Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 1297
- chevron_right
Man tas pats!KLAVINS rakstīja:a kur varetu but problema ? kad motors uzsilsts bultinja nevis stav pirms videja atzimes bet cut cut pari, bet talak nekapj, bet to esmu redzejis daudzam masinam kuram viss kartiba. kaut kads tempraturu devejs vainigs ?
paldies par atbildem tomer tad neko nemainisu
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Gadījās tāda problēma, tas dzelzs puļķītis uz kura liekas aizdedzes kontaktgrupa detaļa nr 3. http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... on_switch/, tas puļķītis vairs negriežas līdzi griežot atslēgu aizdedzē!
Ko jūs iesakat tur uzreiz vajag meklēt citu aizdedzi vai tur kko var sameistarot?
Ko jūs iesakat tur uzreiz vajag meklēt citu aizdedzi vai tur kko var sameistarot?
man ar nedaudz paari tai bultinjai :)KLAVINS rakstīja:paldies par atbildem tomer tad neko nemainisu
dogMa rakstīja:Nekas tur nav jāmaina. Tev vnk. ir 2.8 un tiem nāk 92C termostats, tāpēc tā ir. Uzliksi 88C termostatu, prasīsi, kāpēc nestāv tieši pa vidu, bet mazliet pirms Viss ir labi, Kļaviņ!
A ko man darīt, ka stāc čotka pa vidu? Domāju ka kaut kas jāmaina.
Ruu rakstīja:[A ko man darīt, ka stāc čotka pa vidu? Domāju ka kaut kas jāmaina.
Someone who knows fuck all about he's BMW.
Tev tik tā izskatās 99%. ka tev ir 88C termostats :)Ruu rakstīja:dogMa rakstīja:Nekas tur nav jāmaina. Tev vnk. ir 2.8 un tiem nāk 92C termostats, tāpēc tā ir. Uzliksi 88C termostatu, prasīsi, kāpēc nestāv tieši pa vidu, bet mazliet pirms Viss ir labi, Kļaviņ!
A ko man darīt, ka stāc čotka pa vidu? Domāju ka kaut kas jāmaina.
tam ka bultinja nerada tiesi pa vidu ir divi iemesli, pirmais ka jau dogma mineja termostats, otrais spidometra panelis, manam auto ir bijusi tris dazadi spidometri un katrs no vinjiem merijumus raada nedaudz savadak. pirmais radija pus milimetru zem videjaas atzimes, pedejais pus mil pari atzimei, termostats tas pats
...
Vai par to vajadzētu baigi iespringt ?
Tad kad es sēžu tieši prētī stūre un pametu acis uz termometru vinjs man rāda 1mm pāri centram, bet tad, kad skatos tieši virsū pa centru termometram- viss ir oki doki.
Tad kad es sēžu tieši prētī stūre un pametu acis uz termometru vinjs man rāda 1mm pāri centram, bet tad, kad skatos tieši virsū pa centru termometram- viss ir oki doki.
vienkarsi cilveks kurs jautaja, uztraucas ka motors nedaudz stradaa pie paaugstinatas tempraturas, tapec centas noskaidrot vai satraukumam ir iemesla
...
Kads nepateiks, kadi bus simptomi ja bremzhu "vakumniks" bus nobeidzies(noklemejis), un kadi bus ja bus slikti atgaisota bremzhu sistema?
ja vakumnjiks tad bremzu pedalais buus ciets.
1. paarbaudiit var- nospied pedaali un tad darbini auto ja pedaals pajiet uz leju tad ir ok. taa teikt ja buus beigts tad buus gandriiz tikpat ciets kaa nepiedarbinaatam auto.
2. neatgaisots vienkaarshi svakaak bremzees, jo gaisu tik labi nevar saspiest ka bremzu skirdrumu, lidz ar to suportu nevarees tik efektiivi piespiest, arii gadiijumos ja vecss skidrums un palicis nedaudz uudenjains. uudeni ar gruutaak saspiest.
1. paarbaudiit var- nospied pedaali un tad darbini auto ja pedaals pajiet uz leju tad ir ok. taa teikt ja buus beigts tad buus gandriiz tikpat ciets kaa nepiedarbinaatam auto.
2. neatgaisots vienkaarshi svakaak bremzees, jo gaisu tik labi nevar saspiest ka bremzu skirdrumu, lidz ar to suportu nevarees tik efektiivi piespiest, arii gadiijumos ja vecss skidrums un palicis nedaudz uudenjains. uudeni ar gruutaak saspiest.
skaidrs, tad jau jaa laikam bus pie vainas vakumnieks, man vai pielaits/nepielaists nav raznica, visu laiku pedalja gajiens kkur tik 2cm
dauz maz ticams, lai 100% paarliecianatos, vsilabaak kādam zinātājam iedot dzīvē notestēt :) domāju ka par to naudu neplesīs.
un pec pabraukashanas smird ka braukt ar roceni, iepriekshejais saimnieks jau diskus zilganus nodedzinajis
da man te nav tuvuma neviena choma kas 100% pateiks kas pie vainas
edit - p.s:
varbut kad var pateikt, vai vispar kads no jums mak un ka to var dabut gatavu, dabut nost no kupeju aizmugurejam atzveltenm tos plastmasinjus kur sedekli velkas ieksha drosibas josta, ta lai vinsh paliktu vesels un citam var uzlikt atpakalj? (atzveltens augsha plastmas, kur vel ta poga kura jabida kad grib kreslus atmest)
uz diviem esmu trenejies un rezultats ir vnk pakaljaa
da man te nav tuvuma neviena choma kas 100% pateiks kas pie vainas
edit - p.s:
varbut kad var pateikt, vai vispar kads no jums mak un ka to var dabut gatavu, dabut nost no kupeju aizmugurejam atzveltenm tos plastmasinjus kur sedekli velkas ieksha drosibas josta, ta lai vinsh paliktu vesels un citam var uzlikt atpakalj? (atzveltens augsha plastmas, kur vel ta poga kura jabida kad grib kreslus atmest)
uz diviem esmu trenejies un rezultats ir vnk pakaljaa
peec smirdinaashanas izklausaas ka arii kaads suports vairs nestaigā, tur jau būs arī jāskatās kas suprotiem kaiš.
nu domaju gan ka nestaiga, jo iepriekshejais saimnieks noputis vinhus ar krasu visam pa virsu
Par to siksnu - aizmugurē ir skrūve, atskrūvē un velc ārā to siksnas mehānismu kopā ar to visu plastmasu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 1297
- chevron_right