dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- …
- 350
- chevron_right
paldies!!!! cik es zinu, ka sprauslas toc neder, moš vēl kas????chappy rakstīja:Agregāti der. Parastajam M52B28 ar vienu vanosu der arī vadība. Bet, tā kā gribi likt ar diviem vanosiem, vajadzīga pravodka, kā arī komplekts no viena auto - ECU, EWS vadība un atslēga.hrusts rakstīja:ir m52b20, gribu vietā ielikt m52tub28 - jautājums - vai kaut kas no apkares der no mana motora??? ja der tad kas, un kā ar ews???
Vēl noteikti neder ieplūdes kolektors, dubultvanosam viņš ir ar maināmiem kanālu garumiem, kas kombinācijā ar diviem vanosiem dod tik labu momenta raksturlīkni.
Pagaidām vairāk nekas nenāk prātā, bet gan jau liekot kopā, atklāsies vēl kādas nesakritības. Jebkurā gadījumā labāk savākt visu, ko vien tev dod līdzi dzinējam
Pagaidām vairāk nekas nenāk prātā, bet gan jau liekot kopā, atklāsies vēl kādas nesakritības. Jebkurā gadījumā labāk savākt visu, ko vien tev dod līdzi dzinējam
viewtopic.php?f=6&t=207hrusts rakstīja:ir m52b20, gribu vietā ielikt m52tub28 - jautājums - vai kaut kas no apkares der no mana motora??? ja der tad kas, un kā ar ews???
ups - sajaucu sadaļu, domāju, ka jautājumi par swapiem
Tavs jautājums vairāk iederas šajā topikā.
Sweiki.. Varbūt kāds gudrs lietotājs ir saskāries ar šādu problēmu: BMW 320 kamēr auksts viss forši,kā uzsilst noraustās un tad pazūd jauda,dodot iekšā kā zem zemes dzinējs būtu,sūknis mainīts lamda mainīta kloķenes sensors mainīts,sadalenes sensors arī mainīts,tikko iepirku E 39 un pilnīg tā pati problēma,esmu norvēģijā,un šie mehāniķi man nevar palīdzēt... Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju
Klokenes sensoram ar jaudu nav ne kada sakara,varbut sāc ar vienkāršāko piem degvielas filtru,mazums kad tur apkopes taisitas.Arcijs rakstīja:Sweiki.. Varbūt kāds gudrs lietotājs ir saskāries ar šādu problēmu: BMW 320 kamēr auksts viss forši,kā uzsilst noraustās un tad pazūd jauda,dodot iekšā kā zem zemes dzinējs būtu,sūknis mainīts lamda mainīta kloķenes sensors mainīts,sadalenes sensors arī mainīts,tikko iepirku E 39 un pilnīg tā pati problēma,esmu norvēģijā,un šie mehāniķi man nevar palīdzēt... Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju
Tas bij pirmais kas tika izdarīts... Un jaunas sveces.. Vnk trūkst ideju. Jo visam it kā gāju cauri, pat kompi esmu mainījis, nekas nemainās
Man tā bija kad sveču kanālos 5 un 6 cilindram ūdens bija tajā idukcijas spoles pipetē.Arcijs rakstīja:Sweiki.. Varbūt kāds gudrs lietotājs ir saskāries ar šādu problēmu: BMW 320 kamēr auksts viss forši,kā uzsilst noraustās un tad pazūd jauda,dodot iekšā kā zem zemes dzinējs būtu,sūknis mainīts lamda mainīta kloķenes sensors mainīts,sadalenes sensors arī mainīts,tikko iepirku E 39 un pilnīg tā pati problēma,esmu norvēģijā,un šie mehāniķi man nevar palīdzēt... Būšu ļoti pateicīgs par jebkādu informāciju
Diemžēl tās arī mainītas bez izmaiņām. Varu nobraukt kādus 15 km viss čotka un tad sākās E36 kompis neko neuzrādīja.
Vabut piesuc gaisu, ka piesledzas uzsilusam zonde ta sakas brinumi plus gaisas masas meritas ari tad gluko? A kas ar paterinu?
Itkā nevajadzētu,abiem biju noņēmis ieplūdes kolektorus saliku jaunas blīves,pārliku kartera ventilacijas trubu,karoče pārgāju visas trubiņas, E36 man ir 3 gaisa masas mērekļi,liec kuru gribi,tas pats Degvielas patēriņš pieaudzis par kādiem 3 litriem,bet tas tikai loģiski viņam spēka nav,ir tā ja iespiedīsi strauji grīdā vispār norīsies,dosi pakāpeniski vēl kautkā iet.
Kas par vadību tev? Un kādu zondi uzliki vietā?Arcijs rakstīja:Itkā nevajadzētu,abiem biju noņēmis ieplūdes kolektorus saliku jaunas blīves,pārliku kartera ventilacijas trubu,karoče pārgāju visas trubiņas, E36 man ir 3 gaisa masas mērekļi,liec kuru gribi,tas pats Degvielas patēriņš pieaudzis par kādiem 3 litriem,bet tas tikai loģiski viņam spēka nav,ir tā ja iespiedīsi strauji grīdā vispār norīsies,dosi pakāpeniski vēl kautkā iet.
Instagram : AINARSLIPARTS
Stūlbs jautājums, bet kur atrodas vadības bloks? Diezgan steidzami.
aiz tas sienas kur akumulators nemotoriemjaunais rakstīja:Stūlbs jautājums, bet kur atrodas vadības bloks? Diezgan steidzami.
