dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
essential
Ziņojumi: 160
Pievienojies: 22 Jūn 2014, 12:09
Braucu ar: 318i Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Emik rakstīja:HZ pieslēdzu launchu tas tik meta klūdu par zondi vienkarši piešķilot darbojas ok tiko ka uzgaze ta šis tur 2 vai 3 mazakais 1.5 tur.
ne vienmēr zondes kļūda rāda to, ka zonde ir beigta, Iespējams kaut kur piesūc gaisu. Paņem starta gāzi, vai Brake cleaner un papūt pa motortelpu un skaties, vai nemainās apgrizieni mašīnai tukšgaitā, atradīsi vainīgo vietu.
StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…” :D
Profila bilde
Emik
Ziņojumi: 216
Pievienojies: 04 Dec 2011, 09:13
Braucu ar: 318 e36,e46
Rit nočekošu auto savejis pagalma 3 mēnešus iegadajos aizbrauci lidz skatei un tagad izleca gluki.
Profila bilde
Norbis
Ziņojumi: 220
Pievienojies: 28 Apr 2013, 16:52
Braucu ar: nepabeigtu sapni
Atrašanās vieta: Riga, Latvia
auksts dzinējs ''ģorgājās'', visi devēji veseli, pārbaudīti un nomainīti, nav zonda klāt un gaisa kaste ar filtru, bet kamēr silst, tikmēr raustās un pats no sevis mēdz uzcelt apgriezienu līdz 1,5k un nomest. kad uzsilst tur uz 750 un rūc ideāli. Dodot gāzi aukstam neitrālajā, ceļ, tad apstājās un tad atkal ceļ, itkā vienā brīdī drosele aizvērtos.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
kāds nezin cik 2.8 rozā sprauslām jābut pretestībai starp piniem?
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
.
Pēdējais labojis EJANSONS - 10 Mar 2015, 20:39, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
dzineja darbiba varetu ietekmet fskts ka atskiras spraulu pretestiba

1-4 14.5ohm
5 14.6ohm
6 14.4ohm
Profila bilde
Norbis
Ziņojumi: 220
Pievienojies: 28 Apr 2013, 16:52
Braucu ar: nepabeigtu sapni
Atrašanās vieta: Riga, Latvia
Norbis rakstīja:auksts dzinējs ''ģorgājās'', visi devēji veseli, pārbaudīti un nomainīti, nav zonda klāt un gaisa kaste ar filtru, bet kamēr silst, tikmēr raustās un pats no sevis mēdz uzcelt apgriezienu līdz 1,5k un nomest. kad uzsilst tur uz 750 un rūc ideāli. Dodot gāzi aukstam neitrālajā, ceļ, tad apstājās un tad atkal ceļ, itkā vienā brīdī drosele aizvērtos.
:rolleyes:
Profila bilde
jaunais
Ziņojumi: 105
Pievienojies: 02 Jan 2014, 20:49
BMW 2.0 91. gads bez vanosa

Motoram pazudusi jauda. kad piedarbina, tad bubina ( pēc skaņas, it kā nestrādātu 1 - 2 cilindri ). Esmu vedis uz diagnostiku, nomainijis to, ko man saka, bet nekā...
Galvas blīvi mainīju pirms gadiem 3.
zonde jauna
kādas 3 lietotas indukcijas spoles nopirku latbemā un mainīju, bet nekā.

Kas vēl?
Gaisa masas mērītājs, spoļu pīpītes, gofra, sveces??
Varbūt kāds netālu no Talsiem vai Rīgā varētu pa labu summu sataisīt motoru?

