dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- …
- 350
- chevron_right

pofig par tām pilītēm, man galvenais lai viss +- funkcionē kā tam jābūt un aizvada spiedienu, lai nesak sulot viss kas var sulot
ķip tu saki ka paibaķ ka tā uzbuve nav seperātoram, tas mēsls strādās pilnvērtīgi tāpat?

ķip tu saki ka paibaķ ka tā uzbuve nav seperātoram, tas mēsls strādās pilnvērtīgi tāpat?

pilnvērtīgi strādās arī truba no vārstuvāka iebāzta kolas pudelei sānā izgrieztā caurumā, kurai korķis būs vaļā.
bļin, spiediens karterī veidojas no tā, ko aizpūš garām gredzeniem, jo sūdīgāki gredzeni/cilindri, jo vairāk pūš garām.
kartera ventilācija ir eko shits, lai to visu figņu sadedzinātu + vēl uztaisa nelielu vakuumu motorā, pateicoties vakuumam motors nepuņķojas arī, ja ir sakaltušas vārstu vāka blīves, beigti gala saļņiki utt, tikai piesūc gaisu caur turieni lēnām un nenovēršami.
uzliekot oil catch tank, vai vienkārši atstājot tur vaļā, spiediens nevar izveidoties, jo tur ir vaļā, viss.
nebūs tikai vakuuma, kas palīdzēs novērst eļļas noplūdes dēļ vecām/sapistām/nepareizi uzliktām blīvēm. + smaķelis, kura stiprums atkarīgs atkal no tā cik daudz pūš garām un kādu eļļu izmanto.
bļin, spiediens karterī veidojas no tā, ko aizpūš garām gredzeniem, jo sūdīgāki gredzeni/cilindri, jo vairāk pūš garām.
kartera ventilācija ir eko shits, lai to visu figņu sadedzinātu + vēl uztaisa nelielu vakuumu motorā, pateicoties vakuumam motors nepuņķojas arī, ja ir sakaltušas vārstu vāka blīves, beigti gala saļņiki utt, tikai piesūc gaisu caur turieni lēnām un nenovēršami.
uzliekot oil catch tank, vai vienkārši atstājot tur vaļā, spiediens nevar izveidoties, jo tur ir vaļā, viss.
nebūs tikai vakuuma, kas palīdzēs novērst eļļas noplūdes dēļ vecām/sapistām/nepareizi uzliktām blīvēm. + smaķelis, kura stiprums atkarīgs atkal no tā cik daudz pūš garām un kādu eļļu izmanto.

karoč pec tevis sacitā ir tā, ka varu ņemt to membrānu veco, izmest to gumijas daļu nahui arā, savienot visu kā oriģināli ir un vienkārši tam galam kas bāzās kolektorā uzlikt filtriņu un nepist bobi?seeingman rakstīja:pilnvērtīgi strādās arī truba no vārstuvāka iebāzta kolas pudelei sānā izgrieztā caurumā, kurai korķis būs vaļā.
bļin, spiediens karterī veidojas no tā, ko aizpūš garām gredzeniem, jo sūdīgāki gredzeni/cilindri, jo vairāk pūš garām.
kartera ventilācija ir eko shits, lai to visu figņu sadedzinātu + vēl uztaisa nelielu vakuumu motorā, pateicoties vakuumam motors nepuņķojas arī, ja ir sakaltušas vārstu vāka blīves, beigti gala saļņiki utt, tikai piesūc gaisu caur turieni lēnām un nenovēršami.
uzliekot oil catch tank, vai vienkārši atstājot tur vaļā, spiediens nevar izveidoties, jo tur ir vaļā, viss.
nebūs tikai vakuuma, kas palīdzēs novērst eļļas noplūdes dēļ vecām/sapistām/nepareizi uzliktām blīvēm. + smaķelis, kura stiprums atkarīgs atkal no tā cik daudz pūš garām un kādu eļļu izmanto.

