E36-vitjazz 323i
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 50
- chevron_right
Bet padomā par to arī no šāda skatupunkta. Jebkurš 4cyl tavā gadījumā pa lielam būs plug&play izņemot ews. Savukārt, 6cyl, tomēr, lai kārtīgi iesvapotu, būs kaut kāds saraksts detaļām, kas neder un kuru atrašanai jātērē papildus laiks un līdzekļi
My point being - vai ir vērts papildus pipelēties un pārmaksāt, kā tu saki, labākas dzinēja skaņas dēļ?
My point being - vai ir vērts papildus pipelēties un pārmaksāt, kā tu saki, labākas dzinēja skaņas dēļ?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Nu jā,tie ir tie paši vārdi kurus uzdodu sev Gribas jau braukt,nevis taisīt! Izbesīja jau taisīt,ja ta godīgi! A uz 6 cyl nāksies vēl laiciņu pataisīt to visu,kas nozīmē,ka ievilksies laiks un nauda. Nereti laiks arī maksā naudu....
Strādājot Rīgā,nav tā īstā laika vairāk ko darīt pašam...uzticēt kādam ir vienkāršāk,bet ne vienmēr droši!!!
Strādājot Rīgā,nav tā īstā laika vairāk ko darīt pašam...uzticēt kādam ir vienkāršāk,bet ne vienmēr droši!!!
Ja sāksi braukt ikdienā, remontēties laika paliks mazāk. Atstāj to auto laukos, turpini vēl uzlabot, tā teikt pacieties. Tici man, ātrāk saliksi pa savam, nekā ja brauksi ikdienā.
Ja ņemsi visu 6cly swapu no viena cilvēka bez iztrukstosam detaļām tad nebūs nekāds baigais cakars. Vienīgā problēma tava gadījumā varētu būt tā kā jāpārtaisa izputeja pievilkšanas flanci jo cik saprotu nau piejams metinamais aparāts
2.0 vai 2.5? Nevaru izlemt! Jaudas ziņā viss skaidrs,bet ja ieķeru swapu,atkal uz mēnesi darbi ap grīdu u.c sīkumiem apstājas!
Es ņemtu m52b25, domāju tev tas 2.0 ar laiku pašam sāks likties pa vārgu un tad nožēlosi ka uzreiz nepaņēmi 2.5
2.0 galīgi nav way to go. Nōooo. Kā daudzi saka - tie 2 cilindri lieki viņam. Ņem m52b25tu, ja ne pat m54b25, bet tad jārēķinās ar čakaru ar vadiem 2.5 ir ne tikai jaudīgāks, bet arī ekonomiskāks, haha.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
M52b25, pat tad ja uzreiz nav naudas visiem bremžu diskiem, reduktoriem utt.,tos ar laiku sapirksi , ielas apstākļos nav jau nemaz tik traki, ka mašīna nestātos utt., un pašam būs lielāks prieks, par swapu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Šis jautājums tīri atkarīgs no maciņa.vitjazz rakstīja:2.0 vai 2.5? Nevaru izlemt!
1) b20 nav nekāds jaudas etalons, ja dzīvs b20 tad arī priekš ikdiens braukšanas pietiek un slīpi arī var ielikt (arī e34 kuzavā). Ja b20 ar bloķi tad vēl foršāk. Bet nav tā, ka viņš neiet, iet un ja dzīvs tad labi iet.
2) Ja vajag jaudu tad arī tas m52b25 nav nekas super jaudīgs. Paskatoties situāciju, kas notiek lielveikalu stajankās. Tik daudzi e36 ar b25 redzēti, kas ar otro ātrumu pat vairs negriežas. Protams, tur daudz atkarīgs no blīvi starp sēdeklis un stūri, taču baigi jāskatās izvēloties dzinēju. Bet ja dzīvs b25 patīkami ar viņu braukt.
3) emm kaut kas b20/b25 ir variants. Bet labāk tomēr izskatīt m54 arī dzinējus. Var atrast m54b30 komplektā ar e39 cenā ap 1k euro, ja meklē un nepērk forumā pie rezerves daļu tirgoņiem. Pats pirku uz detaļām e39 ar m52b20 un m52b25, un m52b28 pilnā komplektā rūcošus,testējamus pa 350e gabalā. Paņemot dzinēju vēl var piķi atsist uz pārējo. Nav māksla autovietā vai jebkuram tirgonim nolocīt pustūkstoti vai vairāk par swapu. Labāk pagaidīt un sameklēt visu auto par labu cenu.
