dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- …
- 350
- chevron_right
Izklausas, ka kāda spole pateikusi ardievas.normāls čalis rakstīja:Sveiki!
Dzinējs jocīgi sāka uzvesties šodien.
M52tub28
Uz diagnostiku došos, bet, protams, vēlētos uzzināt no sākuma arī citu viedokļus un domas.
Šorīt sanāca ieskrieties līdz redlainam kāmēr mašīna vēl nebija pilnībā uzsilusi (gandrīz bija, bet ne pilnībā)
Tad pēc kāda brīža sāka burkšķēt ieskrienoties un pazudusi jauda. Idlē stāvot, motors vibrē.
Tākā mirstošs V8 skan.
Joks tāds, ka izņem atslēgu, piestartē vēlreiz, viss iet ok, kāmēr neiegriež pāri 4,5k rpm. Ja iegriež, atkal sāk bez jaudas iet arī zemos apgriezienos un vibrēt, skanēt. (tā kā viens pods neietu).
Varbūt kādam ir idejas? Būšu ļoti pateicīgs uzzināt un iemācīties ko jaunu. :)
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Paskaties, vai x20 štekerī no salona puses nepienāk vads 7.pinā. Ja ir, tad izņem to.emcix44 rakstīja:sveiki. samainiiiju motorus. m50b25
no e34 ieliku ar e34 vadiibu e36
motors griezas, starteee, pumpis iesleedzas bet nav dzirksteles uz spoleem.
kaads zin kas pa vainu un kas buutu jaadara. pielauju ka kaut kas japarlodee.
Kāds motors iepriekš bija?
es par 7 pinu jau pateicu
7 pina vads no salona puses ir melns/violets.dogMa rakstīja:Paskaties, vai x20 štekerī no salona puses nepienāk vads 7.pinā. Ja ir, tad izņem to.emcix44 rakstīja:sveiki. samainiiiju motorus. m50b25
no e34 ieliku ar e34 vadiibu e36
motors griezas, starteee, pumpis iesleedzas bet nav dzirksteles uz spoleem.
kaads zin kas pa vainu un kas buutu jaadara. pielauju ka kaut kas japarlodee.
Kāds motors iepriekš bija?
un ko vins maina?
pasaa saakumaa bija m40b18,
tad m50b28stroker no e36
un tagad m50b25 no e34
vel nel sanaak ka pie tiem x20 piniem ir 5 briivi vadi kas nesavienojas ar salona vadiem. 1,2,3 8 un 9 poziicija.
varbuut kads no viniem ir kkur jasavieno ar kautko?
Kāds varbūt var palīdzēt
Tātad, ir problēmas ar to ka uz vietas stāvot burbuļo un līdz 3rpk galīgi neiet, tāda sajūta ka pārlējies būtu.
Konstatēju vainu sveces bija eļļā, tikko nomainiju vārstu vāka blīvi, viss cool sveces sausas tagad, bet tā pati problēma, vēl aizvien neiet. :(
Pamēģināju atvienot zondi, bet bez izmaiņām, gmm novienojot uzreiz nosprāgst, visas vakūma trubiņas ir pārbaudītas.
Tagad sāk krist aizdomas uz pašām svecēm vai tiem sensora dačikiem
Varat lūdzu kāds gudrāks pateikt kur varbūt vēl pameklēt vainu pirms dodos uz diagnostiku, ar tādu motoru negribās nekur braukt vienkārši.
motors 1.8 is m42
Paldies.
Tātad, ir problēmas ar to ka uz vietas stāvot burbuļo un līdz 3rpk galīgi neiet, tāda sajūta ka pārlējies būtu.
Konstatēju vainu sveces bija eļļā, tikko nomainiju vārstu vāka blīvi, viss cool sveces sausas tagad, bet tā pati problēma, vēl aizvien neiet. :(
Pamēģināju atvienot zondi, bet bez izmaiņām, gmm novienojot uzreiz nosprāgst, visas vakūma trubiņas ir pārbaudītas.
Tagad sāk krist aizdomas uz pašām svecēm vai tiem sensora dačikiem
Varat lūdzu kāds gudrāks pateikt kur varbūt vēl pameklēt vainu pirms dodos uz diagnostiku, ar tādu motoru negribās nekur braukt vienkārši.
motors 1.8 is m42
Paldies.
