dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- …
- 350
- chevron_right

Man tadi simptomi bija,kad kloķenes devejs nobeidzās. Un ne vella negaaja.Rihisogre rakstīja:Sveiki. Jautājums sekojoš.
Mašīna bija nostāvējusi 3 mēnešus nedarbināta. Piedarbināt varēja ļoti labi bez nekādām problēmām, apgriezieni nelēkā viss itkā ir labi. Tikai problēma ir tāda - uz zemiem apgriezieniem iespiežot gāzi grīdā liekas, ka galīgi neiet, noraustas itkā gribot iet ātrāk, bet tad lēnām aiziet līdz 3,5-4 K tad itkā ir okey un pie 5 - 5,5 K met atpakaļ raustas un knapi aiziet līdz 6-6,5 (iepriekš viss smuki gāja) dzinējs 2.0 L Vanos. Patēriņš itkā normas robežās. Varbūt kādam ir ideja kurā virzienā varētu skatīties ? Ja galīgi nebūs, tad vedīs uz diagnostiku.
Bet vispirms labak diagnostika. 70 eur tas mesls maksā tomēr..ka nav tā,ka pa d..sanu nomaini:D

Vai Zonde var ietekmēt drausmīgu jaudas zušanu kad auto ir silts??
(M50B20 vanos) (vadība sīmens) 



duuj rakstīja:Man tadi simptomi bija,kad kloķenes devejs nobeidzās. Un ne vella negaaja.Rihisogre rakstīja:Sveiki. Jautājums sekojoš.
Mašīna bija nostāvējusi 3 mēnešus nedarbināta. Piedarbināt varēja ļoti labi bez nekādām problēmām, apgriezieni nelēkā viss itkā ir labi. Tikai problēma ir tāda - uz zemiem apgriezieniem iespiežot gāzi grīdā liekas, ka galīgi neiet, noraustas itkā gribot iet ātrāk, bet tad lēnām aiziet līdz 3,5-4 K tad itkā ir okey un pie 5 - 5,5 K met atpakaļ raustas un knapi aiziet līdz 6-6,5 (iepriekš viss smuki gāja) dzinējs 2.0 L Vanos. Patēriņš itkā normas robežās. Varbūt kādam ir ideja kurā virzienā varētu skatīties ? Ja galīgi nebūs, tad vedīs uz diagnostiku.
Bet vispirms labak diagnostika. 70 eur tas mesls maksā tomēr..ka nav tā,ka pa d..sanu nomaini:D
Paldies :)

Laikam seit foruma,nevar sagaidit kadu jedzigu padomu, jau kartejo reizi!!!!SarancevsA rakstīja:Vīri, radās problema .
Slīpēju pa ielām ,noslāpēju,pēc kāda laika pielaidu un saka lēkāt apgriezieni no gandrīz 0 līdz 1.5
Braucot jaudas nav. Kad sasniedz 2tukst apgr aiziet.
Motors m43b16 1994g.
Paldies jau ieprieks .


ta tev nevajadzeja teikt ,tulit tevi nodirsis





Nu,bet ko. Ta vnk ir!!!baumanis rakstīja:ta tev nevajadzeja teikt ,tulit tevi nodirsis![]()
![]()
Taisniba nekad nav bijusi patiesi patikama!


zondi atvienoji ?SarancevsA rakstīja:Nu,bet ko. Ta vnk ir!!!baumanis rakstīja:ta tev nevajadzeja teikt ,tulit tevi nodirsis![]()
![]()
Taisniba nekad nav bijusi patiesi patikama!



Nepaspeju sdn!baumanis rakstīja:zondi atvienoji ?SarancevsA rakstīja:Nu,bet ko. Ta vnk ir!!!baumanis rakstīja:ta tev nevajadzeja teikt ,tulit tevi nodirsis![]()
![]()
Taisniba nekad nav bijusi patiesi patikama!![]()
Rita meginashu.
A,tu zondi sadabuji?


kaut kadu huinu atradu





Sveiki velejos pajautat varbūt kāds daļeji zinās!
m54b25
Lieta tāda, kad iestartēju dzinēju vis strada kā pienākas, bet kad dzinējs uzsilst apmēram lidz 70C tad sāk detonēt, apmēram uzsākot kustību no 2 lidz 3,5 rmpm (itkā svece čakarētos, vai spoles gumija čau un sist uz masu, nošķaudās pods) bet uz lielākiem apgrizieniem viss atkal darbojas kā pukstenis! ir kādas versijas?
m54b25
Lieta tāda, kad iestartēju dzinēju vis strada kā pienākas, bet kad dzinējs uzsilst apmēram lidz 70C tad sāk detonēt, apmēram uzsākot kustību no 2 lidz 3,5 rmpm (itkā svece čakarētos, vai spoles gumija čau un sist uz masu, nošķaudās pods) bet uz lielākiem apgrizieniem viss atkal darbojas kā pukstenis! ir kādas versijas?


Gaisu nesūc klāt? Man gan ir M52, bet pie zemiem rpm šķaudīja kā nenormāls jo sūca gaisu tur, kur tukšgaitas truba ienāk kolektorā. Paverot droseli, strādāja normāli.markskise rakstīja:Sveiki velejos pajautat varbūt kāds daļeji zinās!
m54b25
Lieta tāda, kad iestartēju dzinēju vis strada kā pienākas, bet kad dzinējs uzsilst apmēram lidz 70C tad sāk detonēt, apmēram uzsākot kustību no 2 lidz 3,5 rmpm (itkā svece čakarētos, vai spoles gumija čau un sist uz masu, nošķaudās pods) bet uz lielākiem apgrizieniem viss atkal darbojas kā pukstenis! ir kādas versijas?

