dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- …
- 350
- chevron_right
Visticamāk, ka laika zobs un ir plaisa patrubokam, vai ja kaut kas ir bijis darīts un patruboks noņets un uz oksidējušos trubu uzmaukts atpakaļ tad ar var tecēt.TomSkarsts rakstīja:Varbūt kādam ir nojausma, kur un kas varētu but par vainu - M42B18
No radiatora netek un galvas blīve izskatās, ka neko nelaiž, bet nav nojausmas, kur precīzi tek dzesēšanas šķidrums. Diezgan ātri pat, pil.
Zem abām trubām pat notecējusi siksna.
Aptuveni kko nobildēju. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Tur šķita, ka nav mitrs un zemāk kaut kur ir.māriņš rakstīja: Visticamāk, ka laika zobs un ir plaisa patrubokam, vai ja kaut kas ir bijis darīts un patruboks noņets un uz oksidējušos trubu uzmaukts atpakaļ tad ar var tecēt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
gan jau udenssuknim salniks beigts
Sveiki,ir tāda problema m50b20 paliek apgriezieni augšā apmēram kādu 1sek un tad lēnām nokrīt!
Pēdējais labojis Maskers - 07 Dec 2015, 17:42, kopā labots 1 reizi.
Instagram-MISONAKS
Uzraksti tekstu. Tad izlasi. Kad pats saproti, tad posto.Maisins rakstīja:Sveiki ir tada problema m50b20 bez vanosa motoritim,apgiezieni lenam krit,bet tuksgaita smukuki ruc un apgriezieni nelaka
un ari braucot pa piki atlaizot gazes pedeli iet uz prieksu un pec kadas 1-2sek atlaiz?
un jauda ari nav tada kaa vajadzetu but ?
neko nevar saprastEdža rakstīja:Uzraksti tekstu. Tad izlasi. Kad pats saproti, tad posto.Maisins rakstīja:Sveiki ir tada problema m50b20 bez vanosa motoritim,apgiezieni lenam krit,bet tuksgaita smukuki ruc un apgriezieni nelaka
un ari braucot pa piki atlaizot gazes pedeli iet uz prieksu un pec kadas 1-2sek atlaiz?
un jauda ari nav tada kaa vajadzetu but ?
lab tūlīt iemetīšu videomāriņš rakstīja:neko nevar saprastEdža rakstīja:Uzraksti tekstu. Tad izlasi. Kad pats saproti, tad posto.Maisins rakstīja:Sveiki ir tada problema m50b20 bez vanosa motoritim,apgiezieni lenam krit,bet tuksgaita smukuki ruc un apgriezieni nelaka
un ari braucot pa piki atlaizot gazes pedeli iet uz prieksu un pec kadas 1-2sek atlaiz?
un jauda ari nav tada kaa vajadzetu but ?
Instagram-MISONAKS
Pirmo reizi ko tādu redzu..Maisins rakstīja:https://youtu.be/9a4PuAvvZEU
Droši vien jaslēdz pie kompja, kāds dačiks varbūt nomiris.
Sveiki. Kas mainīsies ja es savam 1.8i uzlikšu kompi no 1.8is?
Es shaubos ka tu vispar varesi vinju piedarbinat!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
cik izmaksatu lietotas gazes sistemas uzstadisana uz 4cyl?
Domaju kkas ap 100 eur. Starpcitu tirgoju gazes iekartu 4paaudze. 100eur
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
To māriņš:
arī karojām ar šito servisā (M43B19). Divi baloniņi ar mootip break cleaner un kopresors. Nebija viegli atrast, beigās izkodām. Visu iztīra, izpūš. darbina iekšām - tikko sāk tecēt. skrūvējām nost, kas traucē vizuāli detektēt un atkal notīra / nopūš ar kompresoru - darbina iekšā. Kamēr atrod.
arī karojām ar šito servisā (M43B19). Divi baloniņi ar mootip break cleaner un kopresors. Nebija viegli atrast, beigās izkodām. Visu iztīra, izpūš. darbina iekšām - tikko sāk tecēt. skrūvējām nost, kas traucē vizuāli detektēt un atkal notīra / nopūš ar kompresoru - darbina iekšā. Kamēr atrod.
Diegabiksis
Sveiki. Ir tāda lieta, ka M50B20 baigi dūmo gan tukšgaitā gan pie kārtīgiem apgriezieniem. Nemāku pateikt vai eļļu ēd, jo tikko iegādājos auto bet dzinējs ir bez vanosa un citas problēmas īsti nav(lec labi, apgriezieni nepeld). Tad nu gribētos uzzināt kas būtu par iemeslu kāpēc dūmo kā benzīns/gāze motori...
Paldies!
Paldies!
Kādā krāsā dūmi?burkans29 rakstīja:Sveiki. Ir tāda lieta, ka M50B20 baigi dūmo gan tukšgaitā gan pie kārtīgiem apgriezieniem. Nemāku pateikt vai eļļu ēd, jo tikko iegādājos auto bet dzinējs ir bez vanosa un citas problēmas īsti nav(lec labi, apgriezieni nepeld). Tad nu gribētos uzzināt kas būtu par iemeslu kāpēc dūmo kā benzīns/gāze motori...
Paldies!
varstiem gumijas samaini tad nedumos!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
M43B18.
Radušās problēmas ar pāreju uz tukšgaitu. Pusē gadījumu noslāpst braucot un izspiežot sajūgu, ja atļauj apgriezieniem nokristies līdz ~800. Pēc tam uzreiz šķiļot klāt mēdz normāli pielekt, mēdz atkal noslāpt, ja netur augstākus apgriezienus. Tāpat esmu ievērojis, ka lai uzsāktu vai normāli brauktu jāgriež līdz 1.7-2k, jo pie zemākiem sāk rīstīties un raustīties it kā jau sāktu slēgties iekšā tukšgaita or smth. Pēc 2k un uz augšu (ne)iet labi.
Pagaidām nekādu likumsakarību tam visam neesmu atradis, tas viss notiek pilnīgā randomā. Var nobraukt 20km un nekā, var uz katra krusta atkal šķilt klāt Rīt protams braukšu pētīt to visu pasākumu sīkāk, pagaidām ir aizdomas uz gāzes trosīti, tukšgaitas devēju, gmm, sadalenes devēju, droseles stāvokļa devēju utt, bet vajag kādas konkrētākas idejas. Zbal jau ar to šujmašīnu jāties. Ja nebūs ātrs un lēts risinājums, lidināšu to dzelzi miskastē un kraušu iekšā M50B25, savādāk zb jau!
Radušās problēmas ar pāreju uz tukšgaitu. Pusē gadījumu noslāpst braucot un izspiežot sajūgu, ja atļauj apgriezieniem nokristies līdz ~800. Pēc tam uzreiz šķiļot klāt mēdz normāli pielekt, mēdz atkal noslāpt, ja netur augstākus apgriezienus. Tāpat esmu ievērojis, ka lai uzsāktu vai normāli brauktu jāgriež līdz 1.7-2k, jo pie zemākiem sāk rīstīties un raustīties it kā jau sāktu slēgties iekšā tukšgaita or smth. Pēc 2k un uz augšu (ne)iet labi.
Pagaidām nekādu likumsakarību tam visam neesmu atradis, tas viss notiek pilnīgā randomā. Var nobraukt 20km un nekā, var uz katra krusta atkal šķilt klāt Rīt protams braukšu pētīt to visu pasākumu sīkāk, pagaidām ir aizdomas uz gāzes trosīti, tukšgaitas devēju, gmm, sadalenes devēju, droseles stāvokļa devēju utt, bet vajag kādas konkrētākas idejas. Zbal jau ar to šujmašīnu jāties. Ja nebūs ātrs un lēts risinājums, lidināšu to dzelzi miskastē un kraušu iekšā M50B25, savādāk zb jau!
Man tā ir tikai pēc pēc tam kad ir ilgi braukts, un pēc tam apstājoties motoram paiet dažas sekundes līdz atgūstas ( cīnas ar nenoslāpšanu ) bet nekad nav noslāpis.
- ikey07
Jataisa datordiagnostika, 150%, ka kāds devējs nomiris vai nu droseles stāvokļa devējs vai kaut kas tam līdzīgsInferno rakstīja:M43B18.
Radušās problēmas ar pāreju uz tukšgaitu. Pusē gadījumu noslāpst braucot un izspiežot sajūgu, ja atļauj apgriezieniem nokristies līdz ~800. Pēc tam uzreiz šķiļot klāt mēdz normāli pielekt, mēdz atkal noslāpt, ja netur augstākus apgriezienus. Tāpat esmu ievērojis, ka lai uzsāktu vai normāli brauktu jāgriež līdz 1.7-2k, jo pie zemākiem sāk rīstīties un raustīties it kā jau sāktu slēgties iekšā tukšgaita or smth. Pēc 2k un uz augšu (ne)iet labi.
Pagaidām nekādu likumsakarību tam visam neesmu atradis, tas viss notiek pilnīgā randomā. Var nobraukt 20km un nekā, var uz katra krusta atkal šķilt klāt Rīt protams braukšu pētīt to visu pasākumu sīkāk, pagaidām ir aizdomas uz gāzes trosīti, tukšgaitas devēju, gmm, sadalenes devēju, droseles stāvokļa devēju utt, bet vajag kādas konkrētākas idejas. Zbal jau ar to šujmašīnu jāties. Ja nebūs ātrs un lēts risinājums, lidināšu to dzelzi miskastē un kraušu iekšā M50B25, savādāk zb jau!
P.S. nezinu neko daudz par mazmotoriem.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- …
- 350
- chevron_right