dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- …
- 350
- chevron_right
ar 3pa slapju un 2pa sausu ir no inerces protams, bet ar 2 pa slapju var ar jaudu speleties. Nav lisaki, r15 195/55 normalas riepas, iepriekš ari bija toyo tr1 lietus riepas un ar tam ari vareju, tik bik švakak bija tacu sobrid pa sausu sametot ja ir istias lenkis var ieiet velviena likuma un atrums nepazud un nenogurst, iepreikš gura pirms bija uzlikti tie landkruizera amiši.GM-747 rakstīja:ar plikam riepam vel varbuut bet ar normalam izklausas pec pasakas ... jo ar visiem tiem mazmotoriem var tipa slipeet tikai ar iemetienu un slid ta masina no inerces nevis no jaudas
+m3 man ar bija iška ļoti labi vēlpietam gāja, otrais uz slapja mierīgi ar inerci slīpi līkumos metās,trešais gura nost,uz sausa asavalta otrais gura burnautā nostGM-747 rakstīja:ar plikam riepam vel varbuut bet ar normalam izklausas pec pasakas ... jo ar visiem tiem mazmotoriem var tipa slipeet tikai ar iemetienu un slid ta masina no inerces nevis no jaudas
Sveiki!
Mana problēma ir tāda , ka tikko pielaistai mašīnai viss ok , bet pabrauc kādu gabalu līdz nākošajam krustojumam , vai luksaforam , sākās problēmas , jo izņemot no ātruma un atstājot tukšgaitā sāk lēkāt apgrizieni , un tā amplitūda ir tāda , ka tikai līdz 1000 apgrieziniem un ne augstāk , piedevām ir arī slāpšana nost , pēdējās pāris dienas , bez slāpšanas nost neiztikt . Tātad , nav ne mazākās nojausmas , kas varētu būt pie vainas , varbūt ir kādi ieteikumi , kas pie vainas vai kā to novērst ?
Pat nobraucot vairākus km , pie liela ātruma nekas nemainās , jo agrāk bija , kas līdzīgs , bet ne tik bieži , un kad tika nobraukts lielāks gabals viss pēc tam itkā bija ok , vismaz tajā pašā dienā.
Varbūt kādam ir bijis , kas līdzīgs ???
Paldies jau iepriekš :)
Mana problēma ir tāda , ka tikko pielaistai mašīnai viss ok , bet pabrauc kādu gabalu līdz nākošajam krustojumam , vai luksaforam , sākās problēmas , jo izņemot no ātruma un atstājot tukšgaitā sāk lēkāt apgrizieni , un tā amplitūda ir tāda , ka tikai līdz 1000 apgrieziniem un ne augstāk , piedevām ir arī slāpšana nost , pēdējās pāris dienas , bez slāpšanas nost neiztikt . Tātad , nav ne mazākās nojausmas , kas varētu būt pie vainas , varbūt ir kādi ieteikumi , kas pie vainas vai kā to novērst ?
Pat nobraucot vairākus km , pie liela ātruma nekas nemainās , jo agrāk bija , kas līdzīgs , bet ne tik bieži , un kad tika nobraukts lielāks gabals viss pēc tam itkā bija ok , vismaz tajā pašā dienā.
Varbūt kādam ir bijis , kas līdzīgs ???
Paldies jau iepriekš :)
sveiks sac ar gaisas masas meritaju tad klokvarpstas deveji - rekomendeju braukt uz diagnostiku - ta sanaks daudz letak :)halle14 rakstīja:Sveiki!
Mana problēma ir tāda , ka tikko pielaistai mašīnai viss ok , bet pabrauc kādu gabalu līdz nākošajam krustojumam , vai luksaforam , sākās problēmas , jo izņemot no ātruma un atstājot tukšgaitā sāk lēkāt apgrizieni , un tā amplitūda ir tāda , ka tikai līdz 1000 apgrieziniem un ne augstāk , piedevām ir arī slāpšana nost , pēdējās pāris dienas , bez slāpšanas nost neiztikt . Tātad , nav ne mazākās nojausmas , kas varētu būt pie vainas , varbūt ir kādi ieteikumi , kas pie vainas vai kā to novērst ?
Pat nobraucot vairākus km , pie liela ātruma nekas nemainās , jo agrāk bija , kas līdzīgs , bet ne tik bieži , un kad tika nobraukts lielāks gabals viss pēc tam itkā bija ok , vismaz tajā pašā dienā.
Varbūt kādam ir bijis , kas līdzīgs ???
Paldies jau iepriekš :)
Paskaties vai nav caurshalle14 rakstīja:Sveiki!
Mana problēma ir tāda , ka tikko pielaistai mašīnai viss ok , bet pabrauc kādu gabalu līdz nākošajam krustojumam , vai luksaforam , sākās problēmas , jo izņemot no ātruma un atstājot tukšgaitā sāk lēkāt apgrizieni , un tā amplitūda ir tāda , ka tikai līdz 1000 apgrieziniem un ne augstāk , piedevām ir arī slāpšana nost , pēdējās pāris dienas , bez slāpšanas nost neiztikt . Tātad , nav ne mazākās nojausmas , kas varētu būt pie vainas , varbūt ir kādi ieteikumi , kas pie vainas vai kā to novērst ?
