dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- …
- 350
- chevron_right

Jautājums sekojošs ,piešķiļu mašīnu paiet dažas sekundes turas uz kadiem 500apgr un tad noslāpst ,paturu pedāli tad itkā ir ok bet ari uz kadiem 500apgr turas tikai ,ja nekļūdos vajadzetu buut uz 900apgr ?
Ir ieplaisājusi gaisa filtra kaste bet vai tas varetu but pie vainas ,vai ari kas cits ?
Dzinējs m52b20
Ir ieplaisājusi gaisa filtra kaste bet vai tas varetu but pie vainas ,vai ari kas cits ?
Dzinējs m52b20

UpPe4us rakstīja:Jautājums sekojošs ,piešķiļu mašīnu paiet dažas sekundes turas uz kadiem 500apgr un tad noslāpst ,paturu pedāli tad itkā ir ok bet ari uz kadiem 500apgr turas tikai ,ja nekļūdos vajadzetu buut uz 900apgr ?
Ir ieplaisājusi gaisa filtra kaste bet vai tas varetu but pie vainas ,vai ari kas cits ?
Dzinējs m52b20

aizbrauc uz jebkuru servisu un pieslēdz pie PC, izmaksas 10-20eiro, tā būs visprecīzāk.Pe4us rakstīja:Jautājums sekojošs ,piešķiļu mašīnu paiet dažas sekundes turas uz kadiem 500apgr un tad noslāpst ,paturu pedāli tad itkā ir ok bet ari uz kadiem 500apgr turas tikai ,ja nekļūdos vajadzetu buut uz 900apgr ?
Ir ieplaisājusi gaisa filtra kaste bet vai tas varetu but pie vainas ,vai ari kas cits ?
Dzinējs m52b20
varētu būt kloķenes devējs, GMM, vakumtrubiņas piesūc gaisu vai 100x citi iemesli :)

Laikam jau ta ari būs jādara [emoji106]Norbis rakstīja:aizbrauc uz jebkuru servisu un pieslēdz pie PC, izmaksas 10-20eiro, tā būs visprecīzāk.Pe4us rakstīja:Jautājums sekojošs ,piešķiļu mašīnu paiet dažas sekundes turas uz kadiem 500apgr un tad noslāpst ,paturu pedāli tad itkā ir ok bet ari uz kadiem 500apgr turas tikai ,ja nekļūdos vajadzetu buut uz 900apgr ?
Ir ieplaisājusi gaisa filtra kaste bet vai tas varetu but pie vainas ,vai ari kas cits ?
Dzinējs m52b20
varētu būt kloķenes devējs, GMM, vakumtrubiņas piesūc gaisu vai 100x citi iemesli :)
Sveiki,vai m52b28 dzineejam var pielikt dzineja vadibas bloku no m52b25 ja parliek ews moduli un cipu? Un vai dzinejs stradas pareizi ? Vnk man onkuli stasta ka vini ir vienadi,vai taa ir?

Ja pārliksi pilnu komplektu (ecu, ews, čips), tad strādās, bet nekorekti. Pieadaptēsies, bet tāpat nestrādās "uz pilnu jaudu". Braukt varēs. Bet, ja gribi pēc tām izdarībām, lai viss strādā perfekti, sazinies ar drivet no bmwpower, lai iešuj B28 kartes. Vai otrs variants - turbochipā pie Artūra.

joprojam neesmu atrisinajis apgriezienu peldesanas problemu. viss sakas ar to ka saliku motoru un uzsilstot tuksgaita leka apgriezieni, dazreiz noslapst. piesledzu pie pc, izmeta sadalenes deveju. to nomainiju, problema nepazuda. atkal piesledzu pie pc,paradija klokenes deveju, paradija ka vanoss failo. atjaucu motoru, parliku metkas pa jaunam, uzliku pareizi vanosu un problema nepazuda. talak, uzliku 1000% ejosu klokenes deveju un nekas nemainijas, znacit tur kkads gluks kompim izleca, jo gan ar manu gan to ejoso masina iet identiski. sodien izdomaju paprovet atvienot tuksgaitas varstu un problema pazuda, bet apgriezieni turas nedaudz virs 1000rpm. tatad varetu but ka tas ir izbeidzies? vai vienkarsi vins strada avarijas rezima un tapec ir paaugstinati apgriezieni? tuksgaitnieks ir tirits gan ar bendzinu, gan brakecleaneri, domaju netiriba nebus soreiz vaina. par gaisa piesuksanu ari loti saubos, jo liekot motoru, tam specialu veribu pieversu. aa un tas viss ir tikai kad motors ir darba temp, ar aukstu ta nav. ir kadi ieteikumi?

