dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- …
- 350
- chevron_right
varbut kads zin, kas ir vajadzigs lai iemestu 2.5 dizeli ieks e36 kur uz doto bridi stav m43b16?
Uzjautā kādam kas ir likuši, piemeram gruzis vai tas kuram bija 2.5d kupeja.poweredbygirts rakstīja:varbut kads zin, kas ir vajadzigs lai iemestu 2.5 dizeli ieks e36 kur uz doto bridi stav m43b16?
ok. mby vinji te kko iepostes..
Kāds labums/sliktums ir no M52 ieplūdes uz M50? Stāv virsū, nevaru saprast, vai vērts raut nost. Runa par M50TUB20
Varu tev samelot bet liekas ka no m52 uz m50 labuma nav nekada!
Laikam jau tā ir, ka mazāk gaisa. Skaidrs, jāmeklē M50 ieplūde.
Itkaa esot lielaka jauda pie maziem rpm bet mazaka pie videjiem un lieliem salidzinzjuma ar m50 kolektoruNixon rakstīja:Laikam jau tā ir, ka mazāk gaisa. Skaidrs, jāmeklē M50 ieplūde.
Apmēram tā arī ir. Dēļ kolektora formas, zemie apgriezieni būs labāk, bet gals bēdīgāks.
Kads nezin kur limbazos slipe motora galvas??
Lidoju Reti,Bet Atri!!
Čomam m42b18 uz vietas stāvot kādas 30-40min sāk pūst ārā tosolu pa korķi, braucot un mazāk stāvot viss kārtībā. Galvas blīve?
Uzprasi lauķene ( pretī policijai)Lx320i rakstīja:Kads nezin kur limbazos slipe motora galvas??
TU prasiji par paklāju - 15e
Ventilatoram termomufte drošvien īsti nestrādā. Vai arī antifrīzam līmenis par maz.OFFicer rakstīja:Čomam m42b18 uz vietas stāvot kādas 30-40min sāk pūst ārā tosolu pa korķi, braucot un mazāk stāvot viss kārtībā. Galvas blīve?
Galvas blīve, ja būtu pie vainas, tad visu laiku tosolu spiestu ārā.
Ventilatoram termomufte drošvien īsti nestrādā. Vai arī antifrīzam līmenis par maz.Nixon rakstīja:OFFicer rakstīja:Čomam m42b18 uz vietas stāvot kādas 30-40min sāk pūst ārā tosolu pa korķi, braucot un mazāk stāvot viss kārtībā. Galvas blīve?
Teica, ka līmenis zūd pamazām visu laiku, bet nekur netekot it kā
Kautkur jau viņš tomēr paliek.
Vēl var pačekot kas ar eļļas korķi notiek, ir puņķains no antifrīza vai nav.
Bet parasti, ja galvas blīve ir pizģets, tad spiediens sistēmā ir visu laiku, nevis tikai uz vietas stāvot.
Visticamāk, ka antifrīzs kautkur iztek, pazūd līmenis un tāpēc uz vietas stāvot arī vārās. Bet braucot nevāras, jo vējš papildus dzesē radiatoru.
Vēl var pačekot kas ar eļļas korķi notiek, ir puņķains no antifrīza vai nav.
Bet parasti, ja galvas blīve ir pizģets, tad spiediens sistēmā ir visu laiku, nevis tikai uz vietas stāvot.
Visticamāk, ka antifrīzs kautkur iztek, pazūd līmenis un tāpēc uz vietas stāvot arī vārās. Bet braucot nevāras, jo vējš papildus dzesē radiatoru.
Varbūt uz zemiem apgriezieniem cirkulācija sūdīga, jeb ūdenssūknim gals? (Interneta diagnostika )
Nu skaidrsNixon rakstīja:Kautkur jau viņš tomēr paliek.
Vēl var pačekot kas ar eļļas korķi notiek, ir puņķains no antifrīza vai nav.
Bet parasti, ja galvas blīve ir pizģets, tad spiediens sistēmā ir visu laiku, nevis tikai uz vietas stāvot.
Visticamāk, ka antifrīzs kautkur iztek, pazūd līmenis un tāpēc uz vietas stāvot arī vārās. Bet braucot nevāras, jo vējš papildus dzesē radiatoru.
Bet mainīsim to termomufti arī, jo agrāk sastrēgumos arī esot temperatūra gājusi pāri normai karstā laikā, tās laikam būs īstās pazīmes un toč viņa beigta, kā arī tas līmenis vēl jāskatās arī
Trubas nav cietas kaa akmens un baltu duumu pa izpuuteeju arii nav?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- …
- 350
- chevron_right