Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

Profila bilde
kmartiiiini
Ziņojumi: 284
Pievienojies: 13 Dec 2012, 18:56
Braucu ar: v8 e38, e36
Atrašanās vieta: Riiga
man tada pati probleema.
Bet jaucot aaraa sajuga cilindram (pie pedaalja) visu nepiecieshamo, atradu kur man pazuud tosols..
pie kaajaam kad apaksheejo plastmasaas abshivku nonjemot ir balts bacoks (labajaa pusee) kur cirkulee tosols pie peckas, bacoks liekas ta ka kopaa no divaam daljaam. motoru uzsildiiju liidz darba temperatuurai un man tek no taa bacoka savienojuma shuveem. nav sanaacis veel laiks sataisiit, taakaa nezinnu vai ar sho buus probleema atrisinaata. bet meigjinaat var. dzeki teica ka esot speciaala pasta/liime (vairaaki varianti), ar kuru var vnk aizsmeereet to shuvi, pasta/liime turot mitrumu.
ta ka vari sev arii paskatiities, varbuut tur tev arii pazuud tosols. ;)
M.K.
Profila bilde
Paramount
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 30 Okt 2012, 15:39
Braucu ar: 320 sedanu
O, paldies par padomu! :super:
druumais
Ziņojumi: 48
Pievienojies: 07 Okt 2012, 15:24
Man arii tieshi tajaa pashaa vietaa suucaas tosols un kraajas zem griidas apshivkas. Pabaazhot roku zem griidas apshuvuma uzreiz juutams ka visa shvamme slapja bet nav sasalusi pat pie -20. Ja brauc ar aizveertu pechku tad tosols nezuud vispaar. Man liekaas ka tur vajag aardiit nost visu paneli lai tiktu kautcik klaat pechkai. Varbuut kaads var ieteikt citu variantu?? Un vai taas plastmasas detaljas ir nopeerkamas atsevisskki??
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 
Gribēju pajautāt vēlreiz par 100x izrunātu tēmu - ja pilsētā un uz vietas stāvot temperatūra ir normāla, bet braucot pa šoseju noslīdz krietni zem normas + auto silst samērā lēni, jāmaina termostats, ne?
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
jap, iesprudis atvertaa pozicijaa, respektivi cirkulacija notiek pa lielo loku
...
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 
pirms divām dienām saskāros tieši ar šo pašu problēmu. :lol:
Profila bilde
Raimis_
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 13 Mar 2013, 21:21
Braucu ar: 320i
Man otrādi- braucot silti, bet pie luksofora nāk vēss gaiss. Ja salst rokas, jāgāzē.
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 
Apskaties tosola/atifriiza liimeni,varbuut vajag pieliet. vai arii ja nesen esi kaut ko darijis dzeseesanas sisteemaa,ir sakraajies kaads gaisa burbulis pirms peckas.
Profila bilde
irdekoratiivais
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Nov 2011, 10:59
Jautājums.

Sanāca neliela šaize ar dzesēšanas šķidrumiem. Bet visu veiksmīgi sadarījām, atgaisojām utt. Ar opi nebija vienprātība, un radās jautājums par to trubu siltumu, kas nāk no radiatora. Vai motoram uzsilstot līdz darba temperatūrai, abām trubām, kas nāk no radiatora būtu jābūt aptuveni vienādi siltām? Ir tā, ka augšējā truba (kas atrodas vadītāja pusē) ir manāmi silta, bet otra apakšējā (pasažiera puses), praktiski vispār nav silta, vai pēc garāka gabala pabraukšanas, tikai minimāli. Varbūt tomēr tas liecina, ka kaut kas nav tā kā vajag un dzesēšana īsti nenotiek pa lielo loku? Zvanījām uz servisu, tur vīri teica, ka tas esot normāli, un ka ventilators "paspēj" to trubu atdzesēt, bet tomēr gribētos dzirdēt pieredzējušāku cilvēku viedokli par šo lietu.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Tas ir normāli, ka lielā loka truba ir vēsāka. Sagaidi vasaru, tad arī tā truba būs karsta :gigigi:
Profila bilde
irdekoratiivais
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Nov 2011, 10:59
Oki doki. Tagad vismaz ir pārliecība, ka viss šeptēsies kā nākas. cheers!
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
apaksejaa truba vienmer bus vesaka, jo pa to ieplust dzinejaa atdzesetais skidrums ko radiators atdzesejis, (nevis ventilators dzesee trubu) bet pa augsejo izplust no dzineja uzkarsusais dzeses skidrums
...
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 
Sekojoša problēma ar m52b28:
Stāvot uz vietas un braucot dinamiskāk temperatūra ir normāla, bet braucot pa šoseju dzinējs atdziest krietni zem normas. + auto uzsilst samērā lēni.

