dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Red
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 01 Dec 2015, 18:38
E36 M43 1.8i sāka šodien lēkāt apgriezieni tukšgaitā

Iedarbinot aukstu stāv visu laiku uz kādiem 1,8k un uzsilis nekrīt lejā, pagāzējot uz vietas līdz kādiem 3,5k vai pabraucot sāk lēkāt no 1 - 1,5 uz augšu un atpakaļ un tā visu laiku.

Siltajā laikā šādu problēmu nebija, zonde nupat nomainīta, gaisa gofra arī. Tukšgaitas apgriezienu regulators, t.i tas mazais pipļuks ar 2 skrūvēm kas ieskrūvēts ieplūdes sistēmā? Kaut kur kāda truba piesūc gaisu?

Šitam motoram arī tukšgaita regulējas ar vakuuma palīdzību t.i membrānas n šīt?

- man bija 2trajam golfam 2e2 karbulis kas regulējās ar membrānu un tosola temperatūru...
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
Tev varbūt noņemta apsilde droselei un drosele salst ciet :D (ir vērts pārbaudīt). Vēl var brīvgaitas regulators sreikot un pedejais ir gaisu piesūkt kautkur.
Red
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 01 Dec 2015, 18:38
Kā vizuāli to pārbaudīt? :) t.i apsildi droselei. Noglušītas trubas it kā nekur neesmu manījis cik pa motortelpu ir sanācis dzīvot.

Tā jau it kā ziemas miskaste un daudz ieguldīt tur nav jēgas, bet riebjas braukt ar piespiedu "kruīzkontroli" un pie krustojumiem vai gājēju pārbrauktuvēm stāvēt kad motors pats tukšgaitā taisa iiiuu.... iiiu.... :D
Red
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 01 Dec 2015, 18:38
Bump!
Profila bilde
fishers
Ziņojumi: 344
Pievienojies: 16 Dec 2012, 02:15
Braucu ar: E60
Vēršos pie jums pēc palīdzības, nelec mans ziemas drapaks

Problēma ar m40b18

Auto nelec, nopirku neejošu, starteris griež, motors pukšķ, bet nelec, vienreiz pieleca, bet tik uz 2sek.
kompresija ir
Degviela pienāk
Izrāvu pat visu signalizāciju, elektrika viss ok

Motors tik primitīvs, ka nevar ar kompi neko pasktatīties, vienīgais ko izmeta ir tukšgaitas regulators.

Kas vel, nav vairs ne jausmas.
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
100 pudi parlejies AR degvielu. Kadas 3 reizes Ta bijis.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
fishers
Ziņojumi: 344
Pievienojies: 16 Dec 2012, 02:15
Braucu ar: E60
bestbmw rakstīja:100 pudi parlejies AR degvielu. Kadas 3 reizes Ta bijis.
un kā risināt to? :D

griežot ik palaikam izšauj nesadegušo
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Izskruve uz nakti sveces. Pa nakti izgaros. Exam veel AR degli spelejushies un izdedzinajushi.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
Izskrūvēt sveces ir tāds standarta variants. Daudz efektīvāk būtu paķert trosē un nedaudz pavizināt to auto.
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
fishers rakstīja:
bestbmw rakstīja:100 pudi parlejies AR degvielu. Kadas 3 reizes Ta bijis.
un kā risināt to? :D

griežot ik palaikam izšauj nesadegušo

Iznem sveces, degvielas drosinataju un skilot, izputis visu ara, aptiri sveces, liec ieksa un prove velreiz ;) :super:

Vai ari, ka mineja, var ar vilksanu :)
Profila bilde
fishers
Ziņojumi: 344
Pievienojies: 16 Dec 2012, 02:15
Braucu ar: E60
ok, mēģinās, paldies. ;)
Red
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 01 Dec 2015, 18:38
Attiecībā uz manu gadījumu - nevarētu būt ka "taisnā truba" taisa jokus lambdai?
Tādu jau nopirku ar gala bunduli tikai, visā garumā no bikses ir taisna truba. Kondensāts šitajā aukstajā laikā veidojas un notiek cirks?