Ja čut čut paver droseli, viss ok? Ja jā, pamēģini tukšgaitnieku nomainīt. Tukšgaitnieks ne tikai aizaig, bet mēdz elektroniski feilot.

tad vairs neraustas jā. Bet pec idejas, kompis to neuzrādītu?dogMa rakstīja:Ja čut čut paver droseli, viss ok? Ja jā, pamēģini tukšgaitnieku nomainīt. Tukšgaitnieks ne tikai aizaig, bet mēdz elektroniski feilot.

tad vairs neraustas jā. Bet pec idejas, kompis to neuzrādītu?dogMa rakstīja:Ja čut čut paver droseli, viss ok? Ja jā, pamēģini tukšgaitnieku nomainīt. Tukšgaitnieks ne tikai aizaig, bet mēdz elektroniski feilot.

Kompis brīvgaitnieku neuzrāda, cik zinu.

kādu temperatūru siltam rāda diagnostikas aparatūra?
kas ar zondi/ēm?
koķenes dačiku liki jaunu?
cik pārliecīnāts esi ka saliki pareizi vanosu? (ir tādi bijuši, kas saliek tipa "pareizi" pēc tam es jaucu vaļā un tur nekas nav pareizi, vai nu sadalenes nestāv metkās vai vanosam zobrats nav pareizi ielikt šlicēs un nav pareizais gājiens, pie nepareiza gājiena kompis laikam rādija vanos jamming hvz)
kas ar zondi/ēm?
koķenes dačiku liki jaunu?
cik pārliecīnāts esi ka saliki pareizi vanosu? (ir tādi bijuši, kas saliek tipa "pareizi" pēc tam es jaucu vaļā un tur nekas nav pareizi, vai nu sadalenes nestāv metkās vai vanosam zobrats nav pareizi ielikt šlicēs un nav pareizais gājiens, pie nepareiza gājiena kompis laikam rādija vanos jamming hvz)

tenp. nepiefikseju dienzel.seeingman rakstīja:kādu temperatūru siltam rāda diagnostikas aparatūra?
kas ar zondi/ēm?
koķenes dačiku liki jaunu?
cik pārliecīnāts esi ka saliki pareizi vanosu? (ir tādi bijuši, kas saliek tipa "pareizi" pēc tam es jaucu vaļā un tur nekas nav pareizi, vai nu sadalenes nestāv metkās vai vanosam zobrats nav pareizi ielikt šlicēs un nav pareizais gājiens, pie nepareiza gājiena kompis laikam rādija vanos jamming hvz)
zondem viss kartiba.
diezgan loti parliecinats esmu, bet nedomaju ka tas butu pie vainas, jo lroblema bija ari pirms motora jauksanas.
klokenes daciks paris menesus lietots, nonemts no ejosa auto, kam nekas negluko.
liekas ka mos toc tuksgaitnieks nospradzis, jo paradijas sitais jau pirms jaucu motoru. vienkarsi viena bridi.

Par dzinēja kronšteiniem - no e34 ir iespējams,ka der uz e36 m50 dzinēja kronšteini?ja jā,tad kā?nopirku kronšteinus un cilvēks saka,ka ir tos izņēmis ar motoru no e36,lieku motoru iekšā,gatavs,neizskatās,ka derēs,moš ko nepareizi daru vai cilvēks sajaucis tos kronšteinus vnk...

Ģirts rakstīja:Par dzinēja kronšteiniem - no e34 ir iespējams,ka der uz e36 m50 dzinēja kronšteini?ja jā,tad kā?nopirku kronšteinus un cilvēks saka,ka ir tos izņēmis ar motoru no e36,lieku motoru iekšā,gatavs,neizskatās,ka derēs,moš ko nepareizi daru vai cilvēks sajaucis tos kronšteinus vnk...
No e34 kronšteini neder, cik zināms..
Varbūt, esi nepareizi viņus uzlicis? Ja nāk no e36, tad vajadzētu derēt easy!

Vizuāli tie nav e36,pēc koda realoem e34.Vienkārši džeks saka,ka toč stāvējuši ar m50 dzinēju žurkā.laikam ko jauc.

Ģirts rakstīja:Vizuāli tie nav e36,pēc koda realoem e34.Vienkārši džeks saka,ka toč stāvējuši ar m50 dzinēju žurkā.laikam ko jauc.
Tad jāmeklē e36 kronšteini!


Nu jā tik tāds sīkums,ka šie jāved atpakaļ un jāmeklē īstie,par kuriem kosmosu prasa laikam ;D

Nu tas jā, abus, laikam var dabūt līdz 30eur :)Ģirts rakstīja:Nu jā tik tāds sīkums,ka šie jāved atpakaļ un jāmeklē īstie,par kuriem kosmosu prasa laikam ;D

Jā,šos man pārdeva kā īstos pa 15eur,džeks nokļūdijās laikam,30eur tā pat liekas daudz priekš tiem,ja saskaita visas detaļu cenas,tad m50b20 swaps maksā pie 250 eur ;D lai man kāds vēl gik pajautā a kāpēc 2,5 neliki ;D
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- …
- 350
- chevron_right