Termostats?
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Jap.
Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 502
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44
Tak 6 cilindrieniekam radiatora ventilators skrūvējas nost pa pulkteni (pa labi) stāvot pie motortelpas. Kāpēc man nu nekādi nenāk vaļā? Turot ūdens pumpi pat salocīju skrūvgriezni :rolleyes: KO es daru ne tā? Idejas?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
šāds rīks (rasējumu liekas ka tepat forumā varēja atrast) vai ass sitiens ar āmuru pa atslēgu. Bezizejas situācijā palīdz ar garu zubilu atsist pa uzgriežņa šķautnēm (protams, tas nav labi ūdenssūknim, bet rezultāts būs sasniegts)
Attēls
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 502
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44
Es jau nofiksēt ūdens sūkni varu. Bet tā skrūve tik stipri ieēdusies, ka ne pa kam nenāk vaļā. Cik viņai stipri tur jābūt pieskrūvētai? Mēģināšu ar kādu WD-40 varbūt sapūst. Rakstīju, jo mazums ir kāds knifiņš ko palaidis garām esmu.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Muftu neviens pēc noteiktiem spēkiem nepievelkt. Parasti iedod vinu mini sitienu un aizmirst. Bet, lai dabūtu vaļā, jā, mēģini uzlikt atslēgu un ar āmuru uzsist.
Profila bilde
aarchijs
Ziņojumi: 1441
Pievienojies: 13 Jan 2012, 17:33
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Madona/UK
Reputācija: 5
 
sveiki, lieta sekojoša:
bmw 318 tourings ar m43b18 dzinēju, braucām no lv uz UK un vācijā uz bāņa sastrēgumā uzkāpa temperatūra un izspieda visu tosolu ārā(pārplīsa tas bacoks kurā lej ūdeni iekšā jo kaut kāds lohs iepriekš viņu ir bijis līmejis) un tad kaut kā nobraucām malā un tikām piestātnē, vēl vācijā sanāca braukt kādus 5km bez ūdens un tad mēs izņēmām termostatu un kaut kā sataisījām lai varētu tikt līdz UK(tālāk vairs bez ūdens nebraucām un sanāca bez ūdens pabraukt tikai kādus 5-7km vācijā jo kā nekā no bāņa ta nost vajadzēja tikt)

tagad ir ta ka UK mēs nopirkām to bacoku un visu salikām un atklājām to ka termomufta ir beigta jo pie darba temperatūras viņa neieslēdzas, tik kā jau tiko pielaistam motoram lēnītēm griežas tas ventilators un var vinu apstādināt ar roku pieskaroties.
TAD mēs to muftu noņēmām un sataisijām tā lai viņa būtu nobloķējusies, un tagad pa pilsētu braucot ar visu nobloķējušo termomuftu un bez termostata temperatūra turās uz kādiem laikam 70 grādiem bet kad brauc virs 70km/h tad temperatūra ceļās augšā un pat sāk degt sarkanā gaismiņa(Pēc visa vispār temperatūrai daudz nevajadzētu celties bez termostata)

ūdens sūknis liekas ka darbojas jo uzdodot gāzi tad ūdens cirkulē.

vai kāds var pateikt kas varētu bū par vainu?
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Ieliec strādājošu termostatu un visam vajadzētu būt OK, ja galvas blīve nav jau izpūsta dēļ vārīšanās.
Attēls