dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- …
- 350
- chevron_right

Nav E36, bet tomēr, radniecīgi auto, radniecīgi dzinēji.
E46 2.0i M52TU sagāzēts
Gan uz gāzes, gan uz benzīna kā tiek ieslēgti vairāki patērētāji (gaismas, loga apsilde, vents uz max), tukšgaitā, lēkā apgriezieni, ļoti bieži līdz slāpšanai, citreiz ripinoties ar izspiestu sajūgu noslāpst. Diagnostikā bija kaut kas, kas liecināja, ka piesūc gaisu, to atrada un novērsa, nodzēsa adaptācijas, bet tā pati problēma. Citu kļūdu nav. Ar atvienotu MAFu tas pats, ar atvienotu ieplūdes vanosa solenoīda barošanu tas pats. Ģenerators lādē čotka. Patēriņš normāls. Tukšgaitas regulators strādājot OK. Idejas, kur vēl meklēt problēmu?
E46 2.0i M52TU sagāzēts
Gan uz gāzes, gan uz benzīna kā tiek ieslēgti vairāki patērētāji (gaismas, loga apsilde, vents uz max), tukšgaitā, lēkā apgriezieni, ļoti bieži līdz slāpšanai, citreiz ripinoties ar izspiestu sajūgu noslāpst. Diagnostikā bija kaut kas, kas liecināja, ka piesūc gaisu, to atrada un novērsa, nodzēsa adaptācijas, bet tā pati problēma. Citu kļūdu nav. Ar atvienotu MAFu tas pats, ar atvienotu ieplūdes vanosa solenoīda barošanu tas pats. Ģenerators lādē čotka. Patēriņš normāls. Tukšgaitas regulators strādājot OK. Idejas, kur vēl meklēt problēmu?

Pēdējais labojis agang - 22 Feb 2015, 12:51, kopā labots 1 reizi.
Kad man kontakts pazuda tukšgaitas regulatoram- identiska problēma bij.kri rakstīja:Nav E36, bet tomēr, radniecīgi auto, radniecīgi dzinēji.
E46 2.0i M52TU sagāzēts
Gan uz gāzes, gan uz benzīna kā tiek ieslēgti vairāki patērētāji (gaismas, loga apsilde, vents uz max), tukšgaitā, lēkā apgriezieni, ļoti bieži līdz slāpšanai, citreiz ripinoties ar izspiestu sajūgu noslāpst. Diagnostikā bija kaut kas, kas liecināja, ka piesūc gaisu, to atrada un novērsa, nodzēsa adaptācijas, bet tā pati problēma. Citu kļūdu nav. Ar atvienotu MAFu tas pats, ar atvienotu ieplūdes vanosa solenoīda barošanu tas pats. Ģenerators lādē čotka. Patēriņš normāls. Tukšgaitas regulators strādājot OK. Idejas, kur vēl meklēt problēmu?
agang rakstīja:seeingman rakstīja:nu tad tiešām vadi, jo beņas sprauslu vadi tiek pārgriezti un gāzes kompis tiek ielikts "starpā'' lai tas varētu pārtraukt signālu uz beņas sprauslām un izmantot to gāzes sprauslām.
P.S. kas tev slēpjas zem vārda kapitālais? jau galvas blīve un pieslīpēti vārsti?
Jaunas šāles, balansēta, pulēta kloķene, jauni gredzeni, VISI BLĪVSLĒGI, blīves jauni, filtri, sveces. vārsti, protams ar sapulēti. Motoru biju izjaucis līdz pēdējai skrūvīteinoteikti vēl kaut ko piemirsu. Citādi tak kā m50b28 strokeri uztaisīt- izjaukt un pārlikt kloķeni ar klaņiem tik?
![]()
![]()
Man piedāvā bosch pravodku pa 30euro. Teorētiski domāju, ka varētu paņemt, jo esot pie turbochip nesen pat tukšgaitas regulatoram sāka kontakts zust..

vārsti sapulēti tas ir kā? ar griezni izgriezti jauni leņķi sēžām un vārstam 45* virsma noslīpeta pret akmeni ideāla, vai ar pastiņu pohujā pa vecajām izpistajām sēžām nodots?
par vārstu slīpētājiem, tipa "tur pofig pieslīpēt vārstus, ņehuj griezt jaunus leņķus sēžām un vārstiem, pieslīpēs un blīvēs tāpat"
re kā izskatās vārsta leņkis pēc pieslīpēšanas vārsta pati vieta kas atspiežas pret sēžu izplūdes pusē parasti pēc daudz km ir ar sasistām iedegušām bedrītēm, kuras tu pieslīpējot fig dabūsi ārā un sēža arī ir ar tādām pašām bedrītēm.
un tad šitie pieslīpētāji uztaisa savu "kapitālo" galvai, un pēc tam brīnās, ka pēc pāris k km izdeg vārsti, a kā viņš tā
par vārstu slīpētājiem, tipa "tur pofig pieslīpēt vārstus, ņehuj griezt jaunus leņķus sēžām un vārstiem, pieslīpēs un blīvēs tāpat"

re kā izskatās vārsta leņkis pēc pieslīpēšanas vārsta pati vieta kas atspiežas pret sēžu izplūdes pusē parasti pēc daudz km ir ar sasistām iedegušām bedrītēm, kuras tu pieslīpējot fig dabūsi ārā un sēža arī ir ar tādām pašām bedrītēm.
un tad šitie pieslīpētāji uztaisa savu "kapitālo" galvai, un pēc tam brīnās, ka pēc pāris k km izdeg vārsti, a kā viņš tā

