Lindas e36-Bacon
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- …
- 38
- chevron_right
Man jau 280hp liekas kā gals ar stock kolektoru un droseli. Virs tā vajag S50 kitu.
Iepūt tur ap 3 bar caur droseli un dabū 900hp
Linda, saproti pati, ka gaiss neies vairāk nekā to sūc motors!!!!
Lai tas sāktu sūkt vairåk, no sākuma to iesūcēju jāpadara lielāku, jeb motora apjoms, tad gaisa kanāli.
A tev sanāk ka caurums kolektora ir 64 a droselele 70mm, cik reāli ???
Linda, saproti pati, ka gaiss neies vairāk nekā to sūc motors!!!!
Lai tas sāktu sūkt vairåk, no sākuma to iesūcēju jāpadara lielāku, jeb motora apjoms, tad gaisa kanāli.
A tev sanāk ka caurums kolektora ir 64 a droselele 70mm, cik reāli ???
Fēns ir cits stāsts. Atmo ir atmo.
Ar S50 kitu un turbo to pašu jaudu ar mazāku boost varētu dabūt.
Ar S50 kitu un turbo to pašu jaudu ar mazāku boost varētu dabūt.
ar standarta kolektoru tur nebus ari tie 280 hp std kolektoram caurumi ir mazaki neka tur kanali galva, a koletoram cauruma ieejai jabut par kapeikas tiesu lielakai neka kanalam galva
Tieši tā, lai taisītu virpuli un izplūdes kolektoram kapeiku mazākam. Cilvēks lasījis gudras grāmatas.
kadu nah virpuli, tas, ko es teicu, ir vajadzigs lai samazinatu izpludes gazu atpakal spiedienu uz varsta pusi.
Bella grāmatā bija vairāk runāts par to, lai taisītu ieplūstošajam gaisam virpuli. Bija elektroniskā formātā man grāmata, bet esmu parāk slinks, lai meklētu citātu.
Tas pats ar izplūstošo gaisu no motora.
Tas pats ar izplūstošo gaisu no motora.
Labi, mana sievišķīgā teorija (lielāka drosele -> vairāk gaisa -> eventually ir vairāk jaudas ) sabruka-AF- rakstīja:Iepūt tur ap 3 bar caur droseli un dabū 900hp
Linda, saproti pati, ka gaiss neies vairāk nekā to sūc motors!!!!
Lai tas sāktu sūkt vairåk, no sākuma to iesūcēju jāpadara lielāku, jeb motora apjoms, tad gaisa kanāli.
A tev sanāk ka caurums kolektora ir 64 a droselele 70mm, cik reāli ???
Bet kaut kādā veidā Locis dabūja visu to pasākumu strādājošu, ne tā? Un ja jau atstāja to droseli tur, tad kaut kāda jēga no viņas bija? Tāpat buroties cauri ārzemju forumiem likās, ka principā neslikta ideja.
Un galu galā, gan jau kaut ko neesmu sapratusi līdz galam, bet kam šī 600 eur dārgā mantiņa ir domāta?
http://www.vacmotorsports.com/articlesD ... ecordID=42
Un Tom, es protams, varu kļūdīties, bet todien, kad iedarbinājām motoru Tu taču teici, ka vajag lielāku droseli? Šī ir "nedaudz" lielāka
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Izlasi vēlreiz, virpuli vajag degkamerā, lai degmaisījums ir vienmērigi pa visu degkameru, lai neveidojas hot-spoti, kur nekāda ieplūstošā gaisa kustība nenotiek, palielinās temperatūra un veidojas detonācija.
A izplūdes gāzu plūsmai ir jārada inerce, kas vārstu pārsedzes brīdī palīdzēs raut iekšā gaisu no ieplūdes.
edit: Linda, ja tev stāv 2.0 drosele, tad es noteikti teicu, savādāk diez vai, cik atceros garāžā vēl runāju, ka m50b25 vai m52 drosele pietiek priekš 300+hp, Tas ko es teicu tev noteikti bija, ka vajag ITB.
Droseli var uzlikt tādu lai droseles iekšējais laukums (mīnus) tas ko nosedz "taurenītis" ir vienāds ar kolektora atvērumu, ja tā jau nesanāk ar esošo droseli, tad nākamais solis ir tikai s50 ieplūde.
Bez tam laikam lētāk ir uzlikt s50 ieplūdi nekā to VAC droseli :700e + ships: :космос:
A izplūdes gāzu plūsmai ir jārada inerce, kas vārstu pārsedzes brīdī palīdzēs raut iekšā gaisu no ieplūdes.
edit: Linda, ja tev stāv 2.0 drosele, tad es noteikti teicu, savādāk diez vai, cik atceros garāžā vēl runāju, ka m50b25 vai m52 drosele pietiek priekš 300+hp, Tas ko es teicu tev noteikti bija, ka vajag ITB.
Droseli var uzlikt tādu lai droseles iekšējais laukums (mīnus) tas ko nosedz "taurenītis" ir vienāds ar kolektora atvērumu, ja tā jau nesanāk ar esošo droseli, tad nākamais solis ir tikai s50 ieplūde.
