dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- …
- 350
- chevron_right
Tieši tā tas arī ir, man arī zonde beigta bija un viss burbuļoja ristijas un negājaieska rakstīja:Joprojām aktuāli.. Biju servisaa piemest pie kompja un izmeta, ka zonde beigta... Vaitad dēļ zondes varētu būt tā, ka motors viss burbuļo šķauda, kad iespiež pilnu pedāli? Liidz 3k rpm iet normaali, kaa vajag, pēc tam ir kapiieska rakstīja:Sveiki, variet lūdzu palīdzēt?
Kas varētu būt par vainu manam 1.8is, kad straujaak uzgāzē baigi takā šķauda, apgriezieni aizķerās takā un citreiz ugunis pa izpuuteeju šauj? No ritiem kā tikko pielaiž un brauc spiežot gāzes pedāli takā vispār neceļ rpm, gurst nost tad pēc kādām 2-3sek parauj un aiziet?
Kamēr par zondēm runa, iespraukšos te ar saviem simptomiem arī.
Motors m52b25
Kad zondes pieslēdzas pie attiecīgās temperatūras, tukšgaitā lēkā apgriezini 500-1000 (tukšgaida man ir pie 550rpm). Kādu laiku palēkā (~10-15s), tad atkal vienmērīga darbība (pie luksoforiem stāvot novērots). Kad iedod gāzi, tad atkal sākās apgriezienu lēkāšana tukšgaitā līdz pāriet. Kompis protams rāda zondes 1-3, 4-6. Paskatījos, cik viena zonde maksā (droši vien dēļ vada garuma), roka neceļas pirkt jaunas, par lietotām nemaz nevar būt runa. Savādāk patēriņš ir labs, iet lopā, viss ok, tikai tā raustīšanās tukšgaitā. Varbūt tas ir kas samērā vienkārši novēršams vai apmānāms? Varbūt palielināt apgriezienus tukšgaitā līdz 700-800. Varbūt kāds zina par saderībām, no kāda dzinēja dzinēja var paņemt zondes. No M54B30neder? e46-ajiem it kā zondes ir mazliet savādākas, bet darbības princips ir tāds pats, kā arī voltāžu dod ārā tādu pašu 0-800mV. Teorētiski varētu pagarināt vadus un samainīt.
Motors m52b25
Kad zondes pieslēdzas pie attiecīgās temperatūras, tukšgaitā lēkā apgriezini 500-1000 (tukšgaida man ir pie 550rpm). Kādu laiku palēkā (~10-15s), tad atkal vienmērīga darbība (pie luksoforiem stāvot novērots). Kad iedod gāzi, tad atkal sākās apgriezienu lēkāšana tukšgaitā līdz pāriet. Kompis protams rāda zondes 1-3, 4-6. Paskatījos, cik viena zonde maksā (droši vien dēļ vada garuma), roka neceļas pirkt jaunas, par lietotām nemaz nevar būt runa. Savādāk patēriņš ir labs, iet lopā, viss ok, tikai tā raustīšanās tukšgaitā. Varbūt tas ir kas samērā vienkārši novēršams vai apmānāms? Varbūt palielināt apgriezienus tukšgaitā līdz 700-800. Varbūt kāds zina par saderībām, no kāda dzinēja dzinēja var paņemt zondes. No M54B30neder? e46-ajiem it kā zondes ir mazliet savādākas, bet darbības princips ir tāds pats, kā arī voltāžu dod ārā tādu pašu 0-800mV. Teorētiski varētu pagarināt vadus un samainīt.
tur tiesham kompis tikai zondes paradija ? ar citam zondem nav verts kepaties jo beigas buss izmesta nauda un laiks kas ir = nules rezultatu , diemzell ta it ka simens zondes maksa kosmosuuNorek rakstīja:Kamēr par zondēm runa, iespraukšos te ar saviem simptomiem arī.
Motors m52b25
Kad zondes pieslēdzas pie attiecīgās temperatūras, tukšgaitā lēkā apgriezini 500-1000 (tukšgaida man ir pie 550rpm). Kādu laiku palēkā (~10-15s), tad atkal vienmērīga darbība (pie luksoforiem stāvot novērots). Kad iedod gāzi, tad atkal sākās apgriezienu lēkāšana tukšgaitā līdz pāriet. Kompis protams rāda zondes 1-3, 4-6. Paskatījos, cik viena zonde maksā (droši vien dēļ vada garuma), roka neceļas pirkt jaunas, par lietotām nemaz nevar būt runa. Savādāk patēriņš ir labs, iet lopā, viss ok, tikai tā raustīšanās tukšgaitā. Varbūt tas ir kas samērā vienkārši novēršams vai apmānāms? Varbūt palielināt apgriezienus tukšgaitā līdz 700-800. Varbūt kāds zina par saderībām, no kāda dzinēja dzinēja var paņemt zondes. No M54B30neder? e46-ajiem it kā zondes ir mazliet savādākas, bet darbības princips ir tāds pats, kā arī voltāžu dod ārā tādu pašu 0-800mV. Teorētiski varētu pagarināt vadus un samainīt.
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Kompis parādija zondes, ātruma sensoru un ogles filtru, kuru es norevidēju, jo bija tā aizdirsts, ka taisīja vakūmu bākā.
No tā nekam nevajadzētu būt saistītam.
No tā nekam nevajadzētu būt saistītam.
Izdevās sataisīt, es izņēmu pārsūknējošo sūkni, to kas ir kresiajā pusē, atvienoju sļaukas, tad iedarbināju un gaidīju ka no tās, kura nāk no motora sāks tecēt āra degviela, bildē redzams, pēc tam vajag salikt visu atpakaļ kopā, tikai nevejag likt klāt to resno sļauku, kas iet uz otru bākas pusi, tad atkal vajag pielaist un jāskatās vai no bildē norādītā pipika spiež ārā degvielu ja spiež, tad var arī resno likt klāt un visam vajadzētu būt ok, līmeni arī rāda. Es pieļauju ka vaina bija tajā, ka šļaukā starp degvielu bija iespiest gaiss, tpc nebija pietiekams spiediens lai pārkačātu.ieska rakstīja:Man ir tieši tā pati problēma, arī degviela vienā pusē un benzina dačiks nerāda.Agris36 rakstīja:Saskāros ar sekojošu problēmu:
Kad bākā paliek maz degvielas (6-8L) auto sāk rīstīties un noslāpst. Kad pielaiž, apgriezieni zemi, knapi kustas ar pirmo robu. Atliek pieliet klāt kautvai 1L un aiziet. Tad atskrūvēju sūkni, iztīrīju filtru, saliku kopā, vēlprojām tas pats, taču tagad jau pie degvielas daudzuma 10L sāk rīstīties. Piedevām vairāk neiet degvielas līmeņa rādītājs. Atkal izvilku sūkni, tur viss izskatās ok, sūknis griež, pludiņs arī vesels. Atskrūvēju otrā pusē to pārkačātāju un tajā bākas pusē ir apmēram 6-7L degvielas, taču tajā pusē kur sūknis ir pilnīgs sausums. Man liekas, ka tas pārkačātājs nepilda savu funkciju t.i. nesūknē degvielu no kreisās bākas puses uz labo, nav ne jausmas kur tieši problēma, jo tam pārkačātājam pašam sava motoriņa nav. Kādam ir kāds padoms?
Galvenais, pēctam ka kreisajā pusē vis ir salikts atpakaļ kopā un rāda degvielas līmeni, nevajag neko aiztikt labajā pusē, ja izņem galveno sūkni, tad atkal vairs nerādis līmeni un nebūs spiediens un viss čakars būs jāsāk no jauna. Es jau to izmēģināju.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Jautājums sekojošs,
Man ir M40B18, bet vēlos ielikt M43b18, vai man derēs m40 kārba? Jeb arī speciāli jāmekle m43 kārba?
Man ir M40B18, bet vēlos ielikt M43b18, vai man derēs m40 kārba? Jeb arī speciāli jāmekle m43 kārba?
deres bez problemambeastly rakstīja:Jautājums sekojošs,
Man ir M40B18, bet vēlos ielikt M43b18, vai man derēs m40 kārba? Jeb arī speciāli jāmekle m43 kārba?
