dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- …
- 350
- chevron_right

nu tas jau ir kautkads viens no miljona, vai ari trubas bija aizdirstas, jo 2.5 jau standarta ta nak un iet ilgi un diktiorangeman rakstīja:vienma ta bija aizaugusi ieplūde un vārsti apdeguši,ka nepaspēja varsts aiztaisīties un sakapāja virzuli.


bieži nav ta redzēts.Citi jau liek eļļas savacējus lai caur elpošanu nelai;z e;l;lu iepludē.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D

Paldies par padomu. Man vel galvā ienāca ka varētu būt aizdedzes spoles,jo ugunsdzēsēji tās normāli izpeldināja un ar ūdeni sveču kanālos dzinējs vel bijis ticis darbināts.Sancix rakstīja:WannaBee rakstīja:
Pie identiskiem simptomiem manā gadījumā bija defektains pats vadības bloks. Diagnostikā viss bija OK. + klāt šiem simptomiem bija tā, ja izdevās OK sagāzēt tad varēja braukt un viss OK (līdz brīdim kad sāk godīgi braukt).
Aizvedīšu lai peslēdz pie kopja,tad ja tur neko nerādīs,samainīšu spoles ar kādu uz testu vnk. Ja nekas nemainīsies,tad aizņemš kāda vadības bloku.


tas kartera ventilacijas varsts vairs nemaksa miljonu un ir pieejami aftermarketa razojumo lai taisitu chernuEJANSONS rakstīja:tatad nekas slikts nevar notikt, neskaitot palielinatu "iepludes aizdirshanu" cik es saprotu. ir kadas idejas ka bez laukiem un atstajot m52 varstu vaku, pieinstalet vinam mazo trubinu?

bet protams ka var tur visu savienot


neiet runa par cenu, varsti manliekas man pat divi ir. bet liekot m50 iepludi negribu lieki pist pratu ar kautkādiem sūdiem, savienos pa prosto un spiedis laimigs. tikai jaizdoma kads cilvecigs panemiens ka mazo trubinu pievienot m52 vākam..Dj_Zii rakstīja:tas kartera ventilacijas varsts vairs nemaksa miljonu un ir pieejami aftermarketa razojumo lai taisitu chernuEJANSONS rakstīja:tatad nekas slikts nevar notikt, neskaitot palielinatu "iepludes aizdirshanu" cik es saprotu. ir kadas idejas ka bez laukiem un atstajot m52 varstu vaku, pieinstalet vinam mazo trubinu?![]()
bet protams ka var tur visu savienot

M52 sistēma ir ļoti laba, neko nesaku. Tas bija domāts, ja uztaisa uz M52 M50 sistēmu.seeingman rakstīja:paga paga, m52 vārsti apdeg tikai tikai tad, kad kartera ventilācijas membrāna ir beigta.
membrāna viņam neko nenodala, tas pats trauks nodala eļļu no tvaikiem, bet membrāna nodrošina to, ka motors visu laiku nesūc iekšā kakas, bet tikai uz īsu periodu tad, kad ir sakrājies zināms spiediens.
Vislabākais veids ir M50 kolektorā inplantēt M52 sistēmu, jo, ja uztaisīsi pa vienkāršo, kā ir M50, tad ar laiku var spiest gar blīvēm eļļu, jo M52 kartera ventilācijas sistēma ir citādāka, nekā M50.EJANSONS rakstīja:tatad nekas slikts nevar notikt, neskaitot palielinatu "iepludes aizdirshanu" cik es saprotu. ir kadas idejas ka bez laukiem un atstajot m52 varstu vaku, pieinstalet vinam mazo trubinu?

dogMa rakstīja:M52 sistēma ir ļoti laba, neko nesaku. Tas bija domāts, ja uztaisa uz M52 M50 sistēmu.seeingman rakstīja:paga paga, m52 vārsti apdeg tikai tikai tad, kad kartera ventilācijas membrāna ir beigta.
membrāna viņam neko nenodala, tas pats trauks nodala eļļu no tvaikiem, bet membrāna nodrošina to, ka motors visu laiku nesūc iekšā kakas, bet tikai uz īsu periodu tad, kad ir sakrājies zināms spiediens.
Vislabākais veids ir M50 kolektorā inplantēt M52 sistēmu, jo, ja uztaisīsi pa vienkāršo, kā ir M50, tad ar laiku var spiest gar blīvēm eļļu, jo M52 kartera ventilācijas sistēma ir citādāka, nekā M50.EJANSONS rakstīja:tatad nekas slikts nevar notikt, neskaitot palielinatu "iepludes aizdirshanu" cik es saprotu. ir kadas idejas ka bez laukiem un atstajot m52 varstu vaku, pieinstalet vinam mazo trubinu?


