dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- …
- 350
- chevron_right
Sveiki,
Radusies problēma ar dzinēju ( 2.0 vanos) - tad kad dzinējs auksts lec bez problēmām un jauda arī ir, bet kad uzsilis noslāpējot grūtības atkal pielaist un kad pielaiž, dzinējs negribīgi strādā un virs 2.5 k neiet, kā arī jauda nav..
Varētu būt ka pie vainas vanoss? ,jo ir saklausīta tàda kā klaboņa no tā apvidus..
Radusies problēma ar dzinēju ( 2.0 vanos) - tad kad dzinējs auksts lec bez problēmām un jauda arī ir, bet kad uzsilis noslāpējot grūtības atkal pielaist un kad pielaiž, dzinējs negribīgi strādā un virs 2.5 k neiet, kā arī jauda nav..
Varētu būt ka pie vainas vanoss? ,jo ir saklausīta tàda kā klaboņa no tā apvidus..
Drīzāk kloķenes devējs. Bet, protams, labāk pieslēgt pie kompja un apskatīt.
Sveiki, problēma tāda- motors nevienmērīgi strādā, respektīvi nedaudz apgriezieni nokrītās, uzkāpj, motors burbuļo, skaņa palikusi kā kaut kādam subāram, tāda dobja un burbuļojoša, domāju no sākuma moš kāds vārsts līks, no sākuma pārbaudīju kompresiju, itkā visos podos ir ok, tad norāvu ieplūdnieku lai redzētu vārstus, pārbaudīju, itkā viss labi, sveces, svečpīpes viss arī sauss, smidzinātāji arī visi normāli šancē, tāda sajūta, ka lago sveces, bet viss ir kārtībā, bija caura gaisa gofra to nomainīju, izmaiņas nekādas, no sākuma mašīna iet gurdeni, bet pamēģināju iekrāmēt aplī, kad izsitu pa sajūgu gāja kā nākās uz mazākiem apgriezieniem atkal burbuļo, tad vel pēc tam parādījās tāda lieta, ka pazuda strāva, mašīna noslāpa, lampas, maģis un viss pārējais izrubijās, tad pēc kāda laika atkal aizgāja neslapa nost. kādi varianti, moš kādam ir bijusi šāda problēma? vienkārši vairs nav variantu, vel pieļauju domu par galvas blīvi un eļļas gredzenu kādu, bet dzesēšanas sistēmā itkā nav gaisa, lieka spiediena, dzese nepazūd. Nezinu man jau nervi netur
2.8 ānus
2.8 ānus
Man m52b28 pazuda strāva kad motoram masa čakarējas.OskarsT rakstīja:Sveiki, problēma tāda- motors nevienmērīgi strādā, respektīvi nedaudz apgriezieni nokrītās, uzkāpj, motors burbuļo, skaņa palikusi kā kaut kādam subāram, tāda dobja un burbuļojoša, domāju no sākuma moš kāds vārsts līks, no sākuma pārbaudīju kompresiju, itkā visos podos ir ok, tad norāvu ieplūdnieku lai redzētu vārstus, pārbaudīju, itkā viss labi, sveces, svečpīpes viss arī sauss, smidzinātāji arī visi normāli šancē, tāda sajūta, ka lago sveces, bet viss ir kārtībā, bija caura gaisa gofra to nomainīju, izmaiņas nekādas, no sākuma mašīna iet gurdeni, bet pamēģināju iekrāmēt aplī, kad izsitu pa sajūgu gāja kā nākās uz mazākiem apgriezieniem atkal burbuļo, tad vel pēc tam parādījās tāda lieta, ka pazuda strāva, mašīna noslāpa, lampas, maģis un viss pārējais izrubijās, tad pēc kāda laika atkal aizgāja neslapa nost. kādi varianti, moš kādam ir bijusi šāda problēma? vienkārši vairs nav variantu, vel pieļauju domu par galvas blīvi un eļļas gredzenu kādu, bet dzesēšanas sistēmā itkā nav gaisa, lieka spiediena, dzese nepazūd. Nezinu man jau nervi netur
2.8 ānus
Masas arī skatījos itkā nekur korodējuši vai noplīsuši vadi nav, nevar būt ta, ka ģenerators čakarējas vai kkas tāds, varbūt kkur mitrumu esmu dabūjis, bet vai no tā var tā lagot un neiet motors ?ZzevsS rakstīja:Man m52b28 pazuda strāva kad motoram masa čakarējas.OskarsT rakstīja:Sveiki, problēma tāda- motors nevienmērīgi strādā, respektīvi nedaudz apgriezieni nokrītās, uzkāpj, motors burbuļo, skaņa palikusi kā kaut kādam subāram, tāda dobja un burbuļojoša, domāju no sākuma moš kāds vārsts līks, no sākuma pārbaudīju kompresiju, itkā visos podos ir ok, tad norāvu ieplūdnieku lai redzētu vārstus, pārbaudīju, itkā viss labi, sveces, svečpīpes viss arī sauss, smidzinātāji arī visi normāli šancē, tāda sajūta, ka lago sveces, bet viss ir kārtībā, bija caura gaisa gofra to nomainīju, izmaiņas nekādas, no sākuma mašīna iet gurdeni, bet pamēģināju iekrāmēt aplī, kad izsitu pa sajūgu gāja kā nākās uz mazākiem apgriezieniem atkal burbuļo, tad vel pēc tam parādījās tāda lieta, ka pazuda strāva, mašīna noslāpa, lampas, maģis un viss pārējais izrubijās, tad pēc kāda laika atkal aizgāja neslapa nost. kādi varianti, moš kādam ir bijusi šāda problēma? vienkārši vairs nav variantu, vel pieļauju domu par galvas blīvi un eļļas gredzenu kādu, bet dzesēšanas sistēmā itkā nav gaisa, lieka spiediena, dzese nepazūd. Nezinu man jau nervi netur
2.8 ānus
OskarsT rakstīja:Nē nu viņš var neiet, protams, bet vai tieši tāds defekts, kkāds tikšķis dzinējā arī ir vairāk arī ģenerātora pusē pie filtra kastes tajā stūrī arī ir kkādas skaņas.ZzevsS rakstīja:Man m52b28 pazuda strāva kad motoram masa čakarējas.OskarsT rakstīja:Sveiki, problēma tāda- motors nevienmērīgi strādā, respektīvi nedaudz apgriezieni nokrītās, uzkāpj, motors burbuļo, skaņa palikusi kā kaut kādam subāram, tāda dobja un burbuļojoša, domāju no sākuma moš kāds vārsts līks, no sākuma pārbaudīju kompresiju, itkā visos podos ir ok, tad norāvu ieplūdnieku lai redzētu vārstus, pārbaudīju, itkā viss labi, sveces, svečpīpes viss arī sauss, smidzinātāji arī visi normāli šancē, tāda sajūta, ka lago sveces, bet viss ir kārtībā, bija caura gaisa gofra to nomainīju, izmaiņas nekādas, no sākuma mašīna iet gurdeni, bet pamēģināju iekrāmēt aplī, kad izsitu pa sajūgu gāja kā nākās uz mazākiem apgriezieniem atkal burbuļo, tad vel pēc tam parādījās tāda lieta, ka pazuda strāva, mašīna noslāpa, lampas, maģis un viss pārējais izrubijās, tad pēc kāda laika atkal aizgāja neslapa nost. kādi varianti, moš kādam ir bijusi šāda problēma? vienkārši vairs nav variantu, vel pieļauju domu par galvas blīvi un eļļas gredzenu kādu, bet dzesēšanas sistēmā itkā nav gaisa, lieka spiediena, dzese nepazūd. Nezinu man jau nervi netur
2.8 ānus
Masas arī skatījos itkā nekur korodējuši vai noplīsuši vadi nav, nevar būt ta, ka ģenerators čakarējas vai kkas tāds, varbūt kkur mitrumu esmu dabūjis, bet vai no tā var tā lagot un neiet motors ?
Sveiki!
325TDS-
Nu jau kādu laiku atpakaļ nomainīju stūres pastiprinātāja sūkni, reiku.
Uzliku siksnu, spriegotājs diezgan ievērojami staigāja un siksna čīkstēja.
Vēlreiz noņēmu siksnu un atradu lufti pašā spriegotājā - "kājā"
Samainīju arī to pašu kāju, kas skrūvējas iekšā dzinējā.
Tagad jaunākais top gājiens ir mest nost siksnu.
noslāpējot mašīnu spriegotājs pats atsprigojas un loģiski - nomet siksnu.
Siksna pati palikusi diezgan nesmuka, paēstas malas no nomešanas.
Ko jūs ieteiktu mainīt?
Pašu spriegotāju noņēmu, tas ir diezgan stingrs, lai nedaudz iebīdītu iekšā, nākas pielietot labu daļu sava ķermeņa svara.
Jūsu domas?
325TDS-
Nu jau kādu laiku atpakaļ nomainīju stūres pastiprinātāja sūkni, reiku.
Uzliku siksnu, spriegotājs diezgan ievērojami staigāja un siksna čīkstēja.
Vēlreiz noņēmu siksnu un atradu lufti pašā spriegotājā - "kājā"
Samainīju arī to pašu kāju, kas skrūvējas iekšā dzinējā.
Tagad jaunākais top gājiens ir mest nost siksnu.
noslāpējot mašīnu spriegotājs pats atsprigojas un loģiski - nomet siksnu.
Siksna pati palikusi diezgan nesmuka, paēstas malas no nomešanas.
Ko jūs ieteiktu mainīt?
Pašu spriegotāju noņēmu, tas ir diezgan stingrs, lai nedaudz iebīdītu iekšā, nākas pielietot labu daļu sava ķermeņa svara.
Jūsu domas?
Korišam tā pat ir tikai ļoti reti. spriegotāja mehānisms beigts.veejsh rakstīja:Sveiki!
325TDS-
Nu jau kādu laiku atpakaļ nomainīju stūres pastiprinātāja sūkni, reiku.
Uzliku siksnu, spriegotājs diezgan ievērojami staigāja un siksna čīkstēja.
