turbo eksperimentālprojekts

Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 
Ne, neko sliktu negribeju pateikt par Toma motoru, es ta visparigi teicu.. :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
-AF- rakstīja: 21 Feb 2018, 17:51 Pag, te ir cits stāsts, seenigman zina kas un kā, kā izskatās labi sabūvēts motors, te viņš uzskatāmi veica eksperimentu, vai var uzbūvēt turbo no garāžā atrodamiem krāmiem, žēl vienīgi ka to izdarīja uz galīgi nepiemērota motora, ja būtu uz m50kam ir liela jaudas rezerve, tas būtu super piemērs.

Bet nu interesanti, vienīgi autoram neliels aizrādījums, iepūsto bāru daudzums tas nav rādītājs motora spēju pārbaudei. Reāli HP un Nm tie precīzi parāda, jo teiksim citam uz 1.3 vai 1.5 bar uz m50b28 ir 500hp, citam 530hp uz 1bar.
M50 turbo ir visiem bet turbo uz standarta 1.6 neeekam.
Aizradijumu nesapratu, jo dyno izdruka ar realo jaudu ir, sapustie bari uzrakstiti tiri atskaitei ko tas nabas spejigs paciest. Tas ka bari vs tilpums isti neraksturo jaudu ir skaidrs, viss ir plusma.
Te nu vienkarsi ir skaidrs ka m43b16 (vecais edishens ar Bosch kompi un bez ews) griesti ir 350nm un nevar pust vairak par 1.5bar, !!!results may vary, boost at your own risk!!!
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Nē nu vot tu atkal. Griesti ir 350nm nevis bāri :D
Vnk tev sanāca iepūst 1.5. citam iepūšot 1.3 tas var būt izjuks.
Lauž motoru Nm nejau bāri to gribēju pateikt, ja izdruka ir un to arī redzam kas salauza precīzi .
M50 tas tik tiešām ir visiem un ne bez iemesla, bet katru gadu uzrodas kāds kurš sit ar pēdu krūti un stāsta ka šā uzbūvēs turbo m50 uz 400hp par 1k vai vēl labāk par 400€ :D

P.s neesi intereses pēc aprēķinājis cik tāds setups tev izmaksātu ja detaļas būtu jāpērk nevis garāžā atrastu.?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Nm salauza klani jaa(par ko es gan bik saubos, domaju, ka parava kadu misfiru vai detonaciju, ka rezultata uz to nabagu bija lielas slodzes pikis) , a bet ar standarta nereguletu vadibu vins uzvedas nealjo virs 1.5bar, kaut vai afr bij normals ~12;1, vienkarsi nepareiza vieta dzirkstele lai to sagremotu. To, ka svaigam motoram ar sitadu pasu setupu dotie 350nm bus jau pie ~1.3bar es ari lieliski saprotu, (skat mana iepriekeja posta pedejo rindinu)
Mana doma ir, ka sadam projektam nav ieteicams pust virs 1.5bar, pat ja ar to sanak tikai 200nm.
Izmaksas nuuu
Motors 10e
Turbina 30
IC 120
T3 flancis 10
M43 bikses turbo adapterim 10, sametinat to visu hz kadi 20-30
Downpipe truba 3"x1.5mm 6metri 24e
Sametinat to visu vel ar to bunduli partaisito nu hz 70 kadi
Tds gaisa trubas + egr(blowoffam) 20
Silikona trubas hvz cik tur bija kadi 20
T-piece degvielai papildus sprauslai adapteri, pats taisiju, bet domaju ka pie virpotaja zem 10 vares dabut.
Adapteris ellas spiedienam uz turbinu ari kadi 5e pie virpotaja
Ellas truba uz turbo - degvielas truba, kas iztur ari ellu un 20bar spiedienu (pn jus ar savam armetajam santehnikas trubam :gigigi: ) 2.80
Banjo savienojumi ellai uz turbo - srotaa, nerzas, no kada vw pa 5e
Ellas atplude - bloka caurums izborets, iesista uz loctite vel truba, kas ar gumijas trubu savienota ar turbinu. Nu tur kadi 10e hvz
Zipu paka 4.50
Un hamutu cupa no izjauktiem auto
Devaiss, kas kontrole papildus sprauslu - 5pin relejs un ellas spiediena spedzis nu 10e ar visiem vadiem un lodesanu.
Afm gaisa kastes vieta uzmetinat flanci, lai boosta trubu uzmauktu nu 10-15e
Gaisa filtrs 13e
Blivites turbo izputeju pasta un hermetikis vel kadi 15e
Vel es nezinu cik maksa 4gb s50b30 un 1gb 4b11t sprauslas.