Bez tam laikam lētāk ir uzlikt s50 ieplūdi nekā to VAC droseli :700e + ships: :космос:
Pēdējais labojis Liss - 14 Jūl 2016, 16:39, kopā labots 1 reizi.
Droseles ar turbo/kompresoru nav labākais savienojums labāk uztaisit citu, paeizu kolektorufunkyasshit rakstīja:Fēns ir cits stāsts. Atmo ir atmo.
Ar S50 kitu un turbo to pašu jaudu ar mazāku boost varētu dabūt.
kolektors, kanāli un degkameras forma ir viss kopums, kas arī rada to virpuli, ne tā?seeingman rakstīja:Izlasi vēlreiz, virpuli vajag degkamerā, lai degmaisījums ir vienmērigi pa visu degkameru, lai neveidojas hot-spoti, kur nekāda ieplūstošā gaisa kustība nenotiek, palielinās temperatūra un veidojas detonācija.
A izplūdes gāzu plūsmai ir jārada inerce, kas vārstu pārsedzes brīdī palīdzēs raut iekšā gaisu no ieplūdes.
Kolektora kanāla izmērs pret galvu un galvas kanālu forma, nostrādes pakāpe to arī nosaka vai es esmu sapratis ko nepareizi?
jā un kāpēc tev izplūdē vajag virpuli?funkyasshit rakstīja:kolektors, kanāli un degkameras forma ir viss kopums, kas arī rada to virpuli, ne tā?seeingman rakstīja:Izlasi vēlreiz, virpuli vajag degkamerā, lai degmaisījums ir vienmērigi pa visu degkameru, lai neveidojas hot-spoti, kur nekāda ieplūstošā gaisa kustība nenotiek, palielinās temperatūra un veidojas detonācija.
A izplūdes gāzu plūsmai ir jārada inerce, kas vārstu pārsedzes brīdī palīdzēs raut iekšā gaisu no ieplūdes.
Kolektora kanāla izmērs pret galvu un galvas kanālu forma, nostrādes pakāpe to arī nosaka vai es esmu sapratis ko nepareizi?
Izplūdē vajag incerci, kas vel tās gāzes laukā, virpulim tur nav sakara. Par izplūdi vienkārši minēju, neminot, ko tas dod.seeingman rakstīja:jā un kāpēc tev izplūdē vajag virpuli?funkyasshit rakstīja:kolektors, kanāli un degkameras forma ir viss kopums, kas arī rada to virpuli, ne tā?seeingman rakstīja:Izlasi vēlreiz, virpuli vajag degkamerā, lai degmaisījums ir vienmērigi pa visu degkameru, lai neveidojas hot-spoti, kur nekāda ieplūstošā gaisa kustība nenotiek, palielinās temperatūra un veidojas detonācija.
A izplūdes gāzu plūsmai ir jārada inerce, kas vārstu pārsedzes brīdī palīdzēs raut iekšā gaisu no ieplūdes.
Kolektora kanāla izmērs pret galvu un galvas kanālu forma, nostrādes pakāpe to arī nosaka vai es esmu sapratis ko nepareizi?
Nē, nē man tur viss no 2.5. Varbūt arī ITB, nezinu trīs dienas nebija gulēts, liekas kaut ko par 69 mm runāji, bet ok, nav tik svarīgi. Ar to s50 čabīgi, kā jau teicu 150 eur, ja kraties uz Āfriku pakaļ, savādāk nav visiem tādu sakaru kā Tev.seeingman rakstīja:
edit: Linda, ja tev stāv 2.0 drosele, tad es noteikti teicu, savādāk diez vai, cik atceros garāžā vēl runāju, ka m50b25 vai m52 drosele pietiek priekš 300+hp, Tas ko es teicu tev noteikti bija, ka vajag ITB.
Droseli var uzlikt tādu lai droseles iekšējais laukums (mīnus) tas ko nosedz "taurenītis" ir vienāds ar kolektora atvērumu, ja tā jau nesanāk ar esošo droseli, tad nākamais solis ir tikai s50 ieplūde.
Bez tam laikam lētāk ir uzlikt s50 ieplūdi nekā to VAC droseli :700e + ships: :космос:
Krč kad braukšu ciemos ar kompensatoriem un slēgties pie kompja paķeršu līdzi arī to nelaimīgo droseli. Nu neliek man viņa mieru
Droši varat turpināt par saviem virpuļiem
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
tikko uz daļām paņēmām ar tādiem sliekšņiem
bet vispār es nesaprotu šito,tā tak nav 21volga vai mustangs ko no pīšļiem celt augšā,bet mainstream bembis ,citu bundžu un aiziet.
bet vispār es nesaprotu šito,tā tak nav 21volga vai mustangs ko no pīšļiem celt augšā,bet mainstream bembis ,citu bundžu un aiziet.
Tu neko nesaproti, tad tas vairs nebūs Bekons
apskatoties šitādus foto, saprotu ka mans sedans vel nav totāls pūznis kā esmu iedomājies
arī fakts,man ir viens mocis ko es nekad nepārdošu utml. bet nu mocis nepūst..Ridlihs rakstīja:Tu neko nesaproti, tad tas vairs nebūs Bekons
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- …
- 38
- chevron_right