dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- …
- 350
- chevron_right
Nylon rakstīja:nu interneta diagnostikai vismaz jāzina, kāda ir pečka un kāda mašīnaAgris36 rakstīja:Nav gluži dzinēja problēma, bet kautkas atgadījās ar pečku. Jau pāris dienas nepūš silto, lai gan vēl nedēļu atpakaļ varēja normālu pirti uzkurināt salonā. Šodien parādījās tāda sīcoša skaņa paneļa vidū. Izslēdzot pečku vai pat izdarbinot mašīnu tā skaņa kādu laiciņu vēl turpinas.
Kas tā varētu būt par problēmu?
Tai skaņai tur ir jābūt, tikai oriģināli ļoti klusai, tā, ka viņu nedzird. Ja nu tev tā skaņa palielinājusies līdz kaitinošam līmenim, tad iesaku paprovēt citu panelīti.
Par silto gaisu visticamāk pečkas vārsts, vel jau arī var atgadīties, ka termostats
Paga, nedaudz skaidribas - ezis atbild tikai un vienigi par ventilatora griesanos. Varsti motortelpa tikai un vienigi par to cik daudz siltais antifrizs plust caur peckas radiatoru.
A panelitis to visu dirige.
A klusa siksana ir normala, peckas paneliti ir mazs ventilators, kas pus salona gaisu uz temperaturas daciku, lai panelitis zinatu cik silts ir...
Tas ventilators strada lidz masina "aizmieg" - apmeram 5min pec aizdedzes izslegsanas.
A panelitis to visu dirige.
A klusa siksana ir normala, peckas paneliti ir mazs ventilators, kas pus salona gaisu uz temperaturas daciku, lai panelitis zinatu cik silts ir...
Tas ventilators strada lidz masina "aizmieg" - apmeram 5min pec aizdedzes izslegsanas.
M52B28 salēju kastroli 10w40, tagad šad tad pēc nelielas paslānīšanas ieklabās kompensators!
No algas domāju saliet Liquimoly 10w40 + liquimoly CERATEC
Kāda jums pierezde ar ceratec, var liet tai nikosila pārklājuma motorā?
No algas domāju saliet Liquimoly 10w40 + liquimoly CERATEC
Kāda jums pierezde ar ceratec, var liet tai nikosila pārklājuma motorā?
gudri dirst nav malku cirst
nu pizģets tām šālēm ir, vai klab dēļ viņām - hz nav 100%, man ar bišku trakākām šad tad kādu klakšķi izdeva, pats pamanāmākais ir tas, ka pailgi pēc piestartēšanas vēl deg eļļas lampiņa.
'vel kas var klabēt ir virzuļi pret cilindriem, ja pārāk liels zazors starp virzuli un cilindru.
p.s. km-motors acis vēl nav skaidras pēc jaungada svinībām? tak kapars spīd jau, kāds bez diluma? Šādi sadilušas sāles jau vairs normāli neturas klanī nemaz no deformācijas
'vel kas var klabēt ir virzuļi pret cilindriem, ja pārāk liels zazors starp virzuli un cilindru.
p.s. km-motors acis vēl nav skaidras pēc jaungada svinībām? tak kapars spīd jau, kāds bez diluma? Šādi sadilušas sāles jau vairs normāli neturas klanī nemaz no deformācijas
Red rakstīja:E36 M43 1.8i sāka šodien lēkāt apgriezieni tukšgaitā
Iedarbinot aukstu stāv visu laiku uz kādiem 1,8k un uzsilis nekrīt lejā, pagāzējot uz vietas līdz kādiem 3,5k vai pabraucot sāk lēkāt no 1 - 1,5 uz augšu un atpakaļ un tā visu laiku.
Siltajā laikā šādu problēmu nebija, zonde nupat nomainīta, gaisa gofra arī. Tukšgaitas apgriezienu regulators, t.i tas mazais pipļuks ar 2 skrūvēm kas ieskrūvēts ieplūdes sistēmā? Kaut kur kāda truba piesūc gaisu?
Šitam motoram arī tukšgaita regulējas ar vakuuma palīdzību t.i membrānas n šīt?