Un šis mans viedoklis- netērē laiku ar b20/b25 ņem m52b28 vai m54b30 un tad arī varēsi uz šosejas ielikt b25 un kad apnīk braukāt ikdienas režīmā ar šiem labi rokas varēsi pataisnot un ja nekļūsi par strīt drifteri tad ar b28/b30 šajā topikā nebūs nekas teikts par to ka ir pa īsu un vajag mõõr pauver
Man jau baigā aizdoma, ka vitjazz galīgi netēmē krāmēt, tā kā nav jēga no tā 2.8 vai 3.0. Cipars arī beigās labs salasās :) Man no sākuma arī likās, ka nebūs tik traki, pērkot m54b30, bet sāku jau rēķināt, ka daudz kas jāpērk, ja grib legit, nevis "ka tik brauc". Bet nu protams, katram savas prioritātes un saprašana, cik kas labi iet un neiet. Savu laiku bija m52 2.0 kupeja (nu ne man gan), ar kuru pa sausu pat varēja krāmēt!
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Ieliks viņš kko jaudīīgu un sāks pa mazam krāmēt, ka drīz teiks ka kož pirkstos ka vajag b28/b30
Bērnība čoms prelūdi samainīja pret 34to (2010tajā) bija e34 ar b20 ar bloķi, uz sausa asfalta ar otro griezās. Bet tur jau daudz atkarīgs kāds viņam reduktors,kāds šoferis u.t.t. ir redzēts ka arī cilvēks e34 m30b35 nevar ar pirmo dabūt uz rinķi, tākā motoru nevar objektīvi novērtēt pēc viena cilvēka braukšanu.
Bērnība čoms prelūdi samainīja pret 34to (2010tajā) bija e34 ar b20 ar bloķi, uz sausa asfalta ar otro griezās. Bet tur jau daudz atkarīgs kāds viņam reduktors,kāds šoferis u.t.t. ir redzēts ka arī cilvēks e34 m30b35 nevar ar pirmo dabūt uz rinķi, tākā motoru nevar objektīvi novērtēt pēc viena cilvēka braukšanu.
Tātad, ja auto otrajā robā griežas uz sausa asfalta, tad tam ir labs un jaudīgs dzinējs?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Tā neesmut teicis ka ja girežas otrajā tad labs dzinējs! Tas domāts tiem, kas saka ka ar b20 neko nevar izdarīt, ja galīgs klucis u.t.t.rvars rakstīja:Tātad, ja auto otrajā robā griežas uz sausa asfalta, tad tam ir labs un jaudīgs dzinējs?
Labs dzinējs ir tāds, kuram strādā visas sistēmas un viņš veras tā, kā jāveras. Kuram nav nekas sadilis,ir kompresija visos katlos un primāri jau ja viņš nerij eļļu un nekarst. Tās manuprāt primārās lietas.
labs vai slikts, bet ja pirktu mašīnu ar b25 un viņš ar otro negrieztos, tad toč neņemtu, jo esmu braucis ar dzīvu b20/b25b28.
Muuzigie striidi par dzineejiem:D un kas labakss m50 vai m52:D Vins nav sportists vienkarsi grib iznemt ara kraboso m40 ..... 2.0 vienkarsai brauksanai ir ok - es saktitos uz m50 varbut vecs stereotips bet liekas ka vinam resurs ir neizsmelams . Varbut tava gadijuma apsvertu domu par 1.8is bet tikai tad ja motors ir testejams....... cik cilveku tik viedoklu, bet neaizmirsisim ka viss ir naudaa 2.0 maksa tikpat cik 1.8is bet 2.5 bus uz pusi dargaks.
Aha, uzliekam pasmagus r17 ar jaunām, labām riepām un tad paskatamies cik easy tas 2.5 viņas griež. Viss ir relatīviRPG rakstīja:Tā neesmut teicis ka ja girežas otrajā tad labs dzinējs! Tas domāts tiem, kas saka ka ar b20 neko nevar izdarīt, ja galīgs klucis u.t.t.rvars rakstīja:Tātad, ja auto otrajā robā griežas uz sausa asfalta, tad tam ir labs un jaudīgs dzinējs?
