dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
nu tad
https://www.youtube.com/watch?v=HqfdolwQ0Ow
taisnais skruvgrieznis, mucina uz 16 un kkads seshkantis
:hahaha:
Attēls
Profila bilde
dzhonsons
Ziņojumi: 256
Pievienojies: 27 Jan 2013, 22:07
Braucu ar: E46 Touringu
Atrašanās vieta: Rīga un Ķekava
Reputācija: 1
 
Jap. Abas siknas pavisam viegli atspriegojas. Nekas nav jāskrūvē un jājauc. Sev mainot, konstatējām, ka apakšējais spriegotājs tā ne īsti spriego. Ielikām iekšā šaibu, lai atspere labāk spriegojas. Tagad viss :hahaha:
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 
Tad jau jāieķer siksnas un jāmaina. Izskatās vieglāk kā m40 :D
Profila bilde
Lomax
Ziņojumi: 676
Pievienojies: 04 Nov 2013, 12:57
Braucu ar: Cab
Atrašanās vieta: Jaunolaines
Reputācija: 1
 
Dzeki vajag palidziba, motors dzivo savu dzivi. Man ir m52b25. :bmw:
Ir 2 problemas:
1) Dazreiz uzkarst un tad sak lekat apgriezieni kad stav tuksgaita. Kad braucu pa trasi, viss kartiba.
2) Maina tuksgaita apgriezienus ik pec laika. Man ir speedo no 4 cyl. Tatad tuksgaita rada 1,5k tad sak dumot, ellu ari pa laikam ed. Bet biezak ir ta, ka tuksgaida ir 2k apgriezieni un nedumo.
Kur meklet vainu dzeki? Apnika jau!
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
izklausās pēc kartera ventilācijas
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
+1
Profila bilde
Lomax
Ziņojumi: 676
Pievienojies: 04 Nov 2013, 12:57
Braucu ar: Cab
Atrašanās vieta: Jaunolaines
Reputācija: 1
 
seeingman rakstīja:izklausās pēc kartera ventilācijas
Dzeki, sikak pastastiet ludzu, neesmu saskaries ar tadu problemu, tapec man tas neko neizsaka :(
Attēls
Profila bilde
Lomax
Ziņojumi: 676
Pievienojies: 04 Nov 2013, 12:57
Braucu ar: Cab
Atrašanās vieta: Jaunolaines
Reputācija: 1
 
Lomax rakstīja:
seeingman rakstīja:izklausās pēc kartera ventilācijas
Dzeki, sikak pastastiet ludzu, neesmu saskaries ar tadu problemu, tapec man tas neko neizsaka :(
Ka to labot.
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Pārskati kartera ventilācijas trubas, bet drīzāk kartera ventilācijas membrāna jāmaina.
Profila bilde
Laurix
Ziņojumi: 841
Pievienojies: 08 Aug 2013, 16:25
Braucu ar: Kabri 330
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 5
 
Lomax rakstīja:Ka to labot.
dogMa rakstīja:Pārskati kartera ventilācijas trubas, bet drīzāk kartera ventilācijas membrāna jāmaina.
Kartera ventilācijas shēma. Un ventilācijas membrāna atrodas det. nr. 2
Attēls
Beautiful Mechanical Wonder
Profila bilde
Lomax
Ziņojumi: 676
Pievienojies: 04 Nov 2013, 12:57
Braucu ar: Cab
Atrašanās vieta: Jaunolaines
Reputācija: 1
 