Vai ir jēga remontēt šo motoru, ja plānoju šī gada laikā ielikt 2.8?
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
Norbis rakstīja:
Norbis rakstīja:auksts dzinējs ''ģorgājās'', visi devēji veseli, pārbaudīti un nomainīti, nav zonda klāt un gaisa kaste ar filtru, bet kamēr silst, tikmēr raustās un pats no sevis mēdz uzcelt apgriezienu līdz 1,5k un nomest. kad uzsilst tur uz 750 un rūc ideāli. Dodot gāzi aukstam neitrālajā, ceļ, tad apstājās un tad atkal ceļ, itkā vienā brīdī drosele aizvērtos.
:rolleyes:
Tukšgaitas regulators?
Man arī tāda pati problēma ziemā bija, tgd autiņš nolikts malā tā arī nesanāca tam pieķerties
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Artūrs.K.
Ziņojumi: 44
Pievienojies: 04 Mar 2015, 21:37
Braucu ar: E36 M52 B28
Atrašanās vieta: Rīga
Sveiki.

Gribu pajautāt par m52 b28, varbū kādam ir bijusi šāda problēma.

Tātad, ir tā ka pazuda jauda. Sākumā sāka slāpt nost pilsēta kad griezies krustojumā izņemot no roba un raustā apgriezieni 500- 700rp. Pa lielam es tam nepievērsu uzmanību, domāju ka kaut kas vnk nogļukoja. Tagad vēl ir tā, ka gribēju veikt apdzišānu, bet vairak nau tada rāviena, kā agrāk. Sākumā ir mazliet ŗāviens, bet pēc tam vnk lēni ceļ augšā, un palika paterinš mazāks kad spied pedāli grīdā. Es domāju , ka varēu būt benzīna filtrs ciet, respektīvi, nelaiž cauri un nav kārtīga spiediena. Gribēu dzirdēt jūsu viedokļus, varbūt kādam tā ari ir bijis.
Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI
Pieslēdz pie kompja, nezīlē internetā. GMM, kloķenes/sadalenes devējs, zondes utt.
Profila bilde
Artūrs.K.
Ziņojumi: 44
Pievienojies: 04 Mar 2015, 21:37
Braucu ar: E36 M52 B28
Atrašanās vieta: Rīga
Es arī sāku domāt, ka sākumā jāpieslēz pie kompja.
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
kāds var aizdot/izīrēt sadaleņu bloķētājus un tapu spararatam priekš m52?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Linda rakstīja:
Norbis rakstīja:
Norbis rakstīja:auksts dzinējs ''ģorgājās'', visi devēji veseli, pārbaudīti un nomainīti, nav zonda klāt un gaisa kaste ar filtru, bet kamēr silst, tikmēr raustās un pats no sevis mēdz uzcelt apgriezienu līdz 1,5k un nomest. kad uzsilst tur uz 750 un rūc ideāli. Dodot gāzi aukstam neitrālajā, ceļ, tad apstājās un tad atkal ceļ, itkā vienā brīdī drosele aizvērtos.
:rolleyes:
Tukšgaitas regulators?
Man arī tāda pati problēma ziemā bija, tgd autiņš nolikts malā tā arī nesanāca tam pieķerties
kāds vēl tur tukšgaitas regulators....
kompim pieslēdzi? ko rāda droseles potenciometrs?
gaisu nepiesūc nekur?
un vispār bez zondes kas līdzīgs arī varētu notikt, cik esmu redzējis bezzondes gadījumus, katru reizi bijuši savādāki simptomi, kā nu tai vadībai "aizveras"
Profila bilde
Ainikis
Ziņojumi: 98
Pievienojies: 28 Jūl 2014, 15:44
Braucu ar: E36
Atrašanās vieta: Liepāja
Sveiki biedri, Situācija sekojoša. M50b20 vanos. Mašīna ikdienā iet bez problēmām. Tad parādījās apgriezienu lēkāsana, izgāju visam cauri un problema bija gofrā. Uzliku jaunu, aizgāja un braucu bez problēmām. Otrā situācija. agresīvi uzsākot brauk ar aukstu motoru iet lidz lidz galam tahometrs bet uznāk tādi momenti ka dazreiz neiet vairak pa 5abarot vai pat mazak. Domaju nepienāk zupa. Nomainiju degvielas filtru. Tad sodien biju trasē, pec pirmajiem apljiem sāka atkal nejiet vairāk par 5apgr un tad beigaas lidz maajaam braucu uz 25kmh jo nelaida pa 1.5apbarotiem vairAK. nezinu kas pa lietu. Varbyt vel sukni degvielas nomainit vai tur motoram pipec? Galvas blive vai nepienak degviela.
