dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- …
- 350
- chevron_right
par dūmiem nezinu,jo nopirku izceltu motoru ceru, ka navseeingman rakstīja: parasti kompresija kosmosā ir no eļļas cilindros, zili dumi nav?
eļļa tiek vai nu eļļinieks un 2. gredzens ir pisec vai arī vārstu saļņiki neeksistē
tika nocelta galva, galva līka, starp cilindriem ir pūsts, tāpēc bija tik vienādi pa pāriem. nu un vārsti galīgā pak....ā aizauguši un netur.
kur atrodas hola devējs 318is un kas tas par mēslu ir?
Kloķenes jeb magnētiskā impulsa devējs. Atrodas motora bloka priekšā, apakšā, pie kloķenes šķīvja robainā un dod impulsu uz DME.RihisE36 rakstīja:kur atrodas hola devējs 318is un kas tas par mēslu ir?
Aa, nu vēl protams ir sadalenes devējs. Atrodas motora galvas priekšā, tieši virs dzesēšanas trubām. Nevar nepamanīt.
Spraužās gan tizlā vietā, jāņem nost ieplūdes augša, pirmie divi štekeri no augšas ir kloķenes un sadalenes devēji (var nebūt tādā secībā). Apakšējie divi ir detonācijas devēji.
Maybe kāds ir saskāries ar tādu problēmu vai vismaz zin uz kuru pusi meklēt.motors ar m50 vadību pabraucot kādu laiku pa trasi motors nomirst un kādu laiku viņu nav iespējams piedarbināt. Tad kad slāpst nost sajūta tāda ka pazustu vairāki cilindri. Auto pastāvot kādas 30 min viss atkal normāli, pielec bez problēmām.
Tad jautajums
Masina bus m50b25 vanos no e34 ar bosch vadibu
Man tagad m50b20 vanos ar siemens vadibu
Interese atsiras vai ne :
dzineja vadiba(vadi)(var vai ne uztadit manus no siemens vadus)
tuksgaitas regulators(der mans no siemens vai ne)
Lambda zonde(ta pats no siemens)
Tempiraturas deveji kuri galva stav
Ko vel?
Masina bus m50b25 vanos no e34 ar bosch vadibu
Man tagad m50b20 vanos ar siemens vadibu
Interese atsiras vai ne :
dzineja vadiba(vadi)(var vai ne uztadit manus no siemens vadus)
tuksgaitas regulators(der mans no siemens vai ne)
Lambda zonde(ta pats no siemens)
Tempiraturas deveji kuri galva stav
Ko vel?
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
viss tur atskiras ieskaitot to ka karteris ari nem labak ar vadiem un kompi un tad buss miers tikai vari savu uzskari atstat vai ar nem parskruve visus devejus un ta talak no sava bloka uz to blokuAndrejCR rakstīja:Tad jautajums
Masina bus m50b25 vanos no e34 ar bosch vadibu
Man tagad m50b20 vanos ar siemens vadibu
Interese atsiras vai ne :
dzineja vadiba(vadi)(var vai ne uztadit manus no siemens vadus)
tuksgaitas regulators(der mans no siemens vai ne)
Lambda zonde(ta pats no siemens)
Tempiraturas deveji kuri galva stav
Ko vel?
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
m44 arī IS tas dačiks ir blokā zem startera.Norek rakstīja:Kloķenes jeb magnētiskā impulsa devējs. Atrodas motora bloka priekšā, apakšā, pie kloķenes šķīvja robainā un dod impulsu uz DME.RihisE36 rakstīja:kur atrodas hola devējs 318is un kas tas par mēslu ir?
Aa, nu vēl protams ir sadalenes devējs. Atrodas motora galvas priekšā, tieši virs dzesēšanas trubām. Nevar nepamanīt.
Spraužās gan tizlā vietā, jāņem nost ieplūdes augša, pirmie divi štekeri no augšas ir kloķenes un sadalenes devēji (var nebūt tādā secībā). Apakšējie divi ir detonācijas devēji.
