Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 89
- chevron_right
Degviela no bākas tek ar spiedienu, kad pageriež atslēgu.
Mēģināju starta gāzi-bez izmaiņām.
Mēģināju starta gāzi-bez izmaiņām.
Tev auto stāv arā?ja tā tad mozh kvēlsveces nesilda?kas notiek ka griez?uzsit neuzsit?pa izputeeju kkas naak aaraa?sistēmā gaisu kkur rauj?sūknim galva aizpeldējusi?
Jā ārā .nesit neko Pa glušaku.pirmdien uz servissu vilkšu tad redzēs kas un kā jo daudz iemeslu var būt.
Sent from my HTC One mini using Tapatalk
Sent from my HTC One mini using Tapatalk
aha!tā ir ir:) ja nav baigās saprašanas labāk uz servisu :)
Pārbaudi visas gumijas šļaukas kas nāk uz sprauslām, iespējams ka tās ir vecas un sasprēgājušas
Bayerische Motoren Werke
EGR- vārsta tīrīšana. Kād ir ar to saskāries?
Esmu lasījis, ka dīzeļiem vispār var izgriezt to EGR vārstu, tad palielinoties ekonomija, bik arī spraigāk dzinējs strādā, ir kāds saskāries ar tādu pieredzi?
http://bit.ly/1i9sBhn
Esmu lasījis, ka dīzeļiem vispār var izgriezt to EGR vārstu, tad palielinoties ekonomija, bik arī spraigāk dzinējs strādā, ir kāds saskāries ar tādu pieredzi?
http://bit.ly/1i9sBhn
Churchill rakstīja:EGR- vārsta tīrīšana. Kād ir ar to saskāries?
Esmu lasījis, ka dīzeļiem vispār var izgriezt to EGR vārstu, tad palielinoties ekonomija, bik arī spraigāk dzinējs strādā, ir kāds saskāries ar tādu pieredzi?
http://bit.ly/1i9sBhn
Koks ar diviem galiem...
1. izmetot egr= tīrs iepl kolektors.
2.palielinās nedaudz sadegšanas temp = tas ir slikti galvai=alumīnijs=galvas blīve.
dzinēja darbību neietekmē un patērinu arī, ja runa ir par td/s bmw. citiem matoriem ir nianses...
Ir tak jēga īztīrīt iepl. kolektoru kopā ar EGR vārstu?Rons rakstīja:Churchill rakstīja:EGR- vārsta tīrīšana. Kād ir ar to saskāries?
Esmu lasījis, ka dīzeļiem vispār var izgriezt to EGR vārstu, tad palielinoties ekonomija, bik arī spraigāk dzinējs strādā, ir kāds saskāries ar tādu pieredzi?
http://bit.ly/1i9sBhn
Koks ar diviem galiem...
1. izmetot egr= tīrs iepl kolektors.
2.palielinās nedaudz sadegšanas temp = tas ir slikti galvai=alumīnijs=galvas blīve.
dzinēja darbību neietekmē un patērinu arī, ja runa ir par td/s bmw. citiem matoriem ir nianses...
Iztīrīt vienmēr ir jēga !!! vairāk gaisa= vairāk jauda.
man ir gadījušies matori, kuriem pat pirkstu nevar iebāzt iepl kolektorā, jo tur viss piekvēpis.
man ir gadījušies matori, kuriem pat pirkstu nevar iebāzt iepl kolektorā, jo tur viss piekvēpis.
Labas dienas
Nevar saprast kas pa vainu.
Auto 325 td 94g. Problēma ka auksts lec bez problemām, kā arī kad tikko noslēpāts arī kamēr nav paspējis nedaudz padzist. Kā ir padzisis tā sākās, ka nevar piestartēt, sāk zāģēt un tad tik lec un dažreiz tā grūtāk. Kas varētu būt pa vainu ?
Nevar saprast kas pa vainu.
Auto 325 td 94g. Problēma ka auksts lec bez problemām, kā arī kad tikko noslēpāts arī kamēr nav paspējis nedaudz padzist. Kā ir padzisis tā sākās, ka nevar piestartēt, sāk zāģēt un tad tik lec un dažreiz tā grūtāk. Kas varētu būt pa vainu ?
NU BEIDZ!IZDILIS AUgSTSPIEDIENA SŪKŅA PLUNDŽERIS! punkts un aamen
īsti nepiekritīšu,vairāk gaisa= vairāk jauda,es teiktu vairāk degvielas +vairāk gaisa=vairāk jaudas!Rons rakstīja:Iztīrīt vienmēr ir jēga !!! vairāk gaisa= vairāk jauda.
man ir gadījušies matori, kuriem pat pirkstu nevar iebāzt iepl kolektorā, jo tur viss piekvēpis.
