dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- …
- 350
- chevron_right

ne vienmēr zondes kļūda rāda to, ka zonde ir beigta, Iespējams kaut kur piesūc gaisu. Paņem starta gāzi, vai Brake cleaner un papūt pa motortelpu un skaties, vai nemainās apgrizieni mašīnai tukšgaitā, atradīsi vainīgo vietu.Emik rakstīja:HZ pieslēdzu launchu tas tik meta klūdu par zondi vienkarši piešķilot darbojas ok tiko ka uzgaze ta šis tur 2 vai 3 mazakais 1.5 tur.
StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”


Rit nočekošu auto savejis pagalma 3 mēnešus iegadajos aizbrauci lidz skatei un tagad izleca gluki.

auksts dzinējs ''ģorgājās'', visi devēji veseli, pārbaudīti un nomainīti, nav zonda klāt un gaisa kaste ar filtru, bet kamēr silst, tikmēr raustās un pats no sevis mēdz uzcelt apgriezienu līdz 1,5k un nomest. kad uzsilst tur uz 750 un rūc ideāli. Dodot gāzi aukstam neitrālajā, ceļ, tad apstājās un tad atkal ceļ, itkā vienā brīdī drosele aizvērtos.

kāds nezin cik 2.8 rozā sprauslām jābut pretestībai starp piniem?

.
Pēdējais labojis EJANSONS - 10 Mar 2015, 20:39, kopā labots 1 reizi.

dzineja darbiba varetu ietekmet fskts ka atskiras spraulu pretestiba
1-4 14.5ohm
5 14.6ohm
6 14.4ohm
1-4 14.5ohm
5 14.6ohm
6 14.4ohm

Norbis rakstīja:auksts dzinējs ''ģorgājās'', visi devēji veseli, pārbaudīti un nomainīti, nav zonda klāt un gaisa kaste ar filtru, bet kamēr silst, tikmēr raustās un pats no sevis mēdz uzcelt apgriezienu līdz 1,5k un nomest. kad uzsilst tur uz 750 un rūc ideāli. Dodot gāzi aukstam neitrālajā, ceļ, tad apstājās un tad atkal ceļ, itkā vienā brīdī drosele aizvērtos.


BMW 2.0 91. gads bez vanosa
Motoram pazudusi jauda. kad piedarbina, tad bubina ( pēc skaņas, it kā nestrādātu 1 - 2 cilindri ). Esmu vedis uz diagnostiku, nomainijis to, ko man saka, bet nekā...
Galvas blīvi mainīju pirms gadiem 3.
zonde jauna
kādas 3 lietotas indukcijas spoles nopirku latbemā un mainīju, bet nekā.
Kas vēl?
Gaisa masas mērītājs, spoļu pīpītes, gofra, sveces??
Varbūt kāds netālu no Talsiem vai Rīgā varētu pa labu summu sataisīt motoru?
Vai ir jēga remontēt šo motoru, ja plānoju šī gada laikā ielikt 2.8?
Motoram pazudusi jauda. kad piedarbina, tad bubina ( pēc skaņas, it kā nestrādātu 1 - 2 cilindri ). Esmu vedis uz diagnostiku, nomainijis to, ko man saka, bet nekā...
Galvas blīvi mainīju pirms gadiem 3.
zonde jauna
kādas 3 lietotas indukcijas spoles nopirku latbemā un mainīju, bet nekā.
Kas vēl?
Gaisa masas mērītājs, spoļu pīpītes, gofra, sveces??
Varbūt kāds netālu no Talsiem vai Rīgā varētu pa labu summu sataisīt motoru?
Vai ir jēga remontēt šo motoru, ja plānoju šī gada laikā ielikt 2.8?