StreetHooligans rakstīja:degvielas filtrs sen mainitss bet ja nopietni tad jasledz pie kompja un tikai tad ir jazile uz kafijas biezumiemAndzaK_LV rakstīja:moz interneta diagnostika palidzes
m50b20 ar anusu,
problema sekojosa,
iedarbinat var ar 4reizi, bet knapi pielec, apgriezieni ap 400-600, spaidot gazes pedali pec kada laicina aiziet, un tad apgriezieni 1000, un protams tad viss iet, noslapejot pagaidot 5min atkal tas pats sakas,
Gmm atvienojot vel sliktak paliek
degvielas filtrs samainits tika pie motora parliksanas
vakar pieslegts tika pie parnesajama kompja un paradija 5000rpm kaut spido bija 1100 apmeram, karo4e kkas ir dirsa sodien slegsim paralelo pie liela kompja tad jau redzes kas lacitim vedera
Kloķenes dačiks.
jautājums par lambdām.
m52b28 kompis rāda ka sāk gļukot pirmā zonde, muļķīgs jautājums kura tā ir?
1-3 cilindram kas tuvāk lampām vai 4-6 kas tuvāk salonam, arī kā pareizi ir jāsaslēdz štekeros?
m52b28 kompis rāda ka sāk gļukot pirmā zonde, muļķīgs jautājums kura tā ir?
1-3 cilindram kas tuvāk lampām vai 4-6 kas tuvāk salonam, arī kā pareizi ir jāsaslēdz štekeros?
Vienmēr visu skaita no auto priekšas. Tātad 1-3
Štekeros sanāk pretēji. Pirmo trīs cilindru štekeris ir tuvāk stiklam - otrais
Štekeros sanāk pretēji. Pirmo trīs cilindru štekeris ir tuvāk stiklam - otrais
man tā liekas ka zondes man ir otrādi saliktas, būs jāpaskatās un beigta būs 4-6, bet kontaktā kā 1-3.BMW-Valcha rakstīja:Vienmēr visu skaita no auto priekšas. Tātad 1-3
Štekeros sanāk pretēji. Pirmo trīs cilindru štekeris ir tuvāk stiklam - otrais
sadalenes daciku samainijam tas pats, un protams klokenes dacikam skruvite sacakareta un nevar atskruvet rit bus pa dienu japapisas jadabu vala,BMW-Valcha rakstīja:Kloķenes dačiks.
ja ne tad smirdigais Simens lidos ara miskaste
Joprojām aktuāli.. Biju servisaa piemest pie kompja un izmeta, ka zonde beigta... Vaitad dēļ zondes varētu būt tā, ka motors viss burbuļo šķauda, kad iespiež pilnu pedāli? Liidz 3k rpm iet normaali, kaa vajag, pēc tam ir kapiieska rakstīja:Sveiki, variet lūdzu palīdzēt?
Kas varētu būt par vainu manam 1.8is, kad straujaak uzgāzē baigi takā šķauda, apgriezieni aizķerās takā un citreiz ugunis pa izpuuteeju šauj? No ritiem kā tikko pielaiž un brauc spiežot gāzes pedāli takā vispār neceļ rpm, gurst nost tad pēc kādām 2-3sek parauj un aiziet?
nav gadijiess tadus brinumus redzet dell zondes bet ka viens no iemesliem varetu buttieska rakstīja:Joprojām aktuāli.. Biju servisaa piemest pie kompja un izmeta, ka zonde beigta... Vaitad dēļ zondes varētu būt tā, ka motors viss burbuļo šķauda, kad iespiež pilnu pedāli? Liidz 3k rpm iet normaali, kaa vajag, pēc tam ir kapiieska rakstīja:Sveiki, variet lūdzu palīdzēt?
Kas varētu būt par vainu manam 1.8is, kad straujaak uzgāzē baigi takā šķauda, apgriezieni aizķerās takā un citreiz ugunis pa izpuuteeju šauj? No ritiem kā tikko pielaiž un brauc spiežot gāzes pedāli takā vispār neceļ rpm, gurst nost tad pēc kādām 2-3sek parauj un aiziet?
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Varbūt ir kāds, kas par sakarīgām cenām, taisa, pačeko bembucīšus Rīgā? Varētu pie kāda sakarīga cilvēka kādu vakaru piebraukt, vietējie lauku servisi jau liidz kaklam ar saviem kosmosiem...