Paldies jau ieprieks.
Instagram : AINARSLIPARTS
Profila bilde
driftaelks
Ziņojumi: 621
Pievienojies: 27 Jan 2014, 22:34
Braucu ar: 2.8i
Ainikis rakstīja:Sveiki biedri, Situācija sekojoša. M50b20 vanos. Mašīna ikdienā iet bez problēmām. Tad parādījās apgriezienu lēkāsana, izgāju visam cauri un problema bija gofrā. Uzliku jaunu, aizgāja un braucu bez problēmām. Otrā situācija. agresīvi uzsākot brauk ar aukstu motoru iet lidz lidz galam tahometrs bet uznāk tādi momenti ka dazreiz neiet vairak pa 5abarot vai pat mazak. Domaju nepienāk zupa. Nomainiju degvielas filtru. Tad sodien biju trasē, pec pirmajiem apljiem sāka atkal nejiet vairāk par 5apgr un tad beigaas lidz maajaam braucu uz 25kmh jo nelaida pa 1.5apbarotiem vairAK. nezinu kas pa lietu. Varbyt vel sukni degvielas nomainit vai tur motoram pipec? Galvas blive vai nepienak degviela.
Paldies jau ieprieks.
Vienam no forumieshiem līdzīgi bija dīzelim, ka negāja pāri noteiktiem apgriezieniem un cik viņš rakstija, ka vienā cilindrā kompresija nebija.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Ja nebūtu kompresija, tad aukstam dzinējam to labāk varētu izjust.
Tur jāskatās, kas notiek ar devējiem, t.i., diagnostika.
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
Ainikis rakstīja:Sveiki biedri, Situācija sekojoša. M50b20 vanos. Mašīna ikdienā iet bez problēmām. Tad parādījās apgriezienu lēkāsana, izgāju visam cauri un problema bija gofrā. Uzliku jaunu, aizgāja un braucu bez problēmām. Otrā situācija. agresīvi uzsākot brauk ar aukstu motoru iet lidz lidz galam tahometrs bet uznāk tādi momenti ka dazreiz neiet vairak pa 5abarot vai pat mazak. Domaju nepienāk zupa. Nomainiju degvielas filtru. Tad sodien biju trasē, pec pirmajiem apljiem sāka atkal nejiet vairāk par 5apgr un tad beigaas lidz maajaam braucu uz 25kmh jo nelaida pa 1.5apbarotiem vairAK. nezinu kas pa lietu. Varbyt vel sukni degvielas nomainit vai tur motoram pipec? Galvas blive vai nepienak degviela.
Paldies jau ieprieks.
kompis viennozimigi jasledz ;) bet pec simtomiem izskatas ka klokenes devejs iet uz beigam mes ta ar vienu is motoru nomocijamies kamer aizgaja :gigigi: bet nu viennozimigi nevar teikt ,, jasledz pie kompja ,,, ;)
Profila bilde
driftaelks
Ziņojumi: 621
Pievienojies: 27 Jan 2014, 22:34
Braucu ar: 2.8i
dogMa rakstīja:Ja nebūtu kompresija, tad aukstam dzinējam to labāk varētu izjust.
Tur jāskatās, kas notiek ar devējiem, t.i., diagnostika.
Pareizi saki, ja kāds virzulis būtu padilis sasilsto dzinējam virzulis izplestos un kompresija palielinātos, bet šeit ir otrādi, sasilstot īsti neiet. Neaizdomājos. Labākais tiešam vispirms diognastikai pieslēgt. :yes:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
neaizmirstiet lūdzu, ka kompresija var nebūt arī vārstu neblīvēšanas dēl, un vārstu blīvējumam motora temperatūra isti nepis :lol: