Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 89
- chevron_right
Padomā pats, kas notiek , ja asi "aizliek garām" vienā vai otrā dozējošās šaibas pusē.krods rakstīja:Ja netrāpītu,tad motors būtu raznosā :)gan jau abas kreisās rokas nevarat pada4u uzlikt :)
Es tak neiešu karot ar tevi!krods rakstīja:bulshits,nekas nav vēlu!un arī ja uzliks uz max agru,tad ieguvums būs minimāls ir risinājums,pirms darbināšanas spaini ar aukstu ūdeni uzliet,vai maukt 2t eļļu bākā bet tas nav nopietni!kristaps90 rakstīja:Pirms sāc domāt par plunžeri, no sākuma aizbrauc uz kādu labu servi un lai tev tur pieslēdz pie kompja!Saulins rakstīja:Labas dienas
Nevar saprast kas pa vainu.
Auto 325 td 94g. Problēma ka auksts lec bez problemām, kā arī kad tikko noslēpāts arī kamēr nav paspējis nedaudz padzist. Kā ir padzisis tā sākās, ka nevar piestartēt, sāk zāģēt un tad tik lec un dažreiz tā grūtāk. Kas varētu būt pa vainu ?
Gan jau aizdedzes moments d***ā.
Manam tdsam bija tādi pat simtomi,ka silts neleca,aizbraucu uz vienu servi,cipa kompī aizdedze +/- ok.
Lai gan nojauta bija ka PLUNŽERS toč nav pie vainas,jo pirms motorus mainīju,leca labi.
Pēc laika satiku labu speciālistu ,pieslēdzām pie kompja,aizdedze kaut kur bagāžniekā!
Čalis ar monķeni pieregulēja sūkņa leņķi +sūkņa galvu un leca kā suns pie kājas!
Vienīgais ko es gribu teikt,kad ir arī citi iespējami faktori kas varētu būt pie vainas,jo bez plunžera dilst arī ķēdes,kuras stiepjas un caur to izmainās aizdedze.
P.S. es vel neko neteiktu ja tā plunžera maiņa neko nemaksātu,tāpēc iesaku no sākuma iziet cauri diagnostikām,kas tomēr ir salīdzinošas kapeikas.
nav jākaro:) protams ja līkro4i ir mainījušu,vai regulējuši sūkni,tad vis var būt :) bet ja nekas nav darīts tad tas ir plinzhers,jo ja tā nebūtu defultā tdsu problēma tad es klusētu!
P.s ja ir aizdedze par agra,pai vēla,to tak var redzēt pēc dzinēja darbības!
P.s divi,te bij teikts ka noslāpē un atkal darbina pēc neilga brīža tad vir ioki,lec labi,bet kā pastāv ilgāk tā jāzāģē(tā ir tīri plunzhera vaina)jo ja būtu aizdedze,tad ar laika periodu nebūtu nekāda sakara :)
P.s ja ir aizdedze par agra,pai vēla,to tak var redzēt pēc dzinēja darbības!
P.s divi,te bij teikts ka noslāpē un atkal darbina pēc neilga brīža tad vir ioki,lec labi,bet kā pastāv ilgāk tā jāzāģē(tā ir tīri plunzhera vaina)jo ja būtu aizdedze,tad ar laika periodu nebūtu nekāda sakara :)
Man tieši tā pat bija,kad siltu noslāpē un uzreiz darbina atkal, lec labi,pastāv kādas 20min. jāzāģē,arī varētu domāt ka plunžers vainīgs - bet plunžers tomēr nebija vainīgs.
Bet nu īstenībā, šis viss ir kā tāds nekad nebeidzošais stāst,jo cilvēki kuriem ir problēma ar auto,kaut vai šajā pat topikā par dīzeļiem,slinkums ir izlasīt no sākuma,vieglāk ir pajautāt par jaunu un atkal tēma trīs lapām - kam tas vajadzīgs!
Bet nu īstenībā, šis viss ir kā tāds nekad nebeidzošais stāst,jo cilvēki kuriem ir problēma ar auto,kaut vai šajā pat topikā par dīzeļiem,slinkums ir izlasīt no sākuma,vieglāk ir pajautāt par jaunu un atkal tēma trīs lapām - kam tas vajadzīgs!
Paldies, vienkārši pirmā pieredze ar dīzeli, un vispār ar BMWkrods rakstīja:NU BEIDZ!IZDILIS AUgSTSPIEDIENA SŪKŅA PLUNDŽERIS! punkts un aamen
taa tad probleema ar 2.5tds, silts lec labi, bet kaa staaveejis vairaak par 3h jaazaagjee lai pielaistu.. un tas ir meatkariigi vai -20 vai -2, kas varetu buut?
Kvēlsveces pārbaudi vai sildās, jo siltam viņas neslēdzas iekšāmrkashell rakstīja:taa tad probleema ar 2.5tds, silts lec labi, bet kaa staaveejis vairaak par 3h jaazaagjee lai pielaistu.. un tas ir meatkariigi vai -20 vai -2, kas varetu buut?
Churchill rakstīja:Aķis, sūķņa problēma.
Visdrīzāk aķis.
nee, nee lai ienaak kaads dizelj guruu un pastaasta kas vareetu buut vainiiti nolaapiitajam diizelimChurchill rakstīja:Aķis, sūķņa problēma.
Visdrīzāk aķis.
leeta saljarka, no viss biezhaak statoila?
akjis griezh labi un neizraada nogurumu :)
labaak lai runaa kas ir saskaaries ar tadu problemu, aizmirsu pieminet, ka pirmaja bridi taa kaa ierucas un atkal jaazaagjee, bet tikliidz auto ir darba temperatuuraa, vai kautvai paruucis 5min, tad arii peec h lec ideaali..
akjis griezh labi un neizraada nogurumu :)
labaak lai runaa kas ir saskaaries ar tadu problemu, aizmirsu pieminet, ka pirmaja bridi taa kaa ierucas un atkal jaazaagjee, bet tikliidz auto ir darba temperatuuraa, vai kautvai paruucis 5min, tad arii peec h lec ideaali..
Bubulīši nav trubiņā pirms sūkņa ?
Jums nu gan idejas tauta..aš kauns lasīt. Cilvēks raxta ka jāzāģē, tātad aķis griež
Ieteiktu sākt ar kvēlsveču pārbaudi, ņemot vērā, ka saki, ka silts lec normāli.
Kāds ir intervāls, piemēram siltam, ja esi uzsildījis līdz darba temp. un pēc tam pēc kkādas stundas laid klāt, tad lec ok.?
Ieteiktu sākt ar kvēlsveču pārbaudi, ņemot vērā, ka saki, ka silts lec normāli.
Kāds ir intervāls, piemēram siltam, ja esi uzsildījis līdz darba temp. un pēc tam pēc kkādas stundas laid klāt, tad lec ok.?
nav chekots, uz augstspiediena suukni teemee?Rons rakstīja:Bubulīši nav trubiņā pirms sūkņa ?
Nē, viņš tēmē uz gaisu sistēmā..
poweredbygirts rakstīja:Jums nu gan idejas tauta..aš kauns lasīt. Cilvēks raxta ka jāzāģē, tātad aķis griež
Ieteiktu sākt ar kvēlsveču pārbaudi, ņemot vērā, ka saki, ka silts lec normāli.
Kāds ir intervāls, piemēram siltam, ja esi uzsildījis līdz darba temp. un pēc tam pēc kkādas stundas laid klāt, tad lec ok.?
nu jaa, kaa jau raxtiiju, kaut peec h, kaa suns pie kaajas..
Apskates vai kaut kur nesulojas soļķis un kā Rons saka apskaties vai nav burbulīši tājā gaišajā trubiņā kas no filtra uz augstspeden sūkni iet ,domātu kad kaut kur piesūc gaisu,esmu saskāries ar to pašu.
no kurienes var rasties burbuliishi sisteema, ja bakaa ir pietiekami daudz degviela?
mrkashell rakstīja:poweredbygirts rakstīja:Jums nu gan idejas tauta..aš kauns lasīt. Cilvēks raxta ka jāzāģē, tātad aķis griež
Ieteiktu sākt ar kvēlsveču pārbaudi, ņemot vērā, ka saki, ka silts lec normāli.
Kāds ir intervāls, piemēram siltam, ja esi uzsildījis līdz darba temp. un pēc tam pēc kkādas stundas laid klāt, tad lec ok.?
nu jaa, kaa jau raxtiiju, kaut peec h, kaa suns pie kaajas..
Tad sāc ar kvēlsvecēm.. ja kvēlsveces visas ejošas, tad pārbaudi vai pienāk strāva ieslēdzot aizdedzi, aukstam (galīgi aukstam). Tālāk jau seko relejs, talak temp. da4iks moš melo u.t.t.
Pārliecinies par kvēlsvecēm sākumā, tad domāsim tālāk..
tad siltam arii nebuutu jaabuut tadai pashai problemai? ja jau gaisa burbulishi, pie silta dzineja vinjiem nebuutu japazuud..kristaps90 rakstīja:Apskates vai kaut kur nesulojas soļķis un kā Rons saka apskaties vai nav burbulīši tājā gaišajā trubiņā kas no filtra uz augstspeden sūkni iet ,domātu kad kaut kur piesūc gaisu,esmu saskāries ar to pašu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 89
- chevron_right