Pat nobraucot vairākus km , pie liela ātruma nekas nemainās , jo agrāk bija , kas līdzīgs , bet ne tik bieži , un kad tika nobraukts lielāks gabals viss pēc tam itkā bija ok , vismaz tajā pašā dienā.
Varbūt kādam ir bijis , kas līdzīgs ???
Paldies jau iepriekš :)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Man bija tas pats, gaisa gofra bija tādi caurumi bet nu ja tur nav vaina, tiešām izdevīgāk ir aizdzīt uz diagnostikuEdža rakstīja:Paskaties vai nav caurshalle14 rakstīja:Sveiki!
Mana problēma ir tāda , ka tikko pielaistai mašīnai viss ok , bet pabrauc kādu gabalu līdz nākošajam krustojumam , vai luksaforam , sākās problēmas , jo izņemot no ātruma un atstājot tukšgaitā sāk lēkāt apgrizieni , un tā amplitūda ir tāda , ka tikai līdz 1000 apgrieziniem un ne augstāk , piedevām ir arī slāpšana nost , pēdējās pāris dienas , bez slāpšanas nost neiztikt . Tātad , nav ne mazākās nojausmas , kas varētu būt pie vainas , varbūt ir kādi ieteikumi , kas pie vainas vai kā to novērst ?
Pat nobraucot vairākus km , pie liela ātruma nekas nemainās , jo agrāk bija , kas līdzīgs , bet ne tik bieži , un kad tika nobraukts lielāks gabals viss pēc tam itkā bija ok , vismaz tajā pašā dienā.
Varbūt kādam ir bijis , kas līdzīgs ???
Paldies jau iepriekš :)
O, paldies , ir vismaz ar ko tagad sākt :) Ā un ir tā , ka jo straujāk bremzē no lielāka ātruma , jo tā apgrizienu lēkāšana ir daudz lielāka , bet tas ir tikai tad kad ir tukšgaitā , liekas jau smieklīgi , ja tas varētu būt tikai dēļ gofrasGaraisss rakstīja:Man bija tas pats, gaisa gofra bija tādi caurumi bet nu ja tur nav vaina, tiešām izdevīgāk ir aizdzīt uz diagnostikuEdža rakstīja:Paskaties vai nav caurshalle14 rakstīja:Sveiki!
Mana problēma ir tāda , ka tikko pielaistai mašīnai viss ok , bet pabrauc kādu gabalu līdz nākošajam krustojumam , vai luksaforam , sākās problēmas , jo izņemot no ātruma un atstājot tukšgaitā sāk lēkāt apgrizieni , un tā amplitūda ir tāda , ka tikai līdz 1000 apgrieziniem un ne augstāk , piedevām ir arī slāpšana nost , pēdējās pāris dienas , bez slāpšanas nost neiztikt . Tātad , nav ne mazākās nojausmas , kas varētu būt pie vainas , varbūt ir kādi ieteikumi , kas pie vainas vai kā to novērst ?
Pat nobraucot vairākus km , pie liela ātruma nekas nemainās , jo agrāk bija , kas līdzīgs , bet ne tik bieži , un kad tika nobraukts lielāks gabals viss pēc tam itkā bija ok , vismaz tajā pašā dienā.
Varbūt kādam ir bijis , kas līdzīgs ???
Paldies jau iepriekš :)
jaa apskaties kas tev ar gofru, ja gofrai viss ok tad tev lambdas zonde beigta (naak izputejaa aiz bikses ar 4iem vadiem, ja gadijumaa nezini kur vinju mekleet) man chomam bija tieshi taadi pashi simptomi kaa tu aprakstiji deelj zondes. ja tu galiigi nevari pabraukt un nau iespeeja aatri nomainiit zondi, tad vienkaarsi vinju atvieno (nonjem shtekeri) apgriezienu leekashana un slaapshana krustojumos pazudiis un viss ies normaali (atvienojot shtekeri vareesi paarliecinaaties par vinjas darbiibu, ja apgr. leekashana pazuud tad 100% ka zondei kapi). un ja zondes vaina tad nomaini to, neaizmirsti par vinju, kaa dazhi to dara atvieno un brauc taalaak paaris gadus .... ja vinja nebuutu vajadziiga tad fricis nebuutu vinju tur licis
Ak, Dievs, internet diagnotika augstākajā līmenī beigās čalis būs nomainījis pus auto dēļ saplaisājušas vakuuma trubiņas :haha:
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
haah , interesanti , ja jau tādi paši simptomi un tik vienkārši pārbaudīt , tad arī mēģināšu pārbaudīt , paldies :)Agrais rakstīja:jaa apskaties kas tev ar gofru, ja gofrai viss ok tad tev lambdas zonde beigta (naak izputejaa aiz bikses ar 4iem vadiem, ja gadijumaa nezini kur vinju mekleet) man chomam bija tieshi taadi pashi simptomi kaa tu aprakstiji deelj zondes. ja tu galiigi nevari pabraukt un nau iespeeja aatri nomainiit zondi, tad vienkaarsi vinju atvieno (nonjem shtekeri) apgriezienu leekashana un slaapshana krustojumos pazudiis un viss ies normaali (atvienojot shtekeri vareesi paarliecinaaties par vinjas darbiibu, ja apgr. leekashana pazuud tad 100% ka zondei kapi). un ja zondes vaina tad nomaini to, neaizmirsti par vinju, kaa dazhi to dara atvieno un brauc taalaak paaris gadus .... ja vinja nebuutu vajadziiga tad fricis nebuutu vinju tur licis
Kāda vaina ? :)he9600 rakstīja:Ak, Dievs, internet diagnotika augstākajā līmenī beigās čalis būs nomainījis pus auto dēļ saplaisājušas vakuuma trubiņas :haha:
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Hello!