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
StreetHooligans rakstīja:deres bez problemambeastly rakstīja:Jautājums sekojošs,
Man ir M40B18, bet vēlos ielikt M43b18, vai man derēs m40 kārba? Jeb arī speciāli jāmekle m43 kārba?
rus90 rakstīja:Der
Sent from my BLASTER using Tapatalk
Paldies, ja ir vēl viedokļi, labprāt uzklausītu.
Sveiki,problēma tāda ka no rītiem ilgi jāgriež lai dzinējs pielektu,kad pielec tad dodot gāzi virsū raustās un slāpst nost,bet kad uzsilst tad viss strādā normāli un siltu pielaist var bez problēmām,dzinējs m40,kas varētu būt par vainu,iespējams kāds zin??
vina gan jau zinnaaeriks19 rakstīja:Sveiki,problēma tāda ka no rītiem ilgi jāgriež lai dzinējs pielektu,kad pielec tad dodot gāzi virsū raustās un slāpst nost,bet kad uzsilst tad viss strādā normāli un siltu pielaist var bez problēmām,dzinējs m40,kas varētu būt par vainu,iespējams kāds zin??
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop
Kloķenes stāvokļa devējs.
nevajag minet. var but ari citas lietas, bet ir variantsNorek rakstīja:Kloķenes stāvokļa devējs.
Kas vel varētu pie vainas , auksts iet ka vajadzētu , ka uzsilt ta nu galīgi nav jaudas .
Nomainīti ir kloķenes devējs , sadalenes devējs , Gmm , un sveces . Motors m50tub20 .
Nomainīti ir kloķenes devējs , sadalenes devējs , Gmm , un sveces . Motors m50tub20 .
pārbaudi vai temperatūras devējs,kas dod signālu kompim nav izbeidzies. ir gadījies,kad pie kompja pieslēdzot un iedarbina dzinēju,devējs rāda,ka motoram visulaiku ir 0 grādi.Reinellz rakstīja:Kas vel varētu pie vainas , auksts iet ka vajadzētu , ka uzsilt ta nu galīgi nav jaudas .
Nomainīti ir kloķenes devējs , sadalenes devējs , Gmm , un sveces . Motors m50tub20 .
ja Simens MS40.1 vadiba tad sweiks klubinagleizds rakstīja:pārbaudi vai temperatūras devējs,kas dod signālu kompim nav izbeidzies. ir gadījies,kad pie kompja pieslēdzot un iedarbina dzinēju,devējs rāda,ka motoram visulaiku ir 0 grādi.Reinellz rakstīja:Kas vel varētu pie vainas , auksts iet ka vajadzētu , ka uzsilt ta nu galīgi nav jaudas .
Nomainīti ir kloķenes devējs , sadalenes devējs , Gmm , un sveces . Motors m50tub20 .
Karbas deret der, bet man liekas ka sajuga izspiedeja cilindrits atskirasbeastly rakstīja:StreetHooligans rakstīja:deres bez problemambeastly rakstīja:Jautājums sekojošs,
Man ir M40B18, bet vēlos ielikt M43b18, vai man derēs m40 kārba? Jeb arī speciāli jāmekle m43 kārba?rus90 rakstīja:Der
Sent from my BLASTER using Tapatalk
Paldies, ja ir vēl viedokļi, labprāt uzklausītu.
Nu nez vai atskiras jo kurvis ar spararatu un saj. Disku abiem motoriem vienadi. Man vispar stav m40 spararats ar disku un kurvi un m43 izspiedejcilindru uz m50nuugjis rakstīja: Karbas deret der, bet man liekas ka sajuga izspiedeja cilindrits atskiras
Varbūt palīdzēs,man bija tieši tas pats variants m44 dzinulimi, pie eļļas maiņas izdomāju nomainīt degvielas un gaisa filtru jo viss pārējais bija nomainīts mēģinot novērst šo problēmu un kā par brīnumu nekas vairs neraustas lec perfekti gan auksts gan silts ieteiktu nomainīt šos abus.eriks19 rakstīja:Sveiki,problēma tāda ka no rītiem ilgi jāgriež lai dzinējs pielektu,kad pielec tad dodot gāzi virsū raustās un slāpst nost,bet kad uzsilst tad viss strādā normāli un siltu pielaist var bez problēmām,dzinējs m40,kas varētu būt par vainu,iespējams kāds zin??
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- …
- 350
- chevron_right