Labi, tad manējais ar bij no tiem "ppofig, blīvēs tāāpat" gadījumiem, bet pirmo reizi darīju to. Būtu kāds gudrāks jau tad pateicis kā vajag, ne tik lai sapulēju, noteikti būtu izdarījisseeingman rakstīja:vārsti sapulēti tas ir kā? ar griezni izgriezti jauni leņķi sēžām un vārstam 45* virsma noslīpeta pret akmeni ideāla, vai ar pastiņu pohujā pa vecajām izpistajām sēžām nodots?
par vārstu slīpētājiem, tipa "tur pofig pieslīpēt vārstus, ņehuj griezt jaunus leņķus sēžām un vārstiem, pieslīpēs un blīvēs tāpat"![]()
re kā izskatās vārsta leņkis pēc pieslīpēšanas vārsta pati vieta kas atspiežas pret sēžu izplūdes pusē parasti pēc daudz km ir ar sasistām iedegušām bedrītēm, kuras tu pieslīpējot fig dabūsi ārā un sēža arī ir ar tādām pašām bedrītēm.
un tad šitie pieslīpētāji uztaisa savu "kapitālo" galvai, un pēc tam brīnās, ka pēc pāris k km izdeg vārsti, a kā viņš tā

BET - tie vārsti, kas ir tavā bildē, izskatās baigi samocīti, jo manējie bij tiešām gludi, un tas nav tā, ka pa gabalu skatoties ir ok, bet tuvumā d*rsā. Līdzeni, vienmērīgi sapulēti bez jebkādām porām. Protams, gan jau teiksi, ka tas nav iespējams, bet necenšos tagad kādam kaut ko pierādīt, vai attaisnot savu nezināšanu

Tapec jau to sauc par pieslipesanu
un principa jau tu redzi kur ir pieslipejies un kur nav, attiecigi ari redzi ka varsts piegul


Ja, pec sezas izgriesanas varstu paris reizes ar pastu pagroza lai redzetu kura vieta uz varsta atrodas blivejosais lenkis, un vai sezas lenkis nekur nav ar skibumiem.
Reku mans personigais darbs
Reku mans personigais darbs

.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Manuprat, izskatas loti labi, un ja negriezot jaunas sezas, bet vienkarsi pieslipejot varstus skats ir tads pats, tad neredzu jegu jaunu sezu griesanai. Bet tas jau tikai mans viedoklis un katrs dara ka grib.
Sveiciens visiem!
Nesen iegādājos 316 1993. gada ar M43 dzinēju.
Lieta tāda, kad brauciena laikā motors uzņem ap 4k rpm, gāzes pedālī sāk parādīties vibrācija. Šķiet, ka pats autiņš arī sāk bišķi kratīties.
Vai kāds iepriekš ir saskāries ar šādu problēmu, kas izraisa šādu vibrāciju un kā to novērst?
Paldies jau iepriekš.
Nesen iegādājos 316 1993. gada ar M43 dzinēju.
Lieta tāda, kad brauciena laikā motors uzņem ap 4k rpm, gāzes pedālī sāk parādīties vibrācija. Šķiet, ka pats autiņš arī sāk bišķi kratīties.
Vai kāds iepriekš ir saskāries ar šādu problēmu, kas izraisa šādu vibrāciju un kā to novērst?
Paldies jau iepriekš.


Vibracijas var but no loti daudz motora spilveni tev ir veseli? bet nem veraa ka 1.6 ir un paliek 1.6 ja gribaas griest pec 4k aprgriezienu un nejust nekadas vibracijas vajag 6 cilindrnieku.....
Vajag gan. Noteikti nākamais būs kas nedaudz jaudīgāks. Šis variants ir tīri tādēļ, lai saprastu vispār, kas ir autiņš. Pirmais un tā :)
Arī lieku uz paduškām, jo ir sācis raustīties pie uzsākšanas ar mazākiem apgriezieniem pirmajā robā. Būs jāpačeko.
Arī lieku uz paduškām, jo ir sācis raustīties pie uzsākšanas ar mazākiem apgriezieniem pirmajā robā. Būs jāpačeko.

tada problema ka dzinejam tukšgaita nedaudz raustas. Braucot viss itka normali. Gmm vesels, zonde ir izdzesta no vadibas bloka, visas vakuma trubinjas parbauditas un ir veselas, sveces jaunas, tukšgaitas regulators ari itka strada (iztiriru ar karburatoru cleaneri un piesledzot pie 12v iekša viss smuki staiga). blivi iepludes kolektoram ari nomainiju un ari parbaudiju ar starta gazi. atvienojot sadalenes deveju pilnigi nekas nemainas. ta tam ir jabut? un kur vel varetu but problema? motors M42B18

