dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
varbut kads zin, kas ir vajadzigs lai iemestu 2.5 dizeli ieks e36 kur uz doto bridi stav m43b16?
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
poweredbygirts rakstīja:varbut kads zin, kas ir vajadzigs lai iemestu 2.5 dizeli ieks e36 kur uz doto bridi stav m43b16?
Uzjautā kādam kas ir likuši, piemeram gruzis vai tas kuram bija 2.5d kupeja. ;)
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
ok. mby vinji te kko iepostes..
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Kāds labums/sliktums ir no M52 ieplūdes uz M50? Stāv virsū, nevaru saprast, vai vērts raut nost. Runa par M50TUB20
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Tiešām neviens nezin? :hahaha:
Attēls
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
Varu tev samelot bet liekas ka no m52 uz m50 labuma nav nekada!
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Laikam jau tā ir, ka mazāk gaisa. Skaidrs, jāmeklē M50 ieplūde.
Attēls
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre
Nixon rakstīja:Laikam jau tā ir, ka mazāk gaisa. Skaidrs, jāmeklē M50 ieplūde.
Itkaa esot lielaka jauda pie maziem rpm bet mazaka pie videjiem un lieliem salidzinzjuma ar m50 kolektoru
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Apmēram tā arī ir. Dēļ kolektora formas, zemie apgriezieni būs labāk, bet gals bēdīgāks.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Par cik, tiks gāzts redlainā, tad jāmeklè M50 kolektors. :hahaha:
Attēls
Profila bilde
Lx320i
Ziņojumi: 147
Pievienojies: 10 Mar 2015, 22:32
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Limbazu nov/BMW Vidzeme
Kads nezin kur limbazos slipe motora galvas??
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Profila bilde
OFFicer
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 08 Apr 2014, 21:34
Braucu ar: e46; e91
Atrašanās vieta: Rīga
Čomam m42b18 uz vietas stāvot kādas 30-40min sāk pūst ārā tosolu pa korķi, braucot un mazāk stāvot viss kārtībā. Galvas blīve?
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
Lx320i rakstīja:Kads nezin kur limbazos slipe motora galvas??
Uzprasi lauķene ( pretī policijai)
TU prasiji par paklāju - 15e
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
OFFicer rakstīja:Čomam m42b18 uz vietas stāvot kādas 30-40min sāk pūst ārā tosolu pa korķi, braucot un mazāk stāvot viss kārtībā. Galvas blīve?
Ventilatoram termomufte drošvien īsti nestrādā. Vai arī antifrīzam līmenis par maz.

Galvas blīve, ja būtu pie vainas, tad visu laiku tosolu spiestu ārā.
Attēls
Profila bilde
OFFicer
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 08 Apr 2014, 21:34
Braucu ar: e46; e91
Atrašanās vieta: Rīga
Nixon rakstīja:
OFFicer rakstīja:Čomam m42b18 uz vietas stāvot kādas 30-40min sāk pūst ārā tosolu pa korķi, braucot un mazāk stāvot viss kārtībā. Galvas blīve?
Ventilatoram termomufte drošvien īsti nestrādā. Vai arī antifrīzam līmenis par maz.

Teica, ka līmenis zūd pamazām visu laiku, bet nekur netekot it kā :hahaha:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Kautkur jau viņš tomēr paliek. :hahaha:
Vēl var pačekot kas ar eļļas korķi notiek, ir puņķains no antifrīza vai nav.

Bet parasti, ja galvas blīve ir pizģets, tad spiediens sistēmā ir visu laiku, nevis tikai uz vietas stāvot.

Visticamāk, ka antifrīzs kautkur iztek, pazūd līmenis un tāpēc uz vietas stāvot arī vārās. Bet braucot nevāras, jo vējš papildus dzesē radiatoru.
Attēls
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Varbūt uz zemiem apgriezieniem cirkulācija sūdīga, jeb ūdenssūknim gals? (Interneta diagnostika :supeer: )
Profila bilde
OFFicer
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 08 Apr 2014, 21:34
Braucu ar: e46; e91
Atrašanās vieta: Rīga
Nixon rakstīja:Kautkur jau viņš tomēr paliek. :hahaha:
Vēl var pačekot kas ar eļļas korķi notiek, ir puņķains no antifrīza vai nav.

Bet parasti, ja galvas blīve ir pizģets, tad spiediens sistēmā ir visu laiku, nevis tikai uz vietas stāvot.

Visticamāk, ka antifrīzs kautkur iztek, pazūd līmenis un tāpēc uz vietas stāvot arī vārās. Bet braucot nevāras, jo vējš papildus dzesē radiatoru.
Nu skaidrs :sarunats:
Bet mainīsim to termomufti arī, jo agrāk sastrēgumos arī esot temperatūra gājusi pāri normai karstā laikā, tās laikam būs īstās pazīmes un toč viņa beigta, kā arī tas līmenis vēl jāskatās arī
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Ūdenssūknis arī var iet uz galu, jā... kā te jau teica.
Attēls
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre
Trubas nav cietas kaa akmens un baltu duumu pa izpuuteeju arii nav?