Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- …
- 470
- chevron_right
Neko sev ziemas miskaste pa 2.5k.-AF- rakstīja: ↑08 Jan 2019, 11:37uz doto brīdi tirgo mans paziņa, bija ieķēris kā ziemas miskasti, tāpēc pagaidām bauda ziemas priekus un tirgo paralēli.janjis313 rakstīja: ↑08 Jan 2019, 10:37 https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... dnklj.html
kas ar šo? katru gadu tirgojas
Viņš ir e30 fans, pārējie bmw priekš viņa ir miskastes
Mošk te ir kāds labāks motoru sapratējs par mani (šajā gadījumā japānis subaru). Ir man Fault Code 32. Bonusā CHECK ENGINE izmetas randomā. Tā būtībā ir lambda zonde. Sūdi sākas ar to, ka EJ25 motoram ir divas. Pirms katalizatora ir tā kas nosaka gaisa/degvielas attiecību un pēc katalizatora priekš izplūdes gāzēm. Esmu diezgan pārliecināts, ka man beigta tā pirms katalizatora. Tā ir jūtīgāka, ietekmē tukšgaitu (afigena sūdīgi man tā), ietekmē pielekšanu (arī ne visai labi), ietekmē degvielas patēriņu, kurš man ir 7-10 litru vietā visi 15-20. Ņemt uzreiz ar atbilstošu galu un pārmaksāt pat dubultā par denso vai varbūt var ņemt saucamo universālo bez štekera un pārlikt vienkārši veco štekeri ?
99% ka vaina nav zondē. slinkums meklēt kļūdas aprakstu, bet gan jau kļūda ir par to, ka sasniegts regulācijas limits. Zonde nu nekādīgi neietekmē auksto startu.
Jāveic testa brauciens un faktiskajos jāpēta kas notiek ar maisījumu. Tālāk, atkarībā no liess/trekns jau būs zināms kurā virzienā rakt. Pēc dotā apraksta iemeslu var būt desmitiem, sākot ar nenomērīta gaisa piesūkšanu/melojošu mērekli, beidzot ar izdegušiem vārstiem (samērā bieža parādība Subaru, jo lielākais vairums braucēju par vārstu regulāciju neko nav dzirdējuši)
Gāzes uz tā auto nav?
Jāveic testa brauciens un faktiskajos jāpēta kas notiek ar maisījumu. Tālāk, atkarībā no liess/trekns jau būs zināms kurā virzienā rakt. Pēc dotā apraksta iemeslu var būt desmitiem, sākot ar nenomērīta gaisa piesūkšanu/melojošu mērekli, beidzot ar izdegušiem vārstiem (samērā bieža parādība Subaru, jo lielākais vairums braucēju par vārstu regulāciju neko nav dzirdējuši)
Gāzes uz tā auto nav?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
o jā šis ir vairākas reizes dzirdēts, kaut tikai pāris kolēgām ir subaruhe9600 rakstīja: ↑10 Jan 2019, 12:28 99% ka vaina nav zondē. slinkums meklēt kļūdas aprakstu, bet gan jau kļūda ir par to, ka sasniegts regulācijas limits. Zonde nu nekādīgi neietekmē auksto startu.
Jāveic testa brauciens un faktiskajos jāpēta kas notiek ar maisījumu. Tālāk, atkarībā no liess/trekns jau būs zināms kurā virzienā rakt. Pēc dotā apraksta iemeslu var būt desmitiem, sākot ar nenomērīta gaisa piesūkšanu/melojošu mērekli, beidzot ar izdegušiem vārstiem (samērā bieža parādība Subaru, jo lielākais vairums braucēju par vārstu regulāciju neko nav dzirdējuši)
Gāzes uz tā auto nav?
M Power or no power..
Gāze ir un tai tikko veikta apkope. Checks metās arī uz benzīnu. Gāzei meta check, jo nebija pareizi smidzinātāji un tāpēc nepietika degvielas. Uzlika lielākai jaudai paredzētus. Reduktorā spiedienu noregulēja pareizu, tikai palika membrānu samainīt. Kamēr tā tiek gaidīta no piegādātāja, tikmēr mēdz gadīties, ka gāzi bik pārlej, jo gumija pilnībā nenoblīvē. Uz benzīna nav ne jausmas kas šo check izsauc. Profilaksei nomainīju sveces. Vecās galīgi sliktas bija. Starts aukstam dzinējam daudz labāks jau. Sākumā iedarbinot check paraustījās, padega, pazuda, padega un tad 10 min laikā neparādījās vairs. Vakarā 25km jābrauc, tad jau manīs kas būs.
Kopumā tie japāņi labi autiņi. Man kā izbijušam bembistam pēc 8 gadiem dažādos bmw, ļoti patīk subars. Vienkāršs uzbūvē, detaļas daudzas ir lētākas kā mūsu eiropiešiem. Un nekādi bubuļi tie bokseri.
Cik zinu, tad vārstu maiņa nav lēta nevienam autiņam.