Vēlreiz noņēmu siksnu un atradu lufti pašā spriegotājā - "kājā"
Samainīju arī to pašu kāju, kas skrūvējas iekšā dzinējā.
Tagad jaunākais top gājiens ir mest nost siksnu.
noslāpējot mašīnu spriegotājs pats atsprigojas un loģiski - nomet siksnu.
Siksna pati palikusi diezgan nesmuka, paēstas malas no nomešanas.
Ko jūs ieteiktu mainīt?
Pašu spriegotāju noņēmu, tas ir diezgan stingrs, lai nedaudz iebīdītu iekšā, nākas pielietot labu daļu sava ķermeņa svara.
Jūsu domas?
Kas traucē pārbaudīt ģeneratoru? Gaisu nekur nesūc?OskarsT rakstīja:OskarsT rakstīja:Nē nu viņš var neiet, protams, bet vai tieši tāds defekts, kkāds tikšķis dzinējā arī ir vairāk arī ģenerātora pusē pie filtra kastes tajā stūrī arī ir kkādas skaņas.ZzevsS rakstīja: Man m52b28 pazuda strāva kad motoram masa čakarējas.
Masas arī skatījos itkā nekur korodējuši vai noplīsuši vadi nav, nevar būt ta, ka ģenerators čakarējas vai kkas tāds, varbūt kkur mitrumu esmu dabūjis, bet vai no tā var tā lagot un neiet motors ?
Lieta tāda m43b18 iegaršoies benzīns ēd kādus 11-12l uz 100km , kur meklēt problēmu , un ar ko sākt ?
Sent from my SM-G360F using Tapatalk
Sent from my SM-G360F using Tapatalk
Instagram - @e36_fiksais
Sāc ar apkopi. Sveces, filtri. Pie reizes parbaudi vai kartera ventilacija nav aizdirsta. Protams ar diagnostiku japarbauda maf un lambdas
Kada rezima tu brauc?
Man no majam lidz darba 5km attaluma ziema tereji 15L , vasara 10L. Ta ir ja dzinejs nespej iesildeties.
Uz strase tereji apt 5,7L/100km.
Man no majam lidz darba 5km attaluma ziema tereji 15L , vasara 10L. Ta ir ja dzinejs nespej iesildeties.
Uz strase tereji apt 5,7L/100km.
Čorkins rakstīja:Lieta tāda m43b18 iegaršoies benzīns ēd kādus 11-12l uz 100km , kur meklēt problēmu , un ar ko sākt ?
Sent from my SM-G360F using Tapatalk
Paldies-AF- rakstīja:Sāc ar apkopi. Sveces, filtri. Pie reizes parbaudi vai kartera ventilacija nav aizdirsta. Protams ar diagnostiku japarbauda maf un lambdas
Sent from my SM-G360F using Tapatalk
Instagram - @e36_fiksais
Palielam mierīgi .ivoka1981 rakstīja:Kada rezima tu brauc?
Man no majam lidz darba 5km attaluma ziema tereji 15L , vasara 10L. Ta ir ja dzinejs nespej iesildeties.
Uz strase tereji apt 5,7L/100km.
Čorkins rakstīja:Lieta tāda m43b18 iegaršoies benzīns ēd kādus 11-12l uz 100km , kur meklēt problēmu , un ar ko sākt ?
Sent from my SM-G360F using Tapatalk
Sent from my SM-G360F using Tapatalk
Instagram - @e36_fiksais
Sveiki , griežos pie bmw guru ar probleemu , tad nu 330d , manuāls , reizēm braucot , pēkšņi pazūd jauda , patēriņš aug , pedàlis grīdā bet auto knapi kustas uz priekšu , un palielināta vibrācija , bet pec brītiņa atkal viss iet kà vajag, kur varetu meklet probleemu ? Visi filtri , elļa tikko mainiiti ?
noteikti ka suknis iet uz beigam!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
diagnostiku vajag, izskatas pec sprauslam.Bogdans rakstīja:Sveiki , griežos pie bmw guru ar probleemu , tad nu 330d , manuāls , reizēm braucot , pēkšņi pazūd jauda , patēriņš aug , pedàlis grīdā bet auto knapi kustas uz priekšu , un palielināta vibrācija , bet pec brītiņa atkal viss iet kà vajag, kur varetu meklet probleemu ? Visi filtri , elļa tikko mainiiti ?
-1, sprauslas neko tādu neietekmē...
Varbūt kādam ir nojausma, kur un kas varētu but par vainu - M42B18
No radiatora netek un galvas blīve izskatās, ka neko nelaiž, bet nav nojausmas, kur precīzi tek dzesēšanas šķidrums. Diezgan ātri pat, pil.
Zem abām trubām pat notecējusi siksna.
Aptuveni kko nobildēju. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
No radiatora netek un galvas blīve izskatās, ka neko nelaiž, bet nav nojausmas, kur precīzi tek dzesēšanas šķidrums. Diezgan ātri pat, pil.
Zem abām trubām pat notecējusi siksna.
Aptuveni kko nobildēju. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- …
- 350
- chevron_right