Un ko es visu laiku cenšos pateikt, a tu pisies uz manis visu laiku, ka es pišu prātu un tēloju gudru, vo vo man nafig tavu prātu nevajag
btw nevajag pat neko mest ārā, izrauj no kolektora uzliec filtru, aizmirsti.

btw nevajag pat neko mest ārā, izrauj no kolektora uzliec filtru, aizmirsti.

labi labi paldiesseeingman rakstīja:Un ko es visu laiku cenšos pateikt, a tu pisies uz manis visu laiku, ka es pišu prātu un tēloju gudru, vo vo man nafig tavu prātu nevajag![]()
btw nevajag pat neko mest ārā, izrauj no kolektora uzliec filtru, aizmirsti.



sveiki! lieta tada m50b25 griezot uz augsejo mainas punktu neaizveras visi varsti! galvu nost negribas celt , jo tiko svaigas skruves un blive! ir kadi risinajumi! ka lai visus varstus aizver?

ko lūdzu?
tas ir kā? kāds no 1. cilindra vārstiem paliek vaļā, jo ieķīlē vadīklā, vai arī kāds objekts ir starp vārstu un sēžu vai kas?
tas ir kā? kāds no 1. cilindra vārstiem paliek vaļā, jo ieķīlē vadīklā, vai arī kāds objekts ir starp vārstu un sēžu vai kas?

ne tad tad ir 1 cilindra augseja mainas punka tad kada cita cilindra varsti paliek atverti! griez ka gribi to motoru ta pat paliek viena cilindra vala varsti! tikai maina secibu!seeingman rakstīja:ko lūdzu?
tas ir kā? kāds no 1. cilindra vārstiem paliek vaļā, jo ieķīlē vadīklā, vai arī kāds objekts ir starp vārstu un sēžu vai kas?
bet man vajag lai visi varsti ir aizverta stavokli!
sadeleni iznemot vini jau nenostasies pasi aizverta stavokli?

Es domāju, ka tev nevajadzētu līst motorā, ja tu nesaproti, kā tas apmēram darbojas, beigsies tas tev ar neejošu motoru.
bet nu labi.
2.5 motors veic 6 ciklus(ieplūde, kompresija, darba gājiens, izplūde) divos apgriezienos, protams, ka nekad nebūs tāda pozīcija, ka neviens no visa motora vārstiem nebūs nospiests.
Ja tu gribi lai visi vārsti ir ciet, tad tev jāizņem sadalenes. Un nostāsies gan paši, jo tur ir atspere, kas spiež vārstu ciet.
Tālāk jautājums, priekš kam tev to vajag.
bet nu labi.
2.5 motors veic 6 ciklus(ieplūde, kompresija, darba gājiens, izplūde) divos apgriezienos, protams, ka nekad nebūs tāda pozīcija, ka neviens no visa motora vārstiem nebūs nospiests.
Ja tu gribi lai visi vārsti ir ciet, tad tev jāizņem sadalenes. Un nostāsies gan paši, jo tur ir atspere, kas spiež vārstu ciet.
Tālāk jautājums, priekš kam tev to vajag.

tad sanak ka saliekot visas sadalenes ka vajag, iepludes varsts bus kads atvers kada cilindra un izpludes varsts ari! pareizi sapratu?


Sadi man sadalenes stav un sanak ka 3 cilindra ir atverti iepludes varstu un otraja cilindra mazliet paverti izpludes varsti.
bet kopuma paldies pa informaciju.
bet kopuma paldies pa informaciju.
varbut kads ir saskaries ar sadu lietu,
diagnostiku veicot, rāda ka beigti detonacijas deveji,
pamerot devējiem pretestība ir, nozīmē ka strādā, vadi lidz kompim ari viss ok.
dzinejs tik un tā raustas un neiet. varbut kads ir saskāries ar lidzigu problemu un zin ko darit.
dzinejs m42b18, pravotka parlikta no m43 dzineja
diagnostiku veicot, rāda ka beigti detonacijas deveji,
pamerot devējiem pretestība ir, nozīmē ka strādā, vadi lidz kompim ari viss ok.
dzinejs tik un tā raustas un neiet. varbut kads ir saskāries ar lidzigu problemu un zin ko darit.
dzinejs m42b18, pravotka parlikta no m43 dzineja

Kas pa diagnostikas iekaartu?emcix44 rakstīja:varbut kads ir saskaries ar sadu lietu,
diagnostiku veicot, rāda ka beigti detonacijas deveji,
pamerot devējiem pretestība ir, nozīmē ka strādā, vadi lidz kompim ari viss ok.
dzinejs tik un tā raustas un neiet. varbut kads ir saskāries ar lidzigu problemu un zin ko darit.
dzinejs m42b18, pravotka parlikta no m43 dzineja
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Nemacesu pateikt, bet kad gmm atvienoja, uzreiz paradija, taka domaju ka lasa visu pareizi.
Janex325 rakstīja:Kas pa diagnostikas iekaartu?emcix44 rakstīja:varbut kads ir saskaries ar sadu lietu,
diagnostiku veicot, rāda ka beigti detonacijas deveji,
pamerot devējiem pretestība ir, nozīmē ka strādā, vadi lidz kompim ari viss ok.
dzinejs tik un tā raustas un neiet. varbut kads ir saskāries ar lidzigu problemu un zin ko darit.
dzinejs m42b18, pravotka parlikta no m43 dzineja

Tev taa raustiissanaas peec pravodkas mainnas paraadiijaas?
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv

nu biezzi vien probleema ir citur, kompis noraada konkreetu kluudu teiksim detonaacijas deveejs, bet reaali defekts ir kaadaa citaa komponentee kas liek iziet no ierindas tam detonaacijas deveejam vai arii itkaa noraada uz vinnu!emcix44 rakstīja:Nemacesu pateikt, bet kad gmm atvienoja, uzreiz paradija, taka domaju ka lasa visu pareizi.
Janex325 rakstīja:Kas pa diagnostikas iekaartu?emcix44 rakstīja:varbut kads ir saskaries ar sadu lietu,
diagnostiku veicot, rāda ka beigti detonacijas deveji,
pamerot devējiem pretestība ir, nozīmē ka strādā, vadi lidz kompim ari viss ok.
dzinejs tik un tā raustas un neiet. varbut kads ir saskāries ar lidzigu problemu un zin ko darit.
dzinejs m42b18, pravotka parlikta no m43 dzineja
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
[/quote]Janex325 rakstīja:Kas pa diagnostikas iekaartu?emcix44 rakstīja:varbut kads ir saskaries ar sadu lietu,
diagnostiku veicot, rāda ka beigti detonacijas deveji,
pamerot devējiem pretestība ir, nozīmē ka strādā, vadi lidz kompim ari viss ok.
dzinejs tik un tā raustas un neiet. varbut kads ir saskāries ar lidzigu problemu un zin ko darit.
dzinejs m42b18, pravotka parlikta no m43 dzineja
nu biezzi vien probleema ir citur, kompis noraada konkreetu kluudu teiksim detonaacijas deveejs, bet reaali defekts ir kaadaa citaa komponentee kas liek iziet no ierindas tam detonaacijas deveejam vai arii itkaa noraada uz vinnu![/quote]
Tapec jautaju, varbut kadam ta ir bijis un var dalities, kas bija pa problemu un ko darija.
Saprotu ka kaut kas cits var but vainigs kapec rada detonacijas devejus.

ir vispār jēga dot virpot droseli? cik paskatījos, tikai pašā vidū kur ir klapans viņa ir 64mm, visur citur diametrs ir lielāks. cik skatos parasti visi virpo uz 68mm. m59 2,5 drosele.
kads ir uzlicis un sajutis kautkādu jēgu no tā? vai kartējais placebo efekts?
kads ir uzlicis un sajutis kautkādu jēgu no tā? vai kartējais placebo efekts?

IMO tad kad tu uzliksi pareizu izrēķinātu izplūdi, platas sadalenes, kanālus patīrīsi, tad arī būs jēga no droseles
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- …
- 350
- chevron_right