Mans 1.6 arī nedaudz vibrēja pie lielākiem apgriezieniem. Pieņemu, ka vienkārši 8v dzinējs nav domāts griešanaizeme rakstīja:Sveiciens visiem!
Nesen iegādājos 316 1993. gada ar M43 dzinēju.
Lieta tāda, kad brauciena laikā motors uzņem ap 4k rpm, gāzes pedālī sāk parādīties vibrācija. Šķiet, ka pats autiņš arī sāk bišķi kratīties.
Vai kāds iepriekš ir saskāries ar šādu problēmu, kas izraisa šādu vibrāciju un kā to novērst?
Paldies jau iepriekš.

Bet ja lielāka vibrācija, visdrīzāk motora vai kārbas paduškas.

Atvienojot sadelenes deveju vinam ir janoslapst...... maini nost deveju.rus90 rakstīja:tada problema ka dzinejam tukšgaita nedaudz raustas. Braucot viss itka normali. Gmm vesels, zonde ir izdzesta no vadibas bloka, visas vakuma trubinjas parbauditas un ir veselas, sveces jaunas, tukšgaitas regulators ari itka strada (iztiriru ar karburatoru cleaneri un piesledzot pie 12v iekša viss smuki staiga). blivi iepludes kolektoram ari nomainiju un ari parbaudiju ar starta gazi. atvienojot sadalenes deveju pilnigi nekas nemainas. ta tam ir jabut? un kur vel varetu but problema? motors M42B18

bet man ir tada pate problema 318is visu esmu nomainijis bet tuksgaita kautka grib pieraustiit ..... pienemu ka kautkur iesuuc gaisu bet esmu jau atmetis ar roku tam ....kaspars26 rakstīja:Atvienojot sadelenes deveju vinam ir janoslapst...... maini nost deveju.rus90 rakstīja:tada problema ka dzinejam tukšgaita nedaudz raustas. Braucot viss itka normali. Gmm vesels, zonde ir izdzesta no vadibas bloka, visas vakuma trubinjas parbauditas un ir veselas, sveces jaunas, tukšgaitas regulators ari itka strada (iztiriru ar karburatoru cleaneri un piesledzot pie 12v iekša viss smuki staiga). blivi iepludes kolektoram ari nomainiju un ari parbaudiju ar starta gazi. atvienojot sadalenes deveju pilnigi nekas nemainas. ta tam ir jabut? un kur vel varetu but problema? motors M42B18

gaisu toč nekur neiesuc...kaspars26 rakstīja:bet man ir tada pate problema 318is visu esmu nomainijis bet tuksgaita kautka grib pieraustiit ..... pienemu ka kautkur iesuuc gaisu bet esmu jau atmetis ar roku tam ....kaspars26 rakstīja:Atvienojot sadelenes deveju vinam ir janoslapst...... maini nost deveju.rus90 rakstīja:tada problema ka dzinejam tukšgaita nedaudz raustas. Braucot viss itka normali. Gmm vesels, zonde ir izdzesta no vadibas bloka, visas vakuma trubinjas parbauditas un ir veselas, sveces jaunas, tukšgaitas regulators ari itka strada (iztiriru ar karburatoru cleaneri un piesledzot pie 12v iekša viss smuki staiga). blivi iepludes kolektoram ari nomainiju un ari parbaudiju ar starta gazi. atvienojot sadalenes deveju pilnigi nekas nemainas. ta tam ir jabut? un kur vel varetu but problema? motors M42B18
a to sadalenes deveju nevar parbaudit kka? negribas jaunu pirkt pa 50eur un izradisies ka nebija beigts...

kādi varianti. augšējā kārbas skrūve aprāvās, kas blakus startera augšējai skrūvei. neprasīt kā, visu darīju kā nākas, vienkārši šito auto pirms manis manliekas iepriekšējo dekādi neviens nav aizticis, jo reti kas nāca vaļā bez problēmām. kārba bija principā pēdējā lieta kas nav skrūvēta vaļā
vizuali nav baigi aprauta, bet mucina lec uz rinki. un muca ir pareizā e14


nedaudz mazaku muciņu nevar uzsist virsu? man sanaca kkad kad mainiju karbu un ari biju apravis skruvi.EJANSONS rakstīja:kādi varianti. augšējā kārbas skrūve aprāvās, kas blakus startera augšējai skrūvei. neprasīt kā, visu darīju kā nākas, vienkārši šito auto pirms manis manliekas iepriekšējo dekādi neviens nav aizticis, jo reti kas nāca vaļā bez problēmām. kārba bija principā pēdējā lieta kas nav skrūvēta vaļāvizuali nav baigi aprauta, bet mucina lec uz rinki. un muca ir pareizā e14
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- …
- 350
- chevron_right