Pēc aptuveni 25km brauciena ne uz gāzes, ne benzīna neizmeta kļūdu. Startējas, ja ne uzreiz vai ideāli, tad noteikti bez misfire. Jo pirms tam bija izteikti dzirdams tas. Nepielekšanu uz sitiena pagaidām norakstu uz reduktora membrānu kas vēl ir ceļā pie manis. Līdz ar to dzinējā tiek gāze pagaidām.
Kopumā tie japāņi labi autiņi. Man kā izbijušam bembistam pēc 8 gadiem dažādos bmw, ļoti patīk subars. Vienkāršs uzbūvē, detaļas daudzas ir lētākas kā mūsu eiropiešiem. Un nekādi bubuļi tie bokseri.
Cik zinu, tad vārstu maiņa nav lēta nevienam autiņam.
Pēc aptuveni 25km brauciena ne uz gāzes, ne benzīna neizmeta kļūdu. Startējas, ja ne uzreiz vai ideāli, tad noteikti bez misfire. Jo pirms tam bija izteikti dzirdams tas. Nepielekšanu uz sitiena pagaidām norakstu uz reduktora membrānu kas vēl ir ceļā pie manis. Līdz ar to dzinējā tiek gāze pagaidām.
Ir vajadzīgs kāds kas var sametinat arkas.
Pm ar kontaktiem ludzu
Pm ar kontaktiem ludzu
ar kompatu pa brugji
Iesakiet kur var nopirkt šādus savienojumus
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ar kompatu pa brugji
vispārīgi. neņemot tikai BMW
Nu nav tāda universāla kareivja.
Gribi vnk apdzīt droši un lai kaut cik iet, tad skaties kaut ko no 2,5 līdz 2,8 , ja neuztrauc jaunie reglamenti un esi gatavs iziet testus tad vari likt 3.0 + vai s5* vai v8 ja patīk skaņa un kaut cik jaudīgi motori
Var protams salikt 3.0 strokeri, bet nu tas ir uzreiz 2X motora cena.
Ja gribi vilkt uz desas 90% ielu auto tad liec m50b25 un turbo, līdz 500hp stock NV motors spēj sagremot - itkā.
Ja ir nauda taisi m50b28/30 turbo ar kaltām iekšām un lido kosmosā.
Gribi vnk apdzīt droši un lai kaut cik iet, tad skaties kaut ko no 2,5 līdz 2,8 , ja neuztrauc jaunie reglamenti un esi gatavs iziet testus tad vari likt 3.0 + vai s5* vai v8 ja patīk skaņa un kaut cik jaudīgi motori
Var protams salikt 3.0 strokeri, bet nu tas ir uzreiz 2X motora cena.
Ja gribi vilkt uz desas 90% ielu auto tad liec m50b25 un turbo, līdz 500hp stock NV motors spēj sagremot - itkā.
Ja ir nauda taisi m50b28/30 turbo ar kaltām iekšām un lido kosmosā.
ja Latvijā e36 bundžā iestūķē LS3, tad tas pats bremžu tests + pārbūve kā būtu ar m62b44?
Ja auto līdz 2001. Gadam tad jā
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... bflcm.html
Bļe besī ārā. “328i” , tur viņam tas “328i” tikai tumšā vietā spīd! Patiesībā 318 modelis
Klauns...
Bļe besī ārā. “328i” , tur viņam tas “328i” tikai tumšā vietā spīd! Patiesībā 318 modelis
Klauns...
Klauns reāli esi tu, tavi posti ir viena raudāšana par swapiem. brauc ar pliku top zustand 1.6 žurku ar pulksteni un airiem pa 4 štukām un neraudi. nevienam ne*is, saproti?Kaktuss rakstīja: ↑13 Jan 2019, 13:20 https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... bflcm.html
Bļe besī ārā. “328i” , tur viņam tas “328i” tikai tumšā vietā spīd! Patiesībā 318 modelis
Klauns...
tu esi tas onkulis ģimenes saietā, kurš kunkst, ka mūsdienās viss ir ķīmija, bet ābolu kompots pie kotletes 78tajā komunālajā ēdnīcā pēc darba bija nedēļas highlights
Nav pretenziju!thecadet rakstīja: ↑13 Jan 2019, 13:46Klauns reāli esi tu, tavi posti ir viena raudāšana par swapiem. brauc ar pliku top zustand 1.6 žurku ar pulksteni un airiem pa 4 štukām un neraudi. nevienam ne*is, saproti?Kaktuss rakstīja: ↑13 Jan 2019, 13:20 https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... bflcm.html
Bļe besī ārā. “328i” , tur viņam tas “328i” tikai tumšā vietā spīd! Patiesībā 318 modelis
Klauns...
tu esi tas onkulis ģimenes saietā, kurš kunkst, ka mūsdienās viss ir ķīmija, bet ābolu kompots pie kotletes 78tajā komunālajā ēdnīcā pēc darba bija nedēļas highlights
Bet tad nemelo ka tirgo 328i !
Taisnība vien ir. Tas nav 328i bet 318. Vienīgi tas, ka nav nekas īpašs tas unis, tkā vienalga vai bīteris ir 318 ar 2.8 vai 328.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- …
- 470
- chevron_right