Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- …
- 470
- chevron_right
Visa piekare,pilnigi visa bus ap 250 eiro ar krasošanu
ar kompatu pa brugji
Lai parietu no parastā uz 16:9, jāvelk visi nepieciešamie vadi, pravodka nav jāmaina
Kādā servī? Vai tā ir cena pie tava gala?
Un kā ar krāsām? Vēlētos ne melnu, vēlams kaut ko tizli zilu, zaļu vai rozā.
Un kā ar krāsām? Vēlētos ne melnu, vēlams kaut ko tizli zilu, zaļu vai rozā.
Yes, multimedija vadus vnk pievelc un viss, salons gan viss ir jāārda. Un centrālai konsolei tā plastmasa jāmaina kur ir pelnutrauks - uz tādu, kur novietoties klimas bloks - lietotu atrast nereāli, jauna ap 80€
Izdevīgāk ielikt androidu un baudīt dzīvi un skaņas kvalitāti
Izdevīgāk ielikt androidu un baudīt dzīvi un skaņas kvalitāti
Pravodka no maga uz visiem aizmugurejiem blokiem nav vajadziga?
ar kompatu pa brugji
Sveiki viri ja zinu dizelis tas nav auto , bet ir tada lieta ka gribu smuki saskruvet m57d30, pastastiet ko vajag pirkt prieksh jaudas pacelshanas turbo ir iegadats jau gt2260v 150kw dzinejs ir 135kw ko vel vjg lai forshi varetu gaazt?ja var tad pm ar sarakstiinju vai pastastiit ko likt labak ko nelikt
uz ledus Continental IceContact2. pagājušā gadā Baldonē ledus trasē dabūju pabraukt - turās vienkārši ideāli. var uzņemt ātrumu, piebremzēt, pastūrēt gan taisni braucot, gan sānslīdē. pirms tam neticēju "labai riepai", bet otrais IceContacts konkrēti izmainīja domas!A bit rakstīja: ↑28 Dec 2018, 00:21Ja nopietni, nav ne jausmas, kas baigi strādātu uz ledu, kas sniega, nekad ''spōrta'' ziemenes nav bijušas, tāpat kā rezultāti ziemas gonkāskaspissd66 rakstīja: ↑27 Dec 2018, 19:42 Ar kādām riepām domā ziemas gonkās braukt?
Tas tomāts, ja būs sniegs, varbūt ir ko ieteikt man, kas labāk turās un stājās?
vispārīgi kā ''ziemenes'' tagad stāv ziemas uniroyals
Par radžotajām šīs tiešām esot labas, es kkā automātiski uzreiz domāju par bezradzēm, jo lielā daļā sacensību radžu riepas nav atļautas.thecadet rakstīja: ↑28 Dec 2018, 00:52uz ledus Continental IceContact2. pagājušā gadā Baldonē ledus trasē dabūju pabraukt - turās vienkārši ideāli. var uzņemt ātrumu, piebremzēt, pastūrēt gan taisni braucot, gan sānslīdē. pirms tam neticēju "labai riepai", bet otrais IceContacts konkrēti izmainīja domas!A bit rakstīja: ↑28 Dec 2018, 00:21Ja nopietni, nav ne jausmas, kas baigi strādātu uz ledu, kas sniega, nekad ''spōrta'' ziemenes nav bijušas, tāpat kā rezultāti ziemas gonkāskaspissd66 rakstīja: ↑27 Dec 2018, 19:42 Ar kādām riepām domā ziemas gonkās braukt?
Tas tomāts, ja būs sniegs, varbūt ir ko ieteikt man, kas labāk turās un stājās?
vispārīgi kā ''ziemenes'' tagad stāv ziemas uniroyals
M Power or no power..