Saskāros ar sekojošu problēmu:
Kad bākā paliek maz degvielas (6-8L) auto sāk rīstīties un noslāpst. Kad pielaiž, apgriezieni zemi, knapi kustas ar pirmo robu. Atliek pieliet klāt kautvai 1L un aiziet. Tad atskrūvēju sūkni, iztīrīju filtru, saliku kopā, vēlprojām tas pats, taču tagad jau pie degvielas daudzuma 10L sāk rīstīties. Piedevām vairāk neiet degvielas līmeņa rādītājs. Atkal izvilku sūkni, tur viss izskatās ok, sūknis griež, pludiņs arī vesels. Atskrūvēju otrā pusē to pārkačātāju un tajā bākas pusē ir apmēram 6-7L degvielas, taču tajā pusē kur sūknis ir pilnīgs sausums. Man liekas, ka tas pārkačātājs nepilda savu funkciju t.i. nesūknē degvielu no kreisās bākas puses uz labo, nav ne jausmas kur tieši problēma, jo tam pārkačātājam pašam sava motoriņa nav. Kādam ir kāds padoms?
Kad bākā paliek maz degvielas (6-8L) auto sāk rīstīties un noslāpst. Kad pielaiž, apgriezieni zemi, knapi kustas ar pirmo robu. Atliek pieliet klāt kautvai 1L un aiziet. Tad atskrūvēju sūkni, iztīrīju filtru, saliku kopā, vēlprojām tas pats, taču tagad jau pie degvielas daudzuma 10L sāk rīstīties. Piedevām vairāk neiet degvielas līmeņa rādītājs. Atkal izvilku sūkni, tur viss izskatās ok, sūknis griež, pludiņs arī vesels. Atskrūvēju otrā pusē to pārkačātāju un tajā bākas pusē ir apmēram 6-7L degvielas, taču tajā pusē kur sūknis ir pilnīgs sausums. Man liekas, ka tas pārkačātājs nepilda savu funkciju t.i. nesūknē degvielu no kreisās bākas puses uz labo, nav ne jausmas kur tieši problēma, jo tam pārkačātājam pašam sava motoriņa nav. Kādam ir kāds padoms?
Paskaties degvielas pārteces trubas, vai mazliet nesulo utt.
nu pirmkart pilnigi iespejams ka tev ir nobeidzies bakas limena raditajs tas ir tas kas nak otraja puse bakai nevis taja kura ir pamata suknis un tur ir ari parsuknejoshais suknitis kas ari var but beiktsAgris36 rakstīja:Saskāros ar sekojošu problēmu:
Kad bākā paliek maz degvielas (6-8L) auto sāk rīstīties un noslāpst. Kad pielaiž, apgriezieni zemi, knapi kustas ar pirmo robu. Atliek pieliet klāt kautvai 1L un aiziet. Tad atskrūvēju sūkni, iztīrīju filtru, saliku kopā, vēlprojām tas pats, taču tagad jau pie degvielas daudzuma 10L sāk rīstīties. Piedevām vairāk neiet degvielas līmeņa rādītājs. Atkal izvilku sūkni, tur viss izskatās ok, sūknis griež, pludiņs arī vesels. Atskrūvēju otrā pusē to pārkačātāju un tajā bākas pusē ir apmēram 6-7L degvielas, taču tajā pusē kur sūknis ir pilnīgs sausums. Man liekas, ka tas pārkačātājs nepilda savu funkciju t.i. nesūknē degvielu no kreisās bākas puses uz labo, nav ne jausmas kur tieši problēma, jo tam pārkačātājam pašam sava motoriņa nav. Kādam ir kāds padoms?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=16_0211
ceru ka zimejums tev pateiks prieksha
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Man ir tieši tā pati problēma, arī degviela vienā pusē un benzina dačiks nerāda.Agris36 rakstīja:Saskāros ar sekojošu problēmu:
Kad bākā paliek maz degvielas (6-8L) auto sāk rīstīties un noslāpst. Kad pielaiž, apgriezieni zemi, knapi kustas ar pirmo robu. Atliek pieliet klāt kautvai 1L un aiziet. Tad atskrūvēju sūkni, iztīrīju filtru, saliku kopā, vēlprojām tas pats, taču tagad jau pie degvielas daudzuma 10L sāk rīstīties. Piedevām vairāk neiet degvielas līmeņa rādītājs. Atkal izvilku sūkni, tur viss izskatās ok, sūknis griež, pludiņs arī vesels. Atskrūvēju otrā pusē to pārkačātāju un tajā bākas pusē ir apmēram 6-7L degvielas, taču tajā pusē kur sūknis ir pilnīgs sausums. Man liekas, ka tas pārkačātājs nepilda savu funkciju t.i. nesūknē degvielu no kreisās bākas puses uz labo, nav ne jausmas kur tieši problēma, jo tam pārkačātājam pašam sava motoriņa nav. Kādam ir kāds padoms?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- …
- 350
- chevron_right