Un jaa 400+ hp m50 zem 1keur ari bus :emo:
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 
Reāli forumā "mans 3er" sadaļā ir topiki, kuros atrāda pulētos diskus, nopirktos uzgaļus utt (tipa kā mans :lol: ), tad ir topiki , kuros pat nezinātājam ir interesanti lasīt, jo viņš iegūst jaunas zināšanas! Tas ir mega vērtīgi! Kas var būt labāks, kā vispirms smelties zināšanas un pieredzi no apkārtējiem un tad pielietot tās savā darba procesā,

Paldies, ka neslinkojat sabildet un aprakstīt! :super:

PS. nevienam neapvainoties, arī mazāk darbiem piebāztie topiki ir informatīvi un skatāmi!
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
12:1 varētu pat teikt drusku par liesu, protams tam ir vieta būt, bet uz tik nepareizas degkameras kā ir m43 un dēļ tā ka tas viss salikts no kā ir, ieteiktu vairāk tiekties uz 11:1 afr
Labāk lai ir drusku treknāks nekā liesāks, tie pāris hp nav to vērti.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Ar 11 pari 1.2bar vins vispar degt normali atteicas :rolleyes:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Aa , tad pamēģini uzliec -7 sveces
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
-AF- rakstīja: 22 Feb 2018, 22:21 Aa , tad pamēģini uzliec -7 sveces
Visiem sitiem turbo projektiem kops pirmssakumiem stav ngk bkr7e, savadak lol nau verc.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Ok, nākošais tad tām pašām svecēm atstarpi vēl samazini par 0.1
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
0.65mm :bye:
Nu nevar neko super mega panakt neregulejot kompi.
Lai gan 227hp un 337nm no nopista 1.6 ar stock kompi varetu saukt par mega :hahaha:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
var teikt 2x lieláka jauda, tas ir ievērojami
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Ta nu nav laika neko isti darit tai misenei, pa brivdienam uz fikso piekeros izraut to kluci ara, noraut galvu un paskatities, kas isti ir noticis, secinajumi ir tadi, ka ta nezeliga detonacija pec stenda ari bija bumbas degla aizdedzinasana, virzulim gabalu izdauzija (ko ari pec kompresijas trukuma vareja saprast) un ta nu tas nabags tur malas kamer svarcini noluza pavisam, tad tas nelietis sametas cilindra skibi un izdarija rezultativu piespeli klanim :drink:
No ta var secinat, ka nutoni isti vainigi nebija saja stasta, neveseligaa detonacija gan, kas par daudz tas par skadi :lol:
Tad nu papriecajieties par postijumiem.
IMG_20180311_185037.jpg
IMG_20180311_185112.jpg
IMG_20180311_185159.jpg
IMG_20180311_184731.jpg
IMG_20180311_183218.jpg
Un tie kam interese kads izskatijas pedejais setupa variants ludzu:
IMG_20180311_123510.jpg
IMG_20180309_142410.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Interesanti ka m43 nāk tērauda pastiprinājumi virzuļa svārkiem.
Interesanti naffiga tas ir švakam atmo motoram vajadzīgs :D
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
M50tub20 ari nak, gan jau citiem vel ari ir neatceros ta uz sitiena
P.s. aizmirsu vel pieminet bilde redzams sadalenes zobrats ar iztrukstosam 2 skruvem, kuras es neesmu izskruvejis, tas no visas sis padarisanas ir pasas izkritusas, es gan pirms motoru liku ieksa varstu vaku biju nonemis, lai galvu parvilktu, bet man neienaca prata sasalenes zobratu parvilkt.
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Vai bus otrais piegajiens ar M43B18??????? :supeer:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Protams, ka bus, m43b184
Par pamatu m43b16, 1.7tdsa klokene, bezvanosa m50 klani, m42 virzuli, tds sales. Uztaisitas sezas, izgrebti kanali. Blokam oringi ar std blivi. Izpludes kolektoru nixons noziedoja, tas gan japartaisa, iepludes domaju pats no 0 uztaisit. Vadibu meginas noregulet, ja kadam ir m43 karsu definicijas welcome :hahaha:
Temeju uz 300hp 400nm.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Mleee ja 300 hp ja dabūsi un motors kaut cik nodzīvos es tev aliņu uzsaukšu :supeer: šitais ir epic!
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Paslaik neko nenotiek, bet vismaz vecas bildes jaieliek, lai var redzet uz ko virzas :hahaha:
IMG-20171220-WA0024.jpeg
IMG_20171124_165037.jpg
IMG_20171125_212758.jpg
IMG_20171125_212806.jpg
IMG_20171126_004619.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
Varbūt beidzot mazmotoru laikmets sāksies :super:
- ikey07