Kam jāpievērš uzmanība, lai pateiktu vai kartera ventilācijas vārsts ir pa galam? M52b25

noslāpejot var dzirdēt kā "atlaižas membrāna" un ja membrānai ir beigas, ta mašina tukšgaitā baigi šauda, bieži slapst.
rekur konkrets gadijums kur ieplisusi kartera ventilacijas varsta membrana https://m.youtube.com/watch?v=NLu5HkUZ_zU
rekur konkrets gadijums kur ieplisusi kartera ventilacijas varsta membrana https://m.youtube.com/watch?v=NLu5HkUZ_zU

Parasti tādos gadījumos, kad membrāna aiziet pa dirsu, spiež eļļu pa blīvēm, kā arī baigais vakuums veidojas dzinējā, jo ieplūde membrānu piesūc, bet, ja caura, tad ieplūde velk gaisu taisni no vārstu vāka dzinējā. Kā arī dzinēja darbība ir traucēta, tukšgaita sūdīga utt.

parakajos pa netu, uzraku ka var taisīt vēl kā s50. principā ļoti līdzīgi m52, bet tas viņam laikam nav vārsts bet gan vienkāršs ''oil seperator''. ideja tāda ka vienojas klāt ščupam kā m52 un arī pie vārstu vāka tā pat kā m52. e30 foruma useris RM1 tā uztaisīja un saka ka esot baigi labi. vienīgi viņš garaiņus nelaida ieplūdē kā oriģināli nāk bet uzlika mazu filtriņu un viss tas nokļūst atmosfērā. pēc idejas pat nevajag s50 resīveri, domāju vēsi var m52 oriģinālo pārtaisīt par tādu.dogMa rakstīja:M52 sistēma ir ļoti laba, neko nesaku. Tas bija domāts, ja uztaisa uz M52 M50 sistēmu.seeingman rakstīja:paga paga, m52 vārsti apdeg tikai tikai tad, kad kartera ventilācijas membrāna ir beigta.
membrāna viņam neko nenodala, tas pats trauks nodala eļļu no tvaikiem, bet membrāna nodrošina to, ka motors visu laiku nesūc iekšā kakas, bet tikai uz īsu periodu tad, kad ir sakrājies zināms spiediens.
Vislabākais veids ir M50 kolektorā inplantēt M52 sistēmu, jo, ja uztaisīsi pa vienkāršo, kā ir M50, tad ar laiku var spiest gar blīvēm eļļu, jo M52 kartera ventilācijas sistēma ir citādāka, nekā M50.EJANSONS rakstīja:tatad nekas slikts nevar notikt, neskaitot palielinatu "iepludes aizdirshanu" cik es saprotu. ir kadas idejas ka bez laukiem un atstajot m52 varstu vaku, pieinstalet vinam mazo trubinu?

Cik saprotu, pagaidām ir M52 ventilācijas sistēma? Manuprāt, ir 2 varianti:EJANSONS rakstīja:tatad nekas slikts nevar notikt, neskaitot palielinatu "iepludes aizdirshanu" cik es saprotu. ir kadas idejas ka bez laukiem un atstajot m52 varstu vaku, pieinstalet vinam mazo trubinu?
1. Dabūt M50 ieplūdes trubu, kam ir otra ieeja kartera ventilācijai, un tai pieslēgt to eļļas atdalīšanas brīnumu.
2. Nelaist kartera gāzes dzinējā, bet pielikt tam nosēdtraukam filtriņu. Pats taisīju šādi, pagaidām vienīgā problēma ir neliela smaciņa zem kapota.

m43b16 motoram pec galvas blives maiņas (iepriekš bija parkarsets) vislaik ir spiediens dzesešanas sistema. Galvai ir plaisa? atgaisot ari normali nesanak jo baigi špļauj ara tosolu pa atgaisošanas korķi.
Vai M43B18 un M43B16 detonācijas devēji ir savā starpā saderīgi? (vai no viena der otram)