Vis ir ļoti vienkārši,egr trubai kur stiprinās klāat pie ieplūdes kolektora ieliek 20santīmu monētu!egr ir noglušīts!tas ir viens!labāk tur nekas neies,možs biki biki,pacelsies nedaudz turbo spiediens+svaigs gaiss!tātad labāk tas vis ir!glušī nost!Churchill rakstīja:EGR- vārsta tīrīšana. Kād ir ar to saskāries?
Esmu lasījis, ka dīzeļiem vispār var izgriezt to EGR vārstu, tad palielinoties ekonomija, bik arī spraigāk dzinējs strādā, ir kāds saskāries ar tādu pieredzi?
http://bit.ly/1i9sBhn
Un kas tad notiek ar jaunā tipa galvu kurai tāda vispār nav(induktīvais devējs)? Labu sūkņa galvu lietotu ir gandrīz nereāli atrast, un tāpat kā mehāniskais sūknis šī sistēma drīz būs vesture.Rons rakstīja:krods rakstīja:stāsti,nevis gudro :) es paklausītos ar lielu interesi:)kāpēc rpm sāk peldēt?
izdilis potenciometra celinš , kas atbild par XX.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
PM.
Es šeit to nedrīkstu stāstīt (citiem bērni bez maizes paliks) , bet ja neesi slinks pameklē opel forumā okupantu mēlē. tur ir ar visām bildēm utt. Ja rokas taisnas un galva vietā, tad darbs uz pāris stundām un viss ok.r5sgt rakstīja:Un kas tad notiek ar jaunā tipa galvu kurai tāda vispār nav(induktīvais devējs)? Labu sūkņa galvu lietotu ir gandrīz nereāli atrast, un tāpat kā mehāniskais sūknis šī sistēma drīz būs vesture.Rons rakstīja:krods rakstīja:stāsti,nevis gudro :) es paklausītos ar lielu interesi:)kāpēc rpm sāk peldēt?
izdilis potenciometra celinš , kas atbild par XX.
Vai arī paprasi Krodam, viņš te ir pārjaucis no a-z un sevi pozicionē par dīzeļu guru.
Pirms sāc domāt par plunžeri, no sākuma aizbrauc uz kādu labu servi un lai tev tur pieslēdz pie kompja!Saulins rakstīja:Labas dienas
Nevar saprast kas pa vainu.
Auto 325 td 94g. Problēma ka auksts lec bez problemām, kā arī kad tikko noslēpāts arī kamēr nav paspējis nedaudz padzist. Kā ir padzisis tā sākās, ka nevar piestartēt, sāk zāģēt un tad tik lec un dažreiz tā grūtāk. Kas varētu būt pa vainu ?
Gan jau aizdedzes moments d***ā.
Varbut kads var kko ieteikt... nopirku tds neejoshu..kjipa iepriekshejie ipashnieki bija regulejushi sukni tik talu,ka vairs nejeit.(ta vismaz vinji man stastija)
salikam ar chomu sukni visu kartigi ka vajag ar jaunam blivem utt..megjinam regulet sukni un nesanak dabut dzivu..vienigas dzivibas pazimes pa brizhiem pielec,uzrauj apgriezienus un noslapst..kads var kko pateikt?
salikam ar chomu sukni visu kartigi ka vajag ar jaunam blivem utt..megjinam regulet sukni un nesanak dabut dzivu..vienigas dzivibas pazimes pa brizhiem pielec,uzrauj apgriezienus un noslapst..kads var kko pateikt?
Liekot sūkņa galvu, asi trāpijāt pareizajā vietā ?
Ja netrāpītu,tad motors būtu raznosā :)gan jau abas kreisās rokas nevarat pada4u uzlikt :)
bulshits,nekas nav vēlu!un arī ja uzliks uz max agru,tad ieguvums būs minimāls ir risinājums,pirms darbināšanas spaini ar aukstu ūdeni uzliet,vai maukt 2t eļļu bākā bet tas nav nopietni!kristaps90 rakstīja:Pirms sāc domāt par plunžeri, no sākuma aizbrauc uz kādu labu servi un lai tev tur pieslēdz pie kompja!Saulins rakstīja:Labas dienas
Nevar saprast kas pa vainu.
Auto 325 td 94g. Problēma ka auksts lec bez problemām, kā arī kad tikko noslēpāts arī kamēr nav paspējis nedaudz padzist. Kā ir padzisis tā sākās, ka nevar piestartēt, sāk zāģēt un tad tik lec un dažreiz tā grūtāk. Kas varētu būt pa vainu ?
Gan jau aizdedzes moments d***ā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 89
- chevron_right