Sveiki man ir 1.8is m42,liet tāda kad parādījās zem vārsta vāka dzenīša skaņa,tikai tad kad dod gāzi,brīvgaitā klusums,skaņa jau ļoti iespaidīga,kas par vainu varētu būt?bet lec ar pirmo un iet vis ok...ķēdes spriegotājs?vai vārsts kāds saliekts? 


pie visiem velniem.. Kādēļ man nav: "Tūūūū tu tu tu tu tu tu tu" ?
Jeb tā vienkārši sakot-kur ir mans ierobežotājs? Kāpēc viņš neiet? Kas, kur, kā? Man tā ir melna bilde, kas gaiši spīd...
Pa vienam, pa vienam-tikai neskrieniet visi tā barā uzreiz ar padomiem!
Jeb tā vienkārši sakot-kur ir mans ierobežotājs? Kāpēc viņš neiet? Kas, kur, kā? Man tā ir melna bilde, kas gaiši spīd...
Pa vienam, pa vienam-tikai neskrieniet visi tā barā uzreiz ar padomiem!


kā krievs saka, zalatije slavaJanex328 rakstīja:pie visiem velniem.. Kādēļ man nav: "Tūūūū tu tu tu tu tu tu tu" ?
Jeb tā vienkārši sakot-kur ir mans ierobežotājs? Kāpēc viņš neiet? Kas, kur, kā? Man tā ir melna bilde, kas gaiši spīd...
Pa vienam, pa vienam-tikai neskrieniet visi tā barā uzreiz ar padomiem!


spriegotājs, un sliedes visticamākais, klasiska problēma isiem... ar nolocītu vārstu tici man, ka visticamākais sāpe būtu lielāka nekā tikai troksniskruķiks rakstīja:Sveiki man ir 1.8is m42,liet tāda kad parādījās zem vārsta vāka dzenīša skaņa,tikai tad kad dod gāzi,brīvgaitā klusums,skaņa jau ļoti iespaidīga,kas par vainu varētu būt?bet lec ar pirmo un iet vis ok...ķēdes spriegotājs?vai vārsts kāds saliekts?


Tev viņš nav vispār, jeb ir vienkārši lēnāks, nekā Tev labpatiktos ? + kas pa dzinēju?Janex328 rakstīja:pie visiem velniem.. Kādēļ man nav: "Tūūūū tu tu tu tu tu tu tu" ?
Jeb tā vienkārši sakot-kur ir mans ierobežotājs? Kāpēc viņš neiet? Kas, kur, kā? Man tā ir melna bilde, kas gaiši spīd...
Pa vienam, pa vienam-tikai neskrieniet visi tā barā uzreiz ar padomiem!
100% simens vadibaJanex328 rakstīja:pie visiem velniem.. Kādēļ man nav: "Tūūūū tu tu tu tu tu tu tu" ?
Jeb tā vienkārši sakot-kur ir mans ierobežotājs? Kāpēc viņš neiet? Kas, kur, kā? Man tā ir melna bilde, kas gaiši spīd...
Pa vienam, pa vienam-tikai neskrieniet visi tā barā uzreiz ar padomiem!



M52B28 Ierobežotāja nav vispār! Kādu vadību meklēt? Cik sarežģīta vadības mezgla nomaiņa(pārspraud vadības bloku un viss)? Varbūt tāpēc arī ne sūda neiet.. 


ja gribi pārspraud un viss, tad tev vajag vadības bloku, ews bloku un čipus no atslēgām, visu no viena auto, tad tu to visu pārspraud un viss.
vēl tu vari aizbraukt pie drivera un uzlikt oriģinālo softu kompim
vēl viņš var sasinhronizēt citu vadības bloku ar tavu ews un čipiem.
es arī to kādreiz varēšu, bet tas kaut kad nereālā nākotnē, kad man būs laiks
un vispār siemens vadībai nav ututututututu bet uuuuuuuuuuuuu tuuuuuuuuuuuu tuuuuuuuuuuuu
un ja tev nebūtu ierobežotāja tad tu varētu uzgriezt dahuja rpm, nevis tikai 6500
vēl tu vari aizbraukt pie drivera un uzlikt oriģinālo softu kompim
vēl viņš var sasinhronizēt citu vadības bloku ar tavu ews un čipiem.
es arī to kādreiz varēšu, bet tas kaut kad nereālā nākotnē, kad man būs laiks

un vispār siemens vadībai nav ututututututu bet uuuuuuuuuuuuu tuuuuuuuuuuuu tuuuuuuuuuuuu
un ja tev nebūtu ierobežotāja tad tu varētu uzgriezt dahuja rpm, nevis tikai 6500

Tur jau tā eksotika sākas, ka izgriezt varu tahometru un nekas to nevar apturēt
Ko saka Driver-cik tālu jābrauc un cik blablo jāvelk no zeķes, lai uzliktu orģinālo softu? Nu +/- vismaz..?

Ko saka Driver-cik tālu jābrauc un cik blablo jāvelk no zeķes, lai uzliktu orģinālo softu? Nu +/- vismaz..?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- …
- 350
- chevron_right