Tukšgaitas regulators?Norbis rakstīja:Norbis rakstīja:auksts dzinējs ''ģorgājās'', visi devēji veseli, pārbaudīti un nomainīti, nav zonda klāt un gaisa kaste ar filtru, bet kamēr silst, tikmēr raustās un pats no sevis mēdz uzcelt apgriezienu līdz 1,5k un nomest. kad uzsilst tur uz 750 un rūc ideāli. Dodot gāzi aukstam neitrālajā, ceļ, tad apstājās un tad atkal ceļ, itkā vienā brīdī drosele aizvērtos.
Man arī tāda pati problēma ziemā bija, tgd autiņš nolikts malā tā arī nesanāca tam pieķerties
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


Sveiki.
Gribu pajautāt par m52 b28, varbū kādam ir bijusi šāda problēma.
Tātad, ir tā ka pazuda jauda. Sākumā sāka slāpt nost pilsēta kad griezies krustojumā izņemot no roba un raustā apgriezieni 500- 700rp. Pa lielam es tam nepievērsu uzmanību, domāju ka kaut kas vnk nogļukoja. Tagad vēl ir tā, ka gribēju veikt apdzišānu, bet vairak nau tada rāviena, kā agrāk. Sākumā ir mazliet ŗāviens, bet pēc tam vnk lēni ceļ augšā, un palika paterinš mazāks kad spied pedāli grīdā. Es domāju , ka varēu būt benzīna filtrs ciet, respektīvi, nelaiž cauri un nav kārtīga spiediena. Gribēu dzirdēt jūsu viedokļus, varbūt kādam tā ari ir bijis.
Gribu pajautāt par m52 b28, varbū kādam ir bijusi šāda problēma.
Tātad, ir tā ka pazuda jauda. Sākumā sāka slāpt nost pilsēta kad griezies krustojumā izņemot no roba un raustā apgriezieni 500- 700rp. Pa lielam es tam nepievērsu uzmanību, domāju ka kaut kas vnk nogļukoja. Tagad vēl ir tā, ka gribēju veikt apdzišānu, bet vairak nau tada rāviena, kā agrāk. Sākumā ir mazliet ŗāviens, bet pēc tam vnk lēni ceļ augšā, un palika paterinš mazāks kad spied pedāli grīdā. Es domāju , ka varēu būt benzīna filtrs ciet, respektīvi, nelaiž cauri un nav kārtīga spiediena. Gribēu dzirdēt jūsu viedokļus, varbūt kādam tā ari ir bijis.

Pieslēdz pie kompja, nezīlē internetā. GMM, kloķenes/sadalenes devējs, zondes utt.

Es arī sāku domāt, ka sākumā jāpieslēz pie kompja.

kāds var aizdot/izīrēt sadaleņu bloķētājus un tapu spararatam priekš m52?

kāds vēl tur tukšgaitas regulators....Linda rakstīja:Tukšgaitas regulators?Norbis rakstīja:Norbis rakstīja:auksts dzinējs ''ģorgājās'', visi devēji veseli, pārbaudīti un nomainīti, nav zonda klāt un gaisa kaste ar filtru, bet kamēr silst, tikmēr raustās un pats no sevis mēdz uzcelt apgriezienu līdz 1,5k un nomest. kad uzsilst tur uz 750 un rūc ideāli. Dodot gāzi aukstam neitrālajā, ceļ, tad apstājās un tad atkal ceļ, itkā vienā brīdī drosele aizvērtos.
Man arī tāda pati problēma ziemā bija, tgd autiņš nolikts malā tā arī nesanāca tam pieķerties
kompim pieslēdzi? ko rāda droseles potenciometrs?
gaisu nepiesūc nekur?
un vispār bez zondes kas līdzīgs arī varētu notikt, cik esmu redzējis bezzondes gadījumus, katru reizi bijuši savādāki simptomi, kā nu tai vadībai "aizveras"