Labs dzinējs ir tāds, kuram strādā visas sistēmas un viņš veras tā, kā jāveras. Kuram nav nekas sadilis,ir kompresija visos katlos un primāri jau ja viņš nerij eļļu un nekarst. Tās manuprāt primārās lietas.
labs vai slikts, bet ja pirktu mašīnu ar b25 un viņš ar otro negrieztos, tad toč neņemtu, jo esmu braucis ar dzīvu b20/b25b28.
Lisas riepas ar r15 domājams ar trešo easy var izgriezt uz sausa, bet te jau aizejam offtopikā. Citā ziņā visa tā iešana ir atkarīga no šofera, reduktora un nojāšanas pakāpes - vistiešāk.
Jāņem tas, kas pašam patīk, sarunā ar čomiem izbraukt ar visiem sevi interesējošajiem motoriem un tad izlem, kas visvairāk iet pie sirds. Es jau izvēlētos m52b25, jo price performance viņam ir visatbilstošākais, ja lēts un labs (šitā nenotiek ), tad 2.8. Jo tos palielam katrs var iesvapot, kā tas nenotiek m54 gadījumā, kur ar vadiem vēl jāpaburas.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Tāpēc jau teicu, ka nevajag nekādus swapus pirkt, tas ir tizli,neizdevīgi un savādāk nomācoši
Vajag atrast veselu auto par labu cenu. Paņemt sev vajadzīgu un pārējo aizlais uz detaļām. Pats uz detaļām atradu e39 ar b28, samaksāju 350e, visu aizlaižot uz detaļām swaps paliek un būšu viņu nopelnījis par to, ka izpārdevu visu pārejo un esmu tikai iztērējis laiku, bet ne piķi Un nevajag teikt, ka nevar viņus dabūt pa lētu naudu. Kur tad visi detaļ tirgoņi dabū tās ļerkatas? Nakuj maksāt par b25 swapu 400e, ja pa tādu naudu var atrast auto un dzinēju dabūt un atsist visu piķi Protams, ilgāk jāmeklē un tā, bet tā ir.
Vajag atrast veselu auto par labu cenu. Paņemt sev vajadzīgu un pārējo aizlais uz detaļām. Pats uz detaļām atradu e39 ar b28, samaksāju 350e, visu aizlaižot uz detaļām swaps paliek un būšu viņu nopelnījis par to, ka izpārdevu visu pārejo un esmu tikai iztērējis laiku, bet ne piķi Un nevajag teikt, ka nevar viņus dabūt pa lētu naudu. Kur tad visi detaļ tirgoņi dabū tās ļerkatas? Nakuj maksāt par b25 swapu 400e, ja pa tādu naudu var atrast auto un dzinēju dabūt un atsist visu piķi Protams, ilgāk jāmeklē un tā, bet tā ir.
Jap, ja ir iespēja ņem veselu auto, paliksi vēl plusos. Es , kad golfam meklēju dīzeļmotoru ss.lv pliks motors 180 eur, vesels golfs ar to motoru 220 eur
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Nesen kāds pa kapeikām tirgoja, ja nemaldos tad kkādi 400Eur m52tub28. Tur būs vislabākais P/P
Un ko darīt, ja cilvēkam negribas čakarēties ar detaļu tirgošanu?
Un vispār - forums tomēr ir stulba vieta, kur apspriest ko labāk pirkt. Labāk ir pašam nopirkt to, ko sirds kāro, un pēc tam jau var prasīt ko un kā labāk darīt. Vai vienkārši neko nevienam te nestāstīt, bet atrādīt, kad viss gatavs vai jau procesā :)
Un vispār - forums tomēr ir stulba vieta, kur apspriest ko labāk pirkt. Labāk ir pašam nopirkt to, ko sirds kāro, un pēc tam jau var prasīt ko un kā labāk darīt. Vai vienkārši neko nevienam te nestāstīt, bet atrādīt, kad viss gatavs vai jau procesā :)
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Piekrītu,tāpēc jau drīz atrādīšu!jaaniskal rakstīja:Un ko darīt, ja cilvēkam negribas čakarēties ar detaļu tirgošanu?
Un vispār - forums tomēr ir stulba vieta, kur apspriest ko labāk pirkt. Labāk ir pašam nopirkt to, ko sirds kāro, un pēc tam jau var prasīt ko un kā labāk darīt. Vai vienkārši neko nevienam te nestāstīt, bet atrādīt, kad viss gatavs vai jau procesā :)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 50
- chevron_right