dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- …
- 350
- chevron_right
izskatās pēc degvielas spiediena regulatora, cauri nekam nav jāpūšasjaunais rakstīja:Man aķis ir bagāžniekā.
Nākamais jautājums
Cik svarīga ir šī detaļa. Atrodas pie sprauslām. Rakstīts, ka tur 3. Bar. Bet ar kompresoru pūšot neko cauri nelaida. Varētu būt, ka šī detaļa ir beigta?
Heis :)
Ja uzsit dzirksteli tikai ik pēc laika (ik pēc sekundes,pussekundes), kas varētu būt pa vainu?
Kloķvārpsta devējs vai kas cits?
Ja uzsit dzirksteli tikai ik pēc laika (ik pēc sekundes,pussekundes), kas varētu būt pa vainu?
Kloķvārpsta devējs vai kas cits?
I build perfect things, not buy them.,
tikko samēriju kompresiju savam ''sadilusajam motoram'' visos podos identiski 13bar. kā liekas variants par sadilumu galīgi nav pareizs ?EJANSONS rakstīja:kad galvu biju norāvis, bloks vienkarsi idealnikaa bija, taka nedomaju ka gredzeni butu baigi sadilusi. vispar pat kantite nebija. honejums vel boja labi redzamsseeingman rakstīja:kāds vēl elpo to sauc par "pūš garām gredzeniem", vai arī eļļa ir konkrēts sūds un karstumā daudz garo.
varsti pieslipeti galvai, jauni blivslegi.
ella tik tikko jauna pirms 2km motul 5w40 xclean ar liqui moly molibdena piedevu.
tas moš varētu būt no tā, ka tā mašina kopš janvara īsti nav braukta? kkads kondensats vai kkas tads?
Nu cik daudz ta tev tur pūš? vel varbut variants ka starp ķēdi un pirmo cilindru izpūsta blīve..bet tad itka kompresijai tajā cilindra nevajdzetu but ka visosEJANSONS rakstīja:tikko samēriju kompresiju savam ''sadilusajam motoram'' visos podos identiski 13bar. kā liekas variants par sadilumu galīgi nav pareizs ?EJANSONS rakstīja:kad galvu biju norāvis, bloks vienkarsi idealnikaa bija, taka nedomaju ka gredzeni butu baigi sadilusi. vispar pat kantite nebija. honejums vel boja labi redzamsseeingman rakstīja:kāds vēl elpo to sauc par "pūš garām gredzeniem", vai arī eļļa ir konkrēts sūds un karstumā daudz garo.
varsti pieslipeti galvai, jauni blivslegi.
ella tik tikko jauna pirms 2km motul 5w40 xclean ar liqui moly molibdena piedevu.
tas moš varētu būt no tā, ka tā mašina kopš janvara īsti nav braukta? kkads kondensats vai kkas tads?
nu tagad man stāv uzlikts oilcatch, un pa to vislaik tvaiko dumi, bet man konkreti liekas ka tas ir kondensats, jo uz korka ir jogurts bish, kurs pagarsojot nu nekadi negarso pec tosola. blive noteikti nepus garam, ta ir tikko likta jauna.
ja butu kadas butiskas problemas tad ganjau tas motors neietu, bet iet pat loti labi, vienigais kad uzsilst, ja tu pagazee un izspied sajugu tad medz noslapt
ja butu kadas butiskas problemas tad ganjau tas motors neietu, bet iet pat loti labi, vienigais kad uzsilst, ja tu pagazee un izspied sajugu tad medz noslapt
Paldies visiem lietotājiem kas centās palīdzēt, tiešām novērtēju... Izrādījās E39 katalizators ciet, tāpēc zuda jauda uzsilstot, E36 sadalenes sensors.. Sīkumiņi kas neuzradijas kompi, un bij ko iesvist lai atrastu, bet laba pieredze
m42 un m44 droseles atšķiras?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
bmwfans katalogu paskatīties nemāki? Tagad arī laukos pieejams internets, LMTrvars rakstīja:m42 un m44 droseles atšķiras?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
[quote="EJANSONS"]nu tagad man stāv uzlikts oilcatch, un pa to vislaik tvaiko dumi, bet man konkreti liekas ka tas ir kondensats, jo uz korka ir jogurts bish, kurs pagarsojot nu nekadi negarso pec tosola. blive noteikti nepus garam, ta ir tikko likta jauna.
var jau but ka kada plaisa, antifrīzs nezūd, eļļai limenis neceļās, balti dumi, spiediens dzesē, karsē.Kondensātam itka pabraucot butu jaizzud.
