Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- …
- 1297
- chevron_right
ne vienmer vada nomainja dos rezultatu, pirms mainit varu, vajag apstities vai vins tiesam ir nodedzis, varbut tur savienojumam apkart viss ir norusejis un vienk tur tuutaa ar to savienojumuDj_Zii rakstīja:masas vads nak no motora kronsteina uz kuzovuGustiņš rakstīja:Kā atrast precīzāku vietu, kur motoram ir slikta masa vai masas vads ar metālu skarās kopā? e36 m50 tirkšķ sūkņa relejs un attiecīgi rīstās sūknis, bet kad motoru iedarbina un uzgāzē/sakustina, tad relejs pārtrauc tirkšķēt un viss nomierinās. Tātad vaina ir sliktā masā, bet kā viņu atrast? [standarta vietas ir pārbaudītas] Uz neilgu brīdi tirkšķis pazuda un tas notika kustinot motoru. Ir kāds vieglāks veids, nevis ņemt nost ieplūdnieku un ''meklēt ar acīm''?pec pieredzes ieteiktu vinu nonemt un samainit ja ir aizdomas ka masa cakare dzivi
jo merot viss buss labi tapatas bet kad buss dzinejam slodze tad saks glukot
...
I sveiki, problēma sekojoša.
Čukstēja Bremzes,priekšējie suporti visu laiku spieda klučus pie diskiem, nomainīju gan suportu, diskus arī pie reizes. Sākumā ok bija, bet pēc neilga laika atkal sāka čīkstēt., it kā suporti neatspiež. Kur vaina varētu būt?
Čukstēja Bremzes,priekšējie suporti visu laiku spieda klučus pie diskiem, nomainīju gan suportu, diskus arī pie reizes. Sākumā ok bija, bet pēc neilga laika atkal sāka čīkstēt., it kā suporti neatspiež. Kur vaina varētu būt?
Vai kāds zin no kā nāk krāsa baby blue vai tifany blue, ir nepieciesams krasas kods, steidzami! 
Ātri,lūdzu, atbildiet. 188 reduktora vietā var ielikt mazo reduktoru nemainot kardāna aizmugurējo daļu?
Pēc loģikas nevar, jo 168 un 188 korpusa garums atšķiras par 2.5cm cik zinu. Kardāna piekar gultnis jāpabīda pa pāris cm tādā gadījumā?
Tieši ar šādu problēmu saskāros, ka ir par īsu. Pēc idejas jau pavilktos, bet tad piekargultnis ātri izģērbtos. Jāmeklē mazā reduktora kardāna daļa. 
1-atskruuvee kardana videjo lielo uzgriezniGustiņš rakstīja:Tieši ar šādu problēmu saskāros, ka ir par īsu. Pēc idejas jau pavilktos, bet tad piekargultnis ātri izģērbtos. Jāmeklē mazā reduktora kardāna daļa.
2- pieskruvee kardanu abos galos
3- aizskruvee kardana lielo uzgriezni
...
tas kardāna gultnis tak nejēgā izstiepsies 
gultnim nekas nekaites.
atskruvee lielo uzgriezni, pieskruvee abos galos paprieksu, lai kardans ienjem pareizo garumu un tad skruvee uzgriezni ciet, kad viss parejais pieskruvets un pievilkts. kardans pa slicem padosies tos 2 cm. vins tam ir paredzets, jo getragu karbu garumi ir nedaudz atskirigi , bet kardans tad ir tas pats, gan piemeram 320i, gan 325i (ir ari atskirigi kardani, bet domu saprati)
atskruvee lielo uzgriezni, pieskruvee abos galos paprieksu, lai kardans ienjem pareizo garumu un tad skruvee uzgriezni ciet, kad viss parejais pieskruvets un pievilkts. kardans pa slicem padosies tos 2 cm. vins tam ir paredzets, jo getragu karbu garumi ir nedaudz atskirigi , bet kardans tad ir tas pats, gan piemeram 320i, gan 325i (ir ari atskirigi kardani, bet domu saprati)
...
esmu dzirdejis ka ir kkads galvenais cilindrs , kurs laikam mana gadijuma nedod spiedienu, lai tie cilindri atspiestos atpakal. vins atrodas zem ta suda, kur liet bremzes skidrumu ?Lomax rakstīja:I sveiki, problēma sekojoša.
Čukstēja Bremzes,priekšējie suporti visu laiku spieda klučus pie diskiem, nomainīju gan suportu, diskus arī pie reizes. Sākumā ok bija, bet pēc neilga laika atkal sāka čīkstēt., it kā suporti neatspiež. Kur vaina varētu būt?
galvenais bremzu cilindrs sadala un dod spiedienu uz bermžu cilindriem kas piespiež kalodkas.
parbaudi, bermžu diskos cilindrīšus, varbūt beigti vai vnk ķīlējas un ir jaieeļo.
parbaudi, bermžu diskos cilindrīšus, varbūt beigti vai vnk ķīlējas un ir jaieeļo.
dabuju restauretos suportus, it ka vis vajadzetu but ok, var but nav spiediena uz atpakal atpsiesanu un tapec vini visu laiku piespiesti ?
Shaubos ka vaina bus galvenaja cilindriti.tad tev vispar bremzes nebutu vai butu shvakas
ar kompatu pa brugji
tad kadi ieteikumi bus ? var but tos suportus ieelot vajag ? te kkas rakstits par pareizo suporta ellosanu http://zameni.ru/content/view/163/35/
Nu ja restaureti suporti tad suporta cilindritim vajadzetu brivi staigaat.
To jau pec idejas var parbaudiit spiezot atpakalj cilindriiti
To jau pec idejas var parbaudiit spiezot atpakalj cilindriiti
ar kompatu pa brugji
a sistemu atgaisoji kartigi ?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Karoc man tads stulbs jautajums
cik liela atskjiriba uzraviena ir jutama starp 328 un m3 evo? Vakar biju vienu skatities bet nu neizjutu to tjipa m3 ko biju gaidijis
Instagram INDIGAIS
vajadzetu but labi. bremze normali, bet pirms tam bija labak, sodien pameginasu sasniegt labaku rezultatuKLAVINS rakstīja:a sistemu atgaisoji kartigi ?
Pēdējais labojis Lomax - 20 Apr 2014, 10:39, kopā labots 1 reizi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- …
- 1297
- chevron_right