dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- …
- 350
- chevron_right
E36 M43 1.8i sāka šodien lēkāt apgriezieni tukšgaitā
Iedarbinot aukstu stāv visu laiku uz kādiem 1,8k un uzsilis nekrīt lejā, pagāzējot uz vietas līdz kādiem 3,5k vai pabraucot sāk lēkāt no 1 - 1,5 uz augšu un atpakaļ un tā visu laiku.
Siltajā laikā šādu problēmu nebija, zonde nupat nomainīta, gaisa gofra arī. Tukšgaitas apgriezienu regulators, t.i tas mazais pipļuks ar 2 skrūvēm kas ieskrūvēts ieplūdes sistēmā? Kaut kur kāda truba piesūc gaisu?
Šitam motoram arī tukšgaita regulējas ar vakuuma palīdzību t.i membrānas n šīt?
- man bija 2trajam golfam 2e2 karbulis kas regulējās ar membrānu un tosola temperatūru...
Iedarbinot aukstu stāv visu laiku uz kādiem 1,8k un uzsilis nekrīt lejā, pagāzējot uz vietas līdz kādiem 3,5k vai pabraucot sāk lēkāt no 1 - 1,5 uz augšu un atpakaļ un tā visu laiku.
Siltajā laikā šādu problēmu nebija, zonde nupat nomainīta, gaisa gofra arī. Tukšgaitas apgriezienu regulators, t.i tas mazais pipļuks ar 2 skrūvēm kas ieskrūvēts ieplūdes sistēmā? Kaut kur kāda truba piesūc gaisu?
Šitam motoram arī tukšgaita regulējas ar vakuuma palīdzību t.i membrānas n šīt?
- man bija 2trajam golfam 2e2 karbulis kas regulējās ar membrānu un tosola temperatūru...
Tev varbūt noņemta apsilde droselei un drosele salst ciet (ir vērts pārbaudīt). Vēl var brīvgaitas regulators sreikot un pedejais ir gaisu piesūkt kautkur.
Kā vizuāli to pārbaudīt? :) t.i apsildi droselei. Noglušītas trubas it kā nekur neesmu manījis cik pa motortelpu ir sanācis dzīvot.
Tā jau it kā ziemas miskaste un daudz ieguldīt tur nav jēgas, bet riebjas braukt ar piespiedu "kruīzkontroli" un pie krustojumiem vai gājēju pārbrauktuvēm stāvēt kad motors pats tukšgaitā taisa iiiuu.... iiiu....
Tā jau it kā ziemas miskaste un daudz ieguldīt tur nav jēgas, bet riebjas braukt ar piespiedu "kruīzkontroli" un pie krustojumiem vai gājēju pārbrauktuvēm stāvēt kad motors pats tukšgaitā taisa iiiuu.... iiiu....
Vēršos pie jums pēc palīdzības, nelec mans ziemas drapaks
Problēma ar m40b18
Auto nelec, nopirku neejošu, starteris griež, motors pukšķ, bet nelec, vienreiz pieleca, bet tik uz 2sek.
kompresija ir
Degviela pienāk
Izrāvu pat visu signalizāciju, elektrika viss ok
Motors tik primitīvs, ka nevar ar kompi neko pasktatīties, vienīgais ko izmeta ir tukšgaitas regulators.
Kas vel, nav vairs ne jausmas.
Problēma ar m40b18
Auto nelec, nopirku neejošu, starteris griež, motors pukšķ, bet nelec, vienreiz pieleca, bet tik uz 2sek.
kompresija ir
Degviela pienāk
Izrāvu pat visu signalizāciju, elektrika viss ok
Motors tik primitīvs, ka nevar ar kompi neko pasktatīties, vienīgais ko izmeta ir tukšgaitas regulators.
Kas vel, nav vairs ne jausmas.
100 pudi parlejies AR degvielu. Kadas 3 reizes Ta bijis.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
un kā risināt to?bestbmw rakstīja:100 pudi parlejies AR degvielu. Kadas 3 reizes Ta bijis.
griežot ik palaikam izšauj nesadegušo
Izskruve uz nakti sveces. Pa nakti izgaros. Exam veel AR degli spelejushies un izdedzinajushi.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Izskrūvēt sveces ir tāds standarta variants. Daudz efektīvāk būtu paķert trosē un nedaudz pavizināt to auto.
fishers rakstīja:un kā risināt to?bestbmw rakstīja:100 pudi parlejies AR degvielu. Kadas 3 reizes Ta bijis.
griežot ik palaikam izšauj nesadegušo
Iznem sveces, degvielas drosinataju un skilot, izputis visu ara, aptiri sveces, liec ieksa un prove velreiz
Vai ari, ka mineja, var ar vilksanu :)
ok, mēģinās, paldies.
Attiecībā uz manu gadījumu - nevarētu būt ka "taisnā truba" taisa jokus lambdai?
Tādu jau nopirku ar gala bunduli tikai, visā garumā no bikses ir taisna truba. Kondensāts šitajā aukstajā laikā veidojas un notiek cirks?
Brīžam pabraucot un atlaižot gāzes pedāli apgriezieni it kā atmetas, to arī gaitā var just, un iet kādu brīdi normāli, pēc tam atkal "kruīzs" uz 1,8k rpm un tukšgaitā lēkā no 1-1,8k
Jauda nezūd nevienā momentā, arī ja sācies gļuks, ieberot apgriezieni kāpj ok. Ar veco beigto lambdu bija tā ka randomā sāka rīstīties un raustīties un zuda jauda.
Tādu jau nopirku ar gala bunduli tikai, visā garumā no bikses ir taisna truba. Kondensāts šitajā aukstajā laikā veidojas un notiek cirks?
Brīžam pabraucot un atlaižot gāzes pedāli apgriezieni it kā atmetas, to arī gaitā var just, un iet kādu brīdi normāli, pēc tam atkal "kruīzs" uz 1,8k rpm un tukšgaitā lēkā no 1-1,8k
Jauda nezūd nevienā momentā, arī ja sācies gļuks, ieberot apgriezieni kāpj ok. Ar veco beigto lambdu bija tā ka randomā sāka rīstīties un raustīties un zuda jauda.
Vajag m54b30 zinataju.
Lai gan nav e36 kuzava, bet varbut problema kadam zinama.
Lai gan nav e36 kuzava, bet varbut problema kadam zinama.
Nav gluži dzinēja problēma, bet kautkas atgadījās ar pečku. Jau pāris dienas nepūš silto, lai gan vēl nedēļu atpakaļ varēja normālu pirti uzkurināt salonā. Šodien parādījās tāda sīcoša skaņa paneļa vidū. Izslēdzot pečku vai pat izdarbinot mašīnu tā skaņa kādu laiciņu vēl turpinas.
Kas tā varētu būt par problēmu?
Kas tā varētu būt par problēmu?
Tosola limeni skatijies? Vel medz tas varsts iekerties pie peckas trubam motortelpa.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
nu interneta diagnostikai vismaz jāzina, kāda ir pečka un kāda mašīnaAgris36 rakstīja:Nav gluži dzinēja problēma, bet kautkas atgadījās ar pečku. Jau pāris dienas nepūš silto, lai gan vēl nedēļu atpakaļ varēja normālu pirti uzkurināt salonā. Šodien parādījās tāda sīcoša skaņa paneļa vidū. Izslēdzot pečku vai pat izdarbinot mašīnu tā skaņa kādu laiciņu vēl turpinas.
Kas tā varētu būt par problēmu?
BMW E36 1.8i 1993. gads, pečkas sērijas numuru vai modeli nezinu.Nylon rakstīja:nu interneta diagnostikai vismaz jāzina, kāda ir pečka un kāda mašīnaAgris36 rakstīja:Nav gluži dzinēja problēma, bet kautkas atgadījās ar pečku. Jau pāris dienas nepūš silto, lai gan vēl nedēļu atpakaļ varēja normālu pirti uzkurināt salonā. Šodien parādījās tāda sīcoša skaņa paneļa vidū. Izslēdzot pečku vai pat izdarbinot mašīnu tā skaņa kādu laiciņu vēl turpinas.
Kas tā varētu būt par problēmu?
Pie vainas iepsējams tiešām ir vārsts, jo uzsitot pa paneli, tā skaņa uz brīdi pazūd un tad atkal atsākas.
Skaņa turpinās jau 15min pēc izdarbināšanas, tādas aizdomas, ka viņs tur ir ieciklojies nekad nebeigs skanēt, ceru ka tas process nenosēdinās akumulatoru.
Nevis numurs vai modelis, bet nu 3 krutilkas pie pečkas vai 4
šāda:Nylon rakstīja:Nevis numurs vai modelis, bet nu 3 krutilkas pie pečkas vai 4
https://failiem.lv/g/ky92af4r#_
Varētu būt pečkas ''ezis'' vai arī pats pečkas panelītis. Var vēl mēģināt to vārstu, kas ir pie ugunssienas, no motortelpas puses.Agris36 rakstīja:šāda:Nylon rakstīja:Nevis numurs vai modelis, bet nu 3 krutilkas pie pečkas vai 4
https://failiem.lv/g/ky92af4r#_
Bet liekas, ka ezis būs pie vainas.
e
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- …
- 350
- chevron_right