m52b28 uzlabošana

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

14 Jan 2020, 22:20

Valtmeikers rakstīja: 14 Jan 2020, 18:52 AF - no offense, bet kas tur Tavuprāt ir tāds sarežģīts vai kosmisks? (Iepriekš arī esi minējis par šo tēmu, ka labi saregulēt būs dārgi tos ms4x)
Varbūt es ko ļoti palaidis garām, bet ja vinš ir atmo - degvielas kartēs tikpat kā darīt nav ko, vadība jau stockā labi tiek galā.
Un aizdedzi pieregulēt taču arī diezgan vienkārši ar attiecīgu logošanos pie knock adaptācijām :?
Par vanosu/iem runājot - tas var būt laikietilpīgi nedaudz testēt kad vairāk vai mazāk gaisu motors apēd, bet arī tur var pašpikot na savas vai svešas pieredzes
:bmw:
tā nav regulēšana, bet visparastakais lētais čiptūnings.
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

14 Jan 2020, 23:05

Nu labi :D
Kas ir čipošana?
Kas ir regulēšana?
Kas ir remaps?
:D
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

14 Jan 2020, 23:57

Regulēšanu es saprotu kā visu, dzinēja darbību saistošo parametru pārveidošanu vai pielāgošanu līdz teicamam vai ideālam maksimumam. Pagriezt aizdedzi , tas ir kā šaurajai uzšaut pa dupsi bārā un pēcāk stāstīt ka uzvilki uz desas.

Un remaps manā izpratnē ir sūdīgs auto čiptūninga kantoris.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

15 Jan 2020, 00:53

kars rakstīja: 14 Jan 2020, 12:01 Ko tieši regulē ms4x lai dabūtu tos HP,
Piem ja man ir m50 ieplūdnieks, var attiecīgi pieregulēt lai no viņa būtu lielāks labums?
long story short, vīri saka, ka jāregulē normāli, bet ko tad stocku regulēs. tev jāizjauc un jāpārbūvē motors un tikai tad būs jēga. :lol:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Zurkmobilia
Ziņojumi: 78
Pievienojies: 08 Dec 2018, 01:22
Braucu ar: TDS
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

15 Jan 2020, 11:29

Remaps ir mūsdienu termins priekš regulācijas vadības blokiem, kuriem var pārrakstīt kartes ar attiecīgu softu.
Čiptūnings ir vēsturiskais termins, jo, lai būtu iespējams veikt kādas izmaiņas, bija nepieciešama fiziska iejaukšanās vadības blokā, t.i., lodēšana, jo čipi bija read-only.

Atmo regulācija, pa lielam, neiekļauj neko vairāk par aizdedzes lenķa, degvielas karšu un, ja ir, sadaleņu pacēluma regulāciju-optimizāciju.
Veicot jebkādas izmaiņas procesā, kā motorā nonāk gaiss, būtu nepieciešams veikt izmaiņas arī softā, lai rezultāts būtu sajūtams, nevis uzliku kolektoru, iespraudu sadaleni, šķiet, ka iet labāk, lai gan patiesībā, iet sliktāk, jebšu ieguvu 10 zirgus pie 6.5k, bet papisu 30 ņūtonus 2-4k diapazonā :lol:

Atmo tūnings un jaudas celšana ir ļoti dārgs, eksperimentāls un zinātnisks process, kur pāris milimetri šur, pāris milimetri tur - ieplūdē, sākot ar filtra kasti/trubu, beidzot ar galvas portiem un vārstiem, var visu padarīt sliktāku vai labāku. M50 ieplūdes kolektors arī nav nekāds svētais grāls priekš jaudas, jā, viņš ir resnāks, kas noteiktā apgriezienu diapazonā dod iespēju cilindros iebērt vairāk gaisa, bet ja gribās pilnībā utilizēt to potenciāli pieejamo gaisa daudzumu, vajadzētu pameklēt arī kādu platāku sadaleni, kas vārstu paturēs ilgāk vaļā.

Papildus tam, lai dabūtu tiešām reālu jaudu no atmosfēras, motors ir jāgriež līdz, vismaz, 8k, kas neM motoru gadījumā nozīmē nerentablas investīcijas, un bonusā tam, ikdienas režīmā tas auto b'ūtu pilnīgs sprāgonis, jo sadalenes optimālais flows ir sākot no 5k rpm :hahaha:
Pisu pa bortiem :lol:

-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Jan 2020, 12:54

Trekns like!