dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

mi4uls
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 17 Jan 2014, 19:50
Braucu ar: BMW 316i kupeju
mi4uls rakstīja:Sveiki varbut kads var palidzet ka skilu autinu ta radas kadi 500 apgriezieni un uzreiz sak kristies un autinjs noslapst gazi ari spiedu et nekas nenotiek kas varetu but pa vainu?
Kad motors atdziest atkal var pielaist un braukt bet siltu motoru nevar pielaist
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
propans stav virsu ja?
mi4uls
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 17 Jan 2014, 19:50
Braucu ar: BMW 316i kupeju
Ne neizmantoju tadu pornografiju
mi4uls
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 17 Jan 2014, 19:50
Braucu ar: BMW 316i kupeju
Shodien pat auksts nelec parbaudiju sukni shpanis pienak suknis negriez laikam jamaina suknis :lol:
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Nepieciešama palīdzība, izskatās, ka man acis jau ir aizmigulojušās, pēc kādām pavadītām 7 stundām kaut ko mēģinot darīt, uzlabojumi nav.

Motors M50B25

Iedarbinot autiņu, motors rīstās, abaroti ir zemi (apmēram 600) rīstīšanās ir vienmērīga un vidēji ātra.
Pabraukt normāli nevar, no apakšas vispār neceļ un neiet, šad tad izšauj, jo pārlejās. Virs 2k rmp motors strādā čotka
Izskrūvējot sveces viena ir melna un bendzīnā, pārējās 5 ir brūnas. Indukcijas spoli mainiju, dzirksteli skatijos - ir. (sveci vel nemēģināju nomainīt, moš ta dzirkstele pa vāju, tā vispār var būt?)
Trubiņas visas pārbaudītas, gan gaisa, gan vakuma.
Esmu pieslēdzis universālo bosch ls 03 zondi, nezinu gan vai viņai pini no pravotkas ir pareizi salikti, mēģināju visādi. (noņemot, pieliekot zondi nekādas izmaiņas nenotiek)
GMM mēģinātu pievienot, atvienot, ir izmaiņas. Tāpat arī pārraustiju visus dačikus, droselei, ieplūdes kolektorā, tukšgaitas regulatoru utt. no visa tā bija kaut kādas izmaiņas noraujot, značit tad strādā.
Dīvaini liekās, ka pārliets tiek tikai viens pods.

Ja kādam ir kādas idejas, būtu baigi superīgi!
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36
novienojot gmm un zondi viss aiziet normali vai ir tieši tas pats ?
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Es teikshu ka tas bus klokenes devejs, vai sadalenes, bet vairak liekas ka pirmais! Bet pa retam kadam gadaas ka svecei zem kompresijas pazud dzirkstele, sac ar to ka samaini sveci. Un tad skaties.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36
kautkas līdzīgs bija ar lietotāja sigais motoru beigās vainu tā ari neatradām vnk noņemām nost zondi un gmm un vēlāk pārdevām autiņu :) bet loti iespējams ka kloķenes devējs nestrādā korekti
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05
Mos sprausla viena miz pa daudz ieksa ja viens pods tiek parliets tikai

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Profila bilde
elviic
Ziņojumi: 22
Pievienojies: 23 Sep 2013, 16:28
Braucu ar: 325i
Ticu ka tas būs klokenes devējs vai kompis.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
GM-747 rakstīja:novienojot gmm un zondi viss aiziet normali vai ir tieši tas pats ?
Zondi atvienojot, izmaiņu nav, bet ja gmm noņem, tad vispār auzās aiziet.

Tas kloķenes devējs der no jebkura m50 motora vai tieqsi vajag no b25?

@elviic kādā ziņā kompis tu domā? Neīstais vai beigts?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
elviic rakstīja:Ticu ka tas būs klokenes devējs vai kompis.
Cik beigtus līdz 2000-šo gadu ražojuma bosch DME esi redzējis? Es nevienu, nokurinātus, jā, bet kur pats DME ir bijis problēmas cēlonis, nevienu.

Par tēmu:
Pārliec spoli un sveci uz citu cilindru, paskaties vai pārlies to pašu cilindru.
Kas ar degvielas spiedienu/ražību?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 
Lidziga problema ka edzim bija, kad masinas pravokta 97+ gads bet dme 95 kompis nesanema atruma signalu, apgruezieni vislaik 500, parejie simptomi ari,vnk atskiras ka iet atruma signals, obd 1 un obd 2 uzreiz ka savilka, ta apgiezieni ka pec gramatas, mazak parlejas utt pavisam viss atrisinajas kad samainiju sveces, jo tas jau bija savu dabujusas.
e36
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
Kaut kādi līdzīgi joki man bija,kad kompis sagāja sviestā,nav Tev cits ecu ar ko patestēt?Bezvanosiem kloķenes devējs derēja arī no mazmotoriem,moš Tev ar der,itkā būtu jāder as long as it is bosch.
Profila bilde
gleizds
Ziņojumi: 290
Pievienojies: 30 Jūn 2014, 23:08
Braucu ar: liegumu
Reputācija: 1
 
pāris sasāpējušies jautājumi:
1) ar ko īsti atšķiras m52 ''zaļā štekera'' zondes no ''dzeltenā štekera'' zondēm ?
2) naivi ceru,ka kādam tā bijis,bet problēma - tas pats m52, braucot pēkšņi takā noraustījās un pēkšņi palika nenormāli gauss,tā ka vispār neiet,iespiežot pedāli uz vietas stāvot apgriezienus arī neuzsit,bet gan tiekot līdz 1k rpm burbuļo,noraustās un tad tikai lēnām apgriezieni uzkāpj. Problēmas turpinājums bija tāds,ka pēkšņi ļoti slikti sāka lekt,un tas viss beidzās ar interesantu parādību,ka ar starteri nevar pielaist,burbuļo itkā,bet nepietiek kaut kā lai pielektu. Ja iestumj,tad pielec uzreiz...
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 
gleizds rakstīja:pāris sasāpējušies jautājumi:
1) ar ko īsti atšķiras m52 ''zaļā štekera'' zondes no ''dzeltenā štekera'' zondēm ?
2) naivi ceru,ka kādam tā bijis,bet problēma - tas pats m52, braucot pēkšņi takā noraustījās un pēkšņi palika nenormāli gauss,tā ka vispār neiet,iespiežot pedāli uz vietas stāvot apgriezienus arī neuzsit,bet gan tiekot līdz 1k rpm burbuļo,noraustās un tad tikai lēnām apgriezieni uzkāpj. Problēmas turpinājums bija tāds,ka pēkšņi ļoti slikti sāka lekt,un tas viss beidzās ar interesantu parādību,ka ar starteri nevar pielaist,burbuļo itkā,bet nepietiek kaut kā lai pielektu. Ja iestumj,tad pielec uzreiz...
Zondēm atšķirās motora pravodkas štekeri.
Profila bilde
ValtersD
Ziņojumi: 576
Pievienojies: 29 Apr 2015, 17:04
Braucu ar: 177
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 3
 
Ģirts rakstīja:Kaut kādi līdzīgi joki man bija,kad kompis sagāja sviestā,nav Tev cits ecu ar ko patestēt?Bezvanosiem kloķenes devējs derēja arī no mazmotoriem,moš Tev ar der,itkā būtu jāder as long as it is bosch.
Cik atceros, tad no mazmotoriem kloķenes devēju nevar normāli nostiprināt pie m50 motora. :nenene:
Lietotas E36 Rezerves daļas!
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
gleizds rakstīja:pāris sasāpējušies jautājumi:
1) ar ko īsti atšķiras m52 ''zaļā štekera'' zondes no ''dzeltenā štekera'' zondēm ?
2) naivi ceru,ka kādam tā bijis,bet problēma - tas pats m52, braucot pēkšņi takā noraustījās un pēkšņi palika nenormāli gauss,tā ka vispār neiet,iespiežot pedāli uz vietas stāvot apgriezienus arī neuzsit,bet gan tiekot līdz 1k rpm burbuļo,noraustās un tad tikai lēnām apgriezieni uzkāpj. Problēmas turpinājums bija tāds,ka pēkšņi ļoti slikti sāka lekt,un tas viss beidzās ar interesantu parādību,ka ar starteri nevar pielaist,burbuļo itkā,bet nepietiek kaut kā lai pielektu. Ja iestumj,tad pielec uzreiz...
2) 90%, ka kloķenes devējs. Jāslēdz pie kompja un jāskatās, lai zinātu precīzi.
Profila bilde
Norča
Ziņojumi: 169
Pievienojies: 14 Jūl 2013, 05:57
Čau. Varbūt var pakonsultēt, kā piecelt dīzelim apgriezienus ? Regulējot sūkņa padevi? Motors m41d17.
Metināšanas darbi, kvalitatīvi! Salacgrīvā, 26694556

http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
Profila bilde
gleizds
Ziņojumi: 290
Pievienojies: 30 Jūn 2014, 23:08
Braucu ar: liegumu
Reputācija: 1
 
dogMa rakstīja:
gleizds rakstīja:pāris sasāpējušies jautājumi:
1) ar ko īsti atšķiras m52 ''zaļā štekera'' zondes no ''dzeltenā štekera'' zondēm ?
2) naivi ceru,ka kādam tā bijis,bet problēma - tas pats m52, braucot pēkšņi takā noraustījās un pēkšņi palika nenormāli gauss,tā ka vispār neiet,iespiežot pedāli uz vietas stāvot apgriezienus arī neuzsit,bet gan tiekot līdz 1k rpm burbuļo,noraustās un tad tikai lēnām apgriezieni uzkāpj. Problēmas turpinājums bija tāds,ka pēkšņi ļoti slikti sāka lekt,un tas viss beidzās ar interesantu parādību,ka ar starteri nevar pielaist,burbuļo itkā,bet nepietiek kaut kā lai pielektu. Ja iestumj,tad pielec uzreiz...
2) 90%, ka kloķenes devējs. Jāslēdz pie kompja un jāskatās, lai zinātu precīzi.
laikam uzzināju precīzi arī bez kompja... https://pbs.twimg.com/media/CR76pQoXAAAgN0V.jpg :lol: :lol: