dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- …
- 350
- chevron_right
Tev varbūt nost neslāpst jo nedaudz jaudīgāks dzinējs..
Jautājums mpakas cienītājiem, ir mtipa sliekšņi no kupejas, vai tie derētu sedanam, kā arī vai sānu donkrata caurumu vietas sapasēs?
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Sliekšņu bāzes 1:1. Visiem e36 sliekšņu uzlikas derēs no jebkura modeļa (par kompotiem nezinu )
nu slāpt jau nost neslāpt bet lidz 500 kaut kur nokritas varbuut zemaak, bet nu tada sajuta, ka galigi parlej, ka gaisinieka šauj, vai kad pietrukst, - nevar saprast.... drizak jau ka parlej...Agris rakstīja:man ir tā ka ripinoties pēc 15 min stāvēšanas , kautkād dīvaini uzdevas apgriezieni, bet pēc laiciņa ir atkal ok. hz kas tāds. tiesa gan nost neslāpst.
man atkal tai mirkli brīvgaitā stāv uz 550 aptuveni, bet kad atiet tad uz 600-700 aptuveni.
es atkal lieku uz gaisu, bet nezinu kur vēl to var raut jo man domāt ka pēc pāris sekundēm to visu nostabilizē zonde. bet dīvaini ka galīgi aukstam dzinējam tas nenotiek :)
es atkal lieku uz gaisu, bet nezinu kur vēl to var raut jo man domāt ka pēc pāris sekundēm to visu nostabilizē zonde. bet dīvaini ka galīgi aukstam dzinējam tas nenotiek :)
Paldies par info !!!dogMa rakstīja:Sliekšņu bāzes 1:1. Visiem e36 sliekšņu uzlikas derēs no jebkura modeļa (par kompotiem nezinu )
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jautājums vai es varu kartera ventilācijas trubiņu kas iet uz ieplūdi nolaist uz zemi, nu tā lai tā visa ķēpa tek zemē un ieplūdes gofrai to caurumu vnk aizbāst. Tur nekas nenāks par sliktu dzinējam??? Tas būtu tāds pagaidu risinājums, kamēr tiks ieķerts oil catch tank. Vnk pamanīju ka diezgan eļļa tiek ieplūdē pa to kartera ventilācijas trubu.
BMW-Big Money Waste
diezvai tas būs normāli.
principā jau nevajadzēj tik tālu lielam eļļas daudzumam tikt, ieplūdes gofrā tur ir plastmasiņš, izveidots tā lai eļa pēc iespējas mazāk tiktu ieplūdē. cik esmu sev pētījis, tad gada laikā eļļas pēdas ir tikušas līdz tam plastmasiņam un nedaudz iekš gofras, bet ļoti minimāli. iespējams ka tev tam plastmasiņam vairs nav augšas daļas, tapēc visu rauj pa taisno iekšā. viņs sastāv no 2 daļām :)
principā jau nevajadzēj tik tālu lielam eļļas daudzumam tikt, ieplūdes gofrā tur ir plastmasiņš, izveidots tā lai eļa pēc iespējas mazāk tiktu ieplūdē. cik esmu sev pētījis, tad gada laikā eļļas pēdas ir tikušas līdz tam plastmasiņam un nedaudz iekš gofras, bet ļoti minimāli. iespējams ka tev tam plastmasiņam vairs nav augšas daļas, tapēc visu rauj pa taisno iekšā. viņs sastāv no 2 daļām :)
runājot par temu! varbūt kāds zin vai ir kāda modifikācija m50 dzinējam,kurā jau no rūpnīcas ir paredzēta kartera ventilāciju novadit zemē??
jo man reāli viņu nav kur pievienot
jo man reāli viņu nav kur pievienot
No rūpnīcas toč nē, bet vari tak ielikt to saucamos oil cache mucu :)
man jau kadus 2 gadus kartera ventelacija iet zeme Itka nekas nekaish
Skiet ka m3 kartera ventelacija gaja uz eljas skupu.
Skiet ka m3 kartera ventelacija gaja uz eljas skupu.
M52 sistēma mazliet sarežģītāka - ir membrāna, kura smago frakciju aiztur un uz ieplūdes gofru laiž tīru tvaiku, bet smagā frakcija iet uz ščupu.
nu ja bet kur reali viņs spraužas? man nav vietas kur viņu pievienotdogMa rakstīja:No rūpnīcas toč nē, bet vari tak ielikt to saucamos oil cache mucu :)
došu pakustināt smadzenes
***kamēr bija auksts -10 -20 mīnusos dzinējs jutās kā smags klucis kurš lāgā nevelk.
uz štrāses spied un nu tā nevisai iet, liekas takā piekabe vēl būtu, arī patērīņs pie 110 dažreiz ieripoja 10 l pa štrāsi.
pilsētā konstants 60 sanāca uz 8-9 l
***pienāca šis siltād dienas -1+3 un re šis pēkņi sācis iet ļoti labi
štrāse normā līdz 8 l pilsētā konstanti 60 sanāk 6-7 l
Tas viss pie normālas darba temperatūras pabraukājot vairāk kā pus stundu.
ko tas aukstusm uz dzinēju tā var ietekmēt, ja ir darba temperatūra? zinu ka vanos pusbeigts, bet vaitad to var atsaldēt
***kamēr bija auksts -10 -20 mīnusos dzinējs jutās kā smags klucis kurš lāgā nevelk.
uz štrāses spied un nu tā nevisai iet, liekas takā piekabe vēl būtu, arī patērīņs pie 110 dažreiz ieripoja 10 l pa štrāsi.
pilsētā konstants 60 sanāca uz 8-9 l
***pienāca šis siltād dienas -1+3 un re šis pēkņi sācis iet ļoti labi
štrāse normā līdz 8 l pilsētā konstanti 60 sanāk 6-7 l
Tas viss pie normālas darba temperatūras pabraukājot vairāk kā pus stundu.
ko tas aukstusm uz dzinēju tā var ietekmēt, ja ir darba temperatūra? zinu ka vanos pusbeigts, bet vaitad to var atsaldēt
Baigā problēma, vakar nomira mans E36 pavisam.
Braucu, rīstījās... Domāju, ka problēma nav nopietna (gaisa masas mērītājs vai tukšgaitas regulators), jo šad tad gāja normāli un ik pa laikam rīstījās. Un tad pienāca šis slapjais laiks un tā rīstīšanās palika izteiktāka... Un tad vienā brīdī noslāpa un viss, vaļā vairs nedabū pat ar vilkšanu.
Šodien konstatēju, ka degvielas sūknim nepienāk strāva... Pats sūknis ir vesels, jo kad pieliku pie aķa, griezās.
Pieliku sūkni pa taisno pie strāvas, tāpat nelec vaļā.
Drošinātājs vesels, relejs itkā arī... Kad pagriež aizdedzi, notikšķ, bet nevar jau īsti saprast vai tieši tas notikšķ.
Kādas jūsu domas, kas varētu būt par vainu?
Braucu, rīstījās... Domāju, ka problēma nav nopietna (gaisa masas mērītājs vai tukšgaitas regulators), jo šad tad gāja normāli un ik pa laikam rīstījās. Un tad pienāca šis slapjais laiks un tā rīstīšanās palika izteiktāka... Un tad vienā brīdī noslāpa un viss, vaļā vairs nedabū pat ar vilkšanu.
Šodien konstatēju, ka degvielas sūknim nepienāk strāva... Pats sūknis ir vesels, jo kad pieliku pie aķa, griezās.
Pieliku sūkni pa taisno pie strāvas, tāpat nelec vaļā.
Drošinātājs vesels, relejs itkā arī... Kad pagriež aizdedzi, notikšķ, bet nevar jau īsti saprast vai tieši tas notikšķ.
Kādas jūsu domas, kas varētu būt par vainu?
kas par dzineju?
paskaties vai ir dzirkstele, ja nav, tad klokenes devejs
vel ecu var peldeties udeni. i
paskaties vai ir dzirkstele, ja nav, tad klokenes devejs
vel ecu var peldeties udeni. i
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
M40B16
Dzirkstele no spoles nāca...
Kompis arī itkā sauss...
Dzirkstele no spoles nāca...
Kompis arī itkā sauss...
no spoles nav raditajs, m40 variga vieta ir sadalitaja vacins, rotors.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
sadalitaja ta dzirkstele ari var pazust, dzirksteli parbauda no uz sveces, nevis centrala svecvada.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- …
- 350
- chevron_right