dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
thekukanols
Ziņojumi: 749
Pievienojies: 30 Jūn 2011, 18:09
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
Vienkāršāk to gofru nopirkt jaunu, nemaksā viņa tik dārgi

Sent from my GT-S7580 using Tapatalk
Profila bilde
dzhonsons
Ziņojumi: 256
Pievienojies: 27 Jan 2013, 22:07
Braucu ar: E46 Touringu
Atrašanās vieta: Rīga un Ķekava
Reputācija: 1
 
Ja precīzāk, tad ap 20€ :hahaha:
Galvenais, neizmet to pipsiku, tas jaunajai diez vai nāks komplektā.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
20eur būs m50/m52
Priekš m43/m44 viņas ir nedaudz dārgākas, pats savulaik pirku pa 35ls


Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
dzhonsons
Ziņojumi: 256
Pievienojies: 27 Jan 2013, 22:07
Braucu ar: E46 Touringu
Atrašanās vieta: Rīga un Ķekava
Reputācija: 1
 
Piedošanu. Tiešām orientējos pēc m52 cenas. Šinī gadījumā laikam rullis ļozenes būs lētāks, ja svarīgākais ir "lai darbojas" :super:
Profila bilde
essential
Ziņojumi: 160
Pievienojies: 22 Jūn 2014, 12:09
Braucu ar: 318i Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
m43/42 viņa maksā ap 20 eiro
StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…” :D
Profila bilde
AndrejCR
Ziņojumi: 486
Pievienojies: 01 Okt 2013, 09:03
Braucu ar: 325i+325ci+530D
he9600 rakstīja:20eur būs m50/m52
Priekš m43/m44 viņas ir nedaudz dārgākas, pats savulaik pirku pa 35ls


Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2

m50 nopirku jaunu par 12.90eur OEM
M42 15.60 oem :hahaha:

tagad ir tas laiks ka OEM dalas maksa par 5-10 eur dargak neka kaut kads trw vai "lemforder"
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts

PM
Profila bilde
ieska
Ziņojumi: 143
Pievienojies: 26 Mai 2015, 19:08
Braucu ar: 1.6 LPG
Sveiki, vai čips uz 1.8is kko dos? Uz dirsas tas buus juutams?
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Čips ir blefs/neko nedod uz benzīnnieka, ja vien nav turbīna.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
Ka kuram! Man ir čips kurš izsledz zondi, nonem ierobežotaju un kko vel... Tgt gazes pedalis ir daudz atsaucigaks un pateriņš nau mainijies.

Sent from my BLASTER using Tapatalk
Attēls
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 
rus90 rakstīja:Ka kuram! Man ir čips kurš izgriež zondi, nonem ierobežotaju un kko vel... Tgt gazes pedalis ir daudz atsaucigaks un pateriņš nau mainijies.