- man bija 2trajam golfam 2e2 karbulis kas regulējās ar membrānu un tosola temperatūru...
Up, konstatēju, ka apgriezieni sāk lēkāt uz augšu uz leju, kad kādu brīdi padarbināts tukšgaitā un motors sasniedzis kaut kādu minimālo darba temperatūru.
Pēc kā vadās tukšgaitas regulators? Pēc tosola temperatūras? Varētu būt kāds burbulis sistēmā. Rīt mēģināšu noraut rūcošam tukšgaitas regulatoru un skatīšos pēc izmaiņām.
Tukšgaitas regulators ir šis? Bilde ņemta no neta, bet mans M43 izskatās identiski.
http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... n78c3b.jpg
Tieši tā! Man tāda pati problema,tikai uz m40;)Red rakstīja:Red rakstīja:E36 M43 1.8i sāka šodien lēkāt apgriezieni tukšgaitā
Iedarbinot aukstu stāv visu laiku uz kādiem 1,8k un uzsilis nekrīt lejā, pagāzējot uz vietas līdz kādiem 3,5k vai pabraucot sāk lēkāt no 1 - 1,5 uz augšu un atpakaļ un tā visu laiku.
Siltajā laikā šādu problēmu nebija, zonde nupat nomainīta, gaisa gofra arī. Tukšgaitas apgriezienu regulators, t.i tas mazais pipļuks ar 2 skrūvēm kas ieskrūvēts ieplūdes sistēmā? Kaut kur kāda truba piesūc gaisu?
Šitam motoram arī tukšgaita regulējas ar vakuuma palīdzību t.i membrānas n šīt?
- man bija 2trajam golfam 2e2 karbulis kas regulējās ar membrānu un tosola temperatūru...
Up, konstatēju, ka apgriezieni sāk lēkāt uz augšu uz leju, kad kādu brīdi padarbināts tukšgaitā un motors sasniedzis kaut kādu minimālo darba temperatūru.
Pēc kā vadās tukšgaitas regulators? Pēc tosola temperatūras? Varētu būt kāds burbulis sistēmā. Rīt mēģināšu noraut rūcošam tukšgaitas regulatoru un skatīšos pēc izmaiņām.
Tukšgaitas regulators ir šis? Bilde ņemta no neta, bet mans M43 izskatās identiski.
http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... n78c3b.jpg
Nesapratu atbildi!
Tieši tā - par ko?
Ka tas ir tukšgaitas regulators vai ka vadās no tosola temperatūras etc?
Tieši tā - par ko?
Ka tas ir tukšgaitas regulators vai ka vadās no tosola temperatūras etc?
Ja nu kādām pēc svētkiem garlaicīgi, tad :
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unit BMWTNR HW SW-FSW ERRORS / SHADOW-MEMORY
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DME -> 7.500.255 15 E3 8 errors / 13 errors
(tipa tekošās kļūdas)
DME -> A9/E1 - Engine-throttle output-stage shutoff after diagn. error
6E/72 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 1
6F/B2 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 2
71/B1 - Signal, throttle sensor, potentiometer 2
41/78 - Signal, inlet-camshaft sensor
28/61 - Plausibility, signal, brake-light switch/pedal-travel sensor
76/B8 - Plausibility, signal, engine-throttle sensor, potentiometer 1/2
9A/B2 - Signal, ox.sensor before cat.conv., bank 2, min. value undershot
Shadow-memory: (kļūdas atmiņā)
A9/E1 - Engine-throttle output-stage shutoff after diagn. error
6E/72 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 1
6F/B2 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 2
71/B1 - Signal, throttle sensor, potentiometer 2
41/78 - Signal, inlet-camshaft sensor
28/61 - Plausibility, signal, brake-light switch/pedal-travel sensor
76/B8 - Plausibility, signal, engine-throttle sensor, potentiometer 1/2
9A/B2 - Signal, ox.sensor before cat.conv., bank 2, min. value undershot
32/14 - Activation, solenoid valve, fuel-circuit changeover
85/08 - Signal, CAN ASC 3
34/02 - Activation, solenoid valve, exhaust flap
7E/12 - Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
7F/02 - Activation, solenoid valve, suction-jet pump
manuprāt augšējās lambdas tiešām nav saslēgtas kā vajag. Jo met kļūdu, dīviani ka tikai vienai.