2 nedēļas atpakaļ tā pati problēma.moofaka rakstīja:Kāds varbūt var palīdzēt
Tātad, ir problēmas ar to ka uz vietas stāvot burbuļo un līdz 3rpk galīgi neiet, tāda sajūta ka pārlējies būtu.
Konstatēju vainu sveces bija eļļā, tikko nomainiju vārstu vāka blīvi, viss cool sveces sausas tagad, bet tā pati problēma, vēl aizvien neiet. :(
Pamēģināju atvienot zondi, bet bez izmaiņām, gmm novienojot uzreiz nosprāgst, visas vakūma trubiņas ir pārbaudītas.
Tagad sāk krist aizdomas uz pašām svecēm vai tiem sensora dačikiem
Varat lūdzu kāds gudrāks pateikt kur varbūt vēl pameklēt vainu pirms dodos uz diagnostiku, ar tādu motoru negribās nekur braukt vienkārši.
motors 1.8 is m42
Paldies.
mainiju blīvi arī.
sveces.
zondi.
BET vainīgi bija SVEČVADI !
dabūju jaunus uzliku pamēģināju aizgāja.
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Paldies par ideju! :)he9600 rakstīja:Izklausas, ka kāda spole pateikusi ardievas.normāls čalis rakstīja:Sveiki!
Dzinējs jocīgi sāka uzvesties šodien.
M52tub28
Uz diagnostiku došos, bet, protams, vēlētos uzzināt no sākuma arī citu viedokļus un domas.
Šorīt sanāca ieskrieties līdz redlainam kāmēr mašīna vēl nebija pilnībā uzsilusi (gandrīz bija, bet ne pilnībā)
Tad pēc kāda brīža sāka burkšķēt ieskrienoties un pazudusi jauda. Idlē stāvot, motors vibrē.
Tākā mirstošs V8 skan.
Joks tāds, ka izņem atslēgu, piestartē vēlreiz, viss iet ok, kāmēr neiegriež pāri 4,5k rpm. Ja iegriež, atkal sāk bez jaudas iet arī zemos apgriezienos un vibrēt, skanēt. (tā kā viens pods neietu).
Varbūt kādam ir idejas? Būšu ļoti pateicīgs uzzināt un iemācīties ko jaunu. :)
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Beigu beigās, pēc pamatīgas epofejas izdevās atrast - sprausla gļukoja. Nomainīju, viss stīgā. :)
Sen te neesmu neko rakstījis, bet šoreiz derētu e36 biedru padomi.
Auto: M50B20, manuālis, bez signalizācijām un imobilaizeriem.
Braucu ārā no garāžas, kamēr slēdzu durvis ciet, auto noslāpst. Nekas. Pielaižu, braucu uz darbu. Pēc 12 stundām atkal laižu klāt - griež starteris, bet motors nelec... Konstatēju, ka bākas sūknis neskan, tātad tur vaina.
Aizvelku auto uz garāžu, tur pārbaudu FUEL PUMP releju, tas klikšķ, tātad strādā. #18 drošinātājs arī labs.. Izvelku bākas sūkni, izņemu no korpusa, pielieku ar vadiem pa taisno pie akumulatora - sūknis griežas. Ielieku korpusā, lai pārbaudītu vai korpusa vadi padod tālāk sūknim strāvu - Arī griež.
Multimetrs nebija pie rokas, tāpēc nevarēju pārbaudīt vadus, bet štekeri izskatās ok. Sāku skatīties provodku tālāk, tiku līdz vietai zem paneļa, kur + (Zaļi violetais) vads ir ar izoleni notīts. Atplēsu, viss normāli satīts, paspaidiju un groziju aizdedzi - sūknis joprojām nestrādā.
Rīt dabūšu multimetru un pārbaudīšu vai vadi pievada strāvu līdz sūknim, jeb vismaz tai vietai panelī, kur ir bijis kniebts tas + vads.
Ir kādi ieteikumi? Izskatās, ka mans e36 pēc servisiem noilgojies, jo patiešām nesaprotu kur vēl vainu meklēt...
Auto: M50B20, manuālis, bez signalizācijām un imobilaizeriem.
Braucu ārā no garāžas, kamēr slēdzu durvis ciet, auto noslāpst. Nekas. Pielaižu, braucu uz darbu. Pēc 12 stundām atkal laižu klāt - griež starteris, bet motors nelec... Konstatēju, ka bākas sūknis neskan, tātad tur vaina.
Aizvelku auto uz garāžu, tur pārbaudu FUEL PUMP releju, tas klikšķ, tātad strādā. #18 drošinātājs arī labs.. Izvelku bākas sūkni, izņemu no korpusa, pielieku ar vadiem pa taisno pie akumulatora - sūknis griežas. Ielieku korpusā, lai pārbaudītu vai korpusa vadi padod tālāk sūknim strāvu - Arī griež.
Multimetrs nebija pie rokas, tāpēc nevarēju pārbaudīt vadus, bet štekeri izskatās ok. Sāku skatīties provodku tālāk, tiku līdz vietai zem paneļa, kur + (Zaļi violetais) vads ir ar izoleni notīts. Atplēsu, viss normāli satīts, paspaidiju un groziju aizdedzi - sūknis joprojām nestrādā.
Rīt dabūšu multimetru un pārbaudīšu vai vadi pievada strāvu līdz sūknim, jeb vismaz tai vietai panelī, kur ir bijis kniebts tas + vads.
Ir kādi ieteikumi? Izskatās, ka mans e36 pēc servisiem noilgojies, jo patiešām nesaprotu kur vēl vainu meklēt...
Par tiem piniem sīkums, tāpat nav vajadzīgi, BET izņem to 7.pinu no viena vai otra x20 štekera gala un auto pieleks.emcix44 rakstīja:7 pina vads no salona puses ir melns/violets.dogMa rakstīja:Paskaties, vai x20 štekerī no salona puses nepienāk vads 7.pinā. Ja ir, tad izņem to.emcix44 rakstīja:sveiki. samainiiiju motorus. m50b25
no e34 ieliku ar e34 vadiibu e36
motors griezas, starteee, pumpis iesleedzas bet nav dzirksteles uz spoleem.
kaads zin kas pa vainu un kas buutu jaadara. pielauju ka kaut kas japarlodee.
Kāds motors iepriekš bija?
un ko vins maina?
pasaa saakumaa bija m40b18,
tad m50b28stroker no e36
un tagad m50b25 no e34
vel nel sanaak ka pie tiem x20 piniem ir 5 briivi vadi kas nesavienojas ar salona vadiem. 1,2,3 8 un 9 poziicija.
varbuut kads no viniem ir kkur jasavieno ar kautko?
man ar e34 vadiem uz 97 gada e36 aizgāja viss, neko nepārlodējot, vienīgi izņēmu 7 pinu
Jap, mes jau paspejam tam iziet cauridogMa rakstīja:Par tiem piniem sīkums, tāpat nav vajadzīgi, BET izņem to 7.pinu no viena vai otra x20 štekera gala un auto pieleks.emcix44 rakstīja:7 pina vads no salona puses ir melns/violets.dogMa rakstīja: Paskaties, vai x20 štekerī no salona puses nepienāk vads 7.pinā. Ja ir, tad izņem to.
Kāds motors iepriekš bija?
un ko vins maina?
pasaa saakumaa bija m40b18,
tad m50b28stroker no e36
un tagad m50b25 no e34
vel nel sanaak ka pie tiem x20 piniem ir 5 briivi vadi kas nesavienojas ar salona vadiem. 1,2,3 8 un 9 poziicija.
varbuut kads no viniem ir kkur jasavieno ar kautko?
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Kungi vajag vel idejas, ar savam pa isu un comu padomiem toze, toestj negribas ticet ka ta ir. Lieta sekojosa, tikko saslipeta galva, jauna blive bla bla bla .. iedarbinaju, sodien uzsildiju un atgaisoju dzesesanas sistemu, trubas nepusas, nepaliek cietas, noslapeju un dzirdu ka burbulo kkur, iznemu piektajam podam spoli un dzesesanas skidrums burbulo, iedarbinu bez spoles virsu, viss itka ok, tikko uzliek spoli un patur virsu ta sak tur burbulot, bet atkartosu ka trubas nepaliek cietas - sliktakais scenarijs pec musu domam plaisa kkur tur galvai, bet jocigi ka trubas nepaliek cietas
Edit: dzinejs m50b25 bezvanos
Edit: dzinejs m50b25 bezvanos
Sūkni dabūju pie dzīvības. Bet tagad interesanti ir tas, ka viņš strādā tikai tad, ja DME relejam mīnusu pievieno pa taisno, nevis to, kas pienākas oriģināli(Nāk no vadības bloka)... To itkā varētu novērst, bet tagad problēma ir cita.
Pielieku mīnusu no amortizatora atbalsta uzgriežņa - viss ok, abi sūkņi skan, starteris griež, bet tā tas turpinās jau mūžību... Sūc, griež un nekas nelec.
Šeit lasīju, ka jāpārbauda dzirkstele svecēm... Tātad kā to pareizi izdarīt?
Kas vēl var būt par variantiem, ja ne dzirksteles trūkums jeb sūkņa nepietiekams spiediens piemēram?
Sajūta tāda, ka sūknis degvielu neaizspiež līdz otram sūknim, jo motortelpā sūknis skan tā itkā pa tukšo grieztos.
Pielieku mīnusu no amortizatora atbalsta uzgriežņa - viss ok, abi sūkņi skan, starteris griež, bet tā tas turpinās jau mūžību... Sūc, griež un nekas nelec.
Šeit lasīju, ka jāpārbauda dzirkstele svecēm... Tātad kā to pareizi izdarīt?
Kas vēl var būt par variantiem, ja ne dzirksteles trūkums jeb sūkņa nepietiekams spiediens piemēram?
Sajūta tāda, ka sūknis degvielu neaizspiež līdz otram sūknim, jo motortelpā sūknis skan tā itkā pa tukšo grieztos.
Izklausās pēc beigta kloķenes devēja.
Tāda lieta ka atskrūvējot eļļas korķi uz darbojoša motora tas noslāpst pēc kadam 5-10sek. Cik slikti tas ir? Motors 2.0 vanos
Laikam būs jāmeklē kāds no kura aizņemties devēju.Ģirts rakstīja:Izklausās pēc beigta kloķenes devēja.
Bet pagaidām cik esmu nopratis, kloķenes devējam, kad beigts tad parasti griežot starteri, sūknim vajadzētu ieslēgties vienalga. Bet man ir tā, ka nesaslēdzas kompja relejs ne uz otrās aizdedzes atslēgas pozīcijas, ne uz startēšanas, kamēr neesmu mīnusu pievilcis no citurienes.
Man vispār dīvaini liekas, priekš kam mīnusu BMW inženieri caur kompi izvilkuši uz releju.
nobeidzas dzinejs, m50b20 non vanus. galvas blive. pasakiet kur var labak nomainit un cik eiro tas apstasies? kadas vel var but sekas? jo antifrizs loti atri pazuda(
Tas ir tikai normāli, ka relejs tiek aktivizēts caur masu, daudz drošāk, nekā spēlēties ar spriegumu. Ja netiek padota masa uz releju, tātad ECU ir iemesls to nedarīt. Tur jāskatās sīkāk.Veeteks rakstīja:Laikam būs jāmeklē kāds no kura aizņemties devēju.Ģirts rakstīja:Izklausās pēc beigta kloķenes devēja.
Bet pagaidām cik esmu nopratis, kloķenes devējam, kad beigts tad parasti griežot starteri, sūknim vajadzētu ieslēgties vienalga. Bet man ir tā, ka nesaslēdzas kompja relejs ne uz otrās aizdedzes atslēgas pozīcijas, ne uz startēšanas, kamēr neesmu mīnusu pievilcis no citurienes.
Man vispār dīvaini liekas, priekš kam mīnusu BMW inženieri caur kompi izvilkuši uz releju.
Paldies par atbildēm.
Tie kloķenes sensori mēdz tā momentā nomirt?
Tie kloķenes sensori mēdz tā momentā nomirt?
Gan jau. Man gan atstiepās pamazām. Pielaist varēju vienmēr, bet ilgi neākstījos, apnika ka bieži slāpa.Veeteks rakstīja:Paldies par atbildēm.
Tie kloķenes sensori mēdz tā momentā nomirt?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- …
- 350
- chevron_right