Sent from my BLASTER using Tapatalk
Jā, man tāpat! Vakar mans gāzes pedālis pat večiņai palīdzēja tikt pāri gājēju pārejai! :lol:
d[-_-]b
Profila bilde
arnis87
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 20 Jan 2014, 19:43
Braucu ar: Compact
Dzinējs m44b19 is
Šodien siltu dzinēju noslāpēju un pēc 10 min iedarbināju un parādījās tāda pretīga svilpojoša, kaucoša skaņa. Biski uzgāzēju un pazuda. Braucu tālāk, atkal pie veikala noslāpēju, piedarbināju un atkal svilpo kā kāds šķivaks būtu izbeidzies. Uzgāzēju- pārgāja. Pēc tam atkal sāka gaudot un nu jau uzgāzēšana nepalīdz, gaudo visu laiku. Un braucot pa šoseju, nedaudz iedodot gāzi, gaudošana pazūd, bet atlaiž gāzi, gaudo tā, ka salonā ausis krīt ciet. Un tā skaņa nāk kautkur no motora priekšpuses. Noņēmu siksnu un pielaidu- gaudo tāpat- tātad ne stūres pastiprinātājs ne ģenerators, ne spriegotājs tas nav. Kloķenei priekšā tur nav kāds gultnis? Kas vēl tas varētu būt? Ķēdei kāds spriegotājs vai mierinātājs? Un galvenais, ka dzinējs nedaudz atdziest, tad negaudo- kad uzkarst tad gaudo.
Un tā skaņa tiešām tāda, ka kāds šķivaks pa sauso griežās.
ronsonol
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 21 Aug 2014, 11:28
Dzinējs M43B16
Dažreiz siltam motoram braucot ir tā, ka uzņemot ātrumu motors taka aizrijās un īsti neiet. Aukstam viss forši, bet kad ir darba temperatūra, tad brīžiem tada problēma uznāk.
Nezinat kur varētu meklēt vainu?
Atvienoju zondi, norestartēju sistēmu bet izmaiņu nav.
GMM?
Filtri?
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 
ronsonol rakstīja:Dzinējs M43B16
Dažreiz siltam motoram braucot ir tā, ka uzņemot ātrumu motors taka aizrijās un īsti neiet. Aukstam viss forši, bet kad ir darba temperatūra, tad brīžiem tada problēma uznāk.
Nezinat kur varētu meklēt vainu?
Atvienoju zondi, norestartēju sistēmu bet izmaiņu nav.
GMM?
Filtri?
filtri, tukšgaitas devējs

vēl zondei vajadzētu pamērīt pretestības
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
ronsonol
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 21 Aug 2014, 11:28
Azbests rakstīja:
ronsonol rakstīja:Dzinējs M43B16
Dažreiz siltam motoram braucot ir tā, ka uzņemot ātrumu motors taka aizrijās un īsti neiet. Aukstam viss forši, bet kad ir darba temperatūra, tad brīžiem tada problēma uznāk.
Nezinat kur varētu meklēt vainu?
Atvienoju zondi, norestartēju sistēmu bet izmaiņu nav.
GMM?
Filtri?
filtri, tukšgaitas devējs

vēl zondei vajadzētu pamērīt pretestības
Tukšgaitas devējs varētu taisīt tadus jokus? Vai tad viņa uzdevums nav tikai lai masina darbotos tukšgaitā?
Nu zondi es atslēdzu nost, bet tik un tā ik pa laikam tā aizrīšanas uznāk.
sveces arī jaunas ieliktas, varbūt svečvadi gļuko..
Tā aizrīšanās notiek tad, kad pedālis ir apmēram pa vidu, kad piespiež bišķiņ, vai kad iemin grīdām, tad ir ok. :idiots:
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
Tādad pirms laika jautāju par ms41 un m50b25tu, šodien pabeidzu vadības swapu, devēji jauni VDO, t dačiks galvā no m52, tas kurš ieplūdē gan ir no m50, jo m52 iespraužas, bet m50 skrūvējās, pielaidu dzinēju, ar visu to ka tikai vēl apmainīšu sadalenes vainagu, liekas ka strādā vienmērīgāk, tas tā, ja kādam interesē. nomainot vainagu vajadzētu aiziet pilnīgās ms41 režīmā, cermas būs tas ko gaidīju.
un cik reāli ir noņemt, uzlikt vanosu bez spectooliem, jo lai nomainītu to vainagu, diezgan jāpajauc?
Profila bilde
gleizds
Ziņojumi: 290
Pievienojies: 30 Jūn 2014, 23:08
Braucu ar: liegumu
Reputācija: 1
 
kasiks rakstīja:Tādad pirms laika jautāju par ms41 un m50b25tu, šodien pabeidzu vadības swapu, devēji jauni VDO, t dačiks galvā no m52, tas kurš ieplūdē gan ir no m50, jo m52 iespraužas, bet m50 skrūvējās, pielaidu dzinēju, ar visu to ka tikai vēl apmainīšu sadalenes vainagu, liekas ka strādā vienmērīgāk, tas tā, ja kādam interesē. nomainot vainagu vajadzētu aiziet pilnīgās ms41 režīmā, cermas būs tas ko gaidīju.
un cik reāli ir noņemt, uzlikt vanosu bez spectooliem, jo lai nomainītu to vainagu, diezgan jāpajauc?
pāris reizes ir mainīti vanosi bez nekādiem spectooliem. pagriežot nedaudz motoru un vienlaicīgi pavelkot,tur viss nāk nost,bet liekot atpakaļ ļoti jāseko līdzi ieplūdes sadalenes pozīcijai,tā var nemanot pamainīties un pēcāk ir nenormāls trobelis jo nav pareiza sazobe. uzlikt tieši tāpat var,pagriežot motoru un dabonot pareizajā sazobē. nezinu cik tas ir pareizi un veselīgi,bet iespējams ir :lol: :hahaha:
High octane
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 30 Mar 2015, 15:42
Sveiki gribeju jautat vai no m50b25 deretu man udens suknis un termostats ieksh m52b28 par cik m50 jauni it ieksha?
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
gleizds rakstīja:
kasiks rakstīja:Tādad pirms laika jautāju par ms41 un m50b25tu, šodien pabeidzu vadības swapu, devēji jauni VDO, t dačiks galvā no m52, tas kurš ieplūdē gan ir no m50, jo m52 iespraužas, bet m50 skrūvējās, pielaidu dzinēju, ar visu to ka tikai vēl apmainīšu sadalenes vainagu, liekas ka strādā vienmērīgāk, tas tā, ja kādam interesē. nomainot vainagu vajadzētu aiziet pilnīgās ms41 režīmā, cermas būs tas ko gaidīju.
un cik reāli ir noņemt, uzlikt vanosu bez spectooliem, jo lai nomainītu to vainagu, diezgan jāpajauc?
pāris reizes ir mainīti vanosi bez nekādiem spectooliem. pagriežot nedaudz motoru un vienlaicīgi pavelkot,tur viss nāk nost,bet liekot atpakaļ ļoti jāseko līdzi ieplūdes sadalenes pozīcijai,tā var nemanot pamainīties un pēcāk ir nenormāls trobelis jo nav pareiza sazobe. uzlikt tieši tāpat var,pagriežot motoru un dabonot pareizajā sazobē. nezinu cik tas ir pareizi un veselīgi,bet iespējams ir :lol: :hahaha:
j'paskatījos visādus info materiālus, lielākasi sūdirallā ir tas ka lai nomainītu vainagu jānoņem arī zobrati, a tūļu sadaleņu nobloķēšanai man nav :gigigi:
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Sveiki!
Dzinējs jocīgi sāka uzvesties šodien.
M52tub28
Uz diagnostiku došos, bet, protams, vēlētos uzzināt no sākuma arī citu viedokļus un domas.
Šorīt sanāca ieskrieties līdz redlainam kāmēr mašīna vēl nebija pilnībā uzsilusi (gandrīz bija, bet ne pilnībā)
Tad pēc kāda brīža sāka burkšķēt ieskrienoties un pazudusi jauda. Idlē stāvot, motors vibrē.
Tākā mirstošs V8 skan.
Joks tāds, ka izņem atslēgu, piestartē vēlreiz, viss iet ok, kāmēr neiegriež pāri 4,5k rpm. Ja iegriež, atkal sāk bez jaudas iet arī zemos apgriezienos un vibrēt, skanēt. (tā kā viens pods neietu).

Varbūt kādam ir idejas? Būšu ļoti pateicīgs uzzināt un iemācīties ko jaunu. :)
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
emcix44
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 12 Dec 2013, 14:39
Braucu ar: 325i
sveiki. samainiiiju motorus. m50b25
no e34 ieliku ar e34 vadiibu e36
motors griezas, starteee, pumpis iesleedzas bet nav dzirksteles uz spoleem.
kaads zin kas pa vainu un kas buutu jaadara. pielauju ka kaut kas japarlodee.