Sveiki biedri, Situācija sekojoša. M50b20 vanos. Mašīna ikdienā iet bez problēmām. Tad parādījās apgriezienu lēkāsana, izgāju visam cauri un problema bija gofrā. Uzliku jaunu, aizgāja un braucu bez problēmām. Otrā situācija. agresīvi uzsākot brauk ar aukstu motoru iet lidz lidz galam tahometrs bet uznāk tādi momenti ka dazreiz neiet vairak pa 5abarot vai pat mazak. Domaju nepienāk zupa. Nomainiju degvielas filtru. Tad sodien biju trasē, pec pirmajiem apljiem sāka atkal nejiet vairāk par 5apgr un tad beigaas lidz maajaam braucu uz 25kmh jo nelaida pa 1.5apbarotiem vairAK. nezinu kas pa lietu. Varbyt vel sukni degvielas nomainit vai tur motoram pipec? Galvas blive vai nepienak degviela.
Paldies jau ieprieks.
Paldies jau ieprieks.
Instagram : AINARSLIPARTS

Vienam no forumieshiem līdzīgi bija dīzelim, ka negāja pāri noteiktiem apgriezieniem un cik viņš rakstija, ka vienā cilindrā kompresija nebija.Ainikis rakstīja:Sveiki biedri, Situācija sekojoša. M50b20 vanos. Mašīna ikdienā iet bez problēmām. Tad parādījās apgriezienu lēkāsana, izgāju visam cauri un problema bija gofrā. Uzliku jaunu, aizgāja un braucu bez problēmām. Otrā situācija. agresīvi uzsākot brauk ar aukstu motoru iet lidz lidz galam tahometrs bet uznāk tādi momenti ka dazreiz neiet vairak pa 5abarot vai pat mazak. Domaju nepienāk zupa. Nomainiju degvielas filtru. Tad sodien biju trasē, pec pirmajiem apljiem sāka atkal nejiet vairāk par 5apgr un tad beigaas lidz maajaam braucu uz 25kmh jo nelaida pa 1.5apbarotiem vairAK. nezinu kas pa lietu. Varbyt vel sukni degvielas nomainit vai tur motoram pipec? Galvas blive vai nepienak degviela.
Paldies jau ieprieks.

Ja nebūtu kompresija, tad aukstam dzinējam to labāk varētu izjust.
Tur jāskatās, kas notiek ar devējiem, t.i., diagnostika.
Tur jāskatās, kas notiek ar devējiem, t.i., diagnostika.

kompis viennozimigi jasledzAinikis rakstīja:Sveiki biedri, Situācija sekojoša. M50b20 vanos. Mašīna ikdienā iet bez problēmām. Tad parādījās apgriezienu lēkāsana, izgāju visam cauri un problema bija gofrā. Uzliku jaunu, aizgāja un braucu bez problēmām. Otrā situācija. agresīvi uzsākot brauk ar aukstu motoru iet lidz lidz galam tahometrs bet uznāk tādi momenti ka dazreiz neiet vairak pa 5abarot vai pat mazak. Domaju nepienāk zupa. Nomainiju degvielas filtru. Tad sodien biju trasē, pec pirmajiem apljiem sāka atkal nejiet vairāk par 5apgr un tad beigaas lidz maajaam braucu uz 25kmh jo nelaida pa 1.5apbarotiem vairAK. nezinu kas pa lietu. Varbyt vel sukni degvielas nomainit vai tur motoram pipec? Galvas blive vai nepienak degviela.
Paldies jau ieprieks.




Pareizi saki, ja kāds virzulis būtu padilis sasilsto dzinējam virzulis izplestos un kompresija palielinātos, bet šeit ir otrādi, sasilstot īsti neiet. Neaizdomājos. Labākais tiešam vispirms diognastikai pieslēgt.dogMa rakstīja:Ja nebūtu kompresija, tad aukstam dzinējam to labāk varētu izjust.
Tur jāskatās, kas notiek ar devējiem, t.i., diagnostika.


neaizmirstiet lūdzu, ka kompresija var nebūt arī vārstu neblīvēšanas dēl, un vārstu blīvējumam motora temperatūra isti nepis 

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- …
- 350
- chevron_right