem vadiem. Spriedelēt var daudz, iespēju ir vēl vairāk, bet tad rodas jautājums par labāko price/performance. Priekš price/performance gana labs jau būtu M52B28 ar pāris izvirtībām no M50 un US M3. Ideja ir ikdienas mašīnai, bet kad sāku +/- iedziļināties skaitļos, tad cipars gandrīz tāds pats kā svaigs e36 no DE, neskaitot reģistrāciju.
Esmu 100% pārliecināts, ka kāds te ar kaut ko tādu ir ņēmies.
Ir tāda slima ideja dabūt sakarīgu bundžu no DE, bet moturu gan jau no UK, jo pārsvarā tādi te tirgojās.

Problēma, protams, ir visiem saprotama. Iekš e36 nenāca neviens double vanos, tā kā būs problēmas ar ECU. Tā kā lētākās coupe bundžas ir 316/318, tad būs arī diezgan liels čakars visā pārējā swap.
Labākais variants, protams, būtu M54B28/30, bet jau M52TU liekas gana lielas liesmas ar visiem tiem vadiem. Spriedelēt var daudz, iespēju ir vēl vairāk, bet tad rodas jautājums par labāko price/performance. Priekš price/performance gana labs jau būtu M52B28 ar pāris izvirtībām no M50 un US M3. Ideja ir ikdienas mašīnai, bet kad sāku +/- iedziļināties skaitļos, tad cipars gandrīz tāds pats kā svaigs e36 no DE, neskaitot reģistrāciju.

Esmu 100% pārliecināts, ka kāds te ar kaut ko tādu ir ņēmies.
Vieglāk ir nopirkt gatavu.... Ne vienmēr pareizāk, bet ja perk ar pratu tad jabut ok...
Ja dara visu pats, tad vel jā...
Cik maksas kupejas atvilksana no vacijas + registresana, + dzinejs + reduktors+ pusasis+bremzses+ darbs
Ikdienas auto b28 man liekas pietiek...
Mēs ar tevi poweri nesarakstamies par opeli...?

Ja dara visu pats, tad vel jā...
Cik maksas kupejas atvilksana no vacijas + registresana, + dzinejs + reduktors+ pusasis+bremzses+ darbs
Ikdienas auto b28 man liekas pietiek...

Mēs ar tevi poweri nesarakstamies par opeli...?

Tieši tā!elksnis rakstīja:Vieglāk ir nopirkt gatavu.... Ne vienmēr pareizāk, bet ja perk ar pratu tad jabut ok...![]()
Ja dara visu pats, tad vel jā...
Cik maksas kupejas atvilksana no vacijas + registresana, + dzinejs + reduktors+ pusasis+bremzses+ darbs
Ikdienas auto b28 man liekas pietiek...![]()
Mēs ar tevi poweri nesarakstamies par opeli...?

Grozies kā gribi, viss apstājs pie plika B28.
M50TU ir bezsakars, M52TU ir nedaudz labāks, bet problēma vēl ir izplūdes vanos un beigās atliek M54, kuram ar vanosiem viss ir kārtībā, bet tā motora swaps iekš e36 cena un lietderība ir tuvu 0. Iedomājoties jau visu murgu ar vadiem slikti paliek.

Paliek vēl M50 ar M54B30 internāļiem, bet tas arī ir diezgan slidens temats, runājot par lietderību.
Pa lielam ieguvums no tā visa ir patīkamāka griezes līkne, kā arī patēriņš. Mīnusi - milzīgās izmaksas un nervi.

iesvapot var visu , cits jautajums vai finansiala puse laujfunkyasshit rakstīja:Ko vīri saka par M52B28TU no e39 swap iekš e36?
Ir tāda slima ideja dabūt sakarīgu bundžu no DE, bet moturu gan jau no UK, jo pārsvarā tādi te tirgojās.![]()
Problēma, protams, ir visiem saprotama. Iekš e36 nenāca neviens double vanos, tā kā būs problēmas ar ECU. Tā kā lētākās coupe bundžas ir 316/318, tad būs arī diezgan liels čakars visā pārējā swap.
Labākais variants, protams, būtu M54B28/30, bet jau M52TU liekas gana lielas liesmas ar visiem tiem vadiem. Spriedelēt var daudz, iespēju ir vēl vairāk, bet tad rodas jautājums par labāko price/performance. Priekš price/performance gana labs jau būtu M52B28 ar pāris izvirtībām no M50 un US M3. Ideja ir ikdienas mašīnai, bet kad sāku +/- iedziļināties skaitļos, tad cipars gandrīz tāds pats kā svaigs e36 no DE, neskaitot reģistrāciju.![]()
Esmu 100% pārliecināts, ka kāds te ar kaut ko tādu ir ņēmies.