Pa lielam jau saprotu, kas tur rakstīts. Mazums, varbūt kādam aiz gara laika ir ko piemest.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unit BMWTNR HW SW-FSW ERRORS / SHADOW-MEMORY
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DME -> 7.500.255 15 E3 8 errors / 13 errors
(tipa tekošās kļūdas)
DME -> A9/E1 - Engine-throttle output-stage shutoff after diagn. error
6E/72 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 1
6F/B2 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 2
71/B1 - Signal, throttle sensor, potentiometer 2
41/78 - Signal, inlet-camshaft sensor
28/61 - Plausibility, signal, brake-light switch/pedal-travel sensor
76/B8 - Plausibility, signal, engine-throttle sensor, potentiometer 1/2
9A/B2 - Signal, ox.sensor before cat.conv., bank 2, min. value undershot
Shadow-memory: (kļūdas atmiņā)
A9/E1 - Engine-throttle output-stage shutoff after diagn. error
6E/72 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 1
6F/B2 - Signal, pedal-travel sensor (in thr.), pot. 2
71/B1 - Signal, throttle sensor, potentiometer 2
41/78 - Signal, inlet-camshaft sensor
28/61 - Plausibility, signal, brake-light switch/pedal-travel sensor
76/B8 - Plausibility, signal, engine-throttle sensor, potentiometer 1/2
9A/B2 - Signal, ox.sensor before cat.conv., bank 2, min. value undershot
32/14 - Activation, solenoid valve, fuel-circuit changeover
85/08 - Signal, CAN ASC 3
34/02 - Activation, solenoid valve, exhaust flap
7E/12 - Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
7F/02 - Activation, solenoid valve, suction-jet pump
manuprāt augšējās lambdas tiešām nav saslēgtas kā vajag. Jo met kļūdu, dīviani ka tikai vienai.
Pa lielam jau saprotu, kas tur rakstīts. Mazums, varbūt kādam aiz gara laika ir ko piemest.
Diegabiksis
Tas ir tukšgaitas regulators tevRed rakstīja:Nesapratu atbildi!
Tieši tā - par ko?
Ka tas ir tukšgaitas regulators vai ka vadās no tosola temperatūras etc?
Vai nu es esmu sapisies tajos m43 vai viņa bildē apvilktais ir droseles stāvokļa devējs
vienam no tiem mazmotorsūdiem bija kaut kur tur sānā droselei vienkārši shrotcuts, kas apiet droseli. šitāds ar trubu točna bija m40.
Man m43 šķiet, ka ar tāds bija
Kvelsveces mirst pa vienai tak ne nejau visas uzreiz un pie kompja piesledzot redz šo vai nē ?
Jā, jau noskaidroju ka tas ir droseles stāvokļa devējs!
Noņemot droseles stāvokļa devēju, kad apgriezieni sāk lēkāt no 1-1,8k, apgriezieni paliek stabili augšā uz 1,8k
Uzliekot atpakaļ atkal turpinās augšā/lejā/augšā
Kapteinis, kurā vietā šito zarazu meklēt, es pus stundu skatījos un tā arī nespēju ieraudzīt... ?
Zem ieplūdnieka, seko trubaiRed rakstīja:Jā, jau noskaidroju ka tas ir droseles stāvokļa devējs!
Noņemot droseles stāvokļa devēju, kad apgriezieni sāk lēkāt no 1-1,8k, apgriezieni paliek stabili augšā uz 1,8k
Uzliekot atpakaļ atkal turpinās augšā/lejā/augšā
Kapteinis, kurā vietā šito zarazu meklēt, es pus stundu skatījos un tā arī nespēju ieraudzīt... ?
Izskatās pēc droseles apsildes. Skaties, ka drosele nav aizsalusi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- …
- 350
- chevron_right