Ainikis rakstīja:Kas par vadību tev? Un kādu zondi uzliki vietā?Arcijs rakstīja:Itkā nevajadzētu,abiem biju noņēmis ieplūdes kolektorus saliku jaunas blīves,pārliku kartera ventilacijas trubu,karoče pārgāju visas trubiņas, E36 man ir 3 gaisa masas mērekļi,liec kuru gribi,tas pats Degvielas patēriņš pieaudzis par kādiem 3 litriem,bet tas tikai loģiski viņam spēka nav,ir tā ja iespiedīsi strauji grīdā vispār norīsies,dosi pakāpeniski vēl kautkā iet.
Siemens vadība,sūtīju orģinālo siemens zondi. Bet zonde nav pie vainas jo novieno un viss pilniig tas pats,uzsilstot aizmieg,reizēm pat šauj gaisa filtrā.
Šaubos, ka bagāžniekā.rus90 rakstīja:aiz tas sienas kur akumulators nemotoriemjaunais rakstīja:Stūlbs jautājums, bet kur atrodas vadības bloks? Diezgan steidzami.
Man tas pats bija. Ari siemens.Arcijs rakstīja:Ainikis rakstīja:Kas par vadību tev? Un kādu zondi uzliki vietā?Arcijs rakstīja:Itkā nevajadzētu,abiem biju noņēmis ieplūdes kolektorus saliku jaunas blīves,pārliku kartera ventilacijas trubu,karoče pārgāju visas trubiņas, E36 man ir 3 gaisa masas mērekļi,liec kuru gribi,tas pats Degvielas patēriņš pieaudzis par kādiem 3 litriem,bet tas tikai loģiski viņam spēka nav,ir tā ja iespiedīsi strauji grīdā vispār norīsies,dosi pakāpeniski vēl kautkā iet.
Siemens vadība,sūtīju orģinālo siemens zondi. Bet zonde nav pie vainas jo novieno un viss pilniig tas pats,uzsilstot aizmieg,reizēm pat šauj gaisa filtrā.
Pie kompja sledz tad kad saak nejiet nevis aukstu. Un manā gadījumā uzliku kloķenes dachiku jaunu un aizgāja.
Instagram : AINARSLIPARTS
zem kapota kur nak akis iznem aki un aizmugure tur irjaunais rakstīja:Šaubos, ka bagāžniekā.rus90 rakstīja:aiz tas sienas kur akumulators nemotoriemjaunais rakstīja:Stūlbs jautājums, bet kur atrodas vadības bloks? Diezgan steidzami.
tapeec ka neviens nevareja Atrast vainu,atlika tikai mineet... Ar gaisiem viss tika pariets jau pasaa saakumaa,taaka nebuus vaina gaisos..
Siemens vadība,sūtīju orģinālo siemens zondi. Bet zonde nav pie vainas jo novieno un viss pilniig tas pats,uzsilstot aizmieg,reizēm pat šauj gaisa filtrā.[/quote]
Man tas pats bija. Ari siemens.
Pie kompja sledz tad kad saak nejiet nevis aukstu. Un manā gadījumā uzliku kloķenes dachiku jaunu un aizgāja.[/quote]
tas man jau jauns stāv. abiem bembjiem jauni,bet nekā... Itkā palika labāk viņus nomainot,beidza šaudīties tik ļoti,bet kad uzsilst tāpat jaudas nav.. Laikam nākamnedēļ būs jādzen pie leišiem,lai tie pamokās...
Siemens vadība,sūtīju orģinālo siemens zondi. Bet zonde nav pie vainas jo novieno un viss pilniig tas pats,uzsilstot aizmieg,reizēm pat šauj gaisa filtrā.[/quote]
Man tas pats bija. Ari siemens.
Pie kompja sledz tad kad saak nejiet nevis aukstu. Un manā gadījumā uzliku kloķenes dachiku jaunu un aizgāja.[/quote]
tas man jau jauns stāv. abiem bembjiem jauni,bet nekā... Itkā palika labāk viņus nomainot,beidza šaudīties tik ļoti,bet kad uzsilst tāpat jaudas nav.. Laikam nākamnedēļ būs jādzen pie leišiem,lai tie pamokās...
Man aķis ir bagāžniekā.
Nākamais jautājums
Cik svarīga ir šī detaļa. Atrodas pie sprauslām. Rakstīts, ka tur 3. Bar. Bet ar kompresoru pūšot neko cauri nelaida. Varētu būt, ka šī detaļa ir beigta?
Nākamais jautājums
Cik svarīga ir šī detaļa. Atrodas pie sprauslām. Rakstīts, ka tur 3. Bar. Bet ar kompresoru pūšot neko cauri nelaida. Varētu būt, ka šī detaļa ir beigta?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ps. Motoram 2.0 uz maziem apgriezieniem nav jauda ( pēc skaņas it kā neiet cilindrs). Kad ieliek dziesmā ( ap 3500 ) apgriezieniem, tad kaut cik iet. Latbemā diagnostikā viss bija čiki. Čaļi 3h meklēja, kas pa vainu, bet nekā. Teica, ka sveces vai sprauslas. Ar svecēm viss bija ok, tgd taisu sprauslas. Varbūt iepriekš minētajā postā visa vaina ir vārstā?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- …
- 350
- chevron_right