Ja finanses atļauj, tad, protams, labākais varianrs ir M54B30. Tas tomēr ir samērā moderns dzinējs un visā kopumā pilnīgākais no visiem 3. M50 ir idiot-proof motors. Tas var izturēt milzīgas slodzes un stocks līdz pat ~450hp. M52 arī ir savas priekšrocības, bet ir problēmas ar plastmasas detaļu daudzumu dzeses sistēmā, kā arī alumīnija bloku, bet nekas no tā nav problēma,ja cilvēks saprot, kas ir regulāras apkopes un viss ir čotka. M54 vienīgās prblēmas arī būtu tikai ecu un ews. Pat nestādos priekšā to visu murgu izdarīt.Dj_Zii rakstīja:iesvapot var visu , cits jautajums vai finansiala puse laujfunkyasshit rakstīja:Ko vīri saka par M52B28TU no e39 swap iekš e36?
Ir tāda slima ideja dabūt sakarīgu bundžu no DE, bet moturu gan jau no UK, jo pārsvarā tādi te tirgojās.![]()
Problēma, protams, ir visiem saprotama. Iekš e36 nenāca neviens double vanos, tā kā būs problēmas ar ECU. Tā kā lētākās coupe bundžas ir 316/318, tad būs arī diezgan liels čakars visā pārējā swap.
Labākais variants, protams, būtu M54B28/30, bet jau M52TU liekas gana lielas liesmas ar visiem tiem vadiem. Spriedelēt var daudz, iespēju ir vēl vairāk, bet tad rodas jautājums par labāko price/performance. Priekš price/performance gana labs jau būtu M52B28 ar pāris izvirtībām no M50 un US M3. Ideja ir ikdienas mašīnai, bet kad sāku +/- iedziļināties skaitļos, tad cipars gandrīz tāds pats kā svaigs e36 no DE, neskaitot reģistrāciju.![]()
Esmu 100% pārliecināts, ka kāds te ar kaut ko tādu ir ņēmies.lielakaiss seks buss ar vadiem un ews .bet ari nekas neiespejams tur nav


M52TU un M54 gandrīz ir pilnīgi vienādi, tik mazas atšķirības. Un nav nenormāls murgs tos vadus savilkt.
Un es vispār domāju ka m52b28 ir labāks variants swapam, stipri lētākas detaļas un iekļaujoties kkādā budžetā ir iespējas uzlabot to motoru vairāk kā m52tub28.
Un es vispār domāju ka m52b28 ir labāks variants swapam, stipri lētākas detaļas un iekļaujoties kkādā budžetā ir iespējas uzlabot to motoru vairāk kā m52tub28.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Tā jau beigās arī sanāk, ka pliks 2.8 ir labāks un galā lētāk arī sanāk nopirkt, nevis swapot.Jānis.P rakstīja:M52TU un M54 gandrīz ir pilnīgi vienādi, tik mazas atšķirības. Un nav nenormāls murgs tos vadus savilkt.
Un es vispār domāju ka m52b28 ir labāks variants swapam, stipri lētākas detaļas un iekļaujoties kkādā budžetā ir iespējas uzlabot to motoru vairāk kā m52tub28.

funkyasshit rakstīja:M54 vienīgās prblēmas arī būtu tikai ecu un ews. Pat nestādos priekšā to visu murgu izdarīt.
Pastāsti, kas tieši ar ecu un ews?

Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...

Tie kuri te slavina b28 - jums skauž/nesanāk m54 vai neesiet braukuši ar m54. Beidziet pļūtīt, nopietni
Tas motors verās opā opā un ir bulletproof.

Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...

Nebūt nenoniecinu m54b30 un arī neesmu teicis ka viņš neiet, ja vienk. ieswapo un brauc tad way to go, bet ja pēc tam vel gribi gar viņu kko ķimerēties tad es teiktu labāk m5x pārtaisīt uz b30. Receptes ir vairākas kā to izdarīt. Un vel ir lietas ko viņam var uzlabot.
Katrā ziņā es nākošreiz gribētu swapot uz b30 vienvanosu vai bezvanosu.
Salīdzini cenas blīvēm, termostatam, devējiem, visādiem sīkumiem, m52 un m52tu vai m54. Divvanosiem viss ir apm. 2x dārgāks.
Katrā ziņā es nākošreiz gribētu swapot uz b30 vienvanosu vai bezvanosu.
Salīdzini cenas blīvēm, termostatam, devējiem, visādiem sīkumiem, m52 un m52tu vai m54. Divvanosiem viss ir apm. 2x dārgāks.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Kas tur ir tavā skatījumā TĀDS, kas tev liekas baigi grūti/ķimerēšanās? M54 ieswapot ir vienkārši, nekas nav jāzīlē.
Gribi jaudīgi braukt, maksā, pilnīgi normāli.
Gribi jaudīgi braukt, maksā, pilnīgi normāli.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Sveiki. Man lieta tada, ka pielaižot mašīnu benzīna sūknis diezgan skaļi rūc. Vai tas ir normāli vai tur ir kaut kāda problēma?

Pats sūknis iet uz beigām.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...

Tu vispār neiebrauc tajā ko es saku.
Es pats arī teicu ka M54b30 ielikt nav nekāda raķešzinātne. Viņām vienkārši ir mazāk ko uzlabot, jo pamatā tur jau viss ir(sadalene, tilpums).
Mīnus ir tāds ka dārgas detaļas. Tiem no mums kuri nediršs naudu tas ir svarīgi.

Es pats arī teicu ka M54b30 ielikt nav nekāda raķešzinātne. Viņām vienkārši ir mazāk ko uzlabot, jo pamatā tur jau viss ir(sadalene, tilpums).

Mīnus ir tāds ka dārgas detaļas. Tiem no mums kuri nediršs naudu tas ir svarīgi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- …
- 350
- chevron_right