ko jūs tur muhļījat?chappy rakstīja:Cik saprotu, pagaidām ir M52 ventilācijas sistēma? Manuprāt, ir 2 varianti:EJANSONS rakstīja:tatad nekas slikts nevar notikt, neskaitot palielinatu "iepludes aizdirshanu" cik es saprotu. ir kadas idejas ka bez laukiem un atstajot m52 varstu vaku, pieinstalet vinam mazo trubinu?
1. Dabūt M50 ieplūdes trubu, kam ir otra ieeja kartera ventilācijai, un tai pieslēgt to eļļas atdalīšanas brīnumu.
2. Nelaist kartera gāzes dzinējā, bet pielikt tam nosēdtraukam filtriņu. Pats taisīju šādi, pagaidām vienīgā problēma ir neliela smaciņa zem kapota.
ir m52? piesūc gaisu motors raustas, aizidrsta ieplūde ar eļļas uzdegumiem = nomaini kartera ventilācijas membrānu, mainas ar visu trauku.
https://www.eparts.lv/catalog/#tab:3/pa ... 84/type:10
slabo mainīt? izrauj viņu no kolektora laukā, kolektorā caurumu aiztaisi ar korķi, un pimpītim ko izrāvi uzliec mazu filtriņu. Viss. Kādas mazās trubiņas utt WTF?

beidz pist pratu un telot gudru
iet runa par m52 ar 2.5 kolektoru. pamatideja ir nahrenizēt to sūdaino membrānu, jo piesaistīt viņu m50 kolektoram ir nevajadzīgs gemars. būtu palasijis kartigi, saprastu ka jau nosliecos par labi s50 oil seperator vai ari catch canam. ja kādam vajag, varu veselas divas membrānas pārdot, nav man slabo ne viņas pirkt, ne mainīt, vienkārši mainot kolektoru, gribu tikt vaļā no tā sūda, kuru var aizstāt ar kompaktāku, tik pat efektīvu, tikai nečakarējot prātu un nepiesaistot motora normālai darbībai viņu(vakums kolektora prieks membranas)


Nu bet cilvēks, kuram nav tā s50 oil separatoru var bļin izmantot to pašu m52 oil seperatoru, tev štoļi traucē, ka tā membrāna tur zem kolektora atrodas? vai arī pizģets spiež kā princesei uz zirņa, ka tur zem kolektora viens plastmasas gabals ir lielāks, nekā viņš varētu būt?
un par nevajadzīgo gemaru runājot, zināji, ka m50 IAT dačikam ir savādāka pretestība un dirsā novietojums, tāpēc būtu vēlams ielikt m52 devēju tur, kur viņš stāv oriģināli.
Ā un kāds brīnums, tā izdarot ir vieta, kur piepist kartera ventilāciju.
p.s. runa neiet, nav kāju, runa vai nu ir vai nu nav.
un par nevajadzīgo gemaru runājot, zināji, ka m50 IAT dačikam ir savādāka pretestība un dirsā novietojums, tāpēc būtu vēlams ielikt m52 devēju tur, kur viņš stāv oriģināli.
Ā un kāds brīnums, tā izdarot ir vieta, kur piepist kartera ventilāciju.
p.s. runa neiet, nav kāju, runa vai nu ir vai nu nav.
Pēdējais labojis Liss - 18 Feb 2015, 22:53, kopā labots 1 reizi.

zinoši cilvēki saka ka seperātoram iekšas esot savādākas kā šitam sūdam. tāpat arī catchcanam. tas s50 mēsls jauns maksā 30eur, kas jebkurā gadijuma ir letāk kā m52seeingman rakstīja:Nu bet cilvēks, kuram nav tā s50 oil separatoru var bļin izmantot to pašu m52 oil seperatoru, tev štoļi traucē, ka tā membrāna tur zem kolektora atrodas? vai arī pizģets spiež kā princesei uz zirņa, ka tur zem kolektora viens plastmasas gabals ir lielāks, nekā viņš varētu būt?

ir savādākas, jā, un?
pie baigās gāzēšanas, ja nav filtriņa virsū no tā m52 seperatora var kādu eļļas pilīti izdabūt, ar s50 variantu neesmu mēģinājis.
pie baigās gāzēšanas, ja nav filtriņa virsū no tā m52 seperatora var kādu eļļas pilīti izdabūt, ar s50 variantu neesmu mēģinājis.

Nesen jau vērsos pēc palīdzības, rakstīju, ka visu laiku karst augšā motors, bet redlinā neiet, nomainīju termostatu, un ūdenssūkni, bet karst tā pat, visu laiku viena truba auksta un tā pati puse radiatoram auksta, značit neveic pilnu cirkulāciju, tosolā eļļas nav, radiators ar nevarētu būt pie vainas, jo mainīju motoru, jo vecais bija nokauts, radiators tas pats un nekādu problēmu pirmstam nebija, +30 grādos pat ar knapi udeni un bez tā plastmasa, kas iet no radiatora uz motoru nekarsa, nomainīju motoru un sākās bēdu stāsts, kas varētu būt par problēmu, es jau sāku krist izmisumā, un visu iegrūsto piķi jau gribas kokā iestādīt..



-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- …
- 350
- chevron_right