dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- …
- 350
- chevron_right
sveiki.
Ko notiek?
bembis ,virs 3500rmp sāk raustīties /tā itkā butu sveces beigtas/ nu tikai ,ja dod pilnu CUKURU. pakāpeniski ceļot nē.
,bet sveces parbaudiju ,labas, GMM tas nav ,jo rmp brīvgaitā nelaksta.
un braucot ar nemainīgu ātrumu arī viss OK
varbūt svečvadi ? ja JĀ ,kā var svečvadus pārbaudīt ?
M42
Ko notiek?
bembis ,virs 3500rmp sāk raustīties /tā itkā butu sveces beigtas/ nu tikai ,ja dod pilnu CUKURU. pakāpeniski ceļot nē.
,bet sveces parbaudiju ,labas, GMM tas nav ,jo rmp brīvgaitā nelaksta.
un braucot ar nemainīgu ātrumu arī viss OK
varbūt svečvadi ? ja JĀ ,kā var svečvadus pārbaudīt ?
M42
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
tas ir M42 man čomam arī raustās,bet tukšgaitā, kad brauc viss ok!Maa rakstīja:sveiki.
Ko notiek?
bembis ,virs 3500rmp sāk raustīties /tā itkā butu sveces beigtas/ nu tikai ,ja dod pilnu CUKURU. pakāpeniski ceļot nē.
,bet sveces parbaudiju ,labas, GMM tas nav ,jo rmp brīvgaitā nelaksta.
un braucot ar nemainīgu ātrumu arī viss OK
varbūt svečvadi ? ja JĀ ,kā var svečvadus pārbaudīt ?
M42
svečvadus parasti pārbauda vizuāli.. un var redzēt kur pārogļojušies dēļ caurumiem izolācijā..
pārējā laikā - skaties kur sūc gaisu klāt
pārējā laikā - skaties kur sūc gaisu klāt
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
pec vārstu vāka blīves maiņas sāka raustites vairāk ,bet pirms tapat raustījās ./maiīju jo viena o sveces blīvēm laida ēļļu cauri.
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
identiska šaize! Kur ir normala diagnostika?
kaspars26 rakstīja:sveiks sac ar gaisas masas meritaju tad klokvarpstas deveji - rekomendeju braukt uz diagnostiku - ta sanaks daudz letak :)halle14 rakstīja:Sveiki!
Mana problēma ir tāda , ka tikko pielaistai mašīnai viss ok , bet pabrauc kādu gabalu līdz nākošajam krustojumam , vai luksaforam , sākās problēmas , jo izņemot no ātruma un atstājot tukšgaitā sāk lēkāt apgrizieni , un tā amplitūda ir tāda , ka tikai līdz 1000 apgrieziniem un ne augstāk , piedevām ir arī slāpšana nost , pēdējās pāris dienas , bez slāpšanas nost neiztikt . Tātad , nav ne mazākās nojausmas , kas varētu būt pie vainas , varbūt ir kādi ieteikumi , kas pie vainas vai kā to novērst ?
Pat nobraucot vairākus km , pie liela ātruma nekas nemainās , jo agrāk bija , kas līdzīgs , bet ne tik bieži , un kad tika nobraukts lielāks gabals viss pēc tam itkā bija ok , vismaz tajā pašā dienā.
Varbūt kādam ir bijis , kas līdzīgs ???
Paldies jau iepriekš :)
M52b28 pec jaudigaku sadalenu uzstadisanas, paradijies troksnis vanosa, un var redzet ka pie 3,5 k apgriezieniem korpus lokas. Kas pa joku?
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Laurikbmw rakstīja:tas ir M42 man čomam arī raustās,bet tukšgaitā, kad brauc viss ok!Maa rakstīja:sveiki.
Ko notiek?
bembis ,virs 3500rmp sāk raustīties /tā itkā butu sveces beigtas/ nu tikai ,ja dod pilnu CUKURU. pakāpeniski ceļot nē.
,bet sveces parbaudiju ,labas, GMM tas nav ,jo rmp brīvgaitā nelaksta.
un braucot ar nemainīgu ātrumu arī viss OK
varbūt svečvadi ? ja JĀ ,kā var svečvadus pārbaudīt ?
M42
Problem SOLVED - jauni svečvadi un aidā
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
kāds lūdzu var paskaidrot kas šis pa agregātu kur ir nolūzis vadiņš.
ķip pieliekot klāt dzinējs rūc zem 1k bet kad atvieno tad 1.2k apgriezieni.
dzinējs neiet man uz maziem apgrizieniem, burbuļo, kad iedod čībā tad iet, un nav izmaiņu pievienojot to sūdu klāt.
gmm tas nav, jo novienojot uzreiz nevienmērīgi sāk strādāt dzinējs.
cik lasu te vienam līdzīga problēma, pārbaudīšu svečvadus, bet man tāpat interesē kas tas pa agregātu kuram nav vadiņš klāt.
paldiess
1.8Is
ķip pieliekot klāt dzinējs rūc zem 1k bet kad atvieno tad 1.2k apgriezieni.
dzinējs neiet man uz maziem apgrizieniem, burbuļo, kad iedod čībā tad iet, un nav izmaiņu pievienojot to sūdu klāt.
gmm tas nav, jo novienojot uzreiz nevienmērīgi sāk strādāt dzinējs.
cik lasu te vienam līdzīga problēma, pārbaudīšu svečvadus, bet man tāpat interesē kas tas pa agregātu kuram nav vadiņš klāt.
paldiess
1.8Is
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tukšgaitas regulators.moofaka rakstīja:kāds lūdzu var paskaidrot kas šis pa agregātu kur ir nolūzis vadiņš.
ķip pieliekot klāt dzinējs rūc zem 1k bet kad atvieno tad 1.2k apgriezieni.
dzinējs neiet man uz maziem apgrizieniem, burbuļo, kad iedod čībā tad iet, un nav izmaiņu pievienojot to sūdu klāt.
gmm tas nav, jo novienojot uzreiz nevienmērīgi sāk strādāt dzinējs.
cik lasu te vienam līdzīga problēma, pārbaudīšu svečvadus, bet man tāpat interesē kas tas pa agregātu kuram nav vadiņš klāt.
paldiess
1.8Is
emcix rakstīja:Tukšgaitas regulators.moofaka rakstīja:kāds lūdzu var paskaidrot kas šis pa agregātu kur ir nolūzis vadiņš.
ķip pieliekot klāt dzinējs rūc zem 1k bet kad atvieno tad 1.2k apgriezieni.
dzinējs neiet man uz maziem apgrizieniem, burbuļo, kad iedod čībā tad iet, un nav izmaiņu pievienojot to sūdu klāt.
gmm tas nav, jo novienojot uzreiz nevienmērīgi sāk strādāt dzinējs.
cik lasu te vienam līdzīga problēma, pārbaudīšu svečvadus, bet man tāpat interesē kas tas pa agregātu kuram nav vadiņš klāt.
paldiess
1.8Is
paldies.
viņš var ietekmēt to ka man sāk auto iet pēc 2k apgriezieniem?
moofaka rakstīja:emcix rakstīja:Tukšgaitas regulators.moofaka rakstīja:kāds lūdzu var paskaidrot kas šis pa agregātu kur ir nolūzis vadiņš.
ķip pieliekot klāt dzinējs rūc zem 1k bet kad atvieno tad 1.2k apgriezieni.
dzinējs neiet man uz maziem apgrizieniem, burbuļo, kad iedod čībā tad iet, un nav izmaiņu pievienojot to sūdu klāt.
gmm tas nav, jo novienojot uzreiz nevienmērīgi sāk strādāt dzinējs.
cik lasu te vienam līdzīga problēma, pārbaudīšu svečvadus, bet man tāpat interesē kas tas pa agregātu kuram nav vadiņš klāt.
paldiess
1.8Is
paldies.
Laikam atradu vainu, izskrūvēju sveces, visas vienā eļļā. :(
Sveiki kads atri nevar pateikti m52 indukcijas spoles atskiras 2.0 2.5 2.8 vai visiem vienadas?
Visiem vienādas. Tik M50 spoles neder uz M52 (uz pārejas M52 der), jo skrūvju caurumu attālumi atšķiras.