var jau but ka kada plaisa, antifrīzs nezūd, eļļai limenis neceļās, balti dumi, spiediens dzesē, karsē.Kondensātam itka pabraucot butu jaizzud.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
ne galva tika baudita, limenis necelas, dumi nav, kondensats nezud jo pagaidam masina isti netiek lietota, buvejas palenamorangeman rakstīja:EJANSONS rakstīja:nu tagad man stāv uzlikts oilcatch, un pa to vislaik tvaiko dumi, bet man konkreti liekas ka tas ir kondensats, jo uz korka ir jogurts bish, kurs pagarsojot nu nekadi negarso pec tosola. blive noteikti nepus garam, ta ir tikko likta jauna.
var jau but ka kada plaisa, antifrīzs nezūd, eļļai limenis neceļās, balti dumi, spiediens dzesē, karsē.Kondensātam itka pabraucot butu jaizzud.
kondensāts, vēl jau var būt, naktis ir vēsas, plus ja maz brauc
starpcitu man mazliet kūpēja kartera ventilācija kad biju ielējis castrolu
starpcitu man mazliet kūpēja kartera ventilācija kad biju ielējis castrolu
mekle galva plaisu, citreiz vinja ir mikraskopiska! man ari nekas nezuda, vnk temperatura kapa un ari baltais kondencats uz korka, un spiediens dzeses sistema.orangeman rakstīja:EJANSONS rakstīja:nu tagad man stāv uzlikts oilcatch, un pa to vislaik tvaiko dumi, bet man konkreti liekas ka tas ir kondensats, jo uz korka ir jogurts bish, kurs pagarsojot nu nekadi negarso pec tosola. blive noteikti nepus garam, ta ir tikko likta jauna.
var jau but ka kada plaisa, antifrīzs nezūd, eļļai limenis neceļās, balti dumi, spiediens dzesē, karsē.Kondensātam itka pabraucot butu jaizzud.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Cau. Situācijas apraksts:
Ik pa laikam kad iemin pilnu grīdu, mašina brutāli sāk raustīties un nejiet.
Ko netiek?
Pirmstam nomainīta lambda un apgriezienu regulātors.
M50b20 siemīte.
Paldies jau iepriekš
Ik pa laikam kad iemin pilnu grīdu, mašina brutāli sāk raustīties un nejiet.
Ko netiek?
Pirmstam nomainīta lambda un apgriezienu regulātors.
M50b20 siemīte.
Paldies jau iepriekš
Instagram : AINARSLIPARTS
Cik viegli ir nomainīt vārstu gumijas m52b20 motoram? Jeb varētu būt arī as cits pie vainas, kad iedarbina aukstu motoru, nāk zili dūmi.
tev visdrīzāk arī vārstu vadīklām beigas un vārsti apdeguši, tāpēc vārstu gumiju maiņa palīdzēs uz īsu brīdi
cik m52b28 jābut degvielas spiedienam reikā? un tai reikai galā, tam ventīlim ir standarta vetīļa vītne un der jebkurš manometrs, vai kkada speciālā?
un kadi vispar ir simptomi ka spiediens ir par zemu, vai piem suknis nespej sarazot pietiekami?
un kadi vispar ir simptomi ka spiediens ir par zemu, vai piem suknis nespej sarazot pietiekami?
Golfra no gaisa filtra kastes uz droseli caura nav?Ainikis rakstīja:Cau. Situācijas apraksts:
Ik pa laikam kad iemin pilnu grīdu, mašina brutāli sāk raustīties un nejiet.
Ko netiek?
Pirmstam nomainīta lambda un apgriezienu regulātors.
M50b20 siemīte.
Paldies jau iepriekš
Man arī bija tā m52 dzinējam, nomainīju un problēma atrisināta.
I don`t like bass, I love it!
Domā tik traki varētu būt?thekukanols rakstīja:tev visdrīzāk arī vārstu vadīklām beigas un vārsti apdeguši, tāpēc vārstu gumiju maiņa palīdzēs uz īsu brīdi
izjaucot savu motoru tā bija, un kolēģis kurš latbemā iepriekš strādāja teica ka tā ir standarta problēma m50/52 motoriem pie aptuveni 300-350k nobraukuma
Ja nemaldos, M52 dzinējiem 3,5 bar. Uz regulatora vajadzētu būt rakstītsEJANSONS rakstīja:cik m52b28 jābut degvielas spiedienam reikā?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- …
- 350
- chevron_right