Brīžam pabraucot un atlaižot gāzes pedāli apgriezieni it kā atmetas, to arī gaitā var just, un iet kādu brīdi normāli, pēc tam atkal "kruīzs" uz 1,8k rpm un tukšgaitā lēkā no 1-1,8k

Jauda nezūd nevienā momentā, arī ja sācies gļuks, ieberot apgriezieni kāpj ok. Ar veco beigto lambdu bija tā ka randomā sāka rīstīties un raustīties un zuda jauda.
Profila bilde
Elvijs
Ziņojumi: 336
Pievienojies: 19 Mai 2011, 18:01
Braucu ar: 320 kupeju
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Vajag m54b30 zinataju.
Lai gan nav e36 kuzava, bet varbut problema kadam zinama. :doh:
Profila bilde
Agris36
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 30 Jūl 2015, 02:37
Atrašanās vieta: Rīga
Nav gluži dzinēja problēma, bet kautkas atgadījās ar pečku. Jau pāris dienas nepūš silto, lai gan vēl nedēļu atpakaļ varēja normālu pirti uzkurināt salonā. Šodien parādījās tāda sīcoša skaņa paneļa vidū. Izslēdzot pečku vai pat izdarbinot mašīnu tā skaņa kādu laiciņu vēl turpinas.
Kas tā varētu būt par problēmu?
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Tosola limeni skatijies? Vel medz tas varsts iekerties pie peckas trubam motortelpa.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Agris36 rakstīja:Nav gluži dzinēja problēma, bet kautkas atgadījās ar pečku. Jau pāris dienas nepūš silto, lai gan vēl nedēļu atpakaļ varēja normālu pirti uzkurināt salonā. Šodien parādījās tāda sīcoša skaņa paneļa vidū. Izslēdzot pečku vai pat izdarbinot mašīnu tā skaņa kādu laiciņu vēl turpinas.
Kas tā varētu būt par problēmu?
nu interneta diagnostikai vismaz jāzina, kāda ir pečka un kāda mašīna
Profila bilde
Agris36
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 30 Jūl 2015, 02:37
Atrašanās vieta: Rīga
Nylon rakstīja:
Agris36 rakstīja:Nav gluži dzinēja problēma, bet kautkas atgadījās ar pečku. Jau pāris dienas nepūš silto, lai gan vēl nedēļu atpakaļ varēja normālu pirti uzkurināt salonā. Šodien parādījās tāda sīcoša skaņa paneļa vidū. Izslēdzot pečku vai pat izdarbinot mašīnu tā skaņa kādu laiciņu vēl turpinas.
Kas tā varētu būt par problēmu?
nu interneta diagnostikai vismaz jāzina, kāda ir pečka un kāda mašīna
BMW E36 1.8i 1993. gads, pečkas sērijas numuru vai modeli nezinu.
Pie vainas iepsējams tiešām ir vārsts, jo uzsitot pa paneli, tā skaņa uz brīdi pazūd un tad atkal atsākas.
Skaņa turpinās jau 15min pēc izdarbināšanas, tādas aizdomas, ka viņs tur ir ieciklojies nekad nebeigs skanēt, ceru ka tas process nenosēdinās akumulatoru.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Nevis numurs vai modelis, bet nu 3 krutilkas pie pečkas vai 4
Profila bilde
Agris36
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 30 Jūl 2015, 02:37
Atrašanās vieta: Rīga
Nylon rakstīja:Nevis numurs vai modelis, bet nu 3 krutilkas pie pečkas vai 4
šāda:
https://failiem.lv/g/ky92af4r#_
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
Agris36 rakstīja:
Nylon rakstīja:Nevis numurs vai modelis, bet nu 3 krutilkas pie pečkas vai 4
šāda:
https://failiem.lv/g/ky92af4r#_
Varētu būt pečkas ''ezis'' vai arī pats pečkas panelītis. Var vēl mēģināt to vārstu, kas ir pie ugunssienas, no motortelpas puses.

Bet liekas, ka ezis būs pie vainas. :D
e