Pirms pāris dienām izmaucu ar savu 318i pa lietu un pēc izbraukšanas cauri dziļai peļķei parādījās tāda problēma - kad uzsāku braukt ar pirmo ātrumu, mašīna traki raustās, iemetot otrajā robā raustās mazāk, taču ne sūda neiet, pedāli var spiest līdz galam, taču apgriezieni ceļas ļoti lēni, pēc 2k aiziet normāli, ar trešo līdzīgi. Tad izdarbināju un pielaidu no jauna, viss bija ideāli, bet pēc piecām min atkal atsākās tas murgs un tā visu laiku. šodien jau palika labāk, raustās tikai ar pirmo, bet iemetot otrajā jau ir Ok. Normāli var uzsākt tikai tad, ja iemetot pirmajā dod līdz 3k un neatlaižot līdz galam sajūgu iemet otrajā. Man liekas ka pie vadiem ticis ūdens un kkas uz īso, bet varbūt tikai sakritība. Čoms saka, ka jāmaina motora spilvens. Kas tā varētu būt par kaiti?
Pābaudi štekeri zondei vai tur nav zaļais iemeties un vai netiek slapjums iekšā.
Man ir identiski tieši tāda pati problēma, tikai ar 2.5 motoru, neesmu vel ticis skaidrībā, kas par mēsliemAgris36 rakstīja:Pirms pāris dienām izmaucu ar savu 318i pa lietu un pēc izbraukšanas cauri dziļai peļķei parādījās tāda problēma - kad uzsāku braukt ar pirmo ātrumu, mašīna traki raustās, iemetot otrajā robā raustās mazāk, taču ne sūda neiet, pedāli var spiest līdz galam, taču apgriezieni ceļas ļoti lēni, pēc 2k aiziet normāli, ar trešo līdzīgi. Tad izdarbināju un pielaidu no jauna, viss bija ideāli, bet pēc piecām min atkal atsākās tas murgs un tā visu laiku. šodien jau palika labāk, raustās tikai ar pirmo, bet iemetot otrajā jau ir Ok. Normāli var uzsākt tikai tad, ja iemetot pirmajā dod līdz 3k un neatlaižot līdz galam sajūgu iemet otrajā. Man liekas ka pie vadiem ticis ūdens un kkas uz īso, bet varbūt tikai sakritība. Čoms saka, ka jāmaina motora spilvens. Kas tā varētu būt par kaiti?
Viens no maniem variantiem - Kaut kur dzirksteli sit uz masu, varētu būt kāda pīpīte indukcenei beigta, varbū kāds vads kaut kur bojāts un bliež pa teiksim vārstu vāku, bet to vel neesmu atradis.
Atradu problēmu - caura gaisa kolektora gumija.edzis rakstīja:Man ir identiski tieši tāda pati problēma, tikai ar 2.5 motoru, neesmu vel ticis skaidrībā, kas par mēsliemAgris36 rakstīja:Pirms pāris dienām izmaucu ar savu 318i pa lietu un pēc izbraukšanas cauri dziļai peļķei parādījās tāda problēma - kad uzsāku braukt ar pirmo ātrumu, mašīna traki raustās, iemetot otrajā robā raustās mazāk, taču ne sūda neiet, pedāli var spiest līdz galam, taču apgriezieni ceļas ļoti lēni, pēc 2k aiziet normāli, ar trešo līdzīgi. Tad izdarbināju un pielaidu no jauna, viss bija ideāli, bet pēc piecām min atkal atsākās tas murgs un tā visu laiku. šodien jau palika labāk, raustās tikai ar pirmo, bet iemetot otrajā jau ir Ok. Normāli var uzsākt tikai tad, ja iemetot pirmajā dod līdz 3k un neatlaižot līdz galam sajūgu iemet otrajā. Man liekas ka pie vadiem ticis ūdens un kkas uz īso, bet varbūt tikai sakritība. Čoms saka, ka jāmaina motora spilvens. Kas tā varētu būt par kaiti?
Viens no maniem variantiem - Kaut kur dzirksteli sit uz masu, varētu būt kāda pīpīte indukcenei beigta, varbū kāds vads kaut kur bojāts un bliež pa teiksim vārstu vāku, bet to vel neesmu atradis.
Nu tev laikam tāda vienkāršāka problēma, man ar gofru gan viss ir kārtībā
Gofru salīmēju, nekur nelaiž garām, pabraucu 30min, viss bija ok, tagad atkal atsākās tā problēma nekāpj apgriezieni.edzis rakstīja:Nu tev laikam tāda vienkāršāka problēma, man ar gofru gan viss ir kārtībā
Pamēģināju arī atvienot tukšgaitas štekeri, nekas nemainas.
Bija tieši šī pati vaina arī manam 1.8
Vienkārši kārtīgāk aptin to trubu
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- …
- 350
- chevron_right