Stulbs jautājums, bet cik ilgi var vai nevar braukt ar beigtu stūres pastiprinātāja sūkni?
Stulbs jautājums, bet cik ilgi var vai nevar braukt ar beigtu stūres pastiprinātāja sūkni?
kaapec nomainijis pus auto? es jau vinjam nesaku lai maina tagad zondi, bet vispirms atvieno un paarbauda vai auto gaita un apgriezieni mainaas, jo varbuut nevar tikt uzreiz uz diagnostiku kas protams buutu labaakais variants...he9600 rakstīja:Ak, Dievs, internet diagnotika augstākajā līmenī beigās čalis būs nomainījis pus auto dēļ saplaisājušas vakuuma trubiņas :haha:
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Sveiki tada lieta iepirkts m52b28 bet nav indukcijas spoles no m50b25 der vinas tam 2.8?
m50 vs m52 spolēm ir dažāds skrūvjcaurumu izvietojums, respektīvi neder, ja kkā iemocīt var, tad no elektronikas viedokļa der.
Agrais rakstīja:kaapec nomainijis pus auto? es jau vinjam nesaku lai maina tagad zondi, bet vispirms atvieno un paarbauda vai auto gaita un apgriezieni mainaas, jo varbuut nevar tikt uzreiz uz diagnostiku kas protams buutu labaakais variants...he9600 rakstīja:Ak, Dievs, internet diagnotika augstākajā līmenī beigās čalis būs nomainījis pus auto dēļ saplaisājušas vakuuma trubiņas :haha:
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
99%, ka ar atvienotu zondi būs pamanāmas izmaiņas dzinēja darbībā, bet tas nebūt nenozīmē ka beigta tieši zonde.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
man chomam bija tieshi taadi pashi simptomi interneta diagnostika rulleeAgrais rakstīja:jaa apskaties kas tev ar gofru, ja gofrai viss ok tad tev lambdas zonde beigta (naak izputejaa aiz bikses ar 4iem vadiem, ja gadijumaa nezini kur vinju mekleet) man chomam bija tieshi taadi pashi simptomi kaa tu aprakstiji deelj zondes. ja tu galiigi nevari pabraukt un nau iespeeja aatri nomainiit zondi, tad vienkaarsi vinju atvieno (nonjem shtekeri) apgriezienu leekashana un slaapshana krustojumos pazudiis un viss ies normaali (atvienojot shtekeri vareesi paarliecinaaties par vinjas darbiibu, ja apgr. leekashana pazuud tad 100% ka zondei kapi). un ja zondes vaina tad nomaini to, neaizmirsti par vinju, kaa dazhi to dara atvieno un brauc taalaak paaris gadus .... ja vinja nebuutu vajadziiga tad fricis nebuutu vinju tur licis
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
kas shajaa textaa tik uzjautrinosh??StreetHooligans rakstīja:man chomam bija tieshi taadi pashi simptomi interneta diagnostika rulleeAgrais rakstīja:jaa apskaties kas tev ar gofru, ja gofrai viss ok tad tev lambdas zonde beigta (naak izputejaa aiz bikses ar 4iem vadiem, ja gadijumaa nezini kur vinju mekleet) man chomam bija tieshi taadi pashi simptomi kaa tu aprakstiji deelj zondes. ja tu galiigi nevari pabraukt un nau iespeeja aatri nomainiit zondi, tad vienkaarsi vinju atvieno (nonjem shtekeri) apgriezienu leekashana un slaapshana krustojumos pazudiis un viss ies normaali (atvienojot shtekeri vareesi paarliecinaaties par vinjas darbiibu, ja apgr. leekashana pazuud tad 100% ka zondei kapi). un ja zondes vaina tad nomaini to, neaizmirsti par vinju, kaa dazhi to dara atvieno un brauc taalaak paaris gadus .... ja vinja nebuutu vajadziiga tad fricis nebuutu vinju tur licis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- …
- 350
- chevron_right