Laurix rakstīja:
Lomax rakstīja:Ka to labot.
dogMa rakstīja:Pārskati kartera ventilācijas trubas, bet drīzāk kartera ventilācijas membrāna jāmaina.
Kartera ventilācijas shēma. Un ventilācijas membrāna atrodas det. nr. 2
Attēls
Paldies. :super:
Attēls
Profila bilde
ieska
Ziņojumi: 143
Pievienojies: 26 Mai 2015, 19:08
Braucu ar: 1.6 LPG
Zinu, ka mazliet stulbs jautājums, bet ir kādi ieteikumi, kā palielināt jaudu 1.8is motoram? Nu domāju neieguldot lielus līdzekļus, sīki knifiņu utt? Varbūt kāds var kko ietekt? :bye:
Lūdzu iztiksim bez sporta gaisa ripās utt :nenene:
students ar BMW
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 27 Apr 2015, 15:31
es savam is ieliku ražīgākas sprauslas un atvieglinatu spararatu.
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Peksnji paradijas kupejai tada stelle ka aukts motors taads gauss bet ka iestajas darba temperatura(aptuveni) ta var kaut ar 4 robu mest slipi. Motors M50B20. ka uzsilst ta jauda nenormala!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
nmy
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 01 Jūl 2015, 08:30
nopirku draudzenei 318i m43b18 sedans 97'
auto LV 2 gadus, nācis no Vācijas
pirms diviem gadiem tehniskājā dabūja divnieku par eļļas noplūdi
toreiz blīve tika nomainīta un motors tagad nesulo
apgriezieni neraustās, pielaižas normāli, patēriņš kā vajag ~7l
auto jauda ir par maz! uz priekšu iet, bet sūdīgi. tieši pēdējās dienās esmu braucis un skatījies m43 un tie gāja daudz jautrāk.

motors nopistenis vai varbūt degvielas filtrs, gaisa filtrs, gaisa masas mērītājs, cits variants? Paldies jau iepriekš :)
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
pēdējie divi spridzina :gigigi:

bestbmw- drīzāk izklausās, ka auksts iet tā ka 2.0 ir jāiet un uzsilstot iet kā 4.0+ (ar m50b20 ar ceturto slīpi :lol: )

nmy-problēma var būt daudzkur(zonde,gmm,hollas,piesūc gaisu utt.), dzen uz normālu diagnostiku. bet problēmu, ka m43 stockā neiet, tāpat neatrisināsi.
nmy
Ziņojumi: 57
Pievienojies: 01 Jūl 2015, 08:30
kkk_24 rakstīja:pēdējie divi spridzina :gigigi:

bestbmw- drīzāk izklausās, ka auksts iet tā ka 2.0 ir jāiet un uzsilstot iet kā 4.0+ (ar m50b20 ar ceturto slīpi :lol: )

nmy-problēma var būt daudzkur(zonde,gmm,hollas,piesūc gaisu utt.), dzen uz normālu diagnostiku. bet problēmu, ka m43 stockā neiet, tāpat neatrisināsi.
paldies par atbildi :)
jāpamēģina uzņemt laiku, cik paiet sekundes 0-100. autodata rāda, ka jābūt 11,3s.

Ieteiksiet, kur aizvest uz diagnostiku? Advanced Motorsport? :)
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Kā M50 motoram pareizi uzstādīt oil catch tank? Un kādu funkciju viņš vispār pilda? Tikai tāpēc, lai eļļu nesit ieplūdē?
No vārstu vāka iznāk divas trubiņas - viena resnāka, tā aiziet uz ieplūdes gofru, un mazākā, kas aiziet uz šļauku, kas nāk no tukšgaitas regulatora.

Es uztaisiju self made oil catch tank un vienkārši resno trubu ielaidu oil catch tankā un pie gofras to caurumu noglušīju. :gigigi: Trubiņu, kas aizgāja uz tukšgaitas regulatoru, atstāju turpat. Cik tas ir pareizi? :hahaha:

Tagad aizdomājos, ka nopērkamie oil catch tanki ir ar filtru un vienkārši, laikam, ielikti starpā tai resnajai šļaukai. :rolleyes:
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
tu jau reali ari pats visu pateici, mazaa trubinja ir kartera vent brivgaitaa, lielaa kartera vent darbibaa. kamer drosele ciet, tikmer vent notiek caur mazo trubinju.
jaa oil catch stradaa kaa filtrs, ik pa laikam jaiztira. liec otru galu atpakal pie gofras
...
Profila bilde
kri
Ziņojumi: 176
Pievienojies: 03 Sep 2013, 12:12
M50B25

Brīžiem, pirmo reizi no rīta pielaižot dzinējs noraustās, it kā kāds pods nestrādātu un noslāpst. Laižot ar otro reizi iet kā pulkstenis. Auksts iet ļoti labi, silts jūtami sliktāk. Silts brīžiem braucot uz maziem apgriezieniem sāk raustīties (tāpat kā, kad strauji atcērt sajūgu), pēc 2000RPK raustīšanās beidzas.

Kļūdu nav.

Uz ko skatīties? Patēriņš it kā normāls. Sveces nomainīju, labāk nepalika.