dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- …
- 350
- chevron_right
Man jau ar liekas, ka M54B30 ir 135mm klaņi..
Tagad saliku pa vietām visu, bet galīgi nesapratu Tavu ideju pa vanosu - pret ko atspiest ar skrūvgriezi, ar ko pagriest zobratus?Armando rakstīja:To specialo aclegu var aizvietot ar lielo plakano skruvgriezi. Atspiezot pret galvu ar plakano skruvgriezi griez zobratu un spied ieksaa vanosu. Iesaku velreiz parskatit sadalenes stavokli pret tdc klokjenes stavokli un velreiz ielikt vanosu. Soreiz pareizi to darot
Tev vajag minimāli atslogot izplūdes sadalenes zobratu, tad to pašu izplūdes sadalenes zobratu griezt pa kreisi (veidu izdomā pats, bet neko nesačakarē) un tajā momentā spiest iekšā vanosa zobratu, līdz vanosa korpuss pieskaras galvai.
Ieteiktu pirms tam abus sadaleņu zobratus nolikt tādā pozīcijā, ka vari tos diez gan pagriezt pa kreisi.
Ieteiktu pirms tam abus sadaleņu zobratus nolikt tādā pozīcijā, ka vari tos diez gan pagriezt pa kreisi.
Autoserviss. Elektronikas darbi. Datordiagnostika.
Biķernieku ielā 111A, Rīga, +371 28346727.
[email protected]
Biķernieku ielā 111A, Rīga, +371 28346727.
[email protected]
Viskārtībā, vanosu ieliku, motors rūc, jauda ir, piektdiena izdevusiesSTR Motors rakstīja:Tev vajag minimāli atslogot izplūdes sadalenes zobratu, tad to pašu izplūdes sadalenes zobratu griezt pa kreisi (veidu izdomā pats, bet neko nesačakarē) un tajā momentā spiest iekšā vanosa zobratu, līdz vanosa korpuss pieskaras galvai.
Ieteiktu pirms tam abus sadaleņu zobratus nolikt tādā pozīcijā, ka vari tos diez gan pagriezt pa kreisi.
m50b20 ar vanus apgriezieni stāv uz 3-3,5k un kad ir uzsilis tad negrib lekt. kas varētu būt pie vainas ?
ko darit lai beidz cikstet siksna. stav jauna, rullitis ari jauns, viss attaukots, tapat cikst uz zemiem rpm. kad uzdod gazi vairs necikst
spriegotājs?EJANSONS rakstīja:ko darit lai beidz cikstet siksna. stav jauna, rullitis ari jauns, viss attaukots, tapat cikst uz zemiem rpm. kad uzdod gazi vairs necikst
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Cik apgriezieniem jābūt tukšgaitā 1.8 motoram un kā var pieregulēt? Pašlaik stāv uz 900-950, kad uzsilis..
Sakara ar to siksnas chiksteshanu!
Izgriezhot sturi un braucot, saak pamatiigi chiksteet! bet tikai pie izgrieztas stures!
Itka sikums,bet riebjas,kad mazinas skatas,kas tur pa chikstonu brauc!
Izgriezhot sturi un braucot, saak pamatiigi chiksteet! bet tikai pie izgrieztas stures!
Itka sikums,bet riebjas,kad mazinas skatas,kas tur pa chikstonu brauc!
Jautājums par M52B28, dažreiz, kad paatrinās, jūtami raustās motors, itkā būtu neliels tukumš, maz jūtams, bet uztrauc tomēr...
Jāskatās, kas notiek stūres pastiprinātāju un pašiem rullīšiem. Izgriežot stūri, ir slodze uz to visu. Attālināti nevarēs tā pateikt, kas pie vainas.SarancevsA rakstīja:Sakara ar to siksnas chiksteshanu!
Izgriezhot sturi un braucot, saak pamatiigi chiksteet! bet tikai pie izgrieztas stures!
Itka sikums,bet riebjas,kad mazinas skatas,kas tur pa chikstonu brauc!
Motors raustās tikai no pavisam zemiem apgriezieniem? Jebkurā pārnesumā?elvijs00 rakstīja:Jautājums par M52B28, dažreiz, kad paatrinās, jūtami raustās motors, itkā būtu neliels tukumš, maz jūtams, bet uztrauc tomēr...
Bet vislabāk atrādīt kādam zinošam, lai paskatās, iespējams arī būs nepieciešama datordiagnostika.
Autoserviss. Elektronikas darbi. Datordiagnostika.
Biķernieku ielā 111A, Rīga, +371 28346727.
[email protected]
Biķernieku ielā 111A, Rīga, +371 28346727.
[email protected]
Jap, 1 nej'ut to, bet teiksim 2,3,4,5 diezgan jūtams tas ir, sevišķi 1200-2000 apmeram taja diapazonaSTR Motors rakstīja:Jāskatās, kas notiek stūres pastiprinātāju un pašiem rullīšiem. Izgriežot stūri, ir slodze uz to visu. Attālināti nevarēs tā pateikt, kas pie vainas.SarancevsA rakstīja:Sakara ar to siksnas chiksteshanu!
Izgriezhot sturi un braucot, saak pamatiigi chiksteet! bet tikai pie izgrieztas stures!
Itka sikums,bet riebjas,kad mazinas skatas,kas tur pa chikstonu brauc!
Motors raustās tikai no pavisam zemiem apgriezieniem? Jebkurā pārnesumā?elvijs00 rakstīja:Jautājums par M52B28, dažreiz, kad paatrinās, jūtami raustās motors, itkā būtu neliels tukumš, maz jūtams, bet uztrauc tomēr...
Bet vislabāk atrādīt kādam zinošam, lai paskatās, iespējams arī būs nepieciešama datordiagnostika.
Man jums viens jautājums, varbūt jūs zināt, kas vrētu būt par iemeslu jaudas zudumam, uz ātruma viņš brauc labi, bet nevar paspolēt nemaz, ar patēriņu nevar saprast itkā ir normāls bet tamā pašā laikā ēd daudz.BMW 318is 1996
Profilakses pēc nomaini sveces un pie reizes ieraudzisi vai svečvadi nav mitri ar eļļu. Talak vari meklet problemu gaisa masas mērītājā, kada temperaturas deveja vai zondēraivise36 rakstīja:Man jums viens jautājums, varbūt jūs zināt, kas vrētu būt par iemeslu jaudas zudumam, uz ātruma viņš brauc labi, bet nevar paspolēt nemaz, ar patēriņu nevar saprast itkā ir normāls bet tamā pašā laikā ēd daudz.BMW 318is 1996
Kāds varētu pateikt , kapēc aukstam motoram lēkā apgriezieni ??
GMM, caura gofra,tukšgaitas regulators u.t.t. Daudz variantu.latviets rakstīja:Kāds varētu pateikt , kapēc aukstam motoram lēkā apgriezieni ??
Man jums viens jautājums, varbūt jūs zināt, kas vrētu būt par iemeslu jaudas zudumam, uz ātruma viņš brauc labi, bet nevar paspolēt nemaz, ar patēriņu nevar saprast itkā ir normāls bet tamā pašā laikā ēd daudz.BMW 318is 1996
Augstam motoram ir palielinati apgriezieni lai tas ātrāk uzsiltu (kkur ap 1200rpm)latviets rakstīja:Kāds varētu pateikt , kapēc aukstam motoram lēkā apgriezieni ??
Ja tev nestav vienmerigi vini bet tuksgaita uzsilusim ir vienmeriga mekle problemu tajā augsta motora sildisana. Var but vainigs gmm, uzmet kadu citu un pateste.
Sveiki varbut kads var palidzet ka skilu autinu ta radas kadi 500 apgriezieni un uzreiz sak kristies un autinjs noslapst gazi ari spiedu et nekas nenotiek kas varetu but pa vainu?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- …
- 350
- chevron_right