Vislabāk ir visu 150kw motoru, jo 135kw ir ļoti nīkulīga degvielas sistēma.RihisE36 rakstīja: ↑27 Dec 2018, 23:27 Sveiki viri ja zinu dizelis tas nav auto , bet ir tada lieta ka gribu smuki saskruvet m57d30, pastastiet ko vajag pirkt prieksh jaudas pacelshanas turbo ir iegadats jau gt2260v 150kw dzinejs ir 135kw ko vel vjg lai forshi varetu gaazt?ja var tad pm ar sarakstiinju vai pastastiit ko likt labak ko nelikt
Piemēram 150kw var mierīgi 280-290hp un ja labi grib 300hp izspiest. 135kw tur labi ja 250 izspiedīsi tas jau būs apsveicami.
Var uzlikt 3.5d sprauslas uz abiem motoriem, attiecīgi iegūstot vēl jaudu, bet tas viss prasa naudu + regulēšanas izmaksas + papildus iguldījumus degvielas sistēmā un sajūgā kur stock jau nespēs turēt.
Tā kā jautājumu sadaļā nav liela rosība, vrb te kāds spečuks pakomentēs - kas konkrēti var būt par problēmu, ka tieši tā svīst priekšējais logs (e36, ar zem haubes pilnībā atrubītu kondišku un divzonu analogo klīmu). Gaisu abās pusēs pūš teiktu, ka vienādi, bet vienmēr siltu (neskatoties uz to, kādu ieregulē). Svīst trekni, noteikti kkur sulo tosols, jautājums kur konkrēti, ka svīst tieši tā. Tosols nezūd (vismaz tā, lai to varētu pamanīt), attiecīgi tece visdrīzāk ļoti minimāla, liela iespēja, ka nometot nost to pašu bardačoku neko īsti neredzēs.
d[-_-]b
1) elephant drains pačeko vai nav aizdirsti
2) profilaksei lūkas drenāžas arī iztīri
2) profilaksei lūkas drenāžas arī iztīri
300e. viņam nav skate un sarūsējis. es piemēram uzskatu, ka par sarūsējušu e36 vispār vairs nevar jautāt lielas cenas, taču sametināt nemaksā daudz..
1.5 ir stipri par daudz priekš to 2nieku skaita un nopietnībā pakāpes. Pats personīgi vairāk par 500 nebūtu gatavs maksāt.
P.S. metināšana nemaksā lēti...
Tie 2nieki un 3nieki gandrīz nekādi. Piekare/rocene ir cheap. Bet izpuvusi grīdau n vnk fakts, ka tie 'sīkumi' arī nav savesti kārtībā.. Pēc 2 gadiem varbūt 1.5k varēs prasīt kad vnk citu E36 nebūs.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Labi izskaidrots par visām quattro paaudzēm, jebšu kāpēc audi joprojām pis taisni
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... dnklj.html
kāds zin kā ar šo, katru gadu tirgojas
kāds zin kā ar šo, katru gadu tirgojas
Sveiki .
Gribēju uzzināt vai e36 Compact m bampera difuzors atšķiras no pārējiem e36 m bampera difuzoriem .
Oriģinālnumuri atšķiras , kā ir ar pašiem difuzoriem ?
Gribēju uzzināt vai e36 Compact m bampera difuzors atšķiras no pārējiem e36 m bampera difuzoriem .
Oriģinālnumuri atšķiras , kā ir ar pašiem difuzoriem ?
visticamak, ka peckas radiators pats..bijis loti daudz sadu gadijumu.Dj Plosky rakstīja: ↑28 Dec 2018, 17:20 Tā kā jautājumu sadaļā nav liela rosība, vrb te kāds spečuks pakomentēs - kas konkrēti var būt par problēmu, ka tieši tā svīst priekšējais logs (e36, ar zem haubes pilnībā atrubītu kondišku un divzonu analogo klīmu). Gaisu abās pusēs pūš teiktu, ka vienādi, bet vienmēr siltu (neskatoties uz to, kādu ieregulē). Svīst trekni, noteikti kkur sulo tosols, jautājums kur konkrēti, ka svīst tieši tā. Tosols nezūd (vismaz tā, lai to varētu pamanīt), attiecīgi tece visdrīzāk ļoti minimāla, liela iespēja, ka nometot nost to pašu bardačoku neko īsti neredzēs.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- …
- 470
- chevron_right