Nixon lowdaily
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 32
- chevron_right
Ļoti ceru ka tu arī akb pārnesīsi uz aizmuguri, tad viss būs perfekti :)
Ar izplūdi kas būs, stock vai kkādi upgreidi?
Ar izplūdi kas būs, stock vai kkādi upgreidi?
Lasīt vajag, AF! Par aķi jau 2x teikts iepriekšējā lapā. Protams, ka būs bagāžniekā. Tāpat arī vēl jāpiemetina kronšteini gaisa filtra kastei. Darīt var daudzko vēl atrast.
Un izplūde būs no 2.0 ar 2x liesmu slāpētājiem katalizatora vietā un galā 2.8 bundulis.
Un izplūde būs no 2.0 ar 2x liesmu slāpētājiem katalizatora vietā un galā 2.8 bundulis.
Malacis, nixon, tev ir labākie topiki
A sory, daudz tur visa kā sarakstīts , palaidu garām.
man domāt ka izspiedējgultnis nav pareizi uzlikts, vai dakša neturās otrā galā.... jo ja līdz galam spiežot dakša metas kurvī... nekas baigi cits nevarētu būt...Nixon rakstīja: ↑18 Feb 2018, 08:54 Ar sajūgu tik joki kautkādi, baigi nočakarējos ar atgaisošanu, nesanāca. Beigās noskrūvēju no kārbas nost un ar roku spaidot štoku, kautkas parādījās un kautko arī vismaz varēja pagaisot, bet vienalga pedālis dikti mīksts, lai gan, sajūgs izspiežas. Un līdz pašam galam izspiežot, dīvaina skaņa parādās. Uzliku pedālim mazu atduri.
Izspiedējs jauns, kurvis un spararats M50 vienmasas, sajūga disks no 325tds un izspiedējcilindrs arī no tds. Kautkas neiet kopā vai vienkārši pusbeigts izspiedējs?
atdure sajūga dakšai sadilusiROYALTY rakstīja: ↑18 Feb 2018, 13:07man domāt ka izspiedējgultnis nav pareizi uzlikts, vai dakša neturās otrā galā.... jo ja līdz galam spiežot dakša metas kurvī... nekas baigi cits nevarētu būt...Nixon rakstīja: ↑18 Feb 2018, 08:54 Ar sajūgu tik joki kautkādi, baigi nočakarējos ar atgaisošanu, nesanāca. Beigās noskrūvēju no kārbas nost un ar roku spaidot štoku, kautkas parādījās un kautko arī vismaz varēja pagaisot, bet vienalga pedālis dikti mīksts, lai gan, sajūgs izspiežas. Un līdz pašam galam izspiežot, dīvaina skaņa parādās. Uzliku pedālim mazu atduri.
Izspiedējs jauns, kurvis un spararats M50 vienmasas, sajūga disks no 325tds un izspiedējcilindrs arī no tds. Kautkas neiet kopā vai vienkārši pusbeigts izspiedējs?
ja sajugs spiežas un neslid varbut paprove cilindriti uzlikt uz speiseriem(daži mm) ir redzets dažados gadijumos kad ar spararatu mahine tad vajag attalumu piekoriget.
Vispār jāsalīdzina arī paša cilindrīša štoka garumi.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kapēc M50B20? Nau takā par mazu?
dabūja praktiski par brīvu, tāpēc
Īsti nesaprotu to pontošanos, kam lielāks dzinēja tilpums... Saprotu džekus, kuri pielieto to tilpumu un jaudu, jā, no offense. Bet tie, kas griež saulītes stajankās, tak, ar 1.6 arī var uzkūpināt.
Pienāks laiks, iecelšu citu dzinēju, kam ir tas “pareizais” tilpums. Pagaidām nevaru atļauties tos 500-600€ iegrūst dzinējā, tapēc jāiztiek ar to, kas ir.
Bez tam, ar 2.0 arī ir sanācis pagāzt tā, kā cits ar 2.8 nevar.
Pa tēmai: par cik pagaidu variantā bija uzlikta laba 2.8 izplūde, kuru aizņēmos no lietotāja 540i, tad beidzot pārtaisīju arī savu 2.0 izplūdi.
Šāda bija virsū Kautkāds Supersport bundulis. Ļoti patīkams tonis.
Lūk stock M50B20 izplūde Ar katalizatoriem virsū likt negribēju, tapēc tie aizvākti un vietā ielikti divi liesmu slāpētāji, lai nav tukšo konservbundžu skaņa Gala bundulis no 2.8
Skaņu gan biju iztēlojies nedaudz mierīgāku, bet laikam jau, ka ir ok.
Skan kā jau vairums E36
Patēriņš gan īsti neuzlabojās, uzliekot zondi. Sāku domāt, vai tiešām viss darbojas kā nākas.
Pienāks laiks, iecelšu citu dzinēju, kam ir tas “pareizais” tilpums. Pagaidām nevaru atļauties tos 500-600€ iegrūst dzinējā, tapēc jāiztiek ar to, kas ir.
Bez tam, ar 2.0 arī ir sanācis pagāzt tā, kā cits ar 2.8 nevar.
Slēpts saturs: Parādīt
Pa tēmai: par cik pagaidu variantā bija uzlikta laba 2.8 izplūde, kuru aizņēmos no lietotāja 540i, tad beidzot pārtaisīju arī savu 2.0 izplūdi.
Šāda bija virsū Kautkāds Supersport bundulis. Ļoti patīkams tonis.
Lūk stock M50B20 izplūde Ar katalizatoriem virsū likt negribēju, tapēc tie aizvākti un vietā ielikti divi liesmu slāpētāji, lai nav tukšo konservbundžu skaņa Gala bundulis no 2.8
Skaņu gan biju iztēlojies nedaudz mierīgāku, bet laikam jau, ka ir ok.
Skan kā jau vairums E36
Patēriņš gan īsti neuzlabojās, uzliekot zondi. Sāku domāt, vai tiešām viss darbojas kā nākas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
2.0 nau īpaši ekonomisks vismaz iekš e39
Soseja 10-12l pilsētu pat negribu rēķināt
Soseja 10-12l pilsētu pat negribu rēķināt
Neiet runa par kautkādu E39. Ex 2.0, kam pat bezvanosa vadība bija virsū, saregulētas sadalenes utt, ekonometrs pa šoseju uz 100km/h braucot rādīja ne vairāk par 8l/100km. Šim ne mazāk par 12l/100km. Kautkas tomēr nav kā vajag.
Prieks 2.0 10-12l standarta patēriņš.
Čomam sedans m50b20 12l ed
Kupeja ar m52b20 10-11l soseja
Tev zonde vispār ir dzīva? Brīžiem tā mēdz trikus taisīt
Čomam sedans m50b20 12l ed
Kupeja ar m52b20 10-11l soseja
Tev zonde vispār ir dzīva? Brīžiem tā mēdz trikus taisīt
Zonde dzīva. Edijam tam dzinējam bija ļoti draudzīgs patēriņš un tie nebija 12l/100km.
Man bija tā kā zonde kļūdu nemeta bet lēnām mira nost un skala gāja ārpus robežām . Tanī brīdī patēriņš apmeram par 2l bija uz augšu uzkapis
Nezinu par jūsu B20 mērījumiem. man M52B25 ar M50 ieplūdi un jaunām blīvēm, visu strādājošu izņemot 1 no zondēm - pilsētā ap 12L braucot, kad nekad nenonāk RPM zem 2k, lietus gadījumā tika likts slīpi, regulāri redzēja 6k RPM, bremzēšana vienmēr ar downshiftošanu. Nez. Liekas diezgan ekonomiski, ja tagad ar visiem veseliem devējiem, bet piesūcot gaisu kkur M52B20 ar 20L spēj nobraukt 120-130km
Edit:
ja ekonometrs rāda nepareizi, tad jau pārlejas, ne?
Edit:
ja ekonometrs rāda nepareizi, tad jau pārlejas, ne?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Next upgrade: par cik, ieceļot smago M50, ar tiem pašiem amjiem un sēdinātajām atsperēm, kas bija uz IS, purns palika vismaz par 1cm zemāks... Atvelkot pa nelīdzenu ceļu, pa bedrēm tā labi iesēdās purns un jau norāvu lūpu. Sapratu, ka priekšu vajag mazliet augstāku un stingrāku. Dabūtas mazlietotas koilas ar atsaišu vietām.
Bija izvēle starp 25.5mm stabilizatora stieni un 24mm un, protams, ka izvēlējos 24mm, lai mazāks understeers. Pie reizes jaunas garās TRW atsaites.
Bija izvēle starp 25.5mm stabilizatora stieni un 24mm un, protams, ka izvēlējos 24mm, lai mazāks understeers. Pie reizes jaunas garās TRW atsaites.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Varbūt aukstais laiks vainojams pie patēriņa?
Garās atsaites var just atšķirību no īsajām
Garās atsaites var just atšķirību no īsajām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 32
- chevron_right