dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- …
- 350
- chevron_right
Pēc dotā info grūti minēt, bet iespējams temp. devējs atteiciesGarajs rakstīja:Bet karsējot jau jebkurā gadījumā paliek cietas trubas, netā?
Sent from my E560 using Tapatalk
gribētos pamatīgi nolamāties, bet ne šeit.
nesen iepirktais dzinējs un tiko pievienotā pravotka.
salēju visus šķidrumus un sāku atgaisot dzesi.
kad viss bija izdarīts no priekiem domāju jāuzfilmē atmiņai savs gara darbs - un žopa
tiklīdz nedaudz uzdevu uz gāzes troses sāka klabēt dzinējs.
kad nopirku un aizvedu uz garāžu pamanīju ka 5 cilindra ieplūdes vieta izskatās ar ūdens tvaika nosēdumiem, bet par cik pārdevējs teica ka viss būs labi turpināju darbus.
tagad kad mēriju kompresiju visos cilindros bija ap 11bar izņemot 5tais cilindrs kurā bija 8,5bari.
ja man būtu jāmin es teiktu - vainīga blīve.
bet pirms tam gribu dzirdēt jūsu viedokli.
un lūk video.
vienā no viņiem ir tieši uzfilmēts kā sākās klaboņa.
otrais pēc kompresijas mērīšanas.
https://youtu.be/rohdAo377mg
https://youtu.be/alFnAdNFjAE
nesen iepirktais dzinējs un tiko pievienotā pravotka.
salēju visus šķidrumus un sāku atgaisot dzesi.
kad viss bija izdarīts no priekiem domāju jāuzfilmē atmiņai savs gara darbs - un žopa
tiklīdz nedaudz uzdevu uz gāzes troses sāka klabēt dzinējs.
kad nopirku un aizvedu uz garāžu pamanīju ka 5 cilindra ieplūdes vieta izskatās ar ūdens tvaika nosēdumiem, bet par cik pārdevējs teica ka viss būs labi turpināju darbus.
tagad kad mēriju kompresiju visos cilindros bija ap 11bar izņemot 5tais cilindrs kurā bija 8,5bari.
ja man būtu jāmin es teiktu - vainīga blīve.
bet pirms tam gribu dzirdēt jūsu viedokli.
un lūk video.
vienā no viņiem ir tieši uzfilmēts kā sākās klaboņa.
otrais pēc kompresijas mērīšanas.
https://youtu.be/rohdAo377mg
https://youtu.be/alFnAdNFjAE
gudri dirst nav malku cirst
Uzgriežņi sabērti iekšā.
Skumji.
Skumji.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
ne šajā gadijumā....Jānis.P rakstīja:Uzgriežņi sabērti iekšā.
Skumji.
visus cilindrus izpūtu ar kompresoru, pirms liku ieplūdi izgriezu ar roku lai viss ir kārtībā.
liekot visu kopā pavadīju ļoooti daudz laika jo visu darīju no sirds. Un tas nav pirmais swaps lai nezinātu ko daru!
gudri dirst nav malku cirst
Izklausijas jau pec dzenisa, vai ari nevar saprast? norauj karteri un paskaties sales
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
šķiet ka viena šāle nedaudz klabēja jau no sākuma.nuugjis rakstīja:Izklausijas jau pec dzenisa, vai ari nevar saprast? norauj karteri un paskaties sales
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
gudri dirst nav malku cirst
Būs jāapbēdina, bet tā skan nolocits vārsts!
Gadās ka iekrīt kautkas kad liek ieplūdi...
Bet dīvaini ka piektajā ir vispār kompresija kaut kāda ...
Gadās ka iekrīt kautkas kad liek ieplūdi...
Bet dīvaini ka piektajā ir vispār kompresija kaut kāda ...
tas nav iespējams!!!!!pikstulis rakstīja:Būs jāapbēdina, bet tā skan nolocits vārsts!
Gadās ka iekrīt kautkas kad liek ieplūdi...
dzinējs darbojās 20min un viss bija labi.
gudri dirst nav malku cirst
Tad būs tev vien jārauj karteris nost un jāskatās kas tur notiek...rupu rakstīja:tas nav iespējams!!!!!pikstulis rakstīja:Būs jāapbēdina, bet tā skan nolocits vārsts!
Gadās ka iekrīt kautkas kad liek ieplūdi...
dzinējs darbojās 20min un viss bija labi.
Vēl starterim un spararatam var uzmest aci kas notiek ar zobiem...
Tu laikam joko par spararatu un starteripikstulis rakstīja:Tad būs tev vien jārauj karteris nost un jāskatās kas tur notiek...rupu rakstīja:tas nav iespējams!!!!!pikstulis rakstīja:Būs jāapbēdina, bet tā skan nolocits vārsts!
Gadās ka iekrīt kautkas kad liek ieplūdi...
dzinējs darbojās 20min un viss bija labi.
Vēl starterim un spararatam var uzmest aci kas notiek ar zobiem...
gudri dirst nav malku cirst
vairak gan izklausas ka tiesam kaut kas cilindra metajas,
tas ka ar gaisu tur kaut ko nedaduz papus nenozime ka dabusi uzgriezni no cilindra ara ja tads tur ir iemests un griezot ar roku tik pat labi vins var nekur nekerties
tas ka ar gaisu tur kaut ko nedaduz papus nenozime ka dabusi uzgriezni no cilindra ara ja tads tur ir iemests un griezot ar roku tik pat labi vins var nekur nekerties
Nolocīts vārsts !
Metināšanas darbi, kvalitatīvi! Salacgrīvā, 26694556
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
Tu laikam joko par spararatu un starteri [/quote]
Kāda sakarā jokoju? Kā es varu zināt ko tu tam motoram esi darījis... Ja jau tu tik pārliecinoši saki ka nau vārsts nolocits (kad to ļoti labi var dzirdēt) tad ir tikai variants ka karteri kautkas iemests... Vai ir uzlikts spararats ar starteri kuriem zobi neatbilst... Un tad līdzīgus trokšņus taisa...
Kāda sakarā jokoju? Kā es varu zināt ko tu tam motoram esi darījis... Ja jau tu tik pārliecinoši saki ka nau vārsts nolocits (kad to ļoti labi var dzirdēt) tad ir tikai variants ka karteri kautkas iemests... Vai ir uzlikts spararats ar starteri kuriem zobi neatbilst... Un tad līdzīgus trokšņus taisa...
Lieta sekojosha ienaca bmw m40 1.8 ar slimibeni 805 2 CH sastāvs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo robežvērtību. Ta ari neiebraucu lamda svaiga sprauslas labas. Pie kompja sledzu viss ok. Kur vainu mekleet?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Skaties, kas ar zondi.Inferno rakstīja:UP!Inferno rakstīja:M43B18.
Radušās problēmas ar pāreju uz tukšgaitu. Pusē gadījumu noslāpst braucot un izspiežot sajūgu, ja atļauj apgriezieniem nokristies līdz ~800. Pēc tam uzreiz šķiļot klāt mēdz normāli pielekt, mēdz atkal noslāpt, ja netur augstākus apgriezienus. Tāpat esmu ievērojis, ka lai uzsāktu vai normāli brauktu jāgriež līdz 1.7-2k, jo pie zemākiem sāk rīstīties un raustīties it kā jau sāktu slēgties iekšā tukšgaita or smth. Pēc 2k un uz augšu (ne)iet labi.
Pagaidām nekādu likumsakarību tam visam neesmu atradis, tas viss notiek pilnīgā randomā. Var nobraukt 20km un nekā, var uz katra krusta atkal šķilt klāt Rīt protams braukšu pētīt to visu pasākumu sīkāk, pagaidām ir aizdomas uz gāzes trosīti, tukšgaitas devēju, gmm, sadalenes devēju, droseles stāvokļa devēju utt, bet vajag kādas konkrētākas idejas. Zbal jau ar to šujmašīnu jāties. Ja nebūs ātrs un lēts risinājums, lidināšu to dzelzi miskastē un kraušu iekšā M50B25, savādāk zb jau!
Pēc šodienas izsecināju, ka šī problēma sāk izpausties apmēram tad, kad temperatūras bultiņa sāk iet ārā no zilās zonas, t.i. siltam motoram.
Tiec galā ar patēriņu, tad arī tik ļoti nedūmos. Arī skaties, kas ar zondi, gaisa piesūkšanu.māriņš rakstīja:Balti dūmi ir tad ja dzese iet cilindros.burkans29 rakstīja:Dūmi balti!
Kā jau teicu, nemāku par eļlu un antifrīzu teikt, jo esmu vien nobraucis ar auto 300km. Bet uzmetīšu aci tam.
degvielas patēriņš ap 14l/100km.
Kad pielaists paturi ar roku patruboku un uzgāzē, ja patruboki paliek cieti tad viss skaidrs.
Bet nu siltam motoram!
Apgriezienu lasītājs - kur tāds atrodas? Nestrāda ne tahometrs ne degvielas pateriņa mērītājjs, šad un tad praustas kkas.
(Spidoo jau mēģināju mainīt ) tuvakajā laikā jaukšu ārā dzinēju, pie reizes taisot strokeri gribu sataisit to suuda problemu ar tahometru.
(Spidoo jau mēģināju mainīt ) tuvakajā laikā jaukšu ārā dzinēju, pie reizes taisot strokeri gribu sataisit to suuda problemu ar tahometru.
NVM pārpratu..
Bez kompja, ir iespējams saprast kā M52TUB25 dzinējam pareizi pieslēgt lamba zondes? It kā ir uzraksti 3 Omi un 5 Omi, taču uz "otriem" spraudņiem, protams, nekā
Diegabiksis
Paskaties shēmā, kuros ECU pinos jāpienāk konkrētai zondei, izzvani vadus, tad arī sapratīsi.
kas pa prikolu varētu bū? uzliku m52 iepludi atpakal m50 vieta.motors m52. tagad kad pielaizh baigi augsti apgriezieni paris minutes(kkur 1.5k), tad noraustas paris reizes un normalizejas. itka iepludes vaina diezvai jo gadu atpakal ar to iepludi viss ok bija. nav adaptejies? kgan nobraukti jau kadi 150km tochn. dazreiz ari kad izspiez sajugu, pacelas uz kadiem 1.2-1.3k un normalizejas